Yoni je napisal/-a:Ti torej misliš da moč z obrati kar raste do onemoglosti?
Jerch_ je napisal/-a:on: kdaj bom lahko projekt spet spremljal naprej? imate namen kej posneti?
Pro_Tuning je napisal/-a:Vprasanje, ki si ga postavil je bilo, ce moc motorja rase z obrati.
Jerch_ je napisal/-a:Citiram s popravki: Edini razumljiv cilj tega projekta je verjetno res čimvečja moč v špici oz. daljšanje penisa z višanjem tlaka v turbine do onemoglosti.. in nekaterim je to všeč.
nevem pa še vedno zakaj tebe to srbi? imaš ti mogoče premalo tlaka in je zato prekratek? Izkušnje vidim, da imaš. Verjetno te je v mladosti že neštetokrat zlorabil kakšen pocket rocket na cesti in danes kot neizkušen na tem področju svoje frustracije razglašaš na forumu, kjer si ljudje delimo mnenja ne pa zdravimo psihološke probleme...
rs2 je napisal/-a:No se malo mojga senfa;
pohvalno, da ste se poglobili tako daleč in da rinete v neskončnost![]()
Vi kar odprite do konca, mislim, da 400hp ne bi smelo biti problem za dobre duhce.
Motor pa res drži veliko - če uporabljate stock internal.
Ampak pogledano drugače -stara šola je zmeraj predimenzionirala, tudi pri Audiju (5 cilindrov)je 500hp povsem izvedljivo z stock zgodbo, zakaj potem ne bi bilo pri vas 400...
Je pa res, da že kar malo pretiravate s tlakom, verjetno bi se dalo konje izstisniti ven tudi na malo bolj prefinjen način...
Glede na vložene ure pa projekt verjetno ni več low budget.![]()
Ste pa verjetno naštudirali zadevo tako dobro, da bi naslednjega saxoja hitreje in boljše predelali z dosti manj vložka. In to je point izkušenj.
Z veseljem spremljam zadevo in upam, da navijete revčka do onemoglosti, samo da bo še uporabno, ne le konji v zadnjih 500 obratih![]()
Upam, da gledate na zadevo tud drugače - važno je, kako hiter si, kako uporabna je zadeva in kako vzdržljiva je stvar. Konji so le drugotnega pomena... oziroma samo za to, da se človek lahko malo "pohvali". Kar je pa tudi neko zadoščenje za samega sebe, pa če so pravi al ne.
lancia hf je napisal/-a:rs2 je napisal/-a:
Ste pa verjetno naštudirali zadevo tako dobro, da bi naslednjega saxoja hitreje in boljše predelali z dosti manj vložka. In to je point izkušenj.
Saj se nekako strinjam stabo, ampak izjava, da z manj stroška boljša in močnejša predelavataka izjava te pa sezuje od
Ma le zakaj PRAVI predelovalci avtomobilov zmečejo na avtomobil 50 000 evrou ali celo več, da stvarca vsaj dobi ves ta trud povrnjen
Tukaj se pa najde neki hišni majster, ki naj bi vse to naredil za cca 5 000 evrou
Saj nerečem da stvar nebo delala, samo kar in kolikor je zastavljenega, nebo funkcioniralo niti 50%
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost