Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Ne dec 07, 2003 10:29 pm

če bi blo res bi se folk na vse pretege hvalil z dyno testi.
 
Uporabniški avatar
GIMI - PUG
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Po apr 29, 2002 10:04 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a GIMI - PUG Ne dec 07, 2003 11:22 pm

iKst je napisal/-a:če bi blo res bi se folk na vse pretege hvalil z dyno testi.


Prosim ne pametuj, ker nisi probal zadeve.. in ne utrujaj z dyno testi, sm ti ze povedal ce clovek ko pozna svoj avto kako je sel pred tunanjem in po tunanju, potem prosim...... sicer pa govori in govori jz tud nism vrjel pa sem se preprical.....
Res lepo za videt ko obratomer pokaze 7200 obratov. :shock: :D
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Ne dec 07, 2003 11:25 pm

GIMI - PUG je napisal/-a:
iKst je napisal/-a:če bi blo res bi se folk na vse pretege hvalil z dyno testi.


Prosim ne pametuj, ker nisi probal zadeve.. in ne utrujaj z dyno testi, sm ti ze povedal ce clovek ko pozna svoj avto kako je sel pred tunanjem in po tunanju, potem prosim...... sicer pa govori in govori jz tud nism vrjel pa sem se preprical.....
Res lepo za videt ko obratomer pokaze 7200 obratov. :shock: :D


veš, je lepo, sam ni zdravo. a si mkej prašov, če ma garancijo al pa če ma izkušnje z obrabo, okvarami...
Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Ne dec 07, 2003 11:39 pm

GIMI - PUG je napisal/-a:
iKst je napisal/-a:če bi blo res bi se folk na vse pretege hvalil z dyno testi.


Prosim ne pametuj, ker nisi probal zadeve.. in ne utrujaj z dyno testi, sm ti ze povedal ce clovek ko pozna svoj avto kako je sel pred tunanjem in po tunanju, potem prosim...... sicer pa govori in govori jz tud nism vrjel pa sem se preprical.....
Res lepo za videt ko obratomer pokaze 7200 obratov. :shock: :D


Načeloma ne verjamem v stvari ki nimajo osnove v teoriji. Lahko me pa še vedno prepričaš s kakšnimi konkretnimi podatki od kje ti toliko dodatne moči.

Če pa že rev limiter odstranš je pa ponavad dobr tut spodn del mašine natančno uravnovest, drugače se ti zna kmalu nardit da boš ojnice menju al pa vsaj ojnične ležaje al pa une na glavni gredi.
Sicer ma vsak avto mal rezerve ampak preveč v obrate rint ni dobr če mašina ni narjena za to.
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po dec 08, 2003 12:06 am

GIMI - PUG je napisal/-a:
iKst je napisal/-a:če bi blo res bi se folk na vse pretege hvalil z dyno testi.


Prosim ne pametuj, ker nisi probal zadeve.. in ne utrujaj z dyno testi, sm ti ze povedal ce clovek ko pozna svoj avto kako je sel pred tunanjem in po tunanju, potem prosim...... sicer pa govori in govori jz tud nism vrjel pa sem se preprical.....
Res lepo za videt ko obratomer pokaze 7200 obratov. :shock: :D

1. Sm widu kako je z tem real time chip tuningom za TDCI Focus / Mondeo serijsko 115KM => :shock: divjeeeee :shock:
2. Kako je z tem za bencinarje ne wem - se.
3. Vsekakor se da z razlicnimi mesancami nekaj narest kar pomeni, da avto verjetno vlece nekje bols nekje slabs. Ne pa vse. Tukaj ti nastopi tudi marsikaj drugega kar je treba menjat - senzorji, lopute, filtri, cevi, gred, pa etc :).
3. "Rdeci" obrati so tam z namenom. Prav tako blokade. PAZI! Ce imas prevec dnarja pa imas avto samo za dragat .. kulj .. drgac jaz mam avto za okol se vozt .. torej kot splosno transportno sredstvo. Ce mi odpove sm kr fucked up.
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po dec 08, 2003 12:41 am

Nu-NRG, čipanje turbo motorja (ni važno al je bencin al dizl, v tem primeru ti govoriš o TDCI) ni nobena uganka. Zviša se tlak turbine in nato se prilagodi količina vbrizganega goriva in vžig. Ni tako enostavno kot se sliši, ampak tisti prirastek moči pride zaradi tega ker zgori več goriva. Logika. Ampak ker gorivo za gorenje potrebuje še zrak (kisik) se pri ne-turbo motorjih vstavi. Lahko vbrizgaš več goriva ampak to pomeni samo bolj bogato mešanico, ki pa povzroči še slabše izgprevanje in manjšo moč (pri turbo motorjih dodaten zrak priskrbi turbina).

Z različnimi mešanicami se definitivno da izbolšati delovanje motorja. Ampak sodobni avtomobili majo že tolk dodelane mapinge da se mogoče da dobit še nekaj malega konjev, mogoče celo na račun čistosti izpuha. Ampak te številke so zelo majhne, nekje okoli 5% glede na dynote ki so objavljeni na netu.
Če hočeš kej konkretnega nardit na neturbo motorju je treba menjat to kar si ti napisal (odmične, kompresijo višati...)
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Po dec 08, 2003 11:53 am

Rapid chipi baje dajo konje, ampak me pa moti to, da se res kar dobro kadi skozi auspuh. Da ne bom tukaj komu solil pameti... malo pomislite, kaj pomeni premalo goriva pri bencinarju in kaj pomeni prevec goriva pri dieslu. Posledice so zeeelo podobne. Sem absolutno ZA diesel chip tuning, dokler NE kadi pri polnem gasu, oz. ko pokadi samo, ko ga pritisnes do konca. Ce pa stalno drzis do konca gas, pa NE SME kaditi.

duke
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po dec 08, 2003 11:56 am

Še enkrat. Nima veze disel ali bencin. Če je to turbo motor se čip tuning FUL pozna na moči. Če je NA motor dobiš praktično nič.
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Po dec 08, 2003 12:00 pm

GIMI - PUG je napisal/-a:Res lepo za videt ko obratomer pokaze 7200 obratov. :shock: :D


Ali dobiš garancijo na tako predelavo???

Da ne bomo čez kakšen mesec ali dva brali "Zaribala mašina". :roll:

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Po dec 08, 2003 12:40 pm

Duke je napisal/-a:Rapid chipi baje dajo konje, ampak me pa moti to, da se res kar dobro kadi skozi auspuh. Da ne bom tukaj komu solil pameti... malo pomislite, kaj pomeni premalo goriva pri bencinarju in kaj pomeni prevec goriva pri dieslu. Posledice so zeeelo podobne. Sem absolutno ZA diesel chip tuning, dokler NE kadi pri polnem gasu, oz. ko pokadi samo, ko ga pritisnes do konca. Ce pa stalno drzis do konca gas, pa NE SME kaditi.

duke


Duke, a si že probal Rapid?

če hočeš da da dizl precej več od sebe (25%), bo tud bolj pokadil pr polnem gasu - en bolj en manj, se pa da fino nastavit tako da ti bo ustrezal. in to med vožnjo, iz kabine.

če še nisi probal, pridi preizkusit, stane te nič.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po dec 08, 2003 1:04 pm

Carinvent, js ti dam na roko 50 čukov zdle, če mi res kej tazga nardiš
Mam 110km 1.6 16V od peugeota! Povej kako je z obrabo, pa to!

HVALA
Slika
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Po dec 08, 2003 1:16 pm

dodatni modul v obliki Rapid je samo za turbodizle.

za bencince je treba narest čip tuning, torej menjava čipa. za vprašanja glede obrabe in za tuning se obrni po telefonu na tehnika 040 715 715

btw, všečen styling !
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Po dec 08, 2003 1:30 pm

iKst je napisal/-a:Še enkrat. Nima veze disel ali bencin. Če je to turbo motor se čip tuning FUL pozna na moči. Če je NA motor dobiš praktično nič.



Ne bo drzalo, priznam da se pri konjih ne pozna. Glej pa navor na zacetku!

Slika
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Po dec 08, 2003 1:33 pm

http://www.hondata.com/dynocharts.html

Tle mate se primerov, res da so samo honde, ampak če hoceš kaj navit je najboljš Hondo!
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Po dec 08, 2003 1:47 pm

Normally the stock tuning is fairly close to the full potential of the engine, and there are no significant gains made by tuning fuel and ignition tables

tole najbrž hoče ikst povedat...
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Po dec 08, 2003 1:57 pm

Rapid!

Fantje od Dimensioneja niso izumili tople vode. Oni ti v roke porinejo noz, ti pa z njim lahko rezes kruh, salamco, nabiras regrat al pa koga picis. Saj vendar ves, kaj bi ti razlagal. Ti Rapidovi moduli imajo konzole, s katerimi med voznjo nastavljas parametre. Spreminjas tlak goriva, spreminjas cas vbrizga itd. To pomeni, da si lahko vsak, ampak CISTO VSAK, brez posebnega truda pricara motor za vsak dan, za na dirke ali pa za na odpad. Z minimalno truda - z minimalno napako. Da ne bom prevec nakladal; vsekakor bi bolj zaupal nekim standardiziranim variantam, ki upostevajo zeljo po vec moci in po dolgi vzdrzljivosti, zato pa zrtvujejo kaksnega konja.

Howgh!
Duke
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po dec 08, 2003 3:03 pm

Počasi počasi, upam da ste prebrali kaj piše pod grafom.

B16A) with a P28 OBD I ECU conversion tuned to gain 5 peak HP at 7500 RPM, 10-12% torque below 3000 rpm and an average of 3.5 hp over the whole rev range.
The engine was stock apart from a heatshield gasket and the tuning was performed on a dyno. The result of this surprised us. Normally the stock tuning is fairly close to the full potential of the engine, and there are no significant gains made by tuning fuel and ignition tables. Using a wide band lambda meter on the dyno we increased output by leaning the mixture at full throttle and richening the mixture at part load.
The biggest gain came from advancing the ignition timing below 5000 rpm across all load settings, and retarding the ignition timing at 7000 rpm for full load. Our feeling is that Honda has tuned the engine to run on a lower octane rating fuel. The same gains could not be made by increasing the base timing (by spinning the distributor) because the engine made more power over 7000 rpm by retarding the timing. The difference was noticable when driving the car, especially at part throttle and low rpm.
On the freeway we found the car would comfortably climb a hill in 5th gear where previously a change down to 4th was necessary. Tests were performed as accurately as possible on a dyno with the engine water temperature and intake air temperature at the same point at the start of each run.
We also installed RC 440cc injectors, re-calibrated the fuel trim and proved that the bigger injectors gave exactly the same output as the standard injectors with no loss in drivability.


1. 5hp dobiš v zgornjem območju in 10 do 12% povečan navor pri nizkh obratih. To sicer nekaj. Se pozna ampak gremo naprej brat.

2. "tuning was performed on a dyno" Opa. Razlika če ti voziš po cesti in po občutku neki nastavljaš al pa če maš avto na dynotu in če maš v garaži širokopasovno lambdo + ostalo hi tech opremo za diagnostiko. Tak mapping je sigurno bolj učinkovit kot en "od oka" narjen čip, pa že tole vidmo da ni nekih hudih povečanj moči.

3. Fantje so nastavili vbrizg tako da motor teče z revnejšo zmesjo bencina in zraka kakor tovarniško, poleg tega pa so spreminjali vžig. Oboje se sicer pozna na zmogljivostih ampak je lahko precej nevarna zadeva če človek ne pozna delovanja motorjev v nulo. Tudi piše da je po tuningu treba tankat hi octane fuel.

4. v zadnjem odstavku piše tudi da ni šlo izključno za menjavo čipa.

Tko da ne preveč površno gledat dynotov. Že itak se iz grafa vidi da nekih blaznih izboljšav ni (kot recimo pri turbo motorjih kjer za šalo dobiš 20% več moči). Zdej če hoče kdo plačat 100k za takle tuning go ahead. Ampak za tak denar se dobi komplet izpušni sistem ki da verjetno še boljše rezultate. Čip tuning NA motorjev je pika na i pol ko že imaš not druge odmične in ko nardiš ostale "poceni" predelave.
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Po dec 08, 2003 3:22 pm

iKst bravo!

Ne gre mesat buck pa grozdja. Sam.... problem je v tem, da fantje, ko te stvari berejo, ne da ne razumejo, ampak NOCEJO razumeti kaj pise. Polnjeni in atmosferski motorji...."ah sej je vseen, chip tuning je chip tuning".... potem se pa pogovarjaj ce imas voljo :? Ajde, dejmo se potem it chip tuning na Fiat 1300.

Duke
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Po dec 08, 2003 11:27 pm

Duke je napisal/-a:Rapid!

Fantje od Dimensioneja niso izumili tople vode. Oni ti v roke porinejo noz, ti pa z njim lahko rezes kruh, salamco, nabiras regrat al pa koga picis. Saj vendar ves, kaj bi ti razlagal. Ti Rapidovi moduli imajo konzole, s katerimi med voznjo nastavljas parametre. Spreminjas tlak goriva, spreminjas cas vbrizga itd. To pomeni, da si lahko vsak, ampak CISTO VSAK, brez posebnega truda pricara motor za vsak dan, za na dirke ali pa za na odpad. Z minimalno truda - z minimalno napako. Da ne bom prevec nakladal; vsekakor bi bolj zaupal nekim standardiziranim variantam, ki upostevajo zeljo po vec moci in po dolgi vzdrzljivosti, zato pa zrtvujejo kaksnega konja.

Howgh!
Duke


Duke, se mi je zdelo da komentiraš stvar, ki je v življenju še nisi sploh videl. za informacijo: Rapid je dodatni modul, ki je izključno za turbo dizle, omogoča pa povečanje moči in navora do 25%. to SE pokaže tudi na dinamometru. ni problem pokazat original meritev če želiš.
Ti si omenil "Rapid", jaz sem ti potem odgovarjal v zvezi z Rapidom (dizel).

pri bencinarjih (brez turbine), pa je stvar čisto drugačna, tle se pa ne moreš kar igrati s parametri, kot si ti sam opisal v bistvu pa si zamešal bencince in dizle. še enkrat Rapid je za turbodizle, pri bencincu tak sistem ODPADE. Čip tuning pa je nekaj drugega in prirastki niti slučajno niso taki kot pri tubinskih motorjih.

pomešal si pojme
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr dec 10, 2003 8:05 am

Pa dobr torej a je se dejansko splača. Ker kolikor je men jasn (po kmečki logiki) se ne splača, če ne probaš na dynota in dejansko vidš izboljšave...
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost