Cruisin je napisal/-a:Nevem katere znamke in niti nevem, kako je homologacijo uspešno uredil, vem le, da je stvar vpisana v homologacijskem kartonču. Me pa bolj zanima odgovor na moje vprašanje, ki je postavljeno na začetku te strani.
Cruisin je napisal/-a:Do zdaj mi cevi še ni ven vrglo pa imam že par mesecev zaprto oz. na minimum. Ko smo ga dali na minimum je avto začel normalno vlečt. Izjava serviserja ter poznanca, ki se ukvarja s tem: še preden turbina začne delovati spusti tlak ven (zato močen PSSST?) in rabi par sekund, da se ponovno nafila. Zato me zanima kako in kje ga naštelam ter če se da na naštimat, da se blow off aktivira na višjih obratih?
R 34 GT-R je napisal/-a:Cruisin je napisal/-a:Do zdaj mi cevi še ni ven vrglo pa imam že par mesecev zaprto oz. na minimum. Ko smo ga dali na minimum je avto začel normalno vlečt. Izjava serviserja ter poznanca, ki se ukvarja s tem: še preden turbina začne delovati spusti tlak ven (zato močen PSSST?) in rabi par sekund, da se ponovno nafila. Zato me zanima kako in kje ga naštelam ter če se da na naštimat, da se blow off aktivira na višjih obratih?
No, k temu "poznancu" js ne bi več vozu avta...
Cruisin je napisal/-a:R 34 GT-R je napisal/-a:Cruisin je napisal/-a:Do zdaj mi cevi še ni ven vrglo pa imam že par mesecev zaprto oz. na minimum. Ko smo ga dali na minimum je avto začel normalno vlečt. Izjava serviserja ter poznanca, ki se ukvarja s tem: še preden turbina začne delovati spusti tlak ven (zato močen PSSST?) in rabi par sekund, da se ponovno nafila. Zato me zanima kako in kje ga naštelam ter če se da na naštimat, da se blow off aktivira na višjih obratih?
No, k temu "poznancu" js ne bi več vozu avta...
Sej to ni niti pomembno, hvala pa za nasvet. Mi lahko končno kdo odgovori kam odpeljati, da naštimajo blow off ventil, da je spet bolj slišen oz. kako se to naredi?
R 34 GT-R je napisal/-a:Cruisin je napisal/-a:Do zdaj mi cevi še ni ven vrglo pa imam že par mesecev zaprto oz. na minimum. Ko smo ga dali na minimum je avto začel normalno vlečt. Izjava serviserja ter poznanca, ki se ukvarja s tem: še preden turbina začne delovati spusti tlak ven (zato močen PSSST?) in rabi par sekund, da se ponovno nafila. Zato me zanima kako in kje ga naštelam ter če se da na naštimat, da se blow off aktivira na višjih obratih?
No, k temu "poznancu" js ne bi več vozu avta...
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
LoCo je napisal/-a:R 34 GT-R je napisal/-a:Cruisin je napisal/-a:Do zdaj mi cevi še ni ven vrglo pa imam že par mesecev zaprto oz. na minimum. Ko smo ga dali na minimum je avto začel normalno vlečt. Izjava serviserja ter poznanca, ki se ukvarja s tem: še preden turbina začne delovati spusti tlak ven (zato močen PSSST?) in rabi par sekund, da se ponovno nafila. Zato me zanima kako in kje ga naštelam ter če se da na naštimat, da se blow off aktivira na višjih obratih?
No, k temu "poznancu" js ne bi več vozu avta...
Tole sm jz pomislu...
Cruisin je napisal/-a:LoCo je napisal/-a:R 34 GT-R je napisal/-a:Cruisin je napisal/-a:Do zdaj mi cevi še ni ven vrglo pa imam že par mesecev zaprto oz. na minimum. Ko smo ga dali na minimum je avto začel normalno vlečt. Izjava serviserja ter poznanca, ki se ukvarja s tem: še preden turbina začne delovati spusti tlak ven (zato močen PSSST?) in rabi par sekund, da se ponovno nafila. Zato me zanima kako in kje ga naštelam ter če se da na naštimat, da se blow off aktivira na višjih obratih?
No, k temu "poznancu" js ne bi več vozu avta...
Tole sm jz pomislu...
In to si seveda moral deliti z nami, ker nas tako zelo zanima, na kaj si ti pomislu. Namesto da skušaš pomagat (če že misliš) raje napišeš butast post, ki pomaga NIČ in se le šteje h tvojemu po vsej verjetno ne bogati karieri postov na tem forumu. Čestitam!
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
Cruisin je napisal/-a:Lahko še malo več poveš o speed density ter recirkulaciji blow off-a. Kako bi tu potekala stvar?
Hvala za razlago, zdaj bolje razumem to stvar z blow off-om.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov