Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
gre_up
Novinec
 
Prispevkov: 339
Pridružen: So nov 29, 2003 8:02 pm
Kraj: LJ barje

Napisal/-a gre_up Če sep 02, 2004 12:50 am

1.8T je napisal/-a:
Real M je napisal/-a: eno potaplasko jeklenko in N2O notr pa eno kosilnco pol pa vse naekrat sprostit pa bos vidu kaj pomeni iz kosilnce narest helikopter :P :P :P


Saj ne rabi N2O noter dajat. Navaden zrak bo vec kot odlicno opravil trik. Torej, 200barov v jeklenki, kosilnico dobro in trdnoprivezat na jeklenko ter z veliko macolo odbiti stran ventil... pa me zanima, kaj vse bo kosilnica prebila, preden se bo vstavila :idea:

:twisted:

/jan


:cry

LP
G
Nasveti so dani v dobri veri, za rezultate ne odgovarjam!
Slika
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Če sep 02, 2004 3:14 pm

N2O friki! Dejte vi meni prosim povedat, kaj se zgodi, če motorju v sesalni del spustiš N2O? Kaj bo dajalo energijo? Kaj bo gorelo v motorju, da bo motor imel več moči? A dušik? A mogoče kisik? Ne eno ne drugo. Bo treba še malo GORIVA dodat. Bencin bo čisto OK. Na sesalnem delu imaš pri injection tudi merilec pretoka zraka, ki glede na KOLIČINO, ne pa na kvaliteto (razmerje med kisikom in ostalimi plini v zraku) določa količino vbrizganega goriva. To naj bo začetek za razmišljanje.

LP
Duke
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če sep 02, 2004 4:09 pm

Tuki mi je jasno, da sam kisik pri tem ne bo dal nič dodatne moči, razen če bo v mešanici še dodaten bencin. Tuki pride WOT switch in window swich (mal elektronke da bo odprl dodaten injector (v mojem primeru bi uporail original cold start injector) ko bi bila mašina med tolk pa tolk obrati in bi mel loputo do konca odprto ter pritisnu tipko za odpret ventil od N2O bombic-e). Za začetek kosilnica z mal bolj bogato mešanico. :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če sep 02, 2004 4:10 pm

gre_up je napisal/-a:
1.8T je napisal/-a:
Real M je napisal/-a: eno potaplasko jeklenko in N2O notr pa eno kosilnco pol pa vse naekrat sprostit pa bos vidu kaj pomeni iz kosilnce narest helikopter :P :P :P


Saj ne rabi N2O noter dajat. Navaden zrak bo vec kot odlicno opravil trik. Torej, 200barov v jeklenki, kosilnico dobro in trdnoprivezat na jeklenko ter z veliko macolo odbiti stran ventil... pa me zanima, kaj vse bo kosilnica prebila, preden se bo vstavila :idea:

:twisted:

/jan


:cry

LP
G


Ej sej to lažje sprobaš z rolko. Na rolko namontiraš flašo, pa odbiješ ventil - po možnosti na avtocesti - pomoje da se tok hitr še nobena stvar po tisti cesti ni vozila.

Drgač pa tisk k bi probal obditi ventil stran, pa se mu nič ne nardi, je lahko krl srečen.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Če sep 02, 2004 8:40 pm

nebivedu je napisal/-a:Ej sej to lažje sprobaš z rolko. Na rolko namontiraš flašo, pa odbiješ ventil - po možnosti na avtocesti - pomoje da se tok hitr še nobena stvar po tisti cesti ni vozila.

Drgač pa tisk k bi probal obditi ventil stran, pa se mu nič ne nardi, je lahko krl srečen.


Sploh rolke v bistvu ne rabis... en tip je enkrat peljal polno potapljasko flaso iz ponjenja kar na motorju domov. Nekako jo je privezal zadaj, ampak vidi smenta, nekako mu je tudi med voznjo dol padla. Jasno direkt na ventil in zgodil se je cestni izstrelek, ki je oplazil par avtomobilov (nihce ni bil poskodovan) in po pricevanjih ocividcev po krajsem divjanju po sredi ceste izginil nekje v gozdu.

Nocem niti vedet niti videt :shock:

/jan
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe sep 03, 2004 6:33 am

Duke je napisal/-a:N2O friki! Dejte vi meni prosim povedat, kaj se zgodi, če motorju v sesalni del spustiš N2O? Kaj bo dajalo energijo? Kaj bo gorelo v motorju, da bo motor imel več moči? A dušik? A mogoče kisik? Ne eno ne drugo. Bo treba še malo GORIVA dodat. Bencin bo čisto OK. Na sesalnem delu imaš pri injection tudi merilec pretoka zraka, ki glede na KOLIČINO, ne pa na kvaliteto (razmerje med kisikom in ostalimi plini v zraku) določa količino vbrizganega goriva. To naj bo začetek za razmišljanje.

LP
Duke


A si pozabil na lambda sondo.

za določitev količine goriva pri modernih avtomobilih rabiš naslednje podatke:

- rpm motorja
- pretok zraka
- podatek iz lambda sonde
- temperaturo vhodnega zraka
- temp. motorja


ne komentiraj, če nimaš predznanja o tehniki.
Zadnjič spremenil JohnyR, dne Pe sep 03, 2004 7:35 am, skupaj popravljeno 1 krat.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Pe sep 03, 2004 7:29 am

Đonir! Da ne bova eden drugemu pameti solila! Zgrešil si POVDAREK mojega posta! Oz. KAJ in ne KAKO povedati! Pa greva še enkrat: poleg oksidanta je potrebno tudi gorivo. Količino goriva pa določajo parametri v ECU. Tipala o katerih govoriš, so pomagala. In bi bilo res škoda naštevati vse podrobnosti in pametovati, če je treba nekoga spomniti na to, da če dodaja oksidant, mora dodajati tudi gorivo, če hoče, da bo motor sploh kaj dal od sebe. OK? Zadovoljen?

lp
Duke
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Pe sep 03, 2004 7:32 am

Đonir! Mi :twisted: ne da miru in v nobenem blefsikonu ne morem najti RMP motorja. Da ni to RadioMeterPower ali pa RotationMatersemPozabu..... pa ne bit užaljen, noooo
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe sep 03, 2004 7:35 am

Duke je napisal/-a:Đonir! Da ne bova eden drugemu pameti solila! Zgrešil si POVDAREK mojega posta! Oz. KAJ in ne KAKO povedati! Pa greva še enkrat: poleg oksidanta je potrebno tudi gorivo. Količino goriva pa določajo parametri v ECU. Tipala o katerih govoriš, so pomagala. In bi bilo res škoda naštevati vse podrobnosti in pametovati, če je treba nekoga spomniti na to, da če dodaja oksidant, mora dodajati tudi gorivo, če hoče, da bo motor sploh kaj dal od sebe. OK? Zadovoljen?

lp
Duke


OK, zdej razumem, kaj si hotu povedat.

Ampak a se ti ne zdi, da je fora tudi v tem da N2O poveča hitrost izgorevanja.

Sicer pa je tako da se motor odzove na podatek da je v ispuhu preveč kisika in avtomatično poveča količino goriva.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe sep 03, 2004 7:36 am

Duke je napisal/-a:Đonir! Mi :twisted: ne da miru in v nobenem blefsikonu ne morem najti RMP motorja. Da ni to RadioMeterPower ali pa RotationMatersemPozabu..... pa ne bit užaljen, noooo


sm že popravu.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Pe sep 03, 2004 8:54 am

Johny! Lambda... ja že... ampak se mi dozdeva, da veliko MHD-jev okoli leti brez katalizatorja in brez lambda sond.

Drugače je pa še ena zadeva, ki se ji reče Propilen oksid in se dodaja gorivu do 5%. Gre za tekoč superoksidant, ki na temperaturi nad 20°C razpada in sprošča velike količine kisika. Nekaj takega kot peroxid, vendar z več kisika in je temperaturno tudi manj obstojen. Uporabljali so ga v dragsterjih pred 10 leti, potem pa nič več. Baje zelo kancerogena zadeva. Dalo se je dobiti preko Sanolaborja ali Kemofarmacije. 1L je bil takrat okoli 100 DEM. Delovalo je dobro. Je pa res, da smo to takrat nalivali v atmosferske motorje z vplinjači.

lp
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe sep 03, 2004 9:18 am

Evo bom prepisu iz članka, ki je izšel pred kratkim v HR autoMOTO magazin:

Večja moč motorja zahteva izgorevanje večje količine goriva, za kar je potrebna večja količina kisika.
N2O: dva faktorja, 50% več kisika glede na atmosfero, in 50% večja gostota, kar pomeni da ima N2O glede na zrak pri normalnem tlaku 2,3 krat več kisika. Ker je nitro ponavadi pod pritiskom, se to pri uporabi odraža tudi kot hlajenje podobno intercoolerju, kar dodatno omogoči cca. 4-5% več moči. Kisik v N2O je vezan vse do temperature 300 C, nato pa razpade. Ta temperatura se doseže med kompresijskim taktom motorja, ter tako sproščen kisik omogoča izgorevanje večje količine goriva. Isti efekt lahko dosežemo z dodajanjem čistega kisika, vendar v tem primeru pride do pregrevanja motorja. Dušik ima lastnost, da na sebe veže veliko količino toplote, ter tako preprečuje pregrevanje motorja.

Torej ima Duke seveda prav, zdaj je samo vprašanje kako se problem overdoziranja goriva izvede v praksi oz. ali je to sploh potrebno pri modernih motorjih.
Zadnjič spremenil JohnyR, dne Pe sep 03, 2004 11:07 am, skupaj popravljeno 1 krat.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Pe sep 03, 2004 10:11 am

JohnyR! :lol: seveda, seveda, saj vemo, kako se iz batov dela "šparovčke" a ne? Toliko časa mu spreminjaš razmerje goriva in zraka v korist zraka, da ti eno lepo luknjico "odšvasa" v čelo bata.
Ampak pri vseh teh postih mi je še najbolj všeč varianta jeklenke z N2O (evo, zrak bi bil cenejši) in odbitim ventilom. Definitivno ne obremenjuje sklopke, menjalnika, gum...
 
bocky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Pe avg 13, 2004 8:48 am
Kraj: Lj

Napisal/-a bocky Pe sep 03, 2004 11:38 pm

Bom se jest dodal eno bedarijo, ki sem jo kot mulc ustvarjal na mopedu (skuterju).
V sesalni kolektor zraka sem naredu luknico in napeljal cevko , na drugem koncu pa "start sprej". Mislim da je to nek aceton al neki podobnega. Mopedu se je kr strgal, odvisen kolg casa si sprical iz piksne. Kolegi so to neki probaval tudi z Brake clinerjem, ki je baje isti smorn....

Zdj ne vem a bi to na avtu deloval, ce bi v sesalno loputo spricu start sprej??? Ce ne bi bila kolicina premejhna
P.s. pa se ventil imas in ko ga spustis neha spricat :P nc ni treba odbit
born to drive
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule So sep 04, 2004 9:40 am

bocky je napisal/-a:Bom se jest dodal eno bedarijo, ki sem jo kot mulc ustvarjal na mopedu (skuterju).
V sesalni kolektor zraka sem naredu luknico in napeljal cevko , na drugem koncu pa "start sprej". Mislim da je to nek aceton al neki podobnega. Mopedu se je kr strgal, odvisen kolg casa si sprical iz piksne. Kolegi so to neki probaval tudi z Brake clinerjem, ki je baje isti smorn....

Zdj ne vem a bi to na avtu deloval, ce bi v sesalno loputo spricu start sprej??? Ce ne bi bila kolicina premejhna
P.s. pa se ventil imas in ko ga spustis neha spricat :P nc ni treba odbit


V tistem spreju (start sprej) se mi zdi da je noter eter.
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM So sep 04, 2004 12:34 pm

Duke je napisal/-a:N2O friki! Dejte vi meni prosim povedat, kaj se zgodi, če motorju v sesalni del spustiš N2O? Kaj bo dajalo energijo? Kaj bo gorelo v motorju, da bo motor imel več moči? A dušik? A mogoče kisik? Ne eno ne drugo. Bo treba še malo GORIVA dodat. Bencin bo čisto OK. Na sesalnem delu imaš pri injection tudi merilec pretoka zraka, ki glede na KOLIČINO, ne pa na kvaliteto (razmerje med kisikom in ostalimi plini v zraku) določa količino vbrizganega goriva. To naj bo začetek za razmišljanje.

LP
Duke


omg
a ti sploh ves kak masina deluje? pa pusti zdaj dizle, ker n2o na dizlu se nisem vido, mogoce obstaja.
kot verjetno ze sam ves, se pomesata bencin in zrak iz filtra pred sesalno loputo, in potem ko se loputa odpre potuje to v cilinder
zdaj pa ce se je N2O v avtu, pa se najprej pomesata benz in zrak iz filtra, potem se zraven primesa se N2O in to potem potuje skozi loputo v cilinder
tak da tu ne rabis nobenega dodatnega bencina, mogoce ce si nastavis einspric nebi nic skodlo, torej N2O ali nitro, ohlaja masino (N2) dusik jo ohladi, kisik(O) pa poveca kompresijo v cilindru, vecja kompresija vecja eksplozija, vecja eksplozija vecja moc!
ce pa sem slucajno se kaj zmoto pa me naj kdo popravi

LP FireSTORM :hi
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM So sep 04, 2004 12:36 pm

ule je napisal/-a:
bocky je napisal/-a:Bom se jest dodal eno bedarijo, ki sem jo kot mulc ustvarjal na mopedu (skuterju).
V sesalni kolektor zraka sem naredu luknico in napeljal cevko , na drugem koncu pa "start sprej". Mislim da je to nek aceton al neki podobnega. Mopedu se je kr strgal, odvisen kolg casa si sprical iz piksne. Kolegi so to neki probaval tudi z Brake clinerjem, ki je baje isti smorn....

Zdj ne vem a bi to na avtu deloval, ce bi v sesalno loputo spricu start sprej??? Ce ne bi bila kolicina premejhna
P.s. pa se ventil imas in ko ga spustis neha spricat :P nc ni treba odbit


V tistem spreju (start sprej) se mi zdi da je noter eter.


jap tocno tak
APN powah, 120-130km/h z etrom, tega iz spreja, dodan v benz, ampak to je 100x bol slabo za masino kot N2O, men je moped sel res hitro za "50"ccm(vecji bat in tako dalje), ampak ne dolgo, teden, teden pa pol, nekje tu, torej ce ma kdo prevec kesa naj si vlije to v avto in potem vsak teden novo masino nabavi ;)

LP FireSTORM :hi
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan So sep 04, 2004 3:20 pm

FireSTORM: omg
a ti sploh ves kak N2O deluje? :lol:

Če hočeš več moči rabiš v izgorevalni prostor dati več MEŠANICE (ne samo bencina, ne samo kisika) kot normalno. Dry (suhi) N2O sistemi dodajajo samo plin (max so sto 75 shoti), obstaja pa seveda veliko bolj pravilen Wet (moker) sistem, ki pa glede na količino plina doda še ravno prav več goriva (75 do 200 shoti).
Slika
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM So sep 04, 2004 11:47 pm

TITan je napisal/-a:FireSTORM: omg
a ti sploh ves kak N2O deluje? :lol:

Če hočeš več moči rabiš v izgorevalni prostor dati več MEŠANICE (ne samo bencina, ne samo kisika) kot normalno. Dry (suhi) N2O sistemi dodajajo samo plin (max so sto 75 shoti), obstaja pa seveda veliko bolj pravilen Wet (moker) sistem, ki pa glede na količino plina doda še ravno prav več goriva (75 do 200 shoti).


omg, a nisem reku da se nastavi einspric(vbrizg goriva)?
aja pa tak by the mimo, razumem anglesko, se kar dobro :P
sicer pa tu je en clanek, vecina razprav poteka o turboju in kompresorju ampak na koncu je par stvari o N2O napisano :P

http://users.volja.net/sk8-boy/avto.pdf/

LP FIreSTORM :hi

P.S: vem kako deluje N2O :P
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Ne sep 05, 2004 12:12 am

Za švohnej vbrizge (20% dodatne moči) imaš prov, je treba sam mal bolj "gosto" mešanco imet (dodaten benz samo takrat ko se plin vbrizgava nebi škodu).


Drugč pa par pametnih linkov:
http://mattson.creighton.edu/N2O o samem plinu
http://www.diy-nitrous.fsnet.co.uk/nitr ... mation.htm
http://www.dynopower.freeserve.co.uk/nitrous_oxide/
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov