Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mr-B
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: So nov 30, 2002 7:34 pm

Napisal/-a Mr-B Ne mar 23, 2003 6:40 pm

Tega sicer ne vem samo eno vprašanje bi ti res rad prepolovil življensko dobo tvojega Clio-ta?
 
Uporabniški avatar
Diesel
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Pe okt 04, 2002 3:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Diesel Po mar 24, 2003 8:42 pm

Kolkor jaz vem, so v RSR edini (in tudi najcenejši)v primerjavi z bližnjimi Avstrijci.
RSR mi je dal čip not ko sem meu prevoženih 8000 km zaj jih mam nekaj čez 17000 in laufa brez problema.Kr pogumno.....
Slika
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Po apr 14, 2003 9:08 am

Zivjo!

Glede chiop tuninga je bilo tukaj ze precej napisanega. Ce si za bolj "soft" varianto, torej brez dvigovanja ttlaka v turbini itd, poglej na http://www.lindempa.si/ku_home.htm bos nasel precej podatkov od nacina delovanja, do razlike v moci, porabi itd itd. Montaza je vec kot enostavna.

Pozdrav

Duke
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Po apr 14, 2003 10:16 am

SAFRANE je napisal/-a:sej še ene 10.000 ti po delal.....pol boš pa vidu *surprise-surprise*


dobro no...a si ze sam probal, al si z druge roke "pameten"?
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Po apr 14, 2003 11:39 am

ja to sm že enkrat hotu napisat:kako veš da chip škoduje?en je napisu da ni podmazovanja,večja obraba,... ja sam primerjaj 2 avta iz iste serije pod istimi pogoji vožnje,tankanju,... me zanima kakšna bi bla razlika.
tud tista odjava od safrana :Še 10000 km pol pa.... In kako veš da bo (upam da ne bo nič :wink: ) okvara točno zarad chipa???Čisto odvisno od lastnika a mu bo zaribu al ne!Valda mu bo zaribu če bo čaku da se lučka za olje pržge da ga bo not naliu!
To je k una odjava da zračni filter škoduje zato ker pride več zraka not in je pol eksplozija močnejša in ostale buče!!
Tud tista primerjava:"kolega ga je meu pa mu je zaribu zarad chipa..."

Ja valda :? :?

Tist k ga hoče met naj si ga da not pa bo vidu a je bolš al ne!

(naj me kdo popravi samo tud windowse je treba mal updejtat ne?no pomoje je nov chip genau to na autu!)

lp
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Po apr 14, 2003 3:15 pm

Safrane!

Malo te pa moram pokomentirat. Pravis naslednje:

"zakaj pa mislite da so tisti res ta pravi tuningi motorja tm šele 2.500 in več €?
pa isto pridobiš 30 KM samo na čist drugačen način: tako da je temu vse prilagojeno-dobiš garancijo-in ti res ornk dela!!!! "

Velika razlika je med tuningom bencinskega atmosferskega motorja ali pa turo bencinarja ali celo dizla. Se povsem strinjam, da je veliko tezje in drazje izvleci konje iz atmosferskega bencinarja. V vsakem primeru na racun konjev zgubljas navor. Nekdo je nekje rekel, da kubature z nicemer ne nadomestis. Odmicne gredi STANEJO.

Ampak ce gremo vseeno na chip tuning dizlov, o katerem je beseda danes. Ohladis zrak, ki ga sesa motor, dvignes tlak v turbini.... to sta enostavna posega. S tem so se tuningi dizlov, pred dobo TDI, CDI, DCI itd sploh zaceli. Danes pa gre (tudi) drugace. Vsaka visokotlacna crpalka, ki je v avtu vgrajena ima dolocen nazivni tlak. Recimo 1.600 bar +/- odstopanje po DIN. Proizvajalec jih testira. Tiste, ki dosežejo tlak, gredo v vgradnjo, ostale ne. Crpalke jasno v vecini dosegajo vecje tlake, ki pa jih ne izkoriscajo, ker v centralna krmilna enota tega signala ne spreminja. Nasli so se torej inzenirji, ki so naredili program, ki tlak v crpalki dviga toliko, kolikor ga je crpalka sposobna proizvesti. Ce je zahtevani tlak visji od zmoglivosti crpalke, le-ta deluje v serijskem programu. In cemu sluzi povisan tlak? Boljsi razprsitvi goriva, manjsi porabi, boljsemu zgorevanju. In zakaj tega proizvajalec ze sam ne naredi? Zato, ker ne more zagotoviti pri enaki konstrukciji crpalke vecjega tlaka v vseh crpalkah. Namesto 1.600 bar recimo 1.800 bar. Zato so druge konstrukcije. Skupni vod (common rail) zmore pod 2.000 bar, sistem crpalka-soba (pumpe duese) pa zmore krepko nad 2.200 bar.

Pri vsem skupaj je se ena BISTVENA !!!! zadeva. Da crpalka daje povisan tlak lle takrat, ko pohodimo pedal in to toliko casa, dokler se gorivo dejansko porablja, ne pa konstantno. Tu vidimo razliko, ko se peljemo ZA friziranim dizlom. Eni kadijo, drugi pa NE kadijo.

Tistim, ki jih zanima tehnika bi bil morda zanimiv skok na www.lindempa.si/ku_chip.htm

Pozdrav

Duke
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Napisal/-a matcho Po apr 14, 2003 3:42 pm

:D
To si zelo dobro napisal duke!
Naj takšni, ki vejo za kaj sploh gre komentirajo tuning zadeve!

Safrane poznam enih par ko imajo chip zadevo noter in so zadovoljni pa so že kar dosti km naredili!
Nevem zakaj bi ti mašina takoj crknila (ali pa že po 10.000 km)??????

Čisto odvisno pa je kolko avto tišiš, pa če hladnega nažigaš itd.
Slika
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Po apr 14, 2003 5:36 pm

SAFRANE je napisal/-a:citiram:Tist k ga hoče met naj si ga da not pa bo vidu a je bolš al ne!
.....sej kaj pa pol če mu bo šel avto za npr.3 mio v ku****=pa kaj....

hehehehehehe......jaojao......fantje

še enkrat kot že milijonkrat:
chip ti samo poveča moč kW=nič pa ti ne optimira drugih stvari ki pa bi tudi mogle biti optimirane če se moč pveča (npr. povečati bi mogel dovod olja,,,,itd.)

nevem no....ok če se da tm 5-10 KM ajd mogoče še---ampak ne pa chipi za30-40 KM
to je pa res najslabš kar je lahko---sej če samo mal logično razmislimo: je lahko povečava moči za kar 30 ali več KM za tistih jebenih 100 jurčkov res dobra?????
močno dvomim.....in ne samo jest ampak vsak ki čisto samo logično razmišlja da o raznih fizikih ne govorim.....

zakaj pa mislite da so tisti res ta pravi tuningi motorja tm šele 2.500 in več €?
pa isto pridobiš 30 KM samo na čist drugačen način: tako da je temu vse prilagojeno-dobiš garancijo-in ti res ornk dela!!!!

ne pa z chipom------>to je namreč tudi res CHEEP tuning!
sorry....pač tko je....pa se lahko na trepalnice postavte :-)

lp
johny 8)


no zdej mi pa dokaž s tem kar si ti napisu dokaž da bo avto res zaribu zato k je biu čip menjan.
Primer:men je lansko leto počla glava motorja na dizlu.
Ga ni noben mrzuga tišu,ni bla naša krivda ampak serijska od avta.Tko k recmo na istmu avtu je imela cela serija zjebano drugo prestavo(beri da se je premaknila za 5mm in jo je biu hudič zadet tko da ni zaružilo po domače).avto je biu servisiran skoz in use lepo poštiman dokler...

Če se je to men zgodil na avtu k mu je edina serijska elektronka digitalna ura se čist komot lahko podobno naredi na vsakemu drugemu avtu!

Vrjamem da si prepričan v svoje sam jst sm tud v svoje in ne boš me prepričal s tem ko rečeš da se pravi tuning začne šele pri 2500 evrih.
To je tko k da bi reku da se prave obleke začnejo šele pri 50k sit.
Use ostalo je pa crap.

useno lep pozdrav pa brez zamere
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR Po apr 14, 2003 8:12 pm

Ja jst tudi poznam ljudi k so menjali čip pri TDI-ju in pridobili iz 110 na 130+ konju (nvem točno) in z njim naredili čez 160.000 kilometru. Z vgrajenim čipom!
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Po apr 14, 2003 8:12 pm

Mah s temi chip tuningi je pa res krizi in tezava.

Poznam cloveka ko ima to menjano. Na valerjih je pokazalo tam blizu 200 konjev. Se pravi realnih konjev. Naredil ze 60 jurjev km brezproblema sploh. Skoraj sem se ze peljal z njim samo je takrat povedal da bi bilo bolje da z letno opremo ker je HUDA razlika od zimske. To mi je pravil kolega ko ga pozna. OK sedaj je letna oprema, morem zalovit kolega, da gremo mal probat, ce gre kam tisti sekret. :D
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Po apr 14, 2003 8:15 pm

SlaYeR je napisal/-a:Ja jst tudi poznam ljudi k so menjali čip pri TDI-ju in pridobili iz 110 na 130+ konju (nvem točno) in z njim naredili čez 160.000 kilometru. Z vgrajenim čipom!


:shock: Jaz tudi, da ni slucajno isti golf. :wink:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Tuningcar
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: Če feb 27, 2003 6:18 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a Tuningcar Po apr 14, 2003 9:40 pm

Sam morte pa priznat, da je najcenejsi tuning z menjavo cipa pri dizlih in turbinskih motorjih:)

Das 100.000sit pa dobis vsaj 30KM gor, pri navadnem motorju bi moral zmetat vanj vsaj 300.000Sit da bi tok proftiru, moznost da bi se pokvaru benzinar je pa prav tako velika:)

ps, ce ne verjamete povprasajte TypeKosirja:)) Ok, on je bil ekdtremist in je se, kakor pravjo,...

LP,Sandi
Slika
 
Uporabniški avatar
rockson
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: To jul 16, 2002 1:17 pm

Napisal/-a rockson Če apr 17, 2003 8:28 am

Smešno in žalostno kako eni govorijo o stvareh, katerih sploh ne poznajo.

Če nimaš direkznih izkušenj s chipanjem ali pa si vsaj dobro tehnično podkovan na tem področju bodi raje tiho.

Jst mam Megana dCi in mam zdej cca pol leta chip notr. V tem času semnaredu preko 20.000 km - dosedaj brez vsakršnega problema. Chipan je pa iz 100 na 130 KM.

Kdor tega ne pozna - to ni tko, da ti v RSR-ju al kjerkol že dogradi en chip. Iz avta se vzame računalnik, na katerega se naloži nov program krmiljenja vbrizga goriva in delovanje turbine (tlak).
Če se to dela pri neznalicah so lahko težave resne in drage - če pa je narejeno, tako kot je treba, pa ni težav. Če seveda voznik upošteva pravila vožnje turbača.

Glede dimne zavese - res je, da se za chipanimi dizlaši bolj pokadi, ko pritisneš gas do konca, vendar sem videl že kar nekaj nechipanih TDI-jev, ki so kadil se predenj je na gas prtisnu. Pa ne mi govort o zgonjenih mašinah, ker so bili to avtomobili novejšega datuma.
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Če apr 17, 2003 9:07 am

Rockson!

Ej, ne morem se v celoti strinjati s tabo. Kar se chipanja tice in tega, da ce se odlocis za tak tuning, moras vedeti KDO ti ga dela, to imas vsekakor prav. Ampak kar pa se tice spreminjanja programov v ECU (krmilni elektroniki) ti pa ne bi dal prav. Do tega imam zadrzke, pa ti jih bom razlozil:
1. ce spremenis parametre v originalni elektroniki, na servisu z diagnostiko to takoj ugotovijo
2. pri spreminjanju podatkov v epromu tega originalnega ECU, lahko pride do vnosa napacnih podatkov. Motor bo sicer deloval, imel bo vecjo moc, vendar pa recimo ne bo deloval sistem zascite proti kraji ali podobno
3. ko avtomobil prodajas sicer lahko ECU spet preprogramiras na originalne vrednosti, vendar ti za to nihce ne vrne denarja
4. pri vgradnji dodatnega modula z diagnostiko na servisu nicesar ne ugotovijo
5. ni nobenega poseganja v originalne, tovarniske naprave
6. ko avto prodas, mirno odstranis modul, nihce ne ve, da si ga imel vgrajenega in ga lahko vgradis v drug avtomobil. Navadno je potrebno le zamenjati prikljucni kabel, ce se razlikujejo rail senzorji

Vsaka stvar in vsaka pamet ima svojo ceno. Nekdo ti bo originalen ECU preprogramiral za 120 kSIT, nekdo drug ti bo pa za modul vzel 150 kSIT. Za kaj se bos odlocil, je jasno tvoja stvar. Enim je pomembnih 30 kSIT razlike v ceni, drugim pa to, da z napravico prosto razpolagajo. Se dobro, da je na trgu toliko razlicnih stvari. Drugace bi bil dolgcas
:wink:

Pozdrav
Duke
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Če apr 17, 2003 9:20 am

DUKE!
a pol to pomen, da lahko menjaš med znamkami, npr. alfa-renault? sej to je pa zakon!
Slika
 
Uporabniški avatar
rockson
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: To jul 16, 2002 1:17 pm

Napisal/-a rockson Če apr 17, 2003 1:40 pm

zupi13 je napisal/-a:DUKE!
a pol to pomen, da lahko menjaš med znamkami, npr. alfa-renault? sej to je pa zakon!

To pa ne gre kar tako - vsak modul je sprogramiran za določen tip motorja - torej tega ne moreš uporabiti drugje - niti med 110 TDI in 115 TDI.
Duke: da malo pojasnim - jaz sem govoril le za preprogramiranje, zunanjega modula nisem omenjal, ker se ga pri nas ne dobi oz. je cena cca 1.000 EUR. Večina ljudi pač misli, da ti pri chipanju dobesedno zamenja chip - kar pa ni res. To sem hotel povedati s svojo razlago.
Nekaj mojih misli na tvoje argumente:
1.Jaz tu igram na odprte karte - prodajalcu, ki mi je dal leto garancije, sem povedal kaj nameravam storiti, ravno tako sem to povedal na servisu. Dosedaj nisem imel nikakršnih težav s tem. Poznam pa še par ljudi, ki so enako ravnali in ravno tako nimajo težav.
2.To pač spada k nestrokovnosti tunerja - se je treba malo pozanimat kdo te stvari obvlada in kdo dela to na eno oko
3. Tega tudi nihče ne pričakuje - pri mehanskih delih lahko sicer kaj iztržiš, če prodaš rabljene - če pa jih pustiš v oz. na avtu pa tudi ne dobiš nič več $$ zato.
4. Pri teh modulih je pa tako - obstajajo dve možnosti - ali je stalno priklopljen ali pa ga prosto vklapljaš oz. izklapljaš. V prvi verziji ni kake razlike napram preprogramiranju, medtem ko je v drugi večja verjetnost, da bo elektronika zablokirala, ker z vsakim vklopom/izklopom doživi šok. Tega jaz ne bi priporočal. Glede diagnostike pa ne vem, če si ne zapomni drugačne impulze v elektroniki.
5. To drži
6. To sem pa že zgoraj razložil. Vsak modul je sprogramiran le za en tip motorja, torej ga ne moreš seliti iz enega avtomobila v drugega - razen če nimata identična motorja. Že znotraj enega koncerna je to nemogoče, med različnimi znamkami pa sploh ne gre. Modul bi moral ravno tako preprogramirati.

Me pa zanima, kje si ti našel ceno 150kSIT za modul?? Pri nas ne vem za nobenga, ki bi se stem ukvarjal, zunaj pa kot sem že omenil - cene so astronomske.

Lp
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Pe apr 18, 2003 9:31 am

Rockson,

enkrat prej, v enem drugem postu, sem si vzel malo vec casa, pa sem zacel razlagati o delovanju visokotlacnih crpalk pri dizlih. Pa ne bi zdaj moril se enkrat. Lej, na temle naslovu http://www.lindempa.si/ku_home.htm je precej poljudno opisano delovanje Bosch, Lucas in ostalih sistemov, ki delajo po sistemu skupnega voda (common rail) ali crpalka-soba (pumpe duese).

Globoko se ne strinjam s teboj, da je vsaka elektronika narejena za en tip avtomobila. GLOBOKO! To je stvar preteklosti. Ne vem kje zacet, da bom kaj smiselnega na kratko povedal. Da malo poenostavim; ce vzamemo sistem skupnega voda, imajo motorji naslednje visokotlacne crpalke: BOSCH 1, 2, 3, DELPHI in SIEMENS. Na koncu skupnega vioda je torej moznih 5 razlicnih senzorjev tlaka v skupnem vodu, ki v ECU pošiljajo le signal v obliki višje ali nižje napetosti. Med ta senzor in med ECU se priklopi modul, ki potem regulira, oz. preko crpalke povecuje tlak v skupnem vodu, do tlaka, ki ga crpalka pac zmore proizvesti. Poleg tega ta modul krmili tudi predvbrizg itd itd. Ne gre torej za spreminjanje celega kupa parametrov, recimo tlaka v turbini itd.

Moduli so ENAKI za vse motorje s skupnim vodom, vendar je 5 razlicnih konektorjev. Zato pa pravim, da lahko ISTI modul uporabljas v vseh mogocih avtomobilih. Glej, modul (in konektorje) od ALFE JTD lahko uporabis tudi v vseh BMW (razen 3/520), Citroen, Fiat, Hyundai, Iveco, Jeep, Kia, Lancia, Mitsubishi, Nissan, Opel, Renault, Rover, Toyota, Volvo... Se pa zgodi, da ima enak model avtomobila, recimo Peugeot HDI Siemens ali pa Bosch 3 konektor. Pac uporabis drug kabel in to je vse. Tvoji trditvi, da so elektronike prilagojene dolocenim motorje, bom dal deloma prav. Marsikateri modul je potrebno dodatno nastaviti na dolocen tip crpalke. To lahko naredi uporabnik sam, ker so v modulu jumperji ali pa mu to naredi prodajalec. Jumperji omogocajo 5 nastavitev. Od najbolj varcne, pa do najbolj zmogljive. Podatki o zmogljivostih se nanasajo vedno na srednjo vrednost.

Cena, ki si jo navedel za tovrstne module, me po eni strani prav veseli. Do sedaj namrec nisem nasel se nobenega proizvajalca razen Kueberl, ki ga zastopamo mi. Je pa res, da njihove module, pod svojim imenom, prodajajo stevilni drugi prodajalci po evropi. Cene precej varirajo, najnizja pa je EUR 635 + postnina, kar odgovarja ceni v Sloveniji SIT 155.000

Druga zgodba so sistemi crpalka-soba. Tam je precej vec modulov. Od tistih najenostavnejsih pri Volkswagen/Seat/Audi/Skoda, ki imajo 8,9 ali 10 polne vmesnike za 1,9 SDI/TDI motorje, pa do tistih za VP44/DENSO crpalke, ki jih imajo 2.5 TDI motorji. To se pozna tudi pri ceni. Ti enostavnejsi stanejo SIT 105.000, oni drugi pa SIT 155.000. Ej... pa smo ze pri EPP. :lol: cisto nenamenoma mi je uslo. Na tem naslovu kliknes na znamko avtomobila in najdes kar te zanima http://www.lindempa.si/ku_ceni.htm

Pozdrav
Duke
 
Gargy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Ne feb 16, 2003 6:51 pm

Napisal/-a Gargy Pe apr 18, 2003 11:57 am

KOt elektroniku mi je vse to skupaj malo čudno.
1.) Kako lahko z enim modulom od zunaj krmiliš delovanje centralne procesne enote (CPU)?
2.) Kako lahko obstaja 5 različnih modulov, če pa je vsak motor narejen po svoje, z drugačnimi parametri in podobnim? Tukaj ne moremo samo krmiliti pumpe ali turbine, temveč je še precej kaj druge elektronike. Pred nekje dvema letoma je bil dober članek v Avto MAgazino o čip tuningu. Zel, zelo so ga odsvetovali. Kar pa piše na tisti strani, ki jo tukaj omenjate pa je normalno reklama, da bodo lažje ta čip prodali. Pri K&N tud obljubljajo 10% povečanje moči s filtrom, pa o tolkih konjih ni ne duha ne sluha....
3.) Zakaj bi potem imeli 5 modulov? Te bi lahko imeli samo enega, pa bi pol konektorje menjaval! Bi blo ceneje...
4.) Pri čip tuningu se dejansko menja čip z nastavitvami (EEPROM)
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke So apr 19, 2003 8:01 am

Gargy!

Kar se elektronike tice se res ne bi rad spuscal v podrobnosti, kjer nisem doma. S CHIP tuningom lahko spremenis vse parametre delovanja motorja. To tudi omenjas pri zamenjavi eproma. Pri tem tuningu, ki ga opisujem jaz, pa ne gre za spreminjanje vseh parametrov in iskanja najvecje moci. Gre za neke vrste "soft tuning" saj visokotlacna crpalka, preko ECU-ja, ki mu daje signale omenjeni modul, daje toliko tlaka, kolikor ga zmore. "Konji", ki jih dobis s chip tuningom so na eni strani najcenejsi (ker jih za enoto denarja najvec dobis) lahko pa so zelo dragi, ko ti kaj odpove. Ti moduli, o katerih je beseda, posiljajo signal v ECU. Ce ga motor oz. ECU ne more obdelati, ker motor oz. crpalka tega ne zmore, potem vse skupaj deluje v osnovnem, tovarniskem programu.

Ko ti ta modul deluje, lahko preko kontrolnih diod opazujes kdaj dejansko spreminja signal. In kaj vidis? Da ne deluje stalno. Pri tiscanju po avtocesti, pod polnim plinom, ne deluje stalno, temvec le takrat, ko crpalka potrebuje vec tlaka. Pri pospesevanju itd. Zato koncna hitrost ni bistveno visja, je pa, kot receno, navor. In to steje!

In zakaj ni le en modul? Univerzalen za vse avtomobile? Zato, ker sistem PD (crpalka soba) pri VW/AUDI/SEAT/SKODA daje v ECU povsem drugacen signal kot pa pri Mazdi in zato, ker so TDI motorji opremljeni z 8, 9 ali 10 pinskimi konektorji itd itd. Verjamem, da te kot strokovnjaka na tvojem podrocju cudi "univerzalnost". Dejansko gre za sistem, ki ni pogost. Do sedaj ga nisem zasledil se pri nobenem tunerju. Deluje pa odlicno na zelo razlicnih avtomobilih.

Pozdrav
Duke
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov