mondy je napisal/-a:Pri Avtoelektroniki je meritev trajala dobrih 6s tukaj pa ene pol minute.
Jest, kot laik bi rekel, da je sigurno krajša meritev bolj podobna realnim cestnim razmeram.
Te "dolge" meritve z zavoro sigurno niso optimalne, ker se v motorju akumulira konkretno več toplote, ki jo hladilni sistem na valjih težko odvede.
Bi bilo za primerjat recimo AFR in temp vode/olja.
V sestih sekundah s tri tisoc do sedem tisoc je realno enako katerim pogojem na cesti?
Rampo, oziroma hitrost pridobivanja, ali kotni pospesek, kakorkoli ze recemo tem stvarem, je mozno pri mahi nastavit. Avto je bil merjen s tako rampo, kot merimo vse evote in "evo like" avtomobile zaradi primerjave. Ce je strmejsa, turbina spodaj ne prime in rezultati niso realni, ce je veliko daljsa, je mucenje motorja brez veze. Torej je kompromis med tem, da se dobi maksimalno moc iz motorja in da se cimvecji del moci racuna iz zavornega momenta retarderjev, manjsi iz inercije.
Bi bilo zanimivo pogledati kako izgleda tlak preko runa pri 6 sekundnem runu. In ce je pri 3000RPM namesto 1.8 samo 1.5bara (kar je moja preko prsta ocena za 6 sekundni run) ni ne navora spodaj, ne moci zgoraj. Je turbo motor pac ena pozitivna povratna zanka.
S temperaturami ni nobene sile, vsaj ne pri 12 stopinjah kot jih je bilo vceraj. Spredaj dve izdatni puhlaci, ki ti nogo zmakneta ko stopis v njihov tok, sta dovolj za pohladiti IC in motor. S temperaturami ni bil nikoli problem, oziroma ce so bile, so bile tudi potem na cesti.
Kar se izmerjenega tice, je rezultat tocno tam, kjer smo ga vsi pricakovali glede na avto in predelave na njem. Limitator pri 7500 se na grafu tocno vidi, ce bi slo se za 500RPM gor, bi avto prisel tja na 420 HP. Turbina pograbi tam, kot pri vecini devetk, torej nekje po 2500RPM. Ce bi slo na dirkalni bencin, bi bil najvecji moment pri 3400RPM nekje 620Nm, ampak ni, ker gre na bencin s pumpe.
Objavljene meritve z drugih valjev kazejo precej drugacno podobo. Poleg nenaravno zaobljenih oblik

AFR je odvisen od tunerja, temperatura vode je ob spodobnem tuningu pribita na tistih svoh 90.