
Viper123 je napisal/-a:Točno tako! ESi, LSi, VTi, Bingo... vse to so samo oznake opreme! Pri hondi je bila stopnja opremlenosti pač vezana na motor. Ampak VTi ni oznaka za motor, oznaka za motor je B16A...
LSi je 1.5 ja.
Potem je pa še 1.4i = 90KM in pa Bingo = 1.4 75KM.
LP
Apolan je napisal/-a:Če hočemo vozit b-serijo motorjev kar se da hitro moramo voziti na "ostrih odmikačih" (v vtec območju).. se pravi da bi zadostovale en navadne odmične gredi ki bi imele enake lastnosti odmikanja kot tiste v VTEC območju. štorasto povedano. se pravi bi b-serija motorjev pri dirkanju bila ravno tako hitra z enimi bolj ostrimi odmičnimi gredemi brez vtec-a, kot pa če ima vtec. oz. razlika bi bila minimalna. vtec samo omogoča večji navor pod območjem, ko se vklopi progresivno odpiranje ventilov. večji navor - lažje se zavrti motor - manj energije je potrebno da se obrne - manjša poraba... če bi deenimo našštimali vtec timer že od 1000 rpm naprej bi avto vlekel do nekih 4000 kot drek.. tko da vtec naredi motor bolj civiliziran v spodnjem območju, in bolj športni v zgornjem.
porsche 911 turbo ima ta svoj variable timing narjen "analogno", tko da se profil odpiranja ventilo spreminja vzpredno z naraščanjem vrtljajev in ne samo po stopnjah.. pač olje šopa notr progresivno.
Će je VTi samo oznaka opreme, potem ne vem zakaj to pomeni Variable Timing Injection.. lahko bi raje dali SHo (Supre Huda Oprema)..
Motorja v 4 generaciji CRX (130 hp in 150 hp) se razlikujeta ravno v tem. eden je 1.6i drugi pa 1.6 i-VT (kar pomeni Variable Timing)..
Hemingway kolkr jz vem so vse te Variable Timing pogruntavščine (kot vse druge novitete v športnem avtomobilizmu) prišle iz Formule 1.. tko da ne vem če je lih honda kopirala porscheja..
Prva Variable timing zadeva, ki je bila ponujena širokemu občinstvu, je bila vdelana v Toyotino AE86 (Levin/Trueno) nekega daljnega leta 83-85.. (VVTi).
LP!
Viper123 je napisal/-a:Točno tako! ESi, LSi, VTi, Bingo... vse to so samo oznake opreme! Pri hondi je bila stopnja opremlenosti pač vezana na motor. Ampak VTi ni oznaka za motor, oznaka za motor je B16A...
LP
abbe je napisal/-a:Viper123 je napisal/-a:Točno tako! ESi, LSi, VTi, Bingo... vse to so samo oznake opreme! Pri hondi je bila stopnja opremlenosti pač vezana na motor. Ampak VTi ni oznaka za motor, oznaka za motor je B16A...
LP
to je oznaka za 1.6 motor .an?
1.8 pa 2.0 pa 2.2 majo drgacno oznakao ?
mišek je napisal/-a:Skratka hondaši kako se tak motor obnese pri normalni vožnji, se pravi pri nizkih obratih?
Verjetno je vse skupaj bolj mrtvo, kaj ti klinac koristi moč nad 5500 obrati ali koli že tukaj pišete. Sej normalno se voziš med 1800 pa do 3000. V teh obratih rabiš moč, sej se ne boš zdaj 70 vozil pri 5000 obratih, zato da bo potegnil, ko pritisneš na gas.
Dajte malo napisat kako se obnese motor 1.6 ki ima 160 konjev pri nizkih obratih.
Ima mogoče kdo diagram navora in moči. Kakšne meritve prožnosti, v kolikem času v 4. prestavi potegne od 50 do 90 km/h. To je podatek, ki pove kako je motor uporaben v vsakodnevni vožnji.
mišek je napisal/-a:Tako si jaz to predstavljam, da od 160 konjev pri nizkih obratih nimaš nič.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov