Pro_Tuning je napisal/-a:Saj na grafih, ki se ponavadi objavlajo so na X osi obrati.
Se pravi se izgube spreminjajo glede na hitrost.
Kaj pa glede na moci? Teorije o fiksnih 10,15,20,25% itd. izgubah.
Ce ima avto prej 100 in sedaj 200KM in isti menjalnik in iste gume, merimo v isti prestavi morajo izgube ostat enake. Ko spustimo, valje da jih zavira menjalnik v prostem teku oziroma pri pritisnjeni sklopki bo izguba zmeraj ista. Ne glede kako hitro smo prej pospesevali in obremenjevali motor.
Take imam izkusnje s teh valjev kjer najvec merim.
Tem teorijam o fiksnih izgubah ne verjamem, ker nanje vpliva preveč dejavnikov (ležaji, gume, zobniki, prenosi,...)
Teoretično bi morale biti zgube enake vendar se moraš zavedati, da avto z 200km na valjih (in na cesti tudi) ves čas malo "koplje" . S tem se dodatno segrevajo gume in s tem se spreminjajo tudi izgube. Bolj nove gume so večja bo razlika od meritve do meritve, ker postajajo vedno bolj lepljive.
Pred 14 dnevi sem na sejmu Motorsport Expo v Koelnu videl zanimiv IR senzor za meritev temperature pnevmatik, ki ga bom najverjetneje kupil in vgradil na dataloging valjev. Mislim, da bo to kar zanimiv podatek. Če že drugega ne bom vsaj vedel kdaj nehati, da se mi ne bo zgodilo kot letos poleti, ko sem stranki dobesedno scvrl skoraj nove Michelinke na Porscheju. Pa je šlo 450 ojrov po vodi.
