Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
sluganic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne nov 07, 2004 3:05 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a sluganic To nov 09, 2004 8:59 pm

Porsche MB - niža z Eibach
Porsche Verovškova - niža z Vogtland

Vzmeti so prave ja
 
Uporabniški avatar
sluganic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne nov 07, 2004 3:05 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a sluganic Pe nov 12, 2004 9:34 pm

A ima kdo vgrajene Eibach vzmeti?
So to res najtrše vzmeti?

lp
 
tt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe nov 26, 2004 9:38 pm

Napisal/-a tt Pe nov 26, 2004 9:41 pm

Če po vseh teh teorijah in nasvetih, ki jih preberem, predelujete avtomobile in kupujete vzmeti in amortizerje, bom brez zlobe dejal, da se ne bi s kom od vas želel hitro peljati.

Torej na splošno! Vzmeti in blažilniki so sestavni del vsakega sistema vzmetenja. Celoten sistem mora biti upoštevan kot usklajen paket , KAR POMENI , DA SAMO ZAMENJAVA VZMETI IN BLAŽILNIKOV NE DA VEDNO ŽELJENIH REZULTATOV. VZMETENJE, KI DELUJE NA ENEM TIPU VOZILA NE BO DELOVALO NA DRUGEM ZARADI RAZLIKE V ZASNOVI PODVOZJA. Torej, kdor pravi, da so vse vzmeti enako napravljene ....Tehnološko približno! Po karakteristikah pa zanesljivo ne. Saj ravno številne debate o težavah na vseh forumih to potrjujejo. Dokaz! Serijske vzmeti se posedejo običajno zadaj po nekaj letih. Vsi tisti, ki kupujete športne vzmeti pa imate kar naprej nekam povešene avtomobile enkrat naprej drugič nazaj, da ne govorim, da imajo nekvalitetne športne vzmeti slabšo funkcijo kot serijske, razen estetskega videza. Kvalitetna vzmet mora imeti znižano težišče dimenzionrano tako kot piše v dokumentih in ga mora obdržati vsaj toliko časa kot piše v garancijskem listu.Vgrajena mora biti v skladu z navodili. Velja za vse proizvajalce njihove zastopnike in trgovce. To je vsa znanost in odgovor na vaše »nasvete«.

Amortizerji imajo vlogo dušiti silo vzmeti katero povzroča masa vozila v gibanju. Zelo trdi amortizerji imajo negativen vpliv na udobno vožnjo. Ravno tako pa zelo mehki amortizerji omogočajo nihanje z naravno frekvenco (ne zadržujejo vzmeti) in s tem nestabilno vožnjo. Zasnova podvozja za športna vozila zahteva večjo silo dušenja (trdoto) in udobno vožnjo. Logično je, da se ti dve zahtevi izključujeta. Zato je potreben določen kompromis. Ker pa togost vzmetenja ni neka konstantna vrednost ampak je odvisna od določenih parametrov: teža vozila, moč motorja, podlaga cestišča, agresivnost voznika, hitrosti vozila...Za predelavo športnega podvozja je potrebno imeti dobre materiale PREDVSEM PA JE POTREBNO IMETI IZKUŠNJE IN USTREZNO OPREMO.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty So nov 27, 2004 12:23 pm

tt
"...VZMETENJE, KI DELUJE NA ENEM TIPU VOZILA NE BO DELOVALO NA DRUGEM ZARADI RAZLIKE V ZASNOVI PODVOZJA. Torej, kdor pravi, da so vse vzmeti enako napravljene ....Tehnološko približno....."

Jasno je, da vzmetenja od Audija A4 ne moreš vgraditi na BMW 3.

" ...Vsi tisti, ki kupujete športne vzmeti pa imate kar naprej nekam povešene avtomobile enkrat naprej drugič nazaj, da ne govorim..."

Pri nakupu (vsaj pri nekaterih proizvajalcih) športnih vzmeti lahko izbiraš:
- avto lahko visi naprej,
- celotno vozilo je znižano približno enako.

Pri TUV preizkusu za vzmeti, ravno ne pogledajo proizvajalcem "skozi prste", če
zadeva ni taka, kot so proizvajalci napisali da je.

"...Vgrajena mora biti v skladu z navodili. Velja za vse proizvajalce njihove zastopnike in trgovce. To je vsa znanost in odgovor na vaše »nasvete«. "

Ali lahko definiraš: vgrajena mora biti v skladu z navodili?

".. Za predelavo športnega podvozja je potrebno imeti dobre materiale PREDVSEM PA JE POTREBNO IMETI IZKUŠNJE IN USTREZNO OPREMO."

Kaj pa ti smatraš pod "dobre materiale"? Opažam, da izkušne tudi imaš.

Predno začneš pisati romane, malo pobrskaj po forumu, pa boš videl, da s
svojim modrovanjem nisi odkril tople vode.

LP
 
tt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe nov 26, 2004 9:38 pm

Napisal/-a tt So nov 27, 2004 8:22 pm

Nisem želel modrovati in pisati romanov. Me veseli da mi priznaš izkušnje, ne vem zakaj je potem tvoj tekst ena sama kritika. Želel sem samo komentirati stvari katere poznam in so tudi dokazljive. In tudi ne želim omenjati nobenih firm. V tekstu sem bil dovolj eksakten ne vem zakaj naj bi še enkrat ponavljal iste stvari. Razen morda TUV!

Strokovnjaki TUV sami izvedejo tehnično certificiranje vzmeti. Poteka približno tako, da strokovnjaki izvedejo meritve pri mirjujočem vozilu. Običajno ga obtežijo z svinčenimi utežmi na raznih točkah obremenitve in izvajajo meritve, katere so podane v certifikatu. TUV certifikat ni certifikat o kakovosti vzmeti. Je dokument o tehničnem certificiranju izdelka. Kvaliteto vzmeti jamčijo standardi, ki veljajo v avtomobilski industriji, ki pa jih ima če se ne motim samo en proizvajalec vzmeti. Vsak TUV certifikat vsebuje navodila proizvajalca o pogojih montaže: kdaj, zakaj in če športni amortizerji, platišča in kombinacije gum, spojlerji, kaj je z vlečno kljuko in vleko vozil, nastavitve luči, korektura regulatorja zavor, korektura regulatorja za nastavitev obremenjenega vozila, pri katerih modelih in kdaj je potrebno odstraniti ali in za koliko odrezati odbojno gumo.

Praviš, da nekateri proizvajalci sami opozarjajo, da se vzmeti posedejo. Morda! Toda to v praksi pomeni, da se s tem spremeni tudi optika vozila in ko to opaziš je že povzročena škoda vsaj na gumah. Kvalitetne vzmeti se ne posedajo v garancijskem roku, ki je več ali manj pet let!!!
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Ne nov 28, 2004 9:31 am

Zakaj po tvojem mnenju kritika?
Skoraj vse kar si napisal, je že bilo povedano.Nekatere stvari, ki jih opisuješ, se zdijo logične, vsaj meni. Znamke vzmeti, ki so opisane v tej temi glede nižanja Audija so kvalitetne, po mojem mišljenju (izkušnjah).

Tudi jaz ti lahko dokažem vse kar sem napisal.

"...Kvaliteto vzmeti jamčijo standardi, ki veljajo v avtomobilski industriji, ki pa jih ima če se ne motim samo en proizvajalec vzmeti..."
Me zanima katera firma vzmeti EDINA jamči za standard, ki velja v avtomobilski industriji?

Kako poteka TUV preizkus vem (sem pisal v eni od tem pred časom).

Certifikata ISO 9000 in ISO 9001 določata kvaliteto izdelka.

Vsake vzmeti se posedejo. Opozorilo nekateri proizvajalci priložijo v škatlo ob vzmeteh.Posedenost je odvisna (največ) od kvalitete materiala (žice), ki jo proizvajalec uporablja za izdelavo vzmeti. Tudi kako so vzmeti navite.Pri nekaterih proizvajalcih se vzmeti posedejo bolj (občutno), pri nekaterih pa malenkost. Zato je pa priporočljivi, da se vozilo na katerem so bile menjane vzmeti, po nekaj časa pripelje na kontrolo optike. Tudi originalne vzmeti se posedejo.

Z nekaterimi stvarmi, ki si jih opisal se pa strinjam s teboj.
 
tt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe nov 26, 2004 9:38 pm

Napisal/-a tt Ne nov 28, 2004 5:15 pm

Dajmo se razumet! Nimam namena ničesar dokazovati . Dejal sem »kar je dokazljivo«.

Če te lahko popravim! Ni certifikat temveč standard ISO 9001, ki pa ne velja več. Novi standard , ki ga je nadomestil se imenuje Standard sistema vodenja kakovosti ISO 9001:2000.

Pridobljeni certifikat pa ne izkazuje kvaliteto izdelka. Celo več! Z njim je prepovedano zavajati potrošnika , da je cerifikacijska hiša preverila kvaliteto izdelka. Zato je prepovedana uporaba logotipov na posameznih izdelkih. Certifikat in logotip se smeta uporabljati izključno za promocijo sistema vodenja kakovosti v podjetju. Ves sistem je namenjen zadovoljevanju kupca. Merjenje, analize, izboljševanje, zadovoljstvo odjemalcev, reklamacijski zapisniki in ukrepi, usposabljanje kadrov, razvoj, navodila.....

Če ponovim! Športno podvozje-vzmeti morajo biti v skladu z željami naročnika in imeti lastnosti, ki so navedene v spremnih dokumentih. O tem govorimo! Neskladnosti pa je dolžan odpraviti prodajalec oziroma proizvajalec.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Ne nov 28, 2004 7:23 pm

Glede certifikata ISO 9001:2000.
V firmi v kateri delam, izdelujemo tudi sestavne dele za avtomobilsko industrijo.
Certifikat ISO 9001:2001 je še kako pomemben.Mogoče ne za končnega kupca, za proizvajalca za katerega izdeluješ posamezne sestavne dele je pa pomemben.Mislim, da so je bil pri naši firmi celo pogoj za sodelovanje.Ne vem zakaj imamo potem, zunanje presoje predstavnikov teh firm za katere delamo, presojo SLO predstavništva (mislim, da na 4 leta) nemške firme, ki podeljuje te certifikate. Vse je povezano, eno z drugim.

Malo sem zašel.Sorry.

"...Neskladnosti pa je dolžan odpraviti prodajalec oziroma proizvajalec..."
Tu se strinjam s teboj. V SLO je to bolj prodajalec.

H&R uporablja svoj logotip na vzmeteh, ki jih vgrajuje VW (prva vgradnja) na Golfa R32. Kolikor sem zasledil se enako pripravlja za Porsche-je (tudi prva vgradnja H&R).
Prosim, da me popraviš, če se motim.

Ima pa eno vprašanje zate, ker ima občutek, da si iz tega "foha"?
Vzemiva ta primer na katerega se ta tema nanaša. Praviš, da je potrebno upoštevati želje naročnika (se strinjam). Kupil si (hipotetično) vzmeti in ob njih dobil v TUV-u napisano, da so vzmeti prave za tvoj model vozila in, da se celotno vozilo zniža za 40 mm? Avto se pa po vgradnji zniža spredj 40mm, zadaj 15-20mm. Kaj bi ti naredil? Kot kupec in, kot prodajalec. Vzemi v "zakup", da prodajalec posreduje podatke, ki mu jih da proizvajalec oziroma kar piše v TUV-u.

sluganic ni nič napisal kako so rešili zadevo, vsaj zasledil nisem.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost