Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
gogo1
Novinec
 
Prispevkov: 139
Pridružen: So feb 07, 2009 12:15 pm
Kraj: koroška

Napisal/-a gogo1 Sr jan 13, 2010 4:25 pm

ja morš ga vredi nastavit....
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr jan 13, 2010 5:24 pm

Cruisin je napisal/-a:Nevem katere znamke in niti nevem, kako je homologacijo uspešno uredil, vem le, da je stvar vpisana v homologacijskem kartonču. Me pa bolj zanima odgovor na moje vprašanje, ki je postavljeno na začetku te strani.


Simptomi ki si jih opisu so čudni..1.8t dovolj fila, da ga ne bi rabil zmanjšat na min...mogoče ste z narobe strani začel.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Cruisin
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Pe feb 20, 2009 11:03 am

Napisal/-a Cruisin Sr jan 13, 2010 5:42 pm

Do zdaj mi cevi še ni ven vrglo pa imam že par mesecev zaprto oz. na minimum. Ko smo ga dali na minimum je avto začel normalno vlečt. Izjava serviserja ter poznanca, ki se ukvarja s tem: še preden turbina začne delovati spusti tlak ven (zato močen PSSST?) in rabi par sekund, da se ponovno nafila. Zato me zanima kako in kje ga naštelam ter če se da na naštimat, da se blow off aktivira na višjih obratih?
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr jan 13, 2010 6:31 pm

Cruisin je napisal/-a:Do zdaj mi cevi še ni ven vrglo pa imam že par mesecev zaprto oz. na minimum. Ko smo ga dali na minimum je avto začel normalno vlečt. Izjava serviserja ter poznanca, ki se ukvarja s tem: še preden turbina začne delovati spusti tlak ven (zato močen PSSST?) in rabi par sekund, da se ponovno nafila. Zato me zanima kako in kje ga naštelam ter če se da na naštimat, da se blow off aktivira na višjih obratih?


No, k temu "poznancu" js ne bi več vozu avta...
RiDe hArD
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr jan 13, 2010 8:02 pm

Tile original plasticni blow off ventili z leti spuscajo na membrani. Za naslednjih 100.000km bo dovolj tudi menjava z originalnim. In avto bo delal tako kot mora.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
Cruisin
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Pe feb 20, 2009 11:03 am

Napisal/-a Cruisin Sr jan 13, 2010 10:06 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:
Cruisin je napisal/-a:Do zdaj mi cevi še ni ven vrglo pa imam že par mesecev zaprto oz. na minimum. Ko smo ga dali na minimum je avto začel normalno vlečt. Izjava serviserja ter poznanca, ki se ukvarja s tem: še preden turbina začne delovati spusti tlak ven (zato močen PSSST?) in rabi par sekund, da se ponovno nafila. Zato me zanima kako in kje ga naštelam ter če se da na naštimat, da se blow off aktivira na višjih obratih?


No, k temu "poznancu" js ne bi več vozu avta...


Sej to ni niti pomembno, hvala pa za nasvet. Mi lahko končno kdo odgovori kam odpeljati, da naštimajo blow off ventil, da je spet bolj slišen oz. kako se to naredi?
 
Uporabniški avatar
tads
Novinec
 
Prispevkov: 266
Pridružen: To maj 13, 2008 3:12 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a tads Sr jan 13, 2010 10:12 pm

a imaš na vrh blow off-a takšen vijak ? če ga imaš ga samo odtegni.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr jan 13, 2010 10:36 pm

Cruisin je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:
Cruisin je napisal/-a:Do zdaj mi cevi še ni ven vrglo pa imam že par mesecev zaprto oz. na minimum. Ko smo ga dali na minimum je avto začel normalno vlečt. Izjava serviserja ter poznanca, ki se ukvarja s tem: še preden turbina začne delovati spusti tlak ven (zato močen PSSST?) in rabi par sekund, da se ponovno nafila. Zato me zanima kako in kje ga naštelam ter če se da na naštimat, da se blow off aktivira na višjih obratih?


No, k temu "poznancu" js ne bi več vozu avta...


Sej to ni niti pomembno, hvala pa za nasvet. Mi lahko končno kdo odgovori kam odpeljati, da naštimajo blow off ventil, da je spet bolj slišen oz. kako se to naredi?


Mogoče bi prej poskusu s kakim drugim BOV-om, za primerjavo v delovanju. Drgač pa se sliš psssssst al pa karkol ko turbina odfila, ne pa predn nafila :arrow: :idea:

Ali pa če daš original nazaj za primerjavo, če ga še imaš.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Cruisin
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Pe feb 20, 2009 11:03 am

Napisal/-a Cruisin Če jan 14, 2010 4:50 pm

Original bi nekje moral biti..

Slika

No to je slika blow off-a. Me zdaj razsvetlite, kako ga naštimati? :)
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Pe jan 15, 2010 12:38 am

R 34 GT-R je napisal/-a:
Cruisin je napisal/-a:Do zdaj mi cevi še ni ven vrglo pa imam že par mesecev zaprto oz. na minimum. Ko smo ga dali na minimum je avto začel normalno vlečt. Izjava serviserja ter poznanca, ki se ukvarja s tem: še preden turbina začne delovati spusti tlak ven (zato močen PSSST?) in rabi par sekund, da se ponovno nafila. Zato me zanima kako in kje ga naštelam ter če se da na naštimat, da se blow off aktivira na višjih obratih?


No, k temu "poznancu" js ne bi več vozu avta...


Tole sm jz pomislu...
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
Cruisin
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Pe feb 20, 2009 11:03 am

Napisal/-a Cruisin Pe jan 15, 2010 3:23 pm

LoCo je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:
Cruisin je napisal/-a:Do zdaj mi cevi še ni ven vrglo pa imam že par mesecev zaprto oz. na minimum. Ko smo ga dali na minimum je avto začel normalno vlečt. Izjava serviserja ter poznanca, ki se ukvarja s tem: še preden turbina začne delovati spusti tlak ven (zato močen PSSST?) in rabi par sekund, da se ponovno nafila. Zato me zanima kako in kje ga naštelam ter če se da na naštimat, da se blow off aktivira na višjih obratih?


No, k temu "poznancu" js ne bi več vozu avta...


Tole sm jz pomislu...

In to si seveda moral deliti z nami, ker nas tako zelo zanima, na kaj si ti pomislu. Namesto da skušaš pomagat (če že misliš) raje napišeš butast post, ki pomaga NIČ in se le šteje h tvojemu po vsej verjetno ne bogati karieri postov na tem forumu. Čestitam!
 
Uporabniški avatar
tads
Novinec
 
Prispevkov: 266
Pridružen: To maj 13, 2008 3:12 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a tads Pe jan 15, 2010 4:36 pm

kaj se zgodi če tisti vijak na rdečem pokrovu odteguješ, oz zateguješ ?
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Pe jan 15, 2010 6:11 pm

Cruisin je napisal/-a:
LoCo je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:
Cruisin je napisal/-a:Do zdaj mi cevi še ni ven vrglo pa imam že par mesecev zaprto oz. na minimum. Ko smo ga dali na minimum je avto začel normalno vlečt. Izjava serviserja ter poznanca, ki se ukvarja s tem: še preden turbina začne delovati spusti tlak ven (zato močen PSSST?) in rabi par sekund, da se ponovno nafila. Zato me zanima kako in kje ga naštelam ter če se da na naštimat, da se blow off aktivira na višjih obratih?


No, k temu "poznancu" js ne bi več vozu avta...


Tole sm jz pomislu...

In to si seveda moral deliti z nami, ker nas tako zelo zanima, na kaj si ti pomislu. Namesto da skušaš pomagat (če že misliš) raje napišeš butast post, ki pomaga NIČ in se le šteje h tvojemu po vsej verjetno ne bogati karieri postov na tem forumu. Čestitam!


Hvala za čestitke, zdej te bom pa še usmeril na post v _TEM_ topicu ki sem ga napisal 6. januarja 2009.

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 24#1107724

Gospod konstruktivni.


Glede nastavljanja tvojega blow off-a bi pa pomagal če slučajno veš kaj to zaeno čudo sploh je, pa bom tut jz pobrsku kej, ker poznam ga pač ne, nastavljiv pa tut ne zgleda kej dosti. Načeloma se nenastavljive blow-offe regulira z drugo trdoto vzmeti, kar pomeni razdreš, zamenjaš vzmet in iščeš pravo trdoto za lepo delovanje, ampak pač to je za dobro delovanje avtomobila. Če hočeš da bo kihu pejt v A3M pa si kup VTA BOV od Bonalume pa zdravo.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
Cruisin
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Pe feb 20, 2009 11:03 am

Napisal/-a Cruisin Pe jan 15, 2010 6:26 pm

Mogoče nisem prebral kompletnega topica stavek po stavek. Vem le, da ko sem avto peljal serviserju, ker avto zgublja moč, mi je pojasnil to, kar sem gor napisal. Težavo je rešil tako, da je zaprl blow off ventil (štimanje tlaka?). To je vse kar mi je rekel oz. sem si zapomnil. Kaj bistvenega mislim da nisem izpustil. Ta blow off je delal močen PSSSSSS in se ga je res močno slišalo.
Sem prebral tvoj post; možno da je dobil napačno mešanico zraka in zato je avto moril? Kako se to odpravi, če se sploh da? Kako vem, na kakšen način deluje moj avto? MAF ali SD?

Vijak bom probal jutri odviti, da vidim, če je kaj razlike ampak mislim da je nebo, ker smo 1x okoli tega že nekaj drkali in ni bilo nič. Baje se to računalniško uredi?

Prepričan sem, da so napisane bedarije v mojem postu (glede poznavanja blow offa), tako da prosim za razumevanje ter če je kaj nerazumljivega bom skušal še bolj razumljivo napisati.

Hvala za dosedanji trud (tistim, ki ste dodali kako mnenje ali rešitev h mojemu problemu).
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Pe jan 15, 2010 6:39 pm

Kot sem že napisal... Za glasen PSSSSSSSSSSSST žrtvuješ performance na avtomobilu z MAF senzorjem. Na avtu ki je SD in uporablja za "štetje" zraka MAP senzor pa je vseeno. Zakaj je tako:

Ker zrak ki je šel mimo maf senzorja, ki se naprimer pri evotu nahaja takoj za filtrom kot vidiš na sliki...
Slika

Potem za tem senzorjem nekje na poti do sesalnega kolektorja je blow-off ventil kateri naj bi zrak recirkuliral nazaj v intake. Če ti ta zrak spustiš ven iz sesalnega traka posledično računalnik doda bencina toliko kot naj bi bilo zraka. Zraka ni, posledično dobiš preveč bogato mešanico in avto izgubi moč v tistem trenutku ker je bencina preveč.

To se da rešit na več načinov - kot že omenjeno - speed density, recirkulacija blow-offa. Tretja možnost je relokacija blow-off ventila ZA maf senzor se pravi relokacija MAF-a za blow off v tem primeru oz. ce hoces pogooglat tako imenovani "blow through setup". To je en način da zrak ki ga izpusti blow-off ventil ne gre prej mimo mafa in teh težav ni. So pa posledično druge težave ker je zrak šel že mimo turbine in MAF vidi višje intake temperature itd itd...
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
Cruisin
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Pe feb 20, 2009 11:03 am

Napisal/-a Cruisin Pe jan 15, 2010 6:48 pm

Lahko še malo več poveš o speed density ter recirkulaciji blow off-a. Kako bi tu potekala stvar?

Hvala za razlago, zdaj bolje razumem to stvar z blow off-om.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Pe jan 15, 2010 6:53 pm

Cruisin je napisal/-a:Lahko še malo več poveš o speed density ter recirkulaciji blow off-a. Kako bi tu potekala stvar?

Hvala za razlago, zdaj bolje razumem to stvar z blow off-om.


Kot osnovno znanje ti kej dost več ne morem objasnit... SD = MAP senzor v sesalnem kolektorju.

Recirkulacija blow-off ventila pa pomeni točno to kar sem ti napisal - ko BOV sprosti pritiski pošlje zrak nazaj v sesalni sistem, ne da ga spusti v ozračje in posledično MAF nima napačnih podatkov.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Tito_89_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: So jan 23, 2010 11:56 am

Napisal/-a Tito_89_ So jan 23, 2010 4:40 pm

pa vam ne začne pol to "pihanje" počasi parat živcov? :D
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: kateri blow off ventil vzet??

Napisal/-a _furby_ Sr avg 24, 2011 2:25 pm

pocasi je tudi mene zacelo zanimat to cudo. sicer nimam pojma o blow off -ih, tko da ce mi lahko kdo pomaga, bi bil zelo hvalezev. ;)
na kaj je treba gledat, kako je z montazo (se da montirat marsikerega na avto ali mora biti tipski), kak PSSSSS odda dolocen model in kje se ga splaca kupit :?:
zanima pa me za mojo Corso D GSi

hvala za pomoc in lp :D
turbo inside
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Re: kateri blow off ventil vzet??

Napisal/-a gofra Sr avg 24, 2011 3:53 pm

furby, tole, nujno, pa giro cez promenado v KP :D

http://www.youtube.com/watch?v=VbNxugO-uf0
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov