šmeks je napisal/-a:Odgovor se ti sam ponuja.
V nižjih obratih avto potrebuje manj goriva,zato so tudi sesalni ventili manj časa ter plitveje odprti. Tako je manj izgub ter boljši izkoristek to pa prinese večjo moč ter nenazadnje tudi manjšo porabo...
lublancan je napisal/-a:z odpiranjem/zapiranjem ventilov doziraš zrak (če je manj bencina rabš za optimalno mešancco tud mn zraka) ter odvod plinov(mn mešance -> mn plinov), motor ima zato več moči, drgač pa mislm da je o VTECu razložen v enem topicu
greddy je napisal/-a:Zato ker je to že stara praksa, da 8 ventilska tehnika daje navor v nizjih vrtljajih 16 ventilska pa moč v visokih..To so pri Hondi spretno izkoristili, ter razvili VTEC..Do 5400 RPM/min dela samo 8 ventilov, kar pomeni manjšo porabo in dokaj dobro prožnost motorja...Nad 5400 se vklopi še drugi par ventilov in motor začne dihtai s polno sapo, poraba se temo primerno poveča, moč pa tudi..
Naj še kdo reče, da avto nima navora, ubistvu ga na papriju res nima, ampak se da z 1.6 motorjem ravno tako peljati 40km/h v 5 prestavi..
silver je napisal/-a:mojster je napisal/-a:to je pa honda, je pač korak pred vsemi![]()
____________________________________
NOR NA HONDO![]()
![]()
![]()
ne pametuj mal si preber kašno tehniko imajo pri VWu in audiji (FSI), BMWju (VALVETRONIC), mercedesu, mitsibushiju (GDI), saabu (SVC), mazdi...
greddy je napisal/-a:Drugače pa VTEC v principu predstavlja par odmikačev, pri čemer je vsak izmed njiju drugačne oblike, kar omogoča različne čase odpiranja in različen hod ventila. Odmikač primeren za nizke vrtljaje tako ventil odpre manj in za krajši čas, kot odmikač namenjen visokim vrtljajem. Ta sistem sicer ne zagotavlja optimalnega obnašanja ventilov, vendar močno poveča vrtilne hitrosti, višji vrtljaji posledično prinesejo tudi večjo moč, vendar v špici, zato pa dobijo vse honde v zelo visokih vrtljajih ven to moč, ki jo vidite na papirjih...Skratka overall povedano je vsa fora v omidkačih in nikjer drugje....to je to..Za nekatere je to brezveze, meni pa je všeč, takrat ko drugim zmanjka se pri mene šele veselje začne..that's tha point
silver je napisal/-a:greddy je napisal/-a:Drugače pa VTEC v principu predstavlja par odmikačev, pri čemer je vsak izmed njiju drugačne oblike, kar omogoča različne čase odpiranja in različen hod ventila. Odmikač primeren za nizke vrtljaje tako ventil odpre manj in za krajši čas, kot odmikač namenjen visokim vrtljajem. Ta sistem sicer ne zagotavlja optimalnega obnašanja ventilov, vendar močno poveča vrtilne hitrosti, višji vrtljaji posledično prinesejo tudi večjo moč, vendar v špici, zato pa dobijo vse honde v zelo visokih vrtljajih ven to moč, ki jo vidite na papirjih...Skratka overall povedano je vsa fora v omidkačih in nikjer drugje....to je to..Za nekatere je to brezveze, meni pa je všeč, takrat ko drugim zmanjka se pri mene šele veselje začne..that's tha point
ma dej nehi že s temi hondami. sej je super avto tudi japonci so znani da se najprej posvetijo karjeri in delu potem zasebnemu življenju in družini. Od tod tudi njihova kvaliteta. Vendar pa pozabljaš da so nekateri evropski avti le špica. BMW naprimer uporablja sistem VALVETRONIC, s čimer se izogne dušilni loputi, saab je razvil SVC motor z spremenljivo kompresijo, pri oplu so izdelali turbo diesel motor 2.0, ki razvije 225 KM, ob mešani porabi 6,5 l. VW in audi pa sta razvila FSI motor z direktnim vbrizgom in spremenljivo geometrijo ventilov. Drugače pa hondaši mogoče izdelujejo dobre bencinarje ampak v zakup vzemi da je dosti njihovih znanstvenikov in razvojnih inženirjev prav evropejcev. Ko pa začnemo o dislih, ki so po mnenju večine motor prihodnosti za vsaj še 50 let (za toliko časa je še svetovne zalofe nafte, oziroma v zadnjem času se precej povečuje tudi pridelava biodizla v nemčiji že okrog 2.5%.), pa lahko tisto hondo odpišeš. tu blestijo izključno evropejci. Tudi tisti mazdin vanklov motor, ki je "tehnološki" čudež pa prav gotovo nima prihodnosti, še manj preteklosti. Drugače pa glej malo širše na avto, ni važen samo motor, pozabljaš na varnost, udobje, izgled...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov