Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a bridgestone To jul 20, 2004 6:37 pm

zanima me zakaj tehnologija spreminjanja geometrije odmičnih gredi kot je naprimer vtec pri hondi zviša navor v nižjih obratih in moč v višjih obratih, ter zmanjša porabo goriva pri normalni vožnji. Zaka je potrebno da so ventili v nižjih obratih manjčasa in plitveje odprti in v višjih daljčasa in globlje, zakaj iz vtec načina stisnemo več, kot iz klasičnega, kjer elektronika preko injektorjev v nižjih obratih vbrizga manj goriva kot v višjih, ventili pa se odpirajo vedno enako?
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To jul 20, 2004 6:51 pm

Odgovor se ti sam ponuja.

V nižjih obratih avto potrebuje manj goriva,zato so tudi sesalni ventili manj časa ter plitveje odprti. Tako je manj izgub ter boljši izkoristek to pa prinese večjo moč ter nenazadnje tudi manjšo porabo...
 
NOSdoza
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: To mar 23, 2004 1:47 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a NOSdoza To jul 20, 2004 6:53 pm

vsak zakaj ma svoj zato... joke... :D
Vedno za dozo NOS-a,pa magari u žilo!!!štekaš!!!
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Napisal/-a bridgestone To jul 20, 2004 7:12 pm

šmeks je napisal/-a:Odgovor se ti sam ponuja.

V nižjih obratih avto potrebuje manj goriva,zato so tudi sesalni ventili manj časa ter plitveje odprti. Tako je manj izgub ter boljši izkoristek to pa prinese večjo moč ter nenazadnje tudi manjšo porabo...


ja samo manjšo količino goriva itak reguliramo z elektroniko preko injektorjev, za to ne rabimo različno odpiranje ventilov. Če motor ne potrebuje veliko goriva v nižjih obratih pri delni obremenitvi je pač pritisk nižji in čas odprtja injektorjev krajši.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan To jul 20, 2004 7:22 pm

z odpiranjem/zapiranjem ventilov doziraš zrak (če je manj bencina rabš za optimalno mešancco tud mn zraka) ter odvod plinov(mn mešance -> mn plinov), motor ima zato več moči, drgač pa mislm da je o VTECu razložen v enem topicu
podpis
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To jul 20, 2004 7:22 pm

ma ne da se mi v to poglabljat,je preveč vroče :-P


tukaj maš en link,upam da ti bo pomagu http://auto.howstuffworks.com/question229.htm
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron To jul 20, 2004 7:46 pm

Sej v principu bi brez vtec (BMW mislim da ma VANOS, pa Porschee ma tud neki, pa tudi pri VW V6 mašini so prilagodljivi dopiralni časi sesalnih ventilov) lahko dosegel enako moč, samo je ravno v tem problem, da so v nižjih obratih boljši krajši gibi ventilov, v višjih pa daljši.

Torej bi dal zelo ostro odmično gred in avto bi imel veliko moči pri visokih obratih, ampak pol bi bil pri nizkih obratih nevozen.

Tu (vtec in podobno) pa pri nižjih obratih manj odpira ventile (kar je dobro za navor), pri višjih pa polno odpre ventile (da motor polno zadiha).

Pri fiksnih odmičnih gredeh je pa narejen kompromis, da je motor uporaben po celem območju obratov.

Poleg tega so tu še gibi batov, krajši kot so gibi, raje se motor vrti in daljši kot so bolj je prožen, ampak se ne vrti tako rad.

Pa tudi mase gibljivih delo igrajo vlogo.
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Napisal/-a bridgestone Pe jul 23, 2004 10:48 am

lublancan je napisal/-a:z odpiranjem/zapiranjem ventilov doziraš zrak (če je manj bencina rabš za optimalno mešancco tud mn zraka) ter odvod plinov(mn mešance -> mn plinov), motor ima zato več moči, drgač pa mislm da je o VTECu razložen v enem topicu


zrak lah reguliramo z dušilno loputo v pred sesalnim kolektorjem. končno sem zvedu, da je fora maj odprtih ventilov v gibanju zraka v valju. Pri manj odprtem je hitrost zmesi višja in tudi oblika vrtinčenja oziroma mešanja je drugačna.
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a greddy Po jul 26, 2004 3:25 pm

Zato ker je to že stara praksa, da 8 ventilska tehnika daje navor v nizjih vrtljajih 16 ventilska pa moč v visokih..To so pri Hondi spretno izkoristili, ter razvili VTEC..Do 5400 RPM/min dela samo 8 ventilov, kar pomeni manjšo porabo in dokaj dobro prožnost motorja...Nad 5400 se vklopi še drugi par ventilov in motor začne dihtai s polno sapo, poraba se temo primerno poveča, moč pa tudi..
Naj še kdo reče, da avto nima navora, ubistvu ga na papriju res nima, ampak se da z 1.6 motorjem ravno tako peljati 40km/h v 5 prestavi.. :wink:
AUDI S2, little modified
 
mojster
Uporabnik
 
Prispevkov: 946
Pridružen: Ne jul 25, 2004 11:16 am

Napisal/-a mojster To jul 27, 2004 3:54 pm

to je pa honda, je pač korak pred vsemi 8)


____________________________________
NOR NA HONDO :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ To jul 27, 2004 4:03 pm

mojster je napisal/-a:to je pa honda, je pač korak pred vsemi 8)


____________________________________
NOR NA HONDO :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:



:roll: -> toti smajl je točno taka faca ko sn jo jaz naredo ko sn to prečito. Ampak oprostite, se vam poklonim, Hondaš!
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Napisal/-a bridgestone To jul 27, 2004 5:29 pm

mojster je napisal/-a:to je pa honda, je pač korak pred vsemi 8)


____________________________________
NOR NA HONDO :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


ne pametuj mal si preber kašno tehniko imajo pri VWu in audiji (FSI), BMWju (VALVETRONIC), mercedesu, mitsibushiju (GDI), saabu (SVC), mazdi...
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a bridgestone To jul 27, 2004 5:33 pm

greddy je napisal/-a:Zato ker je to že stara praksa, da 8 ventilska tehnika daje navor v nizjih vrtljajih 16 ventilska pa moč v visokih..To so pri Hondi spretno izkoristili, ter razvili VTEC..Do 5400 RPM/min dela samo 8 ventilov, kar pomeni manjšo porabo in dokaj dobro prožnost motorja...Nad 5400 se vklopi še drugi par ventilov in motor začne dihtai s polno sapo, poraba se temo primerno poveča, moč pa tudi..
Naj še kdo reče, da avto nima navora, ubistvu ga na papriju res nima, ampak se da z 1.6 motorjem ravno tako peljati 40km/h v 5 prestavi.. :wink:


kašn odgovor, zihr maš IQ 200. (Brez zamere :D ). ampak jest to vem kaj pomeni VTEC oziroma razliko med 8V, 16V, sprašujem pa zakaj? beri zakaj? in kokr sm sam ugotovu po netu je fora v gibanju plinov pri enem odptem ventilu oziroma pri enem priprtem ventilu zrak potuje hitreje in tudi zmes potisk bolj proti iskri tako da je tam mešanica bencina zraka, okli na robovih pa je sam zrak in to da nizko porabo in navor!!!!
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy To jul 27, 2004 6:20 pm

silver je napisal/-a:
mojster je napisal/-a:to je pa honda, je pač korak pred vsemi 8)


____________________________________
NOR NA HONDO :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


ne pametuj mal si preber kašno tehniko imajo pri VWu in audiji (FSI), BMWju (VALVETRONIC), mercedesu, mitsibushiju (GDI), saabu (SVC), mazdi...


b16 motor vgrajujejo že od leta 92, ti pa primerjas sodobne bencinske motorje z 12 let staro tehnologoijo sam raje pomisli na svoj IQ...
AUDI S2, little modified
 
mojster
Uporabnik
 
Prispevkov: 946
Pridružen: Ne jul 25, 2004 11:16 am

Napisal/-a mojster To jul 27, 2004 6:48 pm

ja sm vidu kašno tenologijo majo ko sm kupvov, k sm vidu da majo japonci še zmer bol navite mašine od nemcev, nasploh majo tut bol vzdržne avtomobile
Zadnjič spremenil mojster, dne To jul 27, 2004 6:49 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a greddy To jul 27, 2004 6:48 pm

Drugače pa VTEC v principu predstavlja par odmikačev, pri čemer je vsak izmed njiju drugačne oblike, kar omogoča različne čase odpiranja in različen hod ventila. Odmikač primeren za nizke vrtljaje tako ventil odpre manj in za krajši čas, kot odmikač namenjen visokim vrtljajem. Ta sistem sicer ne zagotavlja optimalnega obnašanja ventilov, vendar močno poveča vrtilne hitrosti, višji vrtljaji posledično prinesejo tudi večjo moč, vendar v špici, zato pa dobijo vse honde v zelo visokih vrtljajih ven to moč, ki jo vidite na papirjih...Skratka overall povedano je vsa fora v omidkačih in nikjer drugje....to je to..Za nekatere je to brezveze, meni pa je všeč, takrat ko drugim zmanjka se pri mene šele veselje začne..that's tha point :wink:
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To jul 27, 2004 7:09 pm

mojster je napisal/-a:to je pa honda, je pač korak pred vsemi 8)


____________________________________
NOR NA HONDO :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


:EE
Slika
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a bridgestone To jul 27, 2004 8:47 pm

greddy je napisal/-a:Drugače pa VTEC v principu predstavlja par odmikačev, pri čemer je vsak izmed njiju drugačne oblike, kar omogoča različne čase odpiranja in različen hod ventila. Odmikač primeren za nizke vrtljaje tako ventil odpre manj in za krajši čas, kot odmikač namenjen visokim vrtljajem. Ta sistem sicer ne zagotavlja optimalnega obnašanja ventilov, vendar močno poveča vrtilne hitrosti, višji vrtljaji posledično prinesejo tudi večjo moč, vendar v špici, zato pa dobijo vse honde v zelo visokih vrtljajih ven to moč, ki jo vidite na papirjih...Skratka overall povedano je vsa fora v omidkačih in nikjer drugje....to je to..Za nekatere je to brezveze, meni pa je všeč, takrat ko drugim zmanjka se pri mene šele veselje začne..that's tha point :wink:


ma dej nehi že s temi hondami. sej je super avto tudi japonci so znani da se najprej posvetijo karjeri in delu potem zasebnemu življenju in družini. Od tod tudi njihova kvaliteta. Vendar pa pozabljaš da so nekateri evropski avti le špica. BMW naprimer uporablja sistem VALVETRONIC, s čimer se izogne dušilni loputi, saab je razvil SVC motor z spremenljivo kompresijo, pri oplu so izdelali turbo diesel motor 2.0, ki razvije 225 KM, ob mešani porabi 6,5 l. VW in audi pa sta razvila FSI motor z direktnim vbrizgom in spremenljivo geometrijo ventilov. Drugače pa hondaši mogoče izdelujejo dobre bencinarje ampak v zakup vzemi da je dosti njihovih znanstvenikov in razvojnih inženirjev prav evropejcev. Ko pa začnemo o dislih, ki so po mnenju večine motor prihodnosti za vsaj še 50 let (za toliko časa je še svetovne zalofe nafte, oziroma v zadnjem času se precej povečuje tudi pridelava biodizla v nemčiji že okrog 2.5%.), pa lahko tisto hondo odpišeš. tu blestijo izključno evropejci. Tudi tisti mazdin vanklov motor, ki je "tehnološki" čudež pa prav gotovo nima prihodnosti, še manj preteklosti. Drugače pa glej malo širše na avto, ni važen samo motor, pozabljaš na varnost, udobje, izgled...
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a greddy To jul 27, 2004 9:22 pm

Človek si ti nor al kaj ti je, jaz ti še vedno pišem, za 12 let star motor, ki je še vedno dober in nič drugega..
ne moreš primerjat ti novih sistemov, ki so jih razvili pred parimi leti z nekimi starimi, tudi VTEC ni več isti kot je bil če smo že pri tem..
Poleg tega pa, mogoče kje piše, da sem zagrižen hondaš, lepo te prosim, vozim vse, imamo doma tudi OPLA, Renaulta, BMW ja ter še kaj bi se našlo..Toliko o tem, tudi 1.8t VW Passata smo mel pa lahko rečem da je dober avto, da ne boš rekel, da slučajno samo hvalim hondo..ali pa japonce..meni se je*ebe za znamko honda mi je pač všeč, ker dobim dober avto za malo denarja..
Poleg tega, pa če nisi toliko pismen in izobražen, da HONDO, TOYOTO, MAZDO, ne zanimajo kupci v Evropi..Oni prodajo večji delež v ameriki, aziji itd..Če bi bili potencialni kupci evropejci, verjemi, da bi bila pri nas že zdavnaj poplava japonskih dizlov..Ampak počakaj, še bodo prišli powerfull japonski traktorji k nam verjemi..
Tehnološki višek je wanklov motor sigurno, ampak verjemi, da ga nebodo kupili tisti, ki gledajo na porabo...
Glede Honde:
Izgled: vsake oči imajo svojega maljarja, meni osebno so novi modeli honde zelo všeč, sploh accord, S2K, CTR itd..
Udobje: povprečen razred, tako kot povprečni avtomobili, accord je razred passata in udobje v accordu ni nič slabše kot v passatu..
Varnost: o tem nebi komentiral, ker vidim, da premalo bereš, niso japonski avtomobili več iz papirja..

to je seveda moje stališče, s katerega gledam jaz na vso stvar skupaj..ampak samo ne mi bluzit, da sem neki zagrižen hondaš. če ti po pravici povem, nimam honde zaradi znamke ampak zaradi same vožnje v njej, poskusi 1x se boš spomnil kaj sem ti rekel.. :wink:
 
Type-RCivic
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:58 am
Kraj: Prebold

Re: zakaj vtec tehnologija iztisne več iz motorja?

Napisal/-a Type-RCivic Sr jul 28, 2004 7:59 am

silver je napisal/-a:
greddy je napisal/-a:Drugače pa VTEC v principu predstavlja par odmikačev, pri čemer je vsak izmed njiju drugačne oblike, kar omogoča različne čase odpiranja in različen hod ventila. Odmikač primeren za nizke vrtljaje tako ventil odpre manj in za krajši čas, kot odmikač namenjen visokim vrtljajem. Ta sistem sicer ne zagotavlja optimalnega obnašanja ventilov, vendar močno poveča vrtilne hitrosti, višji vrtljaji posledično prinesejo tudi večjo moč, vendar v špici, zato pa dobijo vse honde v zelo visokih vrtljajih ven to moč, ki jo vidite na papirjih...Skratka overall povedano je vsa fora v omidkačih in nikjer drugje....to je to..Za nekatere je to brezveze, meni pa je všeč, takrat ko drugim zmanjka se pri mene šele veselje začne..that's tha point :wink:


ma dej nehi že s temi hondami. sej je super avto tudi japonci so znani da se najprej posvetijo karjeri in delu potem zasebnemu življenju in družini. Od tod tudi njihova kvaliteta. Vendar pa pozabljaš da so nekateri evropski avti le špica. BMW naprimer uporablja sistem VALVETRONIC, s čimer se izogne dušilni loputi, saab je razvil SVC motor z spremenljivo kompresijo, pri oplu so izdelali turbo diesel motor 2.0, ki razvije 225 KM, ob mešani porabi 6,5 l. VW in audi pa sta razvila FSI motor z direktnim vbrizgom in spremenljivo geometrijo ventilov. Drugače pa hondaši mogoče izdelujejo dobre bencinarje ampak v zakup vzemi da je dosti njihovih znanstvenikov in razvojnih inženirjev prav evropejcev. Ko pa začnemo o dislih, ki so po mnenju večine motor prihodnosti za vsaj še 50 let (za toliko časa je še svetovne zalofe nafte, oziroma v zadnjem času se precej povečuje tudi pridelava biodizla v nemčiji že okrog 2.5%.), pa lahko tisto hondo odpišeš. tu blestijo izključno evropejci. Tudi tisti mazdin vanklov motor, ki je "tehnološki" čudež pa prav gotovo nima prihodnosti, še manj preteklosti. Drugače pa glej malo širše na avto, ni važen samo motor, pozabljaš na varnost, udobje, izgled...


Ti res nisi cist gladek, leta 91 ko je Honda imela motor z vtec tehnologijo pri oplu, renoju in ostalih firmah pri serijskih avtih niso nasli vec kot 100hp!
...da ne govorimo o izkoristku ccm/kw

ful obvladas, dejmo primerjat tehnologijo letosnjega leta (2004) in pa 14 let staro tenologijo - si faca nikaj

Mimogrede Hondin dizel, ki ga je naredila samo zaradi Eu trga je tud cist zanic ane!

Meni osebno honda ni najboljse kaj je mogoce kupit, ampak takile tepci ki primerjate 14 let stare motorje z .....
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov