(honda civic)

drugače pa je ta corsica res hitra in hudo glasna

Pro_Tuning je napisal/-a:Ce se ze omenja da valji "ne delajo". Po mojih izkusnjah delajo cisto v redu.
Se da cisto v redu zrihtat avte. Tudi take, ki potem zmagujejo na dirkaliscih. Ne samo na avtocesti.
Pro_Tuning je napisal/-a:Iz tvojih besed je zaznati ironicen podton.
Medtem, ko se sam poskusam cimmanj vpletati v komentiranje kaj delajo drugi. Imajo drugi (seveda vso pravico) dajat ocene in presojati kaj delam jaz. Potem pa je se kdo uzaljen in tako naprej in nazaj, ce se jaz kaj napisem. Komentirat poskusam samo svoje delo.
MikeLima je napisal/-a:
delali samo na enem
MikeLima je napisal/-a:Pro_Tuning je napisal/-a:Iz tvojih besed je zaznati ironicen podton.
Medtem, ko se sam poskusam cimmanj vpletati v komentiranje kaj delajo drugi. Imajo drugi (seveda vso pravico) dajat ocene in presojati kaj delam jaz. Potem pa je se kdo uzaljen in tako naprej in nazaj, ce se jaz kaj napisem. Komentirat poskusam samo svoje delo.
Tako je! Ironicen podton. Ne uzaljen, ampak zalosten sem decko.
Ab equis ad asinos
Acta est fabula
Pro_Tuning je napisal/-a:MikeLima je napisal/-a:Pro_Tuning je napisal/-a:Iz tvojih besed je zaznati ironicen podton.
Medtem, ko se sam poskusam cimmanj vpletati v komentiranje kaj delajo drugi. Imajo drugi (seveda vso pravico) dajat ocene in presojati kaj delam jaz. Potem pa je se kdo uzaljen in tako naprej in nazaj, ce se jaz kaj napisem. Komentirat poskusam samo svoje delo.
Tako je! Ironicen podton. Ne uzaljen, ampak zalosten sem decko.
Ab equis ad asinos
Acta est fabula
Uzaljen je bilo pisano v nadaljevanju. Da je recimo kdo, kdorkoli bi ze to lahko bil.
Italijansko znam, latinsko ne.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
Korl Olmajti je napisal/-a:Dejstvo je, da se od dyno do dyna VEDNO pokažejo različni rezultati. Tudi na še tako oh in sploh kalibriranih zadevah....
MikeLima je napisal/-a:Korl Olmajti je napisal/-a:Dejstvo je, da se od dyno do dyna VEDNO pokažejo različni rezultati. Tudi na še tako oh in sploh kalibriranih zadevah....
To je jasno dejstvo. Razlike so ze v samem principu merjenja. Ce ostanemo pri t.i. chasis dyno-tih bi jih razdelil takole:
Inercijski merijo kotni pospesek, kar je glede na to, da se masa in oblika ne spreminjata, precej preprosta zadeva za kalibrirat. Edina rec, ki je spremenljivka so izgube v lezajih. ki naceloma ne vplivajo ne vem koliko, se je pa ne vidi direktno. Slaba lastnosti so: Masa ki je potrebna za merjenje velikih moci. Problem, da ne trosijo energije sproti, ampak se ta nalaga v vrteco se maso, kar je vcasih lahko nevarno. Ce raznese gumo, zagotovo ne ostane pri tej skodi. Pri sistemu z enim valjem se ne da videti zdrsevanja, pri sistemu z dvemi valji na osi pogona, se sicer da, a se racun zakomplicira. Tuning na takih valjih je tezavnejsi, ker je masa valjev omejena. Zahteva drugacne prijeme. V solidni izvedbi, so lahko dobro testno orodje.
Dyno z zavoro ima pri izvedbi z valji tudi inercijsko maso, tako da merijo kotni pospesek, hkrati pa se zavorni moment in iz tega racunajo trenutno absorbirano moc. Pravzaprav temu sistemu recejo dyno z dinamicno spremenljivo inercijo. Dobra lastnost je, da lahko zavres na katerikoli hitrosti in tam delas nastavitve motorja. Lahko simuliras cesto, 400m, zracni upor, upostevas tezo avtomobila in ne na koncu celo voznjo z ravnega v klanec. Zavora je lahko vodna sumna turbina, lahko je retarder na vrtincne tokove, hidravlicni sistem s crpalko in nastavljivim izgubnikom. Vsaka od zavor ima svoje dobre in slabe lastnosti. Problem vseh je toplota, ki se proizvaja. Vodna zavora je zaradi medija najman obcutljiva na toploto, je pa toliko bolj zoprna za regulacijo. Retarder na vrtincne tokove je zelo odziven, kar naredi celotno regulacijsko zanko zelo stabilono pri zelo razlicnih obremenitvah. Pri dolgotrajnih meritvah velikih moci se lahko zaleti v curijevo temperaturo, kar pomeni da ne zavira vec dokler se ne ohladi. Tudi hidravlicni retarder s casom pregreje olje, spremeni viskoznost itd. Zaradi moznosti spreminjanja parametrov obremenitve, so taki dyno-ti zelo uporabni za nastavljanje motorjev in diagnostiko.
mondy je napisal/-a:Čist tako me zanima.
Kako se beleži vsa ta toplota nastala pri zaviranju valjev? A je dejansko izmerjena povišana temperatura ali se uporablja korekcijske faktorje?
MikeLima je napisal/-a:mondy je napisal/-a:Čist tako me zanima.
Kako se beleži vsa ta toplota nastala pri zaviranju valjev? A je dejansko izmerjena povišana temperatura ali se uporablja korekcijske faktorje?
Pri vseh meni znanih dyno-tih je koncni produkt vsega vrtenja toplota. Morda kdo kdaj dela elektriko iz tega na kaksnih motor/dinamih, ali pa crpa vodo v jezero, a je to bolj eksotika za kaksne ladijske stroje.
Korekcijski faktor... Mislis tisto po DIN, SAE, EWG, JIS, ISO? Vecina dynov uposteva absolutni tlak in temperaturo vstopnega zraka. Nekateri tudi vlago in parni pritisk, le redki odstotek kisika v zraku.
kinkyllama je napisal/-a:kaj te muči...kako izračuna moč? negativni moment
(F1xL1XPiXRPM)/30000
F1 =>izmerimo na merilni celici
L1 =>dožina od merilne celice do vrtišča zavore, kinetične energije
RPM =>odčitava tahometer
se je pa res brez veze kregat okrog uspehov posameznika...so čist relativni
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost