


darky je napisal/-a:Moč lahko pridobiš samo, če montiraš koničen filter, vendar tokaj obstaja težava. Koničen filter ljudje običajno montirajo za hladilnik in s tem so naredili več škode kot koristi. Motor zaradi tega sesa vroč zrak namesto hladnega, ki bi ga moral in vsi vemo, da je hladen zrak gostejši, torej ga gre v motor več. Če si pa filter ugradil za hladilnik pa sesaš vroč zrak in dejansko izgubiš na moči. Tudi če filter montiraš pravilno pa običejno pridobiš samo pri višjih vrtljajih, praviloma na nižjih celo malček izgubiš.
Če pa govorimo o filtru, ki gre v škatlo pa absolutno nisi pridobil nočesar. V vsakem primeru pa se ti zvok motorja izboljša, torej je smoteren nakup.
monster_d je napisal/-a:Ce filter pije topl ali mrzel zrak se pri zvoki skor nic ne pozna
darky je napisal/-a:Na moč motorja ne vpliva temperatura ampak količina zraka. Stvar je samo v temu, da je hladen zrak dosti gostejši od toplega, kar pomeni, da lahko v motor damo večjo količino zraka. Večja količina zraka pa pomeni večjo motorno moč (ob pravilni količini bencina seveda).
Galantfrik je napisal/-a:darky je napisal/-a:Na moč motorja ne vpliva temperatura ampak količina zraka. Stvar je samo v temu, da je hladen zrak dosti gostejši od toplega, kar pomeni, da lahko v motor damo večjo količino zraka. Večja količina zraka pa pomeni večjo motorno moč (ob pravilni količini bencina seveda).
Tole si ga pa pihnu kolega! Res je, da se moč poveča, če pride v motor več zraka, ampak "mrzlega. Če ti v motor prihajajo neke ekstremne količine "toplega" zraka si naredu več škode kot koristi.
Temperatura je ful pomembna, sej si sam to par postov višje napisal, ne! Mrzel zrak vsebuje več kisika (o2) in je zato bolj "gorljiv", torej mešanica zraka z benzom lažje in hitreje izgoreva, če pa v mašinco pride topel zrak - pa je moč motorja pade...
Kar se tiče tehle športnih filtrov... Kakorkoli obrnemo je ob vgradnji športnega filtra potrebno le tega toplotno izolirati od okolice od koder vleče zrak. Torej je fajn naredit takoimenovani "airbox", najboljš pa ga je postavit v kakšen kot, oziroma nekje poiskati luknjo, kjer v mašino prteguje sveži zrak iz okolice... Tja se namontira zadeva... do vbrizga se napelje kakšna fajn spolirana cev in le na ta način poleg zvoka dejansko lahko pridobiš tudi na moči motorja...
:P
Alex je napisal/-a:monster_d je napisal/-a:Ce filter pije topl ali mrzel zrak se pri zvoki skor nic ne pozna
Saj se naj bi na zvoku poznal le zaradi vecjega dotoka zraka in ne zaradi toplega ali hladnega zraka, si mal zamesal ne, no pa nic ne de...![]()
Namrec hladen zrak skupaj z vecjim dotokom slednjega rezultira v to, da se motor laze zavrti![]()
Drgac pa CLIO_MEN (je CLI_OMEN pomota![]()
) velik o dejanski pridobitvi je blo ze napisanga tut v tej temi
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=3771
sam smo ugotovil da bi blo najbolj it zmert moc na valje...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov