Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Sr dec 09, 2009 11:16 am

mondy je napisal/-a:Pri Avtoelektroniki je meritev trajala dobrih 6s tukaj pa ene pol minute.
Jest, kot laik bi rekel, da je sigurno krajša meritev bolj podobna realnim cestnim razmeram.
Te "dolge" meritve z zavoro sigurno niso optimalne, ker se v motorju akumulira konkretno več toplote, ki jo hladilni sistem na valjih težko odvede.
Bi bilo za primerjat recimo AFR in temp vode/olja.


V sestih sekundah s tri tisoc do sedem tisoc je realno enako katerim pogojem na cesti?

Rampo, oziroma hitrost pridobivanja, ali kotni pospesek, kakorkoli ze recemo tem stvarem, je mozno pri mahi nastavit. Avto je bil merjen s tako rampo, kot merimo vse evote in "evo like" avtomobile zaradi primerjave. Ce je strmejsa, turbina spodaj ne prime in rezultati niso realni, ce je veliko daljsa, je mucenje motorja brez veze. Torej je kompromis med tem, da se dobi maksimalno moc iz motorja in da se cimvecji del moci racuna iz zavornega momenta retarderjev, manjsi iz inercije.

Bi bilo zanimivo pogledati kako izgleda tlak preko runa pri 6 sekundnem runu. In ce je pri 3000RPM namesto 1.8 samo 1.5bara (kar je moja preko prsta ocena za 6 sekundni run) ni ne navora spodaj, ne moci zgoraj. Je turbo motor pac ena pozitivna povratna zanka.

S temperaturami ni nobene sile, vsaj ne pri 12 stopinjah kot jih je bilo vceraj. Spredaj dve izdatni puhlaci, ki ti nogo zmakneta ko stopis v njihov tok, sta dovolj za pohladiti IC in motor. S temperaturami ni bil nikoli problem, oziroma ce so bile, so bile tudi potem na cesti.

Kar se izmerjenega tice, je rezultat tocno tam, kjer smo ga vsi pricakovali glede na avto in predelave na njem. Limitator pri 7500 se na grafu tocno vidi, ce bi slo se za 500RPM gor, bi avto prisel tja na 420 HP. Turbina pograbi tam, kot pri vecini devetk, torej nekje po 2500RPM. Ce bi slo na dirkalni bencin, bi bil najvecji moment pri 3400RPM nekje 620Nm, ampak ni, ker gre na bencin s pumpe.

Objavljene meritve z drugih valjev kazejo precej drugacno podobo. Poleg nenaravno zaobljenih oblik ;) je nepricakovano visok navor nekje na sredi in nerazumljiv padec moci na vrhu obratov glede na setup motorja (ne edine, ki imajo podobne karakteristike). Ze glede na obliki grafov, ki se znatno razlikujeta, se da videti katere meritve so izmerjene in katere so ocenjene. Ceprav so izmerjeni konji nekje blizu, so pa cisto v drugem obmocju.

AFR je odvisen od tunerja, temperatura vode je ob spodobnem tuningu pribita na tistih svoh 90.
 
Uporabniški avatar
beemveempet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe dec 04, 2009 9:30 pm
Kraj: Bogenšperk

Napisal/-a beemveempet Sr dec 09, 2009 11:35 am

Meritve pri AE že od nekdaj kažejo prevelik navor in krivulja moči je vedno nekoliko premaknjena k nižjim vrtljajem, vidi se, da so valji "umetno nastavljeni" in ne pravilno kalibrirano.
. . . . . .
Zakaj biti porno zvezda ne more biti vrlina?
. . . . . . . . . . . . . .
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Sr dec 09, 2009 11:49 am

rs2 je napisal/-a:Od kje taka razlika na moči na kolesih? Mike Lima? Sej jaz verjamem moči na klesih izmerjenih pri RSR-u, samo kako konkretno debato oz. tehničen odgovor bi rad slišal. Pa ne od Protuninga, čeprav me zanima njegov odogovor na razlike 8)


Sicer sem enkrat ze pisal te reci, ampak ponovim na hitrco.

Maha je orientirana na moc na gredi motorja. Moc na kolesih je izmerjena samo iz inercijskih pospeskov in zavornega momenta retarderjev. K temu je potem dodano se vse kar se kotali in vrti od sklopke preko menjalnika, difov, lezajev na kolesih in na valjih vkljucno s po dvema velikima diskoma na vsakem retarderju, ki sta hkrati se ventilatorja za lastno hlajenje in za hlajenje navitij. Ne na koncu tudi remanenco nekaterih zeleznih delov v blizini vrtecega se zelezja, ki tudi zavirajo, a njihov zavorni moment ni izmerjen. Magneti so namrec izredno mocni DC.

Torej to vse skupaj ni skrito v neko formulo, ampak se izmeri takrat, ko se zadeva izteka. Ce so valji samo inercialni, je tega seveda pol manj. Tu se torej ustvari ta razlika. Dejansko je tako, da ce dam kliota na valje, bom na 3/4 tiscal samo zato, da jih bom vrtel na konstantnih180km/h. Samo eno os, da ne pozabim! Te izgube so torej dejanske.

Iz vsega tega sledi, da moc na kolesih ni primerljiva z drugimi tipi valjev. Verjetno je, da bi se jo dalo matematicno s kako funkcijo popravit, a so se temu po moje namenoma izognili. Bi bilo prevec razlicnih faktorjev za upostevat.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr dec 09, 2009 12:42 pm

@ Yoni: turbina dela pod full obremenitvijo, motor je visoko v obratih, vse se obupno segreva...Mislim, da je MikeLima ciljal tule predvsem na to, da ni priporocljivo tako voziti dlje casa NEPREKINJENO...

LpF
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Napisal/-a ManIAK Sr dec 09, 2009 12:43 pm

Ni problem v avtocesti. Problem je, da EVO ni avtocestni dirkač. Zadeva je narejena za zaprte zavoje, po principu gas, bremza... Konstantna obremenitev na ful bi ga vrjetno skurla. To sicer ne pomeni da bi po 50km na polno avto zružu, ampak je MikeLima malček potenciral, da bi zastopli.

Ista zadeva kot supermoto in cestni motor. Da se boš lažje orientiral.
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Sr dec 09, 2009 12:44 pm

Yoni je napisal/-a:Zanima me kaj je na naši, primorski avtocesti tako zajebanega? Pa to resno mislim, da ne bo kdo mislil da podje*avam... ;)


Dva najdaljsa klanca z blizu 300m visinske razlike, par dolgih ravnic, manj guzve kot jo je v katero drugo smer, sploh pozimi, ce je to zajebano. Ziher pa je tortura za turbo motorje, ce to pocnes.
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Sr dec 09, 2009 1:53 pm

Turbina itak sux :twisted:
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr dec 09, 2009 1:59 pm

Meritev na inercijskih valjih je recimo bolj primerljiva s cesto. Tam avto hitreje pospesuje. Na cesti rabis recimo pol minute za pospesek edino, ce vleces se kaksno eno tono tezko prikolico zadaj.

Tudi najvecja moc je tam nekje, tako da zadeva je kar primerljiva. Tako kot serijskim avtom pravilno izmeri najvecjo moc.
Glede merjenja na kolesih in na gredi. Saj smo dali meritve v cetrti in v peti prestavi na forum. Lepo se vidijo vecje izgube v peti kot v cetrti, koncna moc na gredi pa je obakrat ista. Zadeva deluje zelo dobro.

Se nekaj, mocnejse avte je smiselno merit v visjih prestavah. Zato tudi v peti prestavi rabi 15 sekund za pospesevanje, kar je zelo primerljivo z razmerami na cesti.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Sr dec 09, 2009 2:46 pm

erc je napisal/-a:Mondy, morda ti govoriš za valje, ki so brez zavore.


Tako ja.
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Sr dec 09, 2009 2:54 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Meritev na inercijskih valjih je recimo bolj primerljiva s cesto. Tam avto hitreje pospesuje. Na cesti rabis recimo pol minute za pospesek edino, ce vleces se kaksno eno tono tezko prikolico zadaj.

Tudi najvecja moc je tam nekje, tako da zadeva je kar primerljiva. Tako kot serijskim avtom pravilno izmeri najvecjo moc.
Glede merjenja na kolesih in na gredi. Saj smo dali meritve v cetrti in v peti prestavi na forum. Lepo se vidijo vecje izgube v peti kot v cetrti, koncna moc na gredi pa je obakrat ista. Zadeva deluje zelo dobro.

Se nekaj, mocnejse avte je smiselno merit v visjih prestavah. Zato tudi v peti prestavi rabi 15 sekund za pospesevanje, kar je zelo primerljivo z razmerami na cesti.


Ne tako na pamet plizzz!

Po tvoje je za eva od 2000-6700RPM na cesti v peti prestavi 16.4 sekunde zelo primerljivo razmeram na cesti? (Pustimo to, da LoCo trdi, da je bilo merjeno do limitatorja na 7500 v tem casu...) To je od 70 do 260km/h ce se ne motim. Zdaj pa poglej tale graf spodaj, ki ga je objavil RS2 za avto s popolnoma neprimerljivimi performansami, pa bos videl, da je moral ta avto se kar nekajkrat prestaviti vmes, da je sel od 70 do 260 v priblizno teh sekundah.
Ergo? Malo me moti tako pavsalno nabijanje.

http://www.avtomobilizem.com/forum/down ... p?id=26648

LoCo-v evo je za 1000-7500RPM na valjih v Jurjevici porabil 35 sekund, kar je precej blize razmeram na cesti (poglej video).
Ja, lahko bi nastavil valje, da bi sel en run skozi v 5 sekundah, ali pa v eni uri. Se vec! Lahko bi meril od zgoraj navzdol. Ga zavrtel na limitator in ga zaviral tja do 2000RPM. To rabis pa takrat, ko imas levonogobremzajocega dirkaca za volanom, pa imas pri 2000RPM 1.8 boosta pred vsakim ovinkom. Kako ze to nastavis na inercijskih valjih? Ne gre, a ne?
In nenazadnje, meritve na teh lahkotnih inercijskih valjih so miloreceno priblizne. Poglej si tvoje grafe, vedno zmanjka moci na koncu obratov. In vedno so megaNewtoni pri srednjih. In vse je lepo okroglo, nenaravno okroglo. Ce bi imeli valji neko spodobnejso tezo, kot tisti pri Akrapovicu (pa imajo tudi bremze zraven), potem bi to se bilo nekaj, tako pa... Za pomerit nekaj, pa da papir ven pljune in to je to. Za resno delo pac ne, zal.

Opa! Mrbit sem se pa usekal...

RS2! Ste vi prikolico vlekli za tistim dekavcem?? ;) :D
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Sr dec 09, 2009 3:25 pm

No v glavnem, driftbox je še najboljša stvar navsezadnje :D

@ Loco lepi konjički, kdaj jih greš na grobnik spustit :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Sr dec 09, 2009 3:33 pm

MikeLima; no lep pošten odgovor. Mislim pa, da se z Vsevedom ne boš mogel primerjati na forumu, saj je dec nepremagljiv za tipkovnico. Lepo si ugotovil, da marsikdaj pavšalno navaja in bo trdil do konca svoje in obračal, da laik na koncu še verjame. Sej verjetno tudi sam.

Lepo se je ugotovilo, da je krivulja iz Avtoelektronike enostavno nerealna. In to je fact. To sem sam trdil že nekaj časa nazaj, ko sem sam videl svojo krivuljo pri njih. Ni bil odraz ceste.
Pa sedaj ne ciljam na izmerjene konje ampak že samo obliko - predvsem padec na koncu...da ne govorim o prevelikem navoru spodaj in vmes, kar posledično pomeni višje konje...
Protuning; brez zamere ampak ostal sem pri istem mišljenju kot sem ga imel. "Tvoji valji se mi ne zdijo ravno primerek za iskat odgovor na moč avta, razen če si zadovoljen z približkom", kar pa lahko vsak ugotovi sam glede na pospeševanje...

MikeLima; ja, smo vlekli še en bager zadaj :EE
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek Sr dec 09, 2009 4:05 pm

sicer verjetno off topic in nima veze z naslovom teme, pa vseeno:

:jao: s tem, da vsak trdi svoje (kateri valji so ok in kateri ne) postavljate mene osebno pred veliko dilemo...na spomlad sem namreč hotel dat nastavit avto na valjih (in ne na cesti, kot smo to delali do sedaj), saj bi rad sprobal ene zadeve in me pač zanimajo rezultati, da vidim kako nastavit avto izključno za drag race...sedaj pa me tu begate z izjavami, kateri valji kažejo oziroma ne kažejo pravilno območje največje moči in navora, kar pa je za mene zelo pomembno :cry:
Lp

kovcek
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr dec 09, 2009 4:10 pm

Kaj pa ce na cesti pospesujes v prvi, drugi, tretji, ali celo cetrti prestavi. Potem tisto ni realno pospesevanje? Saj rabi tak avto do konca druge priblizno pet sekund in se pet sekund ali manj do konca tretje.

Za te namene so valji zelo dobra primerjava s pospesevanjem na cesti. Prav tako dobro pokazejo razlike, ce se kaj dela na avtu. In seveda ponovljivost. Da ne kaze vsakic drugace.

Obmocje najvecjega navora je pri obeh meritvah na 3000 obratov. Krivulja isto narasca in se izteka.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Sr dec 09, 2009 4:13 pm

rs2 je napisal/-a:
Pro_Tuning je napisal/-a:
rs2 je napisal/-a:200hp na liter je povsem normalna stvar in avto več kot odziven Mičo. To je na petaku 445hp. Petak s 445hp ima poln tlak pri 3000 obratih in vleče vse do 8000. To pomeni da NIMA zanimive krivulje ampak povsem lepo običajno z veliko uporabnega območja.


Imas kaksno meritev, cetudi nekje z neta za prilepit? Se pravi da je krivulja navora konkretna ze pri 3000 obratih.

Jaz ne najdem nic pametnega, samo tole:
http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2162139
http://www.034motorsport.com/gallery/v/ ... 3.png.html
http://www.034motorsport.com/gallery/v/ ... S.png.html


Svoje veš da svoje nimam. Sem 200hp na liter pozabil ze takrat, ko Avtoelektronika še ni imela valjev, ti si pa še prepričeval folk, da nimaš V6 pod pokrovom :D

To kar si ti prilepil, je ena velka revšna. Ti najdem kako na netu, tako kjer se lepo vidi, kako od 3000 navor lepo porine, moč ima pa pri 7000 še vedno čez 400hp.

Še vedno se nihče od vas, ki ste odpisovali ni opredelil, koliko hp mora avto imeti NAJMANJ v tistih 4000 "uporabnih obratih", ki avto naredi hitrega, uporabnega ali karkoli že. Konkretno. Pozabi trenutek na grafe in slike. Vsaki valji pokažejo drugače, tko da dejva se pogovort o teoriji....

Ker s prakso sem že dokazal, da se s karavanom, s 4 osebami v avtu, žarom v gepeku pripeljem na dirko, vozim v najhitrejšem razredu tisti dan v konkurenci in se tudi odpeljem domov. Brez preverjanja pritiska v gumah, prikolic (z izjemo ene okvare na madžarskem v svojih 5 letih) in cura bura stvari... Vsi težki tunerji z vsemi svojimi plastik fantastik avti (mislim na nižanje teže) in super duper motorji pod haubo, niso nažgali res težkega karavana, s seriskim menjalnikom.
Zaenkrat svojega smatram za daily driver - pa čeprav sem v menjanju motorja za nekaj večjega.

Zato me tudi zanima kaj je za forumaše "uporabnost obratov", da nekdo pravi - TO PA JE LEPO VOZEN/UPORABEN AVTO.
Če želiš se lahko dotaknem tudi teme o 1.8T in prilepljenih zadevah. Tam so nekateri komentirali, kako pa nek avto je popolnoma neuporaben ipd., čeprav se niso zapeljali z nobenim od tistih (tudi jaz ne niti nepoznam tistih avtov)...

Zato me zanima odgovor na preprosto vprašanje;
kje je meja hp - najmanjši še uporabni konji v 4000 uporabnih obratih? - Se pravi ni važno ali avto vleče od 2000, od 3000, od 4000, od 5000, .......?


To je vse res, samo je letos kar nekaj avtomobilov vozilo ki so hitrejši od audija karavana, npr. honda turbo,dodge viper nitro,ford fiesta turbo, mazda 323 turbo+nitro,camaro.... vse to na madžarskem :)
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek Sr dec 09, 2009 4:15 pm

@tostorm: to je res, samo pa nobeden (razen mogoče viperja) ni bil avto za vsak dan ;)
Lp

kovcek
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr dec 09, 2009 4:23 pm

Da ne pozabim. Avto je sam po sebi ena masa, ki inercijsko pospesuje po cesti.
Tako da inercijski valji zelo dobro odrazajo stanje s ceste.
Stanje motorja se zelo hitro spreminja, narascanje obratov (poglejte recimo kaksen posnetek armaturk hitresjih avtov). Motorji hitro nabirajo obrate.

Evo Gabata v akciji. Tele meritve so nekam sumljivo kratke. 5 sekund max.
http://www.youtube.com/watch?v=ZgFaXXic96c

Nikjer ni videt da bi zaviral motor pol minute, da prileze do blokade.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Sr dec 09, 2009 4:26 pm

Kovcek je napisal/-a:@tostorm: to je res, samo pa nobeden (razen mogoče viperja) ni bil avto za vsak dan ;)


saj audi karavan tudi ni za vsakdanjo uporabo s tolikimi konji, v vsakdanji uporabi se ziher ne vozi z vso konjenico, in koliko sem videl še je nitro imel zmontiran :) pa glede na to kolikokrat na startu močno črno pokadi ni glih poraba vsakdanja...
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Sr dec 09, 2009 4:49 pm

torstorm je napisal/-a:
Kovcek je napisal/-a:@tostorm: to je res, samo pa nobeden (razen mogoče viperja) ni bil avto za vsak dan ;)


saj audi karavan tudi ni za vsakdanjo uporabo s tolikimi konji, v vsakdanji uporabi se ziher ne vozi z vso konjenico, in koliko sem videl še je nitro imel zmontiran :) pa glede na to kolikokrat na startu močno črno pokadi ni glih poraba vsakdanja...


Ta Audi je naredu vec kilometrov po cesti kot pa marsikateri "cestni avto", pa tut se je zgodil da je nitro padu kje na obvoznci.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Sr dec 09, 2009 6:01 pm

Kar se tiče gladkosti grafa (brez spike-ov). Iz strojniškega vidika...
Čisto vsi inercijski merilni valji bodo imeli gladke na oko "umetne" krivulje, ker inercija valjev deluje kot dušilec. Torej vsak hiter pojemek ali prirastek bo dušen.
Večja kot bo masa valjev, večje bo dušenje.

Kot je Pro-tuning rekel, ima tudi avto na cesti inercijo. ;)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost