Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Ne avg 23, 2009 9:45 pm

Lahko pa pokusis in vidis do kje bo slo.

off: poskusil nebo noben nič, vsaj tisti, ki lajnajo in smetijo temo...
orgazmov ne doživlja noben. seveda vsak pameten podatke tudi filtrira malo v glavi, ker so na forumu tudi mladoletni osebki. še enkrat ponavljam, da se traume nekaterih tukaj ne bodo pozdravile. tako kot tisto majhno ne bo zraslo, če boste lapali, tudi vaši motorji ne bodo močnejši, če boste pametni tukaj.

on: kdaj bom lahko projekt spet spremljal naprej? imate namen kej posneti?

se opravičujem za off. tokrat je bilo zadnjič
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne avg 23, 2009 9:50 pm

Yoni je napisal/-a:Ti torej misliš da moč z obrati kar raste do onemoglosti? :lol:


To mislijo nesposobnezi, ki razvijajo motorje za F1 in so jih vrtel na 19.000 obratov, da so dobili prek 900KM iz 3.0 motorja. Se dobro, da niso sli prej preverit na ta forum za mnenje pravih strokovnjakov.


Jerch_ je napisal/-a:on: kdaj bom lahko projekt spet spremljal naprej? imate namen kej posneti?


Kmalu bo spet malo akcije, ko bo ena malo boljsa odmicna v glavi motorja.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
MRC
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: To nov 20, 2007 7:08 pm

Napisal/-a MRC Ne avg 23, 2009 10:11 pm

Fantje vse se da če je volja in še mal znanja. Problem je pa za tiste ki vedo o tuningu samo tisto kar je na netu in to kar govorijo nekateri mehaniki (po možnosti izšolani) da če bo mal več moči bo pa kar vse potrgalo.
Najprej poskuste nardit kaj več kot športni filter zmontirat pa potem govorte kaj vse se ne da. Eni pač ne vemo da se nekaj NE DA pa probamo in včasih uspe.

Pri tem projektu so si pač fantje dali en cilj, kateri mislim dam je potegnit čim več konjev iz tega motorja in to jim uspeva. Če komu to ni všeč naj pa počne kaj bolj koristnega kot je pisanje bedarij po temi.

Pa kr veselo proti 400 KM!
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne avg 23, 2009 10:22 pm

Vprasanje, ki si ga postavil je bilo, ce moc motorja rase z obrati.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne avg 23, 2009 10:33 pm

Osprl sem novo temo. Tiste motorje vrtijo na 11.000.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Ne avg 23, 2009 11:27 pm

Komponente motorja (serijskega) zdržijo kar nekaj. Kje je meja ne vem, učasih sem mislil da je nekje 250 konjev, seveda z drugo glavo in turbino in nižjim tlakom (nekje 2,3 bar-a) preden poči puša ali gre ojnica, pa zgleda da zdrži še več. Lahko tud kopron pove koliko so trdi te bati, ker je tudi sam meril trdoto, in če me spomin ne vara je trdota večja kot pri marsikaterem serijskem turbo motorju. Pač te starejši tu motorji so zelo predimenzionirani glede vzdržljivosti materiala. Zakaj, ne vem.

Vsak motor je narejen z določenimi predizpozicijami, nekateri imajo več potenciala, drugi manj. Kar tako govorit da se vsak motor da "navit" na toliko in toliko konjev je malo bosa, ampak dobro. Recimo da se da, samo ne z enakim budget-om.

R5 turbo tudi ni bil narejen s tem namenom da bi imel konje samo v špici temveč da bi bilo uporabno območje čimvečje, kar je razvidno iz katerega koli posnetka. Tud odvisno od namembnosti vozila, ker za rally je važna tudi vzdržljivost in čimvečje uporabno območje. Zelo težko primerjat turbo petko pa saxo-ja.

Pa moram še povedat nekaj v zvezi z vašimi meritvami na valjih. Prvo je to, da katerekoli graf iz istih valjev sem videl je pokazal več kot drugje. Zakaj, ne vem.
Drugo so pa preračunane izgube iz gredi na kolesa ki so na zadnjem grafu večje od 30%, kar je absurd. Pa ne me narobe razumet, avto gre na posnetku zelo dobro in je čisto vseen kolk pokaže na valjih. Važen je rezultat tam kjer je bil namen, če je pa namen samo to da bo avto pokazal čimveč konjev na valjih potem pa naj bo dyno queen.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne avg 23, 2009 11:47 pm

Vsak motor zdrzi precej. Eni vec, drugi manj. Tale zdrzi vec. Bomo videli koliko vec.

Izgube so velike, ker je kotalni upor precej velik. Hitrosti so dosegle skoraj 320km/h. Zakaj? Zato ker merjenje v nizjih prestavah ni mozno, ker kolesa zaradi velikega novora, ter majhne teze vozila zdrsnejo. Hkrati je avto se dodatno z jermeni pritisnjen ob valje, kar se bolj poveca kotalni upor.

Ponavadi se meri v prestavi kjer je najvecja hitrost 200km/h ali manj.

Po meni znanih podatkih, dosedaj se nikjer niso merili avtomobilov pri teh hitrostih.
Se posebej ne prek 300km/h.

V vecini ostalih primerov so izgube precej manjse. Od 10 do 15%.
Primer meritev na teh valjih:
Golf 2.0 turbo. Moc na kolesih 287KM. Izgube 15KM
Golf 1.8 turbo Moc na kolesih 396KM. Izgube 25KM
Fiesta 2.0 Moc na kolesih 227KM. Izgube 37KM
Golf R32 kompresor Moc na kolesih 359KM. Izgube 43KM
Honda Civic TypeR Moc na kolesih 175KM. Izgube 25KM
Honda Jazz Moc na kolesih 67KM. Izgube 16KM

In na stotine drugih. Pri serijskih avtih so meritve tocno take kot napove tovarna.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Po avg 24, 2009 7:04 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Vprasanje, ki si ga postavil je bilo, ce moc motorja rase z obrati.


formula je zelo enostavna

(več zraka več bencina)/s je večja moč


torej vsak procent več obratov (volumen je ponavadi omejen, obrati pa ne), da procent več moči - minus izgube pri pretvorbi kinetične energije, - upor na fluid v sesalnem in izpušnem kolektorju, - tekočinsko trenje.....


@juhica in podobni; držmo se teme...osebna obračunavanja sodijo v ložo

edit:

v F1 gre prav tako za štiri taktni moto kot v tam Saxoju, samo pot kako spravit več energije v motor je različna
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Po avg 24, 2009 9:02 am

Kar se tice valjev in meritev na njih fantje - ne posplosevat. Meritve na valjih so primerne zgolj in le za primerjavo neposredne razlike pred in po predelavi ali pa med posamicnimi avtomobili testiranimi neposredno skupaj (se pravi isti dyno, isti ambientalni pogoji). Vse ostalo je bolj za hec.

Zakaj?

- razlike med serijskimi modeli avtomobilov so lahko tudi do cca 5%
- na razlicnih valjih lahko prides do popolnoma drugacnih rezultatov
- razlicni ambientalni pogoji spet prispevajo k popolnoma razlicnim rezultatom

Na italijanskem abarth forumu so porocali o razlikah do 25 KM pri meritvah na razlicnih valjih (isti avto!). Do 5% razlik je prislo na istih valjih pri dveh avtomobilih istega tipa (manj kot mesec razlike v casu nastanka). Meritev istega avtomobila na enem in istem dinamometru, prva opravljena pozimi in druga poleti, pa je prispevala k priblizno 10% razliki v performansah. Suma sumarum - graf, ki ga izpljune tako testiranje sam po sebi meni osebno ne more bit niti ilustrativne narave.

LpF
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po avg 24, 2009 9:05 am

Saxo je bil nazadnje merjen poleti. Verjamem da bi pozimi pokazalo precej vec.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Po avg 24, 2009 10:14 am

No se malo mojga senfa;

pohvalno, da ste se poglobili tako daleč in da rinete v neskončnost :D

Vi kar odprite do konca, mislim, da 400hp ne bi smelo biti problem za dobre duhce.

Motor pa res drži veliko - če uporabljate stock internal.
Ampak pogledano drugače -stara šola je zmeraj predimenzionirala, tudi pri Audiju (5 cilindrov)je 500hp povsem izvedljivo z stock zgodbo, zakaj potem ne bi bilo pri vas 400...

Je pa res, da že kar malo pretiravate s tlakom, verjetno bi se dalo konje izstisniti ven tudi na malo bolj prefinjen način...

Glede na vložene ure pa projekt verjetno ni več low budget. :idea:
Ste pa verjetno naštudirali zadevo tako dobro, da bi naslednjega saxoja hitreje in boljše predelali z dosti manj vložka. In to je point izkušenj.

Z veseljem spremljam zadevo in upam, da navijete revčka do onemoglosti, samo da bo še uporabno, ne le konji v zadnjih 500 obratih :shock:

Upam, da gledate na zadevo tud drugače - važno je, kako hiter si, kako uporabna je zadeva in kako vzdržljiva je stvar. Konji so le drugotnega pomena... oziroma samo za to, da se človek lahko malo "pohvali". Kar je pa tudi neko zadoščenje za samega sebe, pa če so pravi al ne.
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Po avg 24, 2009 11:44 am

Jerch_ je napisal/-a:Citiram s popravki: Edini razumljiv cilj tega projekta je verjetno res čimvečja moč v špici oz. daljšanje penisa z višanjem tlaka v turbine do onemoglosti.. in nekaterim je to všeč.

nevem pa še vedno zakaj tebe to srbi? imaš ti mogoče premalo tlaka in je zato prekratek? Izkušnje vidim, da imaš. Verjetno te je v mladosti že neštetokrat zlorabil kakšen pocket rocket na cesti in danes kot neizkušen na tem področju svoje frustracije razglašaš na forumu, kjer si ljudje delimo mnenja ne pa zdravimo psihološke probleme...


najbolj mi grejo na slamico pacienti tvojih razsežnosti...namest da bi kej o avtu povedal o njem teče debata če nisi opazil...neka se lepiš na druge uporabnike...sploh, če razmišljajo s svojo glavo in lepo izrazijo svoje menje

nazaj k avtu :tomidelej: :tomidelej: :tomidelej:

najlepša mi je izjava enega mojih predhodnikov ki je napisal da je tole test matrialov
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Po avg 24, 2009 4:07 pm

rs2 je napisal/-a:No se malo mojga senfa;

pohvalno, da ste se poglobili tako daleč in da rinete v neskončnost :D

Vi kar odprite do konca, mislim, da 400hp ne bi smelo biti problem za dobre duhce.

Motor pa res drži veliko - če uporabljate stock internal.
Ampak pogledano drugače -stara šola je zmeraj predimenzionirala, tudi pri Audiju (5 cilindrov)je 500hp povsem izvedljivo z stock zgodbo, zakaj potem ne bi bilo pri vas 400...

Je pa res, da že kar malo pretiravate s tlakom, verjetno bi se dalo konje izstisniti ven tudi na malo bolj prefinjen način...

Glede na vložene ure pa projekt verjetno ni več low budget. :idea:
Ste pa verjetno naštudirali zadevo tako dobro, da bi naslednjega saxoja hitreje in boljše predelali z dosti manj vložka. In to je point izkušenj.

Z veseljem spremljam zadevo in upam, da navijete revčka do onemoglosti, samo da bo še uporabno, ne le konji v zadnjih 500 obratih :shock:

Upam, da gledate na zadevo tud drugače - važno je, kako hiter si, kako uporabna je zadeva in kako vzdržljiva je stvar. Konji so le drugotnega pomena... oziroma samo za to, da se človek lahko malo "pohvali". Kar je pa tudi neko zadoščenje za samega sebe, pa če so pravi al ne.


Saj se nekako strinjam stabo, ampak izjava, da z manj stroška boljša in močnejša predelava :?: taka izjava te pa sezuje od :cry Ma le zakaj PRAVI predelovalci avtomobilov zmečejo na avtomobil 50 000 evrou ali celo več, da stvarca vsaj dobi ves ta trud povrnjen
Tukaj se pa najde neki hišni majster, ki naj bi vse to naredil za cca 5 000 evrou
Saj nerečem da stvar nebo delala, samo kar in kolikor je zastavljenega, nebo funkcioniralo niti 50%
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po avg 24, 2009 4:17 pm

Zaenkrat deluje vse.

Princip je narediti vec za manj denarja. Ce pa kdo prinese 50.000 EUR bo imel Saxota s 1000KM. Ali pa se kaj zraven.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
dox
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Če okt 04, 2007 6:35 pm

Napisal/-a dox Po avg 24, 2009 4:32 pm

lol mislim da ni takega ki bi to naredo
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po avg 24, 2009 5:39 pm

Za ta denar ni to noben problem. Se ostalo bi.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
bostjanITR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr avg 12, 2009 11:21 pm
Kraj: Valhalla

Napisal/-a bostjanITR Po avg 24, 2009 6:14 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Za ta denar ni to noben problem. Se ostalo bi.

Kot je velik človek nekoč dejal: "Nič ni nemogoče, vse se da sfrizirat" :D
Želim vam čim boljši čas na KOE 8)
ITR ~241 NA hp built/tuned by TUNERC-sold in Austria
Civic EG6 195 NA hp tuned by TUNERC-sold
what next?
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 To avg 25, 2009 4:01 pm

lancia hf je napisal/-a:
rs2 je napisal/-a:

Ste pa verjetno naštudirali zadevo tako dobro, da bi naslednjega saxoja hitreje in boljše predelali z dosti manj vložka. In to je point izkušenj.



Saj se nekako strinjam stabo, ampak izjava, da z manj stroška boljša in močnejša predelava :?: taka izjava te pa sezuje od :cry Ma le zakaj PRAVI predelovalci avtomobilov zmečejo na avtomobil 50 000 evrou ali celo več, da stvarca vsaj dobi ves ta trud povrnjen
Tukaj se pa najde neki hišni majster, ki naj bi vse to naredil za cca 5 000 evrou
Saj nerečem da stvar nebo delala, samo kar in kolikor je zastavljenega, nebo funkcioniralo niti 50%



nisi razumel moje izjave;
hitreje in boljše z manj vložka...
Kolikor spremljam zadevo "počasi" gor rinejo z konji in so od samega začetka že večkrat spreminjali same komponente avte (karkoli že).
Če bi šli še enkrat od začetka bi definitivno nekaj od že narejenega in "povoženega" z novo idejo spustili... kar pomeni - hitreje, boljše (ker so že izkušnje) in z manj vložka...

Če bi sam kdaj poskusil predelati kak tak projekten avto kot predelujejo saxoja, potem bi vedel o čem govorim.
Velikokrat se pri prvem konkretnem modelu avta naredi veliko preveč ur na njem kot pa na naslednjem istem modelu...

Lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf To avg 25, 2009 7:47 pm

Ma kaj res nisi imel kašne "štirke" ki bi jo "friziral" v nedogled.
Lep primer, samo manj ccm in konjev, konstukcija je pa podobna, (taka za takšno moč)
Pa naj bo 3 000 ccm ali pa 49 ccm, vse je tovarniško preračunano.
In posledice so bile: Zategnjen "grušt" "!blajerca"je dobila zračnost že po parih urah tiščanja, nato če že ni bat v glavo udaril, je pa, ali "blajerco" odtrgalo, ali pa verigo, v najboljšem primeru, je pa ratal zadnji zobnik kot "šajba" na "sekularju"
Primer je mišlen bolj na to, da je vse izračunano z 10-20% rezerve, ne pa kot že kar pretiravate tukaj v "skoraj" neko F1) :bonk
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning To avg 25, 2009 7:55 pm

Tukaj vse drzi. Ne skrbi. Ce bomo sli na 500KM bomo dali zelezen blok in ne tega ki ima samo plavajoce puse v alu ohisju bloka. To je edino kar lahko popusti pri 3.5 do 4bar pritiska turbine.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost