Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe maj 21, 2004 9:38 pm

No upam da j zdej jasn da je fora v VTEC tehnologiji v elektronskem krmiljenju ventilnih časov in gibov. VTI (Si v ZDA!!), iLS, ESI so samo tovarniške oznake in nimajo veze z samo zasnovo motorja, posledično lahko le sklepaš kaj je pod havbo :lol: VTI=160 PS in tako dalje.
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Pe maj 21, 2004 9:54 pm

Točno tako! ESi, LSi, VTi, Bingo... vse to so samo oznake opreme! Pri hondi je bila stopnja opremlenosti pač vezana na motor. Ampak VTi ni oznaka za motor, oznaka za motor je B16A...

LSi je 1.5 ja.
Potem je pa še 1.4i = 90KM in pa Bingo = 1.4 75KM.

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Haby
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jun 25, 2002 2:39 pm
Kraj: CE-LJ

Napisal/-a Haby So maj 22, 2004 1:47 pm

Viper123 je napisal/-a:Točno tako! ESi, LSi, VTi, Bingo... vse to so samo oznake opreme! Pri hondi je bila stopnja opremlenosti pač vezana na motor. Ampak VTi ni oznaka za motor, oznaka za motor je B16A...

LSi je 1.5 ja.
Potem je pa še 1.4i = 90KM in pa Bingo = 1.4 75KM.

LP


Ce si ze tko lepo razlozu pol sj prav napisi :D

1.4iS --> 90hp
1.4i --> 75hp, bingo je samo izvedenka 1.4i, ki ima samo osnovno opremo :wink:
Slika
Se policaja pogovarjata o storilcu prekrška:
"Ti, a ga kaznujeva?" pravi prvi drugemu.
Drugi pa pravi: "Brez veze, sej vidiš, da je Celjan"
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 So maj 22, 2004 2:25 pm

Ups... :oops:

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Apolan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:07 pm

Napisal/-a Apolan So maj 22, 2004 4:44 pm

Če hočemo vozit b-serijo motorjev kar se da hitro moramo voziti na "ostrih odmikačih" (v vtec območju).. se pravi da bi zadostovale en navadne odmične gredi ki bi imele enake lastnosti odmikanja kot tiste v VTEC območju. štorasto povedano. se pravi bi b-serija motorjev pri dirkanju bila ravno tako hitra z enimi bolj ostrimi odmičnimi gredemi brez vtec-a, kot pa če ima vtec. oz. razlika bi bila minimalna. vtec samo omogoča večji navor pod območjem, ko se vklopi progresivno odpiranje ventilov. večji navor - lažje se zavrti motor - manj energije je potrebno da se obrne - manjša poraba... če bi deenimo našštimali vtec timer že od 1000 rpm naprej bi avto vlekel do nekih 4000 kot drek.. tko da vtec naredi motor bolj civiliziran v spodnjem območju, in bolj športni v zgornjem.

porsche 911 turbo ima ta svoj variable timing narjen "analogno", tko da se profil odpiranja ventilo spreminja vzpredno z naraščanjem vrtljajev in ne samo po stopnjah.. pač olje šopa notr progresivno.

Će je VTi samo oznaka opreme, potem ne vem zakaj to pomeni Variable Timing Injection.. lahko bi raje dali SHo (Supre Huda Oprema)..

Motorja v 4 generaciji CRX (130 hp in 150 hp) se razlikujeta ravno v tem. eden je 1.6i drugi pa 1.6 i-VT (kar pomeni Variable Timing)..

Hemingway kolkr jz vem so vse te Variable Timing pogruntavščine (kot vse druge novitete v športnem avtomobilizmu) prišle iz Formule 1.. tko da ne vem če je lih honda kopirala porscheja..

Prva Variable timing zadeva, ki je bila ponujena širokemu občinstvu, je bila vdelana v Toyotino AE86 (Levin/Trueno) nekega daljnega leta 83-85.. (VVTi).

LP!
Slika
 
mte1718
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr feb 18, 2009 10:42 am

Napisal/-a mte1718 Če feb 19, 2009 12:44 pm

jst bi vprašu a bi loh kšn napisu v slo princip delovanja vtec sistema, kšn opis
al pa kako stran ka kej tazga piše drgač pa mi lohk pošlete na mte-matej@hotmail.com
rabm do pondelka 23.2.2009
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 19, 2009 1:07 pm

Sej maš tukaj vse razloženo, da ne omenjam da google dela čudeže. Res ni problem najdt. Al pa wiklepedia..
 
jetforce
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po sep 08, 2008 3:54 pm

Napisal/-a jetforce Če feb 19, 2009 1:20 pm

Apolan je napisal/-a:Če hočemo vozit b-serijo motorjev kar se da hitro moramo voziti na "ostrih odmikačih" (v vtec območju).. se pravi da bi zadostovale en navadne odmične gredi ki bi imele enake lastnosti odmikanja kot tiste v VTEC območju. štorasto povedano. se pravi bi b-serija motorjev pri dirkanju bila ravno tako hitra z enimi bolj ostrimi odmičnimi gredemi brez vtec-a, kot pa če ima vtec. oz. razlika bi bila minimalna. vtec samo omogoča večji navor pod območjem, ko se vklopi progresivno odpiranje ventilov. večji navor - lažje se zavrti motor - manj energije je potrebno da se obrne - manjša poraba... če bi deenimo našštimali vtec timer že od 1000 rpm naprej bi avto vlekel do nekih 4000 kot drek.. tko da vtec naredi motor bolj civiliziran v spodnjem območju, in bolj športni v zgornjem.

porsche 911 turbo ima ta svoj variable timing narjen "analogno", tko da se profil odpiranja ventilo spreminja vzpredno z naraščanjem vrtljajev in ne samo po stopnjah.. pač olje šopa notr progresivno.

Će je VTi samo oznaka opreme, potem ne vem zakaj to pomeni Variable Timing Injection.. lahko bi raje dali SHo (Supre Huda Oprema)..

Motorja v 4 generaciji CRX (130 hp in 150 hp) se razlikujeta ravno v tem. eden je 1.6i drugi pa 1.6 i-VT (kar pomeni Variable Timing)..

Hemingway kolkr jz vem so vse te Variable Timing pogruntavščine (kot vse druge novitete v športnem avtomobilizmu) prišle iz Formule 1.. tko da ne vem če je lih honda kopirala porscheja..

Prva Variable timing zadeva, ki je bila ponujena širokemu občinstvu, je bila vdelana v Toyotino AE86 (Levin/Trueno) nekega daljnega leta 83-85.. (VVTi).

LP!


Edini pravi odgovor na prejšnjih xxx neumnih :))
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če feb 19, 2009 1:37 pm

Viper123 je napisal/-a:Točno tako! ESi, LSi, VTi, Bingo... vse to so samo oznake opreme! Pri hondi je bila stopnja opremlenosti pač vezana na motor. Ampak VTi ni oznaka za motor, oznaka za motor je B16A...

LP

to je oznaka za 1.6 motor .an?
1.8 pa 2.0 pa 2.2 majo drgacno oznakao ?
Ni vse res kar napišem
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Če feb 19, 2009 2:58 pm

Potrebno si je vzet 2 minutke časa in malo pogooglat ;)
Tukaj imaš v slovenščini > http://translate.google.si/translate?hl ... l%26sa%3DG
 
three6
Novinec
 
Prispevkov: 161
Pridružen: Pe jun 09, 2006 4:19 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a three6 Po feb 23, 2009 10:08 pm

......................................................................................
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po feb 23, 2009 10:15 pm

three6 je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=AcT_ZyY3F0k


pove ze prou,sam filmcek pa ni glih ok.se vid da tut poj k se vtec "vklop" dela sam en sesalni ventil,ko v resnici delata oba
Ni vse res kar napišem
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Po feb 23, 2009 10:17 pm

abbe je napisal/-a:
three6 je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=AcT_ZyY3F0k


pove ze prou,sam filmcek pa ni glih ok.se vid da tut poj k se vtec "vklop" dela sam en sesalni ventil,ko v resnici delata oba


Mislim, da gre za 125 konjskega ta filemček. Pri 160 konjsem delata oba.
 
Uporabniški avatar
HONDASHY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Sr feb 11, 2009 4:19 pm
Kraj: Trzin

Napisal/-a HONDASHY Sr feb 25, 2009 9:27 am

Evo...tukaj imaš razliko med navadnim VTEC motorjem in pa b16- VTI motorjem opazuj dogajanje odpiranja ventilov ;)

obični VTEC (ala Esi...)
http://www.youtube.com/watch?v=nw3CC3mZ ... re=related

in pa VTI-jev VTEC...
http://www.youtube.com/watch?v=eqcezELK ... re=related
NO BOOST! NO BOTTLE! JUST FOOT ON THE THROTTLE!!!
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Sr feb 25, 2009 9:39 am

Skratka hondaši kako se tak motor obnese pri normalni vožnji, se pravi pri nizkih obratih?
Verjetno je vse skupaj bolj mrtvo, kaj ti klinac koristi moč nad 5500 obrati ali koli že tukaj pišete. Sej normalno se voziš med 1800 pa do 3000. V teh obratih rabiš moč, sej se ne boš zdaj 70 vozil pri 5000 obratih, zato da bo potegnil, ko pritisneš na gas.
Dajte malo napisat kako se obnese motor 1.6 ki ima 160 konjev pri nizkih obratih.
Ima mogoče kdo diagram navora in moči. Kakšne meritve prožnosti, v kolikem času v 4. prestavi potegne od 50 do 90 km/h. To je podatek, ki pove kako je motor uporaben v vsakodnevni vožnji.
 
Uporabniški avatar
HONDASHY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Sr feb 11, 2009 4:19 pm
Kraj: Trzin

Napisal/-a HONDASHY Sr feb 25, 2009 9:50 am

abbe je napisal/-a:
Viper123 je napisal/-a:Točno tako! ESi, LSi, VTi, Bingo... vse to so samo oznake opreme! Pri hondi je bila stopnja opremlenosti pač vezana na motor. Ampak VTi ni oznaka za motor, oznaka za motor je B16A...

LP

to je oznaka za 1.6 motor .an?
1.8 pa 2.0 pa 2.2 majo drgacno oznakao ?

1.8 = B18B- 1800cc DOHC brez VTEC-a(USDM Integra LS)
1.8 = B18C- 1800cc DOHC VTEC(USDM/JDM Integra GSR)
2.0 = K20A - 02 Civic typeR
2.0 = K20A2 - 02/03 RSX (novejša integra)
2.0 = B20B Honda CRV 1997-1998
2.0 = B20Z Honda CRV 1998-2001
2.0 = F20A Honda Accord 2.0Si (JDM) 1990-1993
2.0 = F20C Honda S2000 2000+
2.2 = F22A1 Honda Prelude S 1992-1996
2.2 = F22A4 Honda Accord 1990-1991
2.2 = F22A6 Honda Accord 1991-1993
2.2 = F22B Honda Prelude Si 1992-1996
2.2 = F22B1 Honda Accord EX 1994-1997
2.2 = F22B2 Honda Accord DX/LX 1994-1997
2.2 = H22A Honda Prelude SiR (JDM) 1997-2001
2.2 = H22A Honda Prelude 1999-2001
2.2 = H22A Honda Accord SiR 1994-1997
2.2 = H22A Honda Prelude Type S (JDM) 1997-2001
2.2 = H22A Honda Prelude VTEC 1992-1996
2.2 = H22A1 Honda Prelude 1997-1998
2.2 = H22A1 Honda Prelude VTEC 1994-1996

B16A
..
Displacement (cc): 1595
Power (bhp@rpm): 168@7800
Torque (ft/lbs@rpm): 116@7300
Compression Ratio: 10.4:1
Bore (mm): 81
Stroke (mm): 77.4
Cam Design: dohc
VTEC?: yes
OBD(računalnik): 2
Year(s) Produced: 1996-2000
In the following car(s): Honda Civic VTi

B18C3
..
Displacement (cc): 1797
Power (bhp@rpm): 200 ps@8000 rpm
Torque (ft/lbs@rpm): 15.5 kg-m@7500 rpm
Compression Ratio: 10.8:1
Bore (mm): 81
Stroke (mm): 87.2
Cam Design: dohc
VTEC?: yes
OBD: 1 or 2
Year(s) Produced: 1996
In the following car(s): Honda Integra Type R (JDM)

B20A5
...
Displacement (cc): 1958
Power (bhp@rpm): 135@5800
Torque (ft/lbs@rpm): 111@4000
Compression Ratio: 9.0:1
Bore (mm): 81
Stroke (mm): 95
Cam Design: dohc
VTEC?: no
OBD: 0
Year(s) Produced: 1990-1991
In the following car(s): Honda Prelude 2.0 Si

.
.
.

;)
NO BOOST! NO BOTTLE! JUST FOOT ON THE THROTTLE!!!
 
Uporabniški avatar
HONDASHY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Sr feb 11, 2009 4:19 pm
Kraj: Trzin

Napisal/-a HONDASHY Sr feb 25, 2009 10:17 am

mišek je napisal/-a:Skratka hondaši kako se tak motor obnese pri normalni vožnji, se pravi pri nizkih obratih?
Verjetno je vse skupaj bolj mrtvo, kaj ti klinac koristi moč nad 5500 obrati ali koli že tukaj pišete. Sej normalno se voziš med 1800 pa do 3000. V teh obratih rabiš moč, sej se ne boš zdaj 70 vozil pri 5000 obratih, zato da bo potegnil, ko pritisneš na gas.
Dajte malo napisat kako se obnese motor 1.6 ki ima 160 konjev pri nizkih obratih.
Ima mogoče kdo diagram navora in moči. Kakšne meritve prožnosti, v kolikem času v 4. prestavi potegne od 50 do 90 km/h. To je podatek, ki pove kako je motor uporaben v vsakodnevni vožnji.

Pri nas hondaših je tko...k ne rabmo moči pač furamo normalno,ko pa iz normalne vožnje hočemo prešaltat na "race" varjanto (to je ponavadi ko kakšnega bavarca zagledamo :lol: ...pa brez zamere dojčerji ;) ) pa sam uuuoooopaaaaaa...zahaklamo v nižjo prestavo zato da mašina pride v obrate kjer je VTEC aktiven in takrat dobiš potem tisto potrebno moč.Se pa vse skupaj obnese super kot je bilo že povedano...ko moči ne rabiš se avto pelje normalno z majhno porabo,ko pa je moč potrebna se pa avto v VTEC območju(običajno okoli nad 4500+ rpm) odlično odziva ampak je tudi poraba žlahtne kapljice nekoliko večja :D Imaš pa tudi raznorazne naprave(VTEC controller-je - Apexi,itd...) s katerimi si vklop VTEC-a prestaviš na željeno rpm območje.Vendar se v praksi prestavljanje VTEC-a v nižje območje ne obnese,razen v primeru turbine.Je pa seveda odzivnost v nizkih obratih odvisna tudi od tega kateri motor uporabljaš.

Evo,pa še ena odzivnost b16 motorja... http://www.youtube.com/watch?v=1fFX0KrK ... re=related

Grafa nisem našel ;)
NO BOOST! NO BOTTLE! JUST FOOT ON THE THROTTLE!!!
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Sr feb 25, 2009 11:10 am

Ja no ja, sej to je normalno. Ampak drugače v nižjih obratih ponuja bolj malo, če gledaš na to kakšno ima največjo moč. Se pravi, da če hočeš, da motor vsaj kolikor toliko pokaže moč ga moreš vrtet tam okrog 4000 obr. in navzgor, drugače te lahko prehiti vsak dojče vagen s 90 konskim dizlom.
Pač problem nizkih kubatur iz katere lahko moč dobiš samo z visokimi obrati.
Recimo kako bi bilo če bi primerjal dva bencinarja 1.6 v območju do 3000 obr.
Recimo eden take normalne moči, ki jih imajo večinoma danes okrog 115 konjev, drugi pa navit na 160 konjev.
Sta verjetno kar bolj na istem, ker oni 160 konjski pač ne more imet kaj večji navor, zato so tudi moči nekje enake. Razlika je ta, da ko šibkejšemu začne navor padati, ga tist naviti motor še kar drži v visoke obrate.
Tako si jaz to predstavljam, da od 160 konjev pri nizkih obratih nimaš nič.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr feb 25, 2009 12:07 pm

In kaj rabiš moč pri nizkih obratih pri normalni vožnji??

Za menjalnik najbrš še nisi slišal. Če hočeš pospešit in maš recimo 60 notr, ne boš to v 4 ti delal :lol: :lol:

Sam princip delovanja 16v Hondinega motorja in manj moči pr nizkih obratih je itak značilen za vse 16v motorje. Sistem krmiljenja ventilov samo omogoča, da pri nizkih obratih avto precej manj pokuri.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr feb 25, 2009 12:14 pm

mišek je napisal/-a:Tako si jaz to predstavljam, da od 160 konjev pri nizkih obratih nimaš nič.


Imas kratko razmerje v diferencialu recimo. Tako bos imel recimo 29 km/h@1000 rpm v V. prestavi, medtem ko ostali 1.6 imajo recimo 32-36.

Tle spodaj pa je dyno od 150-konjskega 1.6 vti.
Še kaksen graf lahko dobis na tej strani http://www.rri.se/index.php?DN=29
Priponke
honda1600vtec150hp.jpg
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov