Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr jul 23, 2008 9:54 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:
urosr je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:
urosr je napisal/-a:Načeloma se poraba naj nebi povečala, lahko pa se tudi to zgodi, sploh pri vozilih z LMM, sam messer zazna zrak, blov off ga pa spusti v ozračje in ne nazaj u sistem, za LMM, je pa tud res da vsak bol prtiska gas ker lepš pihne, priporočam pa blow off znamke bonalume dobiš ga pri rsr, izredno lep zvok ter kvalitetna izdelava, sm ze tri zmontiru in vsak je deloval super. aja pa še nekaj orginal Blovoff spusti zrak pred turbino ne pa u izpušni sistem.


Blow off in LMM pa res nimata nič skupnega, LMM je v ohišju zračnega filtra in odčitava količino zraka ki prihaja skozi filter, blow off pa samo odvaja stisnjen zrak ki še ostane v turbini ko spustiš plin, s tem se razbremenijo lopatice in os v turbini.

Poraba se lahko poveča samo s psihološkega vidika, ker ti je zvok ki piha pač všeč in zaradi tega še bolj pritiskaš na plin.


Ti ko misliš da gre zrak iz orginal BP ventila v izpuh pa me prosim ne uči, hvala...

lp


Ja kam pa gre?? Zgleda da ti res niso jasne niti elementarne stvari? Original diverter valve ima 3 nastavke za cevi, blow off pa samo 2.


Nono, diverterji pa še res nikol niso spušal zraka v izpuh :lol:
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Sr jul 23, 2008 9:58 pm

dajte no,zmente se kako je prav in kako ni!
bolj ko berem temo o tem,manj vem
prosim za konkretne in uporabne odgovore PROSIM

1.a se da narest blow off na corso 1.7 cdti'
2.kje se da to kupit in kakšne so cene?
3.postopek montaže

HVALA ZA ODGOVORE
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr jul 23, 2008 10:03 pm

greddy je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:
urosr je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:
urosr je napisal/-a:Načeloma se poraba naj nebi povečala, lahko pa se tudi to zgodi, sploh pri vozilih z LMM, sam messer zazna zrak, blov off ga pa spusti v ozračje in ne nazaj u sistem, za LMM, je pa tud res da vsak bol prtiska gas ker lepš pihne, priporočam pa blow off znamke bonalume dobiš ga pri rsr, izredno lep zvok ter kvalitetna izdelava, sm ze tri zmontiru in vsak je deloval super. aja pa še nekaj orginal Blovoff spusti zrak pred turbino ne pa u izpušni sistem.


Blow off in LMM pa res nimata nič skupnega, LMM je v ohišju zračnega filtra in odčitava količino zraka ki prihaja skozi filter, blow off pa samo odvaja stisnjen zrak ki še ostane v turbini ko spustiš plin, s tem se razbremenijo lopatice in os v turbini.

Poraba se lahko poveča samo s psihološkega vidika, ker ti je zvok ki piha pač všeč in zaradi tega še bolj pritiskaš na plin.


Ti ko misliš da gre zrak iz orginal BP ventila v izpuh pa me prosim ne uči, hvala...

lp


Ja kam pa gre?? Zgleda da ti res niso jasne niti elementarne stvari? Original diverter valve ima 3 nastavke za cevi, blow off pa samo 2.


Nono, diverterji pa še res nikol niso spušal zraka v izpuh :lol:


Zgleda da sem bil narobe poučen, še dobro da so forumi :D
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr jul 23, 2008 10:14 pm

hribko je napisal/-a:dajte no,zmente se kako je prav in kako ni!
bolj ko berem temo o tem,manj vem
prosim za konkretne in uporabne odgovore PROSIM

1.a se da narest blow off na corso 1.7 cdti'
2.kje se da to kupit in kakšne so cene?
3.postopek montaže

HVALA ZA ODGOVORE


1. da se vse
2. rsr ti bo uredil zadevo
3. glej 2.
4. za ta denar jo raje chipaj fizicno pusti pa komponente motorja pri miru.
5. my 2 cents. ;)
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Sr jul 23, 2008 10:23 pm

ok,hvala za odgovor
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Sr jul 23, 2008 10:38 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Topel zrak nazaj v sistem?


Niti je umazan, niti je topel.... Elementarna fizika... Plinska enacba, Boylov zakon, izohorna preobrazba.... ;)

Umazan ni, ker nima od cesa bit, topel pa ne, ker ni vec stisnjen.

LP

Jest
 
Uporabniški avatar
mgost
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jul 24, 2008 5:35 am

Napisal/-a mgost Če jul 24, 2008 5:49 am

Kakšna pa je razlika med Forge in Bonalume ventilom za isto mašino - Peugeot 1.6 Bencin turbo:

V ceni je kar precejšna razlika: Forge > 70€+, Bonalume > 260€+
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Če jul 24, 2008 9:43 am

mgost je napisal/-a:Kakšna pa je razlika med Forge in Bonalume ventilom za isto mašino - Peugeot 1.6 Bencin turbo:

V ceni je kar precejšna razlika: Forge > 70€+, Bonalume > 260€+


Nekje dobis samo ventilcek namesto serijskega, drugje pa se en kupcek krame z elektroniko itd...

LP

Jest
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Če jul 24, 2008 11:06 am

MikeLima je napisal/-a:
mgost je napisal/-a:Kakšna pa je razlika med Forge in Bonalume ventilom za isto mašino - Peugeot 1.6 Bencin turbo:

V ceni je kar precejšna razlika: Forge > 70€+, Bonalume > 260€+


Nekje dobis samo ventilcek namesto serijskega, drugje pa se en kupcek krame z elektroniko itd...

LP

Jest


Forge 007 je dobra oz najboljsa zamenjava plastičnega diverterja.Večinoma jih ljudje menjajo na VAG motorjih (1.8t), kjer platščni diverter nadomestijo s tem, ki je kovinski.Narejen je tako, da spušča zrak nazaj v sistem, ravnotako je dosti tišji kot klasični blow off.
Ne vem od kje ti podatek, da zraven diverterjev oz blow off ventilov dobis zraven elektroniko? :lol:
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če jul 24, 2008 12:24 pm

diverter valve in blow off sta dve besedi za isto stvar.
pa tut mal mesate blowoff pa wastegate se mi zdi..

pa na dizla bi dajal blow off :lol: na dizlu blowoff nima smisla ker dizel nima gas lopute zato blowoff na dizlu sploh nima osnovne sanse da bi deloval. lahko ga nasraufas sam tko za okras.


Evo tle mate en FAKJU:


Slika

Q: What is a diverter valve and what does it do?

A: A diverter valve, also referred to as a "pop off valve", "blow off valve", "boost re-circulation valve", "air/boost bypass valve" is designed to re-circulate the boost pressure that gets built up in the intake manifold in between shifts. The valve at idle (under vacuum) will remain open allowing the air to circulate freely through the intake to the turbo (s) fresh air side. As soon as the the throttle is cracked, ie: the accelerator pedal is moved, the valve will be forced shut stopping the re-circulation of intake air to the turbos and allowing all the boost pressure to enter the motor.

Q: Why should the OEM valve be replaced?

A: The OEM valve is what is commonly known as a diaphragm valve. This valve has been around since the mid 80's and has always been a very problematic part that typically wears out within the first 6 months of operation. An improperly working diverter valve will cause multiple problems. First of all, a improperly working or defective valve will cause boost loss. We have seen a 7-9 HP gain on the dyno on a small displacement motor just by replacing a worn out OEM valve with our Billet valve. Second, in between shifts when the valve is suppose to open to re-circulate the built up boost pressure, if it is defective and cannot open, the built up manifold pressure will "stall" the compressor of the turbocharger causing it to rapidly slow down which can cause turbocharger failure. This "stalling" of the turbocharger will also increase turbo lag in between shifts and reduce power. In addition, the EVO DV will flow 10% more CFM of airflow over the OEM valve.

Q: What makes the EVO valves Better than the Original?

A: The EVO valve is precision CNC machined from billet aluminum. It utilizes a solid billet piston and twin Viton O-rings. All internal components are lubricated with the highest quality RED LINE high temperature synthetic grease for a lifetime of trouble free use. Our custom wound piston spring is designed to react quicker than the OEM unit for quicker boost response and more power. The EVO valve comes with a LIFETIME Warranty.
A: The OEM valve is made of a thin wall injection plastic. The heat of the engine will warp and distort the plastic which causes failure. The internal rubber diaphragm is very susceptible to failure from the heat and constant open and close movement. Rubber will dry out and crack which causes the valve to loose the ability to hold vacuum, thus failing. The weak OEM spring is very slow to react which causes a delay in closing, thus leaking valuable boost pressure and slower boost response.




Slika

A wastegate is a valve that diverts exhaust gases away from the turbine wheel in a turbocharged engine system. Diversion of exhaust gases causes the turbine to lose speed, which in turn reduces the rotating speed of the compressor. The primary function of the wastegate is to stabilize boost pressure in turbocharger systems, to protect the engine and the turbocharger. The wastegate is controlled by a wastegate actuator in which the actuator is controlled by pressure coming from the intake manifold.

dual port wastegate configuration allows for a second air signal on the opposite side of the diaphragm. The spring or control side. By adjusting this air pressure with a regulator (VBC) either up or down on this side is like changing the spring pressure. You want more boost? Your raise the pressure on the spring side and the wastegate closes. You want less boost? You lower the pressure on the spring side and the wastegate opens.

 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če jul 24, 2008 12:30 pm

MikeLima je napisal/-a:Nekje dobis samo ventilcek namesto serijskega, drugje pa se en kupcek krame z elektroniko itd...


aja kaksno elektroniko pa dobis zraven pri enem enostavnem vakumskem ventilu? ledice ksne edin mogoce :D

razlika v ceni je zato ker so eni narejeni zelo kvalitetno iz aluminija in imajo not batek s tesnili, ki dela praktično večno, in drugi ceneni, ki so iz plastike in imajo notri opno namest batka so zato po nekaj časa zelo nagnjeni k puščanju in razpokanem ohišju/notranji opni.

nima pa nobene veze z elektroniko to.
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Če jul 24, 2008 1:13 pm

Voith je napisal/-a:
MikeLima je napisal/-a:Nekje dobis samo ventilcek namesto serijskega, drugje pa se en kupcek krame z elektroniko itd...


aja kaksno elektroniko pa dobis zraven pri enem enostavnem vakumskem ventilu? ledice ksne edin mogoce :D

razlika v ceni je zato ker so eni narejeni zelo kvalitetno iz aluminija in imajo not batek s tesnili, ki dela praktično večno, in drugi ceneni, ki so iz plastike in imajo notri opno namest batka so zato po nekaj časa zelo nagnjeni k puščanju in razpokanem ohišju/notranji opni.

nima pa nobene veze z elektroniko to.


Ne na pamet no!
Poglej si link na originalnem postu, preberi malo, slikco poglej, potem pa rotweilersko komentiraj.

LP

Jest
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če jul 24, 2008 2:27 pm

ok se opravicujem ocitno je res elektromagnetn. prvic vidm. me pa res zanima zakaj je treba enostavne stvari tok zakomplicirat..


edit:

ubistvu sm mel kr prav. sm preveril zdele.

blowoff je ventil na vakum in nima popolnoma nobene elektronike.

tista elektronika tm zravn je zato da mu s kompjutra pobira podatek kdaj nej se odpre in pol eni elektricni vakumpumpi poslje signal ta pa vakum blowoffu.

seprau to je popolnoma brezveze zadeva, in je pol ze bols un blowoff za v auspuh :>

A blow-off valve is designed to prevent compressor surge on turbo-charged engines. Compressor Surge occurs when the engine's THROTTLE PLATE is suddenly closed, giving the Charge from the Turbo compressor, no where to go. So the blow-off is plumbed in somewhere between the Compressor's outlet and the Engine's Throttle body, allow unwanted Boost Pressure to be vented to Atmosphere or Intake stream before Compressor inlet. So, that being said, it should be obvious why most modern Turbo-charged, direct-injected Diesel Engines would have no need for a "blow off valve". A diesel engine is controlled by fuel, thus not requiring it to have a "intake air throttle plate". In a diesel engine, all mixing of FUEL/AIR occurs in the Combustion Chamber, by design the Diesel operates in EXCESS AIR situations, it can pump up to 600X times more air than it needs @ low idle. A Diesel builds peak power and Manifold Boost when UNDER-LOAD, so when you cut fuel to that engine while under load, the Manifold boost still has a place to go since the engine is still pumping air. The manifold boost tends to drop off quickly since it is being displaced by the cylinders, and since the turbine drive pressure will be less as well. This is why diesels do not provide "engine braking" without the use of devices, (i.e. Jake Brake, Exhaust Brake.), where as a gas engine provides said "engine braking" ability.
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N Če jul 24, 2008 3:38 pm

ok ce sem prav razumel se to daja samo na bencinske motorje s turbino, right? kr folk bi se na 1.0 masine to tlacu.
Extreme N
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Če jul 24, 2008 4:14 pm

extreme N je napisal/-a:ok ce sem prav razumel se to daja samo na bencinske motorje s turbino, right? kr folk bi se na 1.0 masine to tlacu.


najbolj se ti splača dat blow off na bencinarja z turbino ;)
ostalo je bzv
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N Če jul 24, 2008 4:17 pm

ok torej vse kar mi manjka je samo se turbina :P:P:P
Extreme N
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Če jul 24, 2008 6:57 pm

extreme N je napisal/-a:ok torej vse kar mi manjka je samo se turbina :P:P:P


A blow off si že kupu? :lol:
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N So jul 26, 2008 11:30 am

ne, doma sam naredu :P

right... :D
Extreme N
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr jul 30, 2008 1:07 pm

extreme N je napisal/-a:ok ce sem prav razumel se to daja samo na bencinske motorje s turbino, right?


ubistvu blow-off ventila pri dizlu niti prblizn ne rabis. lahko mas to elektricno verzijo, ki pa ne sluzi nicemur. mogoce naredi zvok, pa se to dvomim, da tazga kot bencinar.

stos je pa v tem, da pri turbo bencincu, ko spustis gas zapres loputo v throttle body-u, ko se to zgodi zacnejo cilindri sesat zrak iz kolektorja in delat vakum, zato turbo bencinc ne rabi vakum pumpe za servo zavore in motor zacne ko spustis gas drasticno bremzat. pri tem se na kolektor strani dela vakum, na strani turbine pa se ob zaprtju lopute ustvari kr naenkrat ogromen tlak ker turbina se kr pumpa, zrak pa nima vec kam, zato ker se je loputa zaprla.. tle pride potem diverter ventil oz. blowoff v igro in sprosti ta prtisk, tako ne pride do nenadnega bremzanja turbine in tlak v delu med turbino in loputo nima takih spic kot bi jih mel brez bov-a. deluje pa bov tko, da ta vakum, ki se naredi v kolektorju potegne gor batek od BOV-a in ta spusti pritisk.

pri dizlu pa tega ni, ko spustis gas se kolicina nafte ki je vbrizgana v cilindre zmanjsa na minimum, zrak pa cilindri se zmer prosto crpajo in ni nobenih restrikcij umes. sepravi sproscanje pritiska iz dela med turbino in cilindri nima popolnoma nobenega smisla. zarad tega ker diesel nima lopute pred kolektorjem, tudi nemore ustvarjat podtlaka za zavore. in zato imajo vsi dizli vakumpumpo za servo zavore, ki sluzi kot samostojna enota.

navadni n/a oz. ne-turbo bencinci pa v kolektorju skos delajo vakum ker cilindri sami vlecejo zrak, kokr ga pac rabijo. pri tem pa ima isto kot turbo tut n/a bencinc loputo v throttle body-u in ko je ta loputa zaprta cilindri delajo vakum, ki se spet lahko uporablja za servo zavore. tle tut bov ne pride v postev ker je bov za spuscanje odvecnega tlaka, ne pa vakuma.

upam, da sm razumljivo tole napisal..
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Pe avg 01, 2008 9:39 am

Voith je napisal/-a:...upam, da sm razumljivo tole napisal..

To ze, ampak...

Stirje nacini so kam spustis zrak.
Prvi je nazaj v sesalno cev pred turbino skozi pop off ventil. (navadno pri serijcih)
Drugi je da spustis v okoliski zrak skozi blow off.
Tretji je skozi EGR ali kakor katera firma zadevo imenuje v izpusni kolektor.
Cetrti je, da ga spustis skozi napol priprto loputo skozi motor.

Pri dizlu zadeva ni tako mimo, kot se tu gor misli in pise. Jo je pa treba gnat z elektro ventilom, primerno pametno elektroniko, pa vakum vzeti tam, kjer je za zavore pristiman. Vem, da je imel VW TDI KIT Car blow off, wastegate, variabilno turbino, pa se EGR ki je bil enak wastegate ventilu (tudi samostojen). So ze vedeli zakaj, a ne?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost