Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Re: Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Pero Ne dec 01, 2002 9:22 am

Sej pravi:


Eden je pripeljal k MPI dodatno montirat kompresor na clio sport. Baje da je prisel samo do Ljubljane potem je pa sledil KKAABUUUMMM :D Ko smo ze pri tej debati. Kako je pa z motorjem 1.8T Eden ima menjano elektroniko in mu pokaze na valerjih priblizno 200KM, z njim je naredil ze 60 tisoc km in mu se zmeraj lepo spile. Sam sem pa v dilemi, ker sem zagovornik ce je avto narejen za toliko konjev bo tudi vzdrzalo toliko konjev ob tisanju. Me pa zelo mika tale varjanta. Prek 200 pa ne bi sel. Ima kdo kaj vec izkusenj oz Pero bi lahko podal svoje mnenje ;)


Treba je ločit med tem ko se da Turbino na serijski motor ki ni za to predviden in med povečanjem pritiska na motorju ki že dela z turbina.

Če se ne motim ima 1.8T že 150 KM in je 200 KM še nekje v ''normalni'' meji dodatnega povečanja moči.

Vsak motor je skonstruiran z velikim faktorjem rezerve, torej ležaji in podobne stvari preživijo povečanje moči... ampak navaden ne turbo motor ima čim večjo kompresijo da da kaj od sebe in se ne da še dodatn tlačit v motor več zraka.

Bom probal enkrat malo razložit o kompresijskem razmerju, iskoristku, moči...pa o menjalniku in prestavnih razmerjih (druga tema)... ampak vse skupaj je kar veliko za napisat pa se mi ne da (kao mam druge stvari za delat ;) )
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Re: Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a din Ne dec 01, 2002 9:32 am

Pero pravi:
Nazaj na turbine: če se na serijski motor vgradi turbina se lahko natlači samo 10-20% več zraka, ostalo motor ne prenese brez predelav, torej ni šans da bi se vgradila turbina ki bi stlačila 100% več zraka ker motor tega nebi prenesel. Podobno je tudi pri motorjih ki že imajo turbino. Lahko se doda nekaj % ne more se pa narediti dirkalni avto z XY KM/liter.

Nazaj na Nitro: to ima pa drugi princip delovanja, torej veliki prirastki moči niso problem.


Mi je popolnoma jasno da na navadni motor, turbo ne sodi. Jaz niti tistih kitov ne bi gor daval, kajti sama zasnova turbo motorjev je zelo različna (blok, glava, ventili, bati.....). Saj Sergio je povedal da komentar ˝motor ne zdrži˝ ne potrebuje. Sama montaža večje turbine pa ne bi smel biti problem. Kakšna bo pa usoda le tega motorja se pa itak ve (kaaaabuuuumm :D). Pri turbo motorjih pa je zelo različno, odvisno kakšni materiali so vstavljeni. Npr. spet moja preljuba Mazda Slika GT-X in GT-R imata na zunaj skoraj enak motor (na zunaj vidiš razliko večji turbo in intercooler), znotraj so pa materiali povsem drugačni. Pri GT-X gre povečevanje pritiska do neke meje pri GT-R pa lahko brez večje skrbi dajo tudi večji turbo polnilec gor (tudi preko 300KM).

Glede NOSa pa moje osebno mnenje - je rizik uničenja motorja še večji kot pri turbini (pri enakem času uporabe), razlika je le v tem da turbo obremenjuje motor konstantno NOS pa trenutno. Ju pa jaz sploh nočem primerjat med sabo ;)
Slika
 
markshark
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Sr nov 27, 2002 9:11 pm

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a markshark Ne dec 01, 2002 11:47 am

Kaj pa naj bi se po vašem na taki neturbo mašini zgodilo? Baje da prov rado stopi bate. A motor uničijo obrati, al navor in prevelike torzijske obremenitve v gredeh? Ker po moje (najbrž se motim), ti motorja če ima turbocharger vseno ni treba skoz tiščat na obratih, pa bi mogu zdržat. Res je da turbina da neki od sebe šele pr visokih obratih, ampak zato so pa mehansko gnani kompresorji, ki ne poznajo turbo luknje. Najbrž sta najbolj obremenjena glava in bat. Veste kako bi jih ojačal? Slišal sem da eden blizu Vrhnike izdeluje športne bate po naročilu. Za glavo pa naj bi blo že zadost da zamenjaš vijake. Pol naj bi se tud splačalo znižat glavo, ker je zrak in s tem tudi mešanca gostejša in ne potrebuje tolk prostora v cilindru. Mene pr takih predelavah še najbolj skrbijo razni ležaji. Poznem enga ki ima turbo-mašino v avtu, pa ima zdej notr že tretjo po vrsti.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Pero Ne dec 01, 2002 3:51 pm

Mark; treba bi bilo razložit kako deluje motor in kaj je kmpresijsko razmerje, kaj v zvezi s tem pomeni turbina, kaj je obremenitecv motorja... vse skupaj je kar nekaj pisanja. Bom probal enkrat kaj napisat, ali pa če ima kdo drug ki ve zakaj se gere več časa...

Din: zakaj bi Nitro bolj obremenjeval kot drugi tuningi? Za normalno vožnjo se da Nito nastavit da doda manjši dodatek moči. Recimo 30 KM. Za 30 KM je treba pri NE turbo motorju narediti cel kup stvari, motor se obremenjuje vedno ko je pod večjimi obrati... Pri nitrotu je pa dodatna obremenitev samo takrat ko se vklopi nitro. Pa ne primerjat extremnih nitrotov ki dajo nekaj sto KM za dirke in navadnih nastavitev za cesto ki dajo 10-30% več moči
 
Freshvictim
Novinec
 
Prispevkov: 207
Pridružen: To okt 22, 2002 8:29 pm

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Freshvictim Ne dec 01, 2002 4:17 pm

Ti PERO sam nitro ne je prizgan samo dolocen cas, ali se da nastimat da se recimo vklopi pri 5000 obratih, pa koliksen je cas ko fila nitro ali je to samo 5-10 sek ali vec ali manj???
MORE VOLUME PLEASE!!!!!!!!!! ;)

Slika
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a din Ne dec 01, 2002 5:25 pm

Ja sej pravim da je to moje razmišlanje, ker izkušenj z NOS tehnologijo je enako 0000000,0 :D. Pač logično razmišljam če ti nek tuning da v trenutku pri polni obremenitvi motorja 30KM pri npr. 70KM močni mašini je to velik napor za motor, zato pa je varno da traja samo par sek. Drugače pa imam jaz v glavi skoz NOS=100KM+(ali več Slika ). Ali pa če razmišljam tako Pri turbo tuningu je obremenitev konstantna (traja dalj časa), pri NOS pa trenutna (traja kratek čas), tako gledano ima NOS mnogo krajši čas rizika za okvaro (moč na ukaz ;) ), potem bi lahko rekel da je NOS bolj varen - razmišlanje pač.
Slika
 
markshark
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Sr nov 27, 2002 9:11 pm

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a markshark Ne dec 01, 2002 9:03 pm

Ja sej. Dejte povejte svojo osebno mnenje. Kolk konju bi bla sposobna prenašat mašina od lade 1.3? Pomoje okol 75. Kaj mislte. Ima pa 106 000 km. In je precej lepo ohranjena.
 
Vladimir
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: Sr jun 19, 2002 11:42 pm

Re: Re: Re: Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Vladimir Ne dec 01, 2002 10:27 pm

Pero pravi:
Sej pravi:


Eden je pripeljal k MPI dodatno montirat kompresor na clio sport. Baje da je prisel samo do Ljubljane potem je pa sledil KKAABUUUMMM :D Ko smo ze pri tej debati. Kako je pa z motorjem 1.8T Eden ima menjano elektroniko in mu pokaze na valerjih priblizno 200KM, z njim je naredil ze 60 tisoc km in mu se zmeraj lepo spile. Sam sem pa v dilemi, ker sem zagovornik ce je avto narejen za toliko konjev bo tudi vzdrzalo toliko konjev ob tisanju. Me pa zelo mika tale varjanta. Prek 200 pa ne bi sel. Ima kdo kaj vec izkusenj oz Pero bi lahko podal svoje mnenje ;)


Treba je ločit med tem ko se da Turbino na serijski motor ki ni za to predviden in med povečanjem pritiska na motorju ki že dela z turbina.

Če se ne motim ima 1.8T že 150 KM in je 200 KM še nekje v ''normalni'' meji dodatnega povečanja moči.

Vsak motor je skonstruiran z velikim faktorjem rezerve, torej ležaji in podobne stvari preživijo povečanje moči... ampak navaden ne turbo motor ima čim večjo kompresijo da da kaj od sebe in se ne da še dodatn tlačit v motor več zraka.

Bom probal enkrat malo razložit o kompresijskem razmerju, iskoristku, moči...pa o menjalniku in prestavnih razmerjih (druga tema)... ampak vse skupaj je kar veliko za napisat pa se mi ne da (kao mam druge stvari za delat ;) )


Kva pa Impreza al pa Evolution, k mata 2000ccm pa mata tam okrog 280KM+?
Ajde!!!!
Slika
Norris 771bhp Evolution VII RS
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Pero Po dec 02, 2002 8:27 am

Fresh: nitro ima ponavadi več možnosti kako se zmontira in kako deluje, najbolj pogosto je stikalo, hkrati se pa doda še eno ki dopušča da nitro deluje samo ko je pedal do konca.

Din: obstajajo extremni sistemi samo za dragster dirke obstajajo pa tudi navadni 20-30-50... KM. Z navadnim sistemom se ni za bat da bi karkoli bilo narobe z motorjem, ampak recimo da lahko hudo prav pride dodatnih 50 KM pri prehitevanju.

Mark: Samara ali stari motor? Samara ima zelo robusten motor in prenese marsikaj, ampak je malo težje nabavljat tuning dele :)

Vladimir: ravno to hočem povedat drugim: Impreza, Evo, Integrale... imajo motorje ki so že skonstruirani da bodo delovali z kompresorjem in tak avto ni problem še malo napilit, ampak teško je pa dat kompresor v avte ki so bili skonstruirani za navadno uporabo.
 
Freshvictim
Novinec
 
Prispevkov: 207
Pridružen: To okt 22, 2002 8:29 pm

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Freshvictim Po dec 02, 2002 10:48 am

no mal nazaj na debato BRAVO... ;)

Nekdo je prej napisal da imajo masine 1.8 z spremenjeno elektroniko tudi 200 HP, zdej Bravo kot vem ima model 1.8 samo 10 Hp vec kot 1.6 *razlika v reg. in pa v porabi je pa verjetno ocitna* Zdej iz 1.6 motorja se da dobiti tam cca 30 HP vec, kako je z 1.8 masino *mi ni cist jasno ker model 1.8 GT bi mogel biti strup, sm pa zvedel da tudi HGT nima za BUREK, mi ga zdele en turi za 1.500.000 sit pa ga ne bom vzel....

Tko da sam sm mal mislu, na avto predusem dati velike dimenzije gum *ker to mi je najbolj pomembno, da se drzi ceste* zaradi tega je poraba malo vecja, hitrost manjsa, varnost bistveno vecja!
Zdej ko skupi zberem kes.... sm resno zaiteresiran da si kupim bravota, zdej glede masine je pa hudic, 2.0 da premal ven in je tudi predrag vsaj za mene za vzdrzevanje, tako da mi ostaneta samo motor 1.6 ali 1.8 zdej pa prosim ce mi nekdo lahko pove prednosti enega in drugega.....

Ker z tuningom bom nadeljeval ko bo kes, ce se bo nitro obnesel ga sigurno kupim!

P.S. Kaksna je kombinacija turbine z nitrom :)
MORE VOLUME PLEASE!!!!!!!!!! ;)

Slika
 
DavKo
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Če feb 14, 2002 7:36 am
Kraj: Kranj

Re: Re: Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a DavKo Po dec 02, 2002 10:57 am

Kako je pa z motorjem 1.8T Eden ima menjano elektroniko in mu pokaze na valerjih priblizno 200KM, z njim je naredil ze 60 tisoc km in mu se zmeraj lepo spile. Sam sem pa v dilemi, ker sem zagovornik ce je avto narejen za toliko konjev bo tudi vzdrzalo toliko konjev ob tisanju. Me pa zelo mika tale varjanta. Prek 200 pa ne bi sel. Ima kdo kaj vec izkusenj oz Pero bi lahko podal svoje mnenje ;)


Hi

Original 1.8T ima 150KM, zadnje case pa tudi 180KM.
Po mojih informacijah ponavadi to masino (150KM) navijajo na 190 KM, s tem da je to varno in uporabno, da se pa tudi vec, ampak potem ni nobene garancije na delo in na to, koliko casa bo avto delal brez problemov. Je pa to vedno odlocitev posameznika.
Se mi pa zdi, da nekateri nocejo naviti na vec kot toliko, pa tudi ce sam prevzames vso odgovornost.

LP
David
Slika
 
DavKo
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Če feb 14, 2002 7:36 am
Kraj: Kranj

Re: Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a DavKo Po dec 02, 2002 11:01 am

Ker masina 1.6 16v ki ima 100HP ma to je poskocno ko hudic, sej jst z 78 HP pocm skor vsak avto dol, nesejo me le turbaci, in mocnejse sport masine, ampak


Pozabljas na to, da je tvoj avto vec kot 300 kg lazji kot pa kaj mocnejsega in se to ohoho pozna. Ce racunas KM/kg pride enako razmerje med 78KM pri 900kg in 115KM pri 1300kg. Vecja/mocnejsa masina pomeni tudi vecjo tezo avta. Masina, ojacitve, zavore, ponavadi tudi vecji avto...

Ni vse samo v tem, koliko konjev ima avto. So se prestavna razmerja, navor, teza, gume, koliko je vozniku sploh do tega da tisi do konca. Poraba goriva takrat je astronomska.

LP
David


[Sporočilo uredil/a DavKo na dan 03.12.2002 ob 10:54 GMT]
Slika
 
DavKo
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Če feb 14, 2002 7:36 am
Kraj: Kranj

Re: Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a DavKo Po dec 02, 2002 11:09 am

Freshvictim pravi:
Nekdo je prej napisal da imajo masine 1.8 z spremenjeno elektroniko tudi 200 HP, zdej Bravo kot vem ima model 1.8 samo 10 Hp vec kot 1.6


Tale 1.8 masina je 1.8T iz VW grupe, navita. Originalno ima 150 KM (starejsi model)in 180KM v zadnjih verzijah golfov in se mi zdi da tudi ze drugih. Ista masina (z bolj navito turbino, verjetno vecjim intercoolerjem) je tudi v Leonu, imas verzije z 210 KM (Cupra) in tudi vec, pa je v osnovi enaka masina. Je le poskrbljeno za ostalo, da toliko zdrzi.

LP
David
Slika
 
markshark
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Sr nov 27, 2002 9:11 pm

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a markshark Po dec 02, 2002 3:28 pm

Ta stara lada, valda. Karavan.
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Serđo™ Po dec 02, 2002 6:55 pm

Freshvictim pravi:
no mal nazaj na debato BRAVO... ;)

Nekdo je prej napisal da imajo masine 1.8 z spremenjeno elektroniko tudi 200 HP, zdej Bravo kot vem ima model 1.8 samo 10 Hp vec kot 1.6 *razlika v reg. in pa v porabi je pa verjetno ocitna* Zdej iz 1.6 motorja se da dobiti tam cca 30 HP vec, kako je z 1.8 masino *mi ni cist jasno ker model 1.8 GT bi mogel biti strup, sm pa zvedel da tudi HGT nima za BUREK, mi ga zdele en turi za 1.500.000 sit pa ga ne bom vzel....

Tko da sam sm mal mislu, na avto predusem dati velike dimenzije gum *ker to mi je najbolj pomembno, da se drzi ceste* zaradi tega je poraba malo vecja, hitrost manjsa, varnost bistveno vecja!
Zdej ko skupi zberem kes.... sm resno zaiteresiran da si kupim bravota, zdej glede masine je pa hudic, 2.0 da premal ven in je tudi predrag vsaj za mene za vzdrzevanje, tako da mi ostaneta samo motor 1.6 ali 1.8 zdej pa prosim ce mi nekdo lahko pove prednosti enega in drugega.....

Ker z tuningom bom nadeljeval ko bo kes, ce se bo nitro obnesel ga sigurno kupim!

P.S. Kaksna je kombinacija turbine z nitrom :)


Freshvictim...ti narobe razmisljas....

Prvo, kaj ima velikost gume z varnostjo? Na Bravota "legalno" vec kot 205 (ok, mogoce tud 215, sam dvomim da pride cez a-test) sirine ne mors dat. Razlika 195 - 205 je pa minimalna, da sploh ne omenjamo, da ma to kej pr varnosti.

Ce mislis ruknt gor recmo 205/40/17 namesto 195/50/15, potem vedi, da bo zavijat malcek tezje, pa da ce bos cez kako lukno zapelu, da ti bo mal na stran potegnl avto. ne vem kje si ti najdu to logiko velke gume - bolj varno. To je bl stavk k ga kvecjemu nekdo lahko prbije domacim, da mu dovoljo oz. financirajo nakup takih gum (to ni nate letel) :D

Pravis da 2.0 155 (oz. 147 ) konjev ne bo zadostovalo tvojim potrebam? Da raje vzames 1.8, ker si baje slisu da je strup? Ne vem, kupi kar hoces, sam preber si tole.

1.8 motor ima 113 konjev. 40 manj kot 2.0 razlicica oz. 35 manj, ker za 1,5M sit ti je un ponuju tastar model 100%, nov se je odkar sm mojga kupu, sam 1x znajdu v oglasniku.

Ce hoces narest en mali tuning iz tega avta, moras menjat sledece:

- celoten izpuh (cirka 250.000 sit)
- elektronika (100.000 sit)
- odmicne gredi (100.000 sit, vsaj tok za 1.6 pride v nemciji)
skupaj recimo 450.000 sit, z vgradnjo vsega smo na 500.000 recmo.

Za teh 500.000 jurjev bos recimo dobu potem iz 1.8 113 konjev vn (od oka) enih 25-35 konjev vec in jih bos mel cirka 150.

Druga stvar je namontirat turbo kit. Zadeva stane 2600 evrov oz. 600.000 sit (recimo da je 1 euro = 230 sit). Ce je cena vsteta v montazo, ne vem, recmo da je. Dobis 165konjev, BAJE 7.x do 100km/h, BAJE 238km/h koncne.

Narediti moras se a-test sigurno, sam to te bojo spustil, ker ce turbo kit prov za avto, pol nimajo kej tezit. Zadeva bo sla dost boljs, sam spet ne ne vem kok boljs od 2.0 modela.

S tem, da stane 600.000 sit! Zdele govoris da nimas kesa, potem bi pa rad neki na ful tuniru. Nitro komplet te pride cirka 100.000 jurjev, zopet brez montaze.

2.0 ti da se v startu 155 oz. 147 konjev. Z recimo postimanjem elektronike bi ze skor mogu dobit tistih 165 konjev (vsaj pri 155 modelu, ce ne pri nas, v tujini -> italija), pa bos mel za 100 jurckov enako mocen avto.

Vzdrzevanje 2.0 motorja je garant drazje, a tudi ce das turbino na 1.8 motor, te bo LPP lepo vrgu v isto klaso kot HGT voznike.

Upam da ti je zdej kej bl jasno, kaj se ti bolj splaca in kaj ne. Ce ves, da bos mel enkrat 600 jurjev odvec in da jih bos lahko NAENKRAT dal v avto, potem vzemi 1.8, je naljazje ga navit. Drugace vzemi kateregakoli hoces, ce nucas hitrost, 2.0....
 
markshark
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Sr nov 27, 2002 9:11 pm

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a markshark Po dec 02, 2002 9:42 pm

A je res da če bi v turbino namesto olja iz mašine dovajal neko olje, iz zunanjega neodvisnega sistema, ki ima ravno tako črpalko, kt je v motorju, da bi turbina zaribala? Mi je eden reku da more bit olje ogreto, če ne ne dela. Kdo kaj ve okol tega? Ker men se zdi to mal čudna trditev. Razen če segreto olje tolk bolje maže, hladno pa slabo.
 
Freshvictim
Novinec
 
Prispevkov: 207
Pridružen: To okt 22, 2002 8:29 pm

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Freshvictim Po dec 02, 2002 10:03 pm

DJ: si lepo napisal vendar malo premalo pozorno prebral moj, post!
Govoril sem o fiat bravotu 1.8 KI NAJ BI BIL STRUP, pa ce ima malo vec konjev kot 1.6 to ne more biti!!!!!! VERJETNO NI BISTVENE RAZLIKE, pa se za to klaso ima premalo konjev!!!!

HGT 2.0 l. 98, to sm prej omenil da mi ga en turi... za moc 2.0 ima dobr od oka remcmo 150 HP kak drug motor od druge firme pa 200+ HP tako da to mi ni jasno kako da jih ima toliko malo!

SAm bom verjtno kupil 1.6 motor ker se mi ga verjetno edino splaca kupit *splaca vzemi z rezervo, mislim glede modelov ki smo jih obravnavali*

Avto mislim da bo mel dobre pospeske..... se bom pa se moral veliko pozanimati kako je z predelavami..... da se ja vec HP dobi ven *in da se jih predusem ne placa na LPP-ju*

Aja kar se pa tice gum, nevem zakaj pol kak drug avto recimo TT nima gor 165 sirine.... meni se zdi da majo 225 veliko vecjo oprijemljivost kot prejsne.... gume bi verjetno ze lahko dal malo vecje itak bi pri avtu siril blatnike! No sam to bom drugic pisal!

PREDUSEM me je zanimala razlika med motorji 1.6 , 1.8 in 2.0 res da se da HGT ja dobr terat *pa ne steranga je verjetno tud nemogoce kupt* vendar so stroski veliko vecji kot pri 1.6 ce pa drugace pogledamo da pa motor 1.6 ven veliko, HGT pa da samo cca 30 HP vec.....
MORE VOLUME PLEASE!!!!!!!!!! ;)

Slika
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Serđo™ Po dec 02, 2002 11:10 pm

Joj. Ti ne beres natancno. Ja, 1.8 bi bil strup, ce bi imel vec konjev. Tudi 1.6 bi bil strup, ce bi imel vec konjev. Se fico bi bil strup, ce bi mel 180 konjev in bi-turbo. Ampak zgresu si bistvo. Poanta je v tem, KAKO do teh konjev. :) Ne moje poste zdej vzet kot da hocem neki pizdit pa bit pameten, sam ker mam bravota, kr neki vem, kok stane, da dobis kak konj. Pravim ti le to, da kateregakoli bos vzel, zraven racunaj, kaj bi rad na koncu dobu.

Jst sm za turbo kit zal zvedu enih 2-3 tedne po nakupu avta. Ce bi sedaj kupoval avto (da bi recimo zavrtu cas nazaj), bi defenitivno vzel 1.8 motor. 100%. Das tistih 600 jurjev (ok, velik zalogaj, je res, sam vsaj ves, kaj dobis, ce ne pac reklamiras), LPP-ju das tistih 8 jurjev za homologacijo in pici misko. Tkole pa na 1.6 ni veliko za storit. Ja, lahko nardis en "domac projket instalacije turbine", sam mors met tud znanje. Jst priznam, ga nimam. Mogoce ga bom enkrat mel, zdele ga nimam. Tko da sam na 1.6 motorju razen filtra ne bom delu nic. Se ne splaca :)

Pa se druga stvar, razlike med 1.6, 1.8 in 2.0 motorjem. Pospeske in koncne najverjetneje ves (11 do 100 in cirka 185 - 10 do 100 in cirka 195 - 8 do 100 in cirka 215 ----- to mas po motorjih, od 1.6 do 2.0). Razlika med 1.6 in 1.8 serjiskima, je zanemarljiva. Med 1.6 in 2.0 oz. 1.8 in 2.0 je vecja. Opazna. Vsakega lahko dobis steranega. Sam sm mojega dobu dokej razbitega, a relativno vredu popravljenega, tko da nism takoj opazu (pa sej veste kako je to, k vids neki, k ti je ful vsec...). Prav tako lahko vsakega dobis ohranjenega. 2.0 sicer tezko. A le z 2.0 motorjem bos imel nekaj casa "mir" in ne bos nucal tuninga. Nekaj casa :D

Upam da sem kej pomagu. Ko bos imel kesh v zepu in bos kupoval avto, se lahko zopet oglasis na forumu, pa ti bom povedu, kaj si kej poglej/prasi, preden kupis, ok?

pa se neki... Alfa Rome 2.0 motor ima tud "sam" 150 konjev (novi bravo jih ima 155!, AR 147 pa 150...), Audi A4 2.0 ima 130 konjev, C5 140, Honda Accord 147, ok, Mercedes serije C jih ma 163, Volvo pa 136 oz. 163 model s turbino - tko da ne vem kje od teb 200+ :) Turbo motorji itak ne stejejo. Bravo 2.0 HGT s trubino ima 220 konjev (identicen motor najdes v Fiat Coupeju 2.0 Turbo). Ce spremenis elektroniko ("chip tuning"), dobis vn sigurno 250 konjev.

Se zadnja zadeva. Kako to mislis "vendar so stroski veliko vecji kot pri 1.6 ce pa drugace pogledamo da pa motor 1.6 ven veliko, HGT pa da samo cca 30 HP vec....."?? Ne razumem. Kako da veliko ven? Obadva bosta dala toliko vn, kot bos v njiju vlozil. In bi reku, da HGT se en malcek vec... ;)




[Sporočilo uredil/a DrSergioDJ na dan 03.12.2002 ob 02:12 GMT]
 
Freshvictim
Novinec
 
Prispevkov: 207
Pridružen: To okt 22, 2002 8:29 pm

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Freshvictim To dec 03, 2002 9:58 am

No dobr sm tole zdej poslihtal, samo HGT mi je se zmeraj predrag!!! Gt modelov ni veliko *sploh pa ni veliko spedenanih* to me malo moti, ker bi kupil avto ze z spojlerji.... tako da je potem manj dela oz. lahko nekaj zamenjam kupim drugo...

No skratka, res je da sm mislil ta avto kupit vsaj za 6 let ali vec, ker bi ga imel zase in sploh nevem ce bi mi bil vsec ker drugi avto *vsaj za enkrat* Tako da bi se mi res verjetno splacalo kupiti 1.8 masino, samo un kit je malo zelo draga varjatna *1/2 avta* no sam bomo vidl!

Ti al bi mi lahko tukaj napisal kako pregledat avto, itak se bomo pa se na kaki SPL tekmi vidl, ko bom mel v kratkem EXSTREMO, ma pa bos ja prisel :)

DRugace pa ne vem al bi kupil avto sedaj, na zimo, ali potem na spomlad.... in kje bi bilo najbolse da gledam, sejmi so zakon samo moras imeti nekoga ki je mehanik, in ti pove kaj je narobe ze preden ga kupis!
MORE VOLUME PLEASE!!!!!!!!!! ;)

Slika
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Turbina - nucam mal info

Napisal/-a Serđo™ To dec 03, 2002 8:26 pm

Hum. Ja, 1.8 motorjev je res malo ja. Danes nimam casa, da bi napisu kej vec (k grem delat cez 1 urco, pa se morem se nazret, k bo dolga do 6h...), tko da dobis jutr mal daljso listo, kaj gledat,ok?

ajde

p.s.

itak se vidmo na tekmah..sam da si sistem ubodem...upam da kmal..ceprov slabo kaze, kar se tice place (zato pa mam zdej ze 2. job, tole do 6h zjutri..)

ajd
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov