Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe To nov 23, 2004 3:24 pm

lublancan je napisal/-a:ti si mogu met v avtošoli v 3. prestavi zato, ker po zakonu lahko začneš pospešvat šele na pospeševalnem pasu, torej morš pelat 50 na uro do table za odvzem prednosti/avtocesta
in na tko kratki razdalji ti v 4. ne morš pospešt sploh pa ne s takimi jajci k so v avtošolah

u real life, pa ti dol po klancu peleš ene 70, torej ti do 100 al pa 130 manka zlo mal in teh par na uro dobiš not tud v 4.
sploh če maš mal bl zmogliu auto

s puntotom 55 morš šaltat dol, pa uzet zalet, pa še ni nujn da boš koga prehitu
z mareo k ma 113 konjeu pa prtisneš gas v 2., 3., al pa 4. pa prehitiš brez problema


Ja in kvas hotu s tem povedat? nimas pojma o cem je govora tle.
Tle je govora kako pospesevat ne pa o nekm zaletu and stuff.

Glede j**c je pa tko use se da sam treba je znat. Ti tut ce prtisns avto k ma npr 115km pod obrati ki pomenijo moc/navor se nau nc zgodil glih tko bos ostou tm kt je un k ma 60km k jih neznas izkoristt.

mah dj nam se vec oglasu eni ste presmart zame.

LP PiLLLe
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy To nov 23, 2004 4:32 pm

swiftrider je napisal/-a:Dragi čojko. Izgube v menjalniku se zmeri tako, da v tisti prestavi ki si delal meritev pustiš in pritisneš sklopko, valji pa zavrtijo celo zadevo prek koles.
Vsak avto ma drgačne zgube. Vsaka prestava ma lahko drgačne zgube.

Graf se pa men zdi tuki čist lepo uredu. Moč narašča lepo, navor je pa zlo mal nazobčan. Tega se nebi smel sploh tok opazit.
Kar se pa tiče vožnje s takim motorjem se pa men zdi čist uredu.
Za normalno vožnjo 2-3k obratov itak ne rabiš ne vem kako močn avto, če pa hočš potegnt pa downshiftaš pa je.
Sem 100% da je velik več užitkov s takim motorjem kokr z original.
Sam upam da ko se lepo voziš ni ror preglasen, kr pol je avto neuporaben za kam dje se odpelat.
Kar se pa tiče poslabšanja, manj moči v nizkih obratih-v nizkih obratih se vozi lagano, tist k pospešuje pod 4k s 4cilinder16v motorjem takrat ko rab moč, ta ne zna vozit (razn kak kompresor, al pa turbač)
Ne rečem pa da se ne da s kakim V6 od 2k naprej lepo prehitevat, to tud ne smete pozabt. Ata k ma brabusa ne rab u nižjo šaltat... ;)

Bravo Mondy, men je tole ful všeč.



Hvala!
Ja ror skos po malem rezgeta tako, da bi reku, da je kar glasen. Mam pa zato en nastavk, ki ga dam zadi not, da zadevo pošteno utiša.
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko To nov 23, 2004 5:09 pm

Spoštovani Swiftrider.

Tudi sam sem pred kratkim z večjo skupino avtomobilov izvajal meritve pri Senici. Ko smo debatirali o dejanskih rezultatih in izgubah na transmisiji je povedal, da če bi hotel izmeriti točno vrednost bi moral vzet motor ven in ga meriti na mizi. Ocenjena vrednost izgube je 20%, zato nam je vsem pri izračunu upošteval isti procent. Bilo pa je veliko različnih avtomobilov. Od originalnih, na katerih je bilo izmerjeno točno toliko kot predpisuje tovarna, pa do tako ali drugače "navitih" in dodelanih avtomobilov, ki so pokazali to in ono. Pred vsakim merjenjem je tudi vpisal zunanjo temperauro in rv, saj tudi to vpliva na izmerjen rezultat (predvsem pri turbo motorjih).

G. Senica je tudi razložil kako delujejo valji in na kakšen način izdelujejo graf navora in moči. Po tistem kar je povedal ne bi rekel, da je možno na tak način kot si ti opisal izmeriti izgube na transmisiji.

Sicer pa niti ni pomembno za tistih nekaj konjičev - je kolikor je in vsekakor je občudovanja vreden prirastek napram originalnem navadnem bencinskem motorju. Tudi manjko navora in moči pri nižjih vrtljajih ni velik - le nekaj %, tako da ni hudo.

G. Senica tudi optimizira računanik (čip tuning), s katerim ti pogladi in še poviša krivlje. Če nekje dodaš moraš drugje odvzeti in na koncu na podlagi tvojih želja prideta na kompromis ki tebi ustreza. Postopek je precej dolgotrajen in ni tako poceni. Pa tudi ne vem ali te bi vzel - v glavnem rihta avtomobile za dirke in "čipa" tovornjake.

Razlog za zobčast navor in manjko pri nižjih vrtljajih gre po moje iskati v povezavi ispušnega sistema.


Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Sedicivalvole
Novinec
 
Prispevkov: 209
Pridružen: Pe nov 07, 2003 7:40 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Sedicivalvole To nov 23, 2004 6:27 pm

Ja ja, sem se lahko na lastne oci prepričal, da tele "nazobčane" krivulje po predelavah niso od muh :lol: Sej pravim, res fajn porihtana mašinca (40km!), če si pa še kaksno malenkost omisliš (blokada,...), bo pa sploh to TO!

lp Sedici
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To nov 23, 2004 11:23 pm

PiLLLe je napisal/-a:
cc 206 je napisal/-a:Pol pa ni čudno da prideš v križišče
pa se prižge zelena luč pa sam dva avta prideta skoz pa že
spet sveti rdeča, če ste sami taki šoferji :-:o


Se podpism pod tole.
pišuka mal prej hocm zapelat z bencinske pred mano en ata str cca80 let komi da vid na cesto in ko je skapero da je cesta prazna( jst trobu blendu toreru tamkca) se je spravu spelat. Kako mislte da je spelu? Gas pomoje na 1.5k obratov pa sklopko sputu do konca rezultat atvo skaku gor dol su pa nikamor.
Nauk usega tega je da usi vi sparoucki ki vozite pod 4k obratov unicujete ne sam motor ampak avto.
Masine imajo postavljene blokade z razlogom na tolk pa tolk obratov. Toreg gres ti lahk do blokade mirno brez kakrsnih posledic na motorju.
Ce se spomnite dni ko ste bili v avto soli v kateri prestavi ste meli ko ste se uklapali na avtocesto?
Da vm pomagam tistim k ste pozabl - V 3tji prestavi ste meli gospodje torej poglejte kje se suce masina. Jst sm meu v avtosol corso dti tko da je bla skor ze blizu rdecega polja pa je instruktorja motl ko sm hotu dat v 4trto sele ko sm se uklopu na vozni pas sm lahk presaltu.

Prosm da se umirite k eni mate res bedne izjave.
Nism su brat useh 5 al kok strani pa sm ze vidu da kurcate za brezveze.

LP PiLLLe


Ne preveč posploševat stvari. To kar si ti povedu je za enga bencinca srednje moči. Kaj pa rečmo moj primer ko ma blokado na 4krpm? Od 3krpm dalje dejansk neuoporaben..... delovni navor zraste pri 1600rpm...... ali pa še nižje..... najvišji navor pa je pri 2200rpm..... res da pol lepo zvezno vleče do blokade (me je presenetil zadnjič ... filmček sledi u kratkem) ampak nima smisla ga priganjat tko visoko.In kok opažam u mestu nič ne zaostajam za ostalimi vozniki pri pospeševanju..... edin kak mulc ki misli da je šumaher me prehiti in pol se lepo srečama pri naslednji rdeči na semaforju.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To nov 23, 2004 11:29 pm

Lisko, kaki mulc z hondo?
:lol: :cry
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To nov 23, 2004 11:32 pm

monster_d je napisal/-a:Lisko, kaki mulc z hondo?
:lol: :cry


Dobesedno tko.....Če pa se že na semaforju ne srečama..... se pa pol na servisu..... aja ups kaj ni honda neuničljiva? :har :rofl :cry
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe To nov 23, 2004 11:50 pm

Oki lisko sam zdj si pa su iz ene skrajnosti v drugo :) jst sm pac kokr si reku uzeu splosn primer :) nemors pa ti tle tvojo petko dizl umesavat :) ne tega sprejet kot zalitev sam tko funny primer je :D

V glavnm model je z tuningom dubu. Tunat ni su za đabe torej model ma tezjo nogo s tem nuca to kar je pridobil :)

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To nov 23, 2004 11:57 pm

PiLLLe je napisal/-a:Oki lisko sam zdj si pa su iz ene skrajnosti v drugo :) jst sm pac kokr si reku uzeu splosn primer :) nemors pa ti tle tvojo petko dizl umesavat :) ne tega sprejet kot zalitev sam tko funny primer je :D

V glavnm model je z tuningom dubu. Tunat ni su za đabe torej model ma tezjo nogo s tem nuca to kar je pridobil :)

LP PiLLLe


Pile sej nisem vzel kot žaljivko..... sam fora da tud z navadnim bencincem se da lepo pospeševat pri manj ko 4krpm..... jih kr dost vozim pa vem da se da do 4krpm dost nardit.je pa res da mal bolj Športna vožnja pa zahteva višje vrtljaje.... ampak to tko pride u poštev sam pri prehitevanju.(to še celo jaz nardim na dizlčku da šaltam nižje pa gremo). Sam tist me je dvignil ko je ne vem kdo že reku da pol pridejo tri avti skoz semafor pa je že rdeča.....
Za mondyja je pa pohvalno to kar je pridobil..... itak je vedu u kaj se spušča....se prav je vedu kaj bo zgobil in kaj pridobil. Sam sem pač bolj pri lenih..... in mi bolj paše se vozit z nizkimi obrati....vsak za nekaj a ne? :) :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
cc 206
Novinec
 
Prispevkov: 175
Pridružen: Če jun 03, 2004 6:04 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a cc 206 Sr nov 24, 2004 7:53 am

Saj pa je res, da pridejo sam trije avti
skoz, ko pa se eni jajcajo, pa ponavadi to
taki ki imajo pod haubo čez 100 KW :P
 
PBox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 21, 2004 1:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a PBox Sr nov 24, 2004 8:59 am

Čojko je napisal/-a: Za vsakodnevno pa ne najbolj. Osebno sem tudi za povečanje moči, vendar ne na račun izgube konjev in navora pri nižjih vrtljajih.

Lp Čojko


:bow Čojko, modro si govoril. Se podpišem pod tole izjavo.
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Sr nov 24, 2004 4:23 pm

PBox je napisal/-a:
Čojko je napisal/-a: Za vsakodnevno pa ne najbolj. Osebno sem tudi za povečanje moči, vendar ne na račun izgube konjev in navora pri nižjih vrtljajih.

Lp Čojko


:bow Čojko, modro si govoril. Se podpišem pod tole izjavo.


pišuka sta oba smart. Model ve kaj je dubu kaj zgubu pomoje pol nau vozu z 1k obratov ane?
Fak ej dj zakaj nism modi da bi kenslu use tle.

LP PiLLLe
 
PBox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 21, 2004 1:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a PBox Če nov 25, 2004 8:33 am

PiLLLe! Ne se zdej jezit. Strinjam se s tem, da je povečanje navora spodaj in v sredini za veliko večino uporabnikov veliko bolj zaželjeno, kot pa sama moč v zgornjih obratih. Enostavno zato, ker pri vsakdanji uporabi vozimo avtomobile predvsem v tem območju. Kdor pa potrebuje moč motorja, se bo pa na račun tega rad odpovedal "dogajanju" spodaj in motor zavrtel kamor se pač vrti. Vendar tu govorimo o manjšini uporabnikov. Velika večina ne frizira avtomobilov. Od tistih, ki pa jih frizirajo, je pa spet nekaj orto frizerjev in več soft tunerjev. In vsak ima svojega "bohka". A ni tako?

Sam brez jeze prosm. Nas že na cesti bunkeljni s klobuki za volanom dost jezijo.
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Če nov 25, 2004 8:43 am

Fatje če po pravici povem sploh ni čutit tistega upada pri nižjih obratih. Še zmeraj se po mestu vozim tudi v peti prestavi pri slabih 2k obratih in brez večjega problema tudi pospešim.
Ko bom not vrgu dirkalne odmične bomo pa lakho govorili o neprožnosti. :lol:
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man Če nov 25, 2004 4:42 pm

Mondy kok maš pa porabo kej na tem tvojem stroju. Prej pa zdej če lahko zaupaš.
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
Uporabniški avatar
Jinxy
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr dec 04, 2002 12:03 am

Napisal/-a Jinxy Če nov 25, 2004 6:14 pm

Nočem biti skeptičen glede teh številk, ampak vseeno sem :twisted:

Kot prvo se mi zdi nemogoče, da bi samo z zamenjavo throttle body-ja in odstranitvijo katalizatorja pridobil 15KM. N/A mašina potegne samo toliko zraka kot ga potrebuje, zaradi večjega TB-ja ga ne bo potegnilo več! Večja loputa se pozna predvsem na boljši odzivnosti motorja, na konjih pa zelo malo. TB postane ozko grlo šele pri veliko večjih predelavah, npr. če imaš obdelano glavo s povečanimi kanali, večjimi ventili in zelo ostrimi odmičnimi gredmi. Mondy: a si imel avto na (istih)valarjih pred montažo večje lopute in odstranitvijo katalizatorja, da lahko "dokažeš" teh 15KM?

Sam sem imel en avto na valarjih pri RSR, drugega pa pri Senici in lahko rečem samo to, da imam občutek, da valarji pri Senici pokažejo preveč konjev:

- Rover 214Si (1.4 16V tovarniško 103KM/123Nm), K&N odprt filter s CAI + odstranjen katalizator, RSR mi je nameril 100KM/127Nm (z ventilatorjem).
- Rover 45 (1.6 16V tovarniško 109KM/139Nm), popolnoma serijski, Senica mi je nameril 127KM/165Nm (brez ventilatorja).

Pred začetkom predelav na 45-ki bom šel vsekakor še na valje k RSR, čisto za mirno dušo (a je kdo za kakšen RSR dyno day? :-P )

Pa še nekaj....pri vsaki predelavi na motorju se daleč največ vedno pozna v visokih obratih. Edina predelava, ki bistveno poveča navor v srednjem območju so "trobentice", pa še to le v navezi z drugo krmilno elektroniko. Tudi dober izpušni sistem (4-2-1 kolektor + ostalo) poveča navor po celi krivulji, ne samo v zgornjem območju. Odmične po drugi strani pa dodajo več navora SAMO v zgornji polovici obratov, v spodnji se vedno nekaj izgubi.


P.S. Ta post ni provokacija, samo naglas razmišljam, LP! ;)
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Če nov 25, 2004 9:01 pm

Jinxy je napisal/-a:
N/A mašina potegne samo toliko zraka kot ga potrebuje, zaradi večjega TB-ja ga ne bo potegnilo več!

pri vsaki predelavi na motorju se daleč največ vedno pozna v visokih obratih. Slika

Odmične po drugi strani pa dodajo več navora SAMO v zgornji polovici obratov, v spodnji se vedno nekaj izgubi.



Ta stavek "mašina potegne samo toliko zraka kot ga rabi" je blablabla.....se mi ne, da razlagat, in tut vidim iz tvojih izjav, da nimaš pojma o tuningu mašin kaj šele izkušenj.........


Odmične, ki jih mam not so midrange(niti blizu dirkalnim) in imam 4-2-1 izp. kolektor. Zdej upam, da ti je jasno zakaj je krivulja tako kot je.


Ti povem, da bi še sam težko verjel tem številkam, če nebi par dni prej za "referenco" odpeljal 2 dirke z Octavio 1.8T.
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Če nov 25, 2004 10:36 pm

Pug! je napisal/-a:Pa kje zivite folk????? Pospesujete z 4 celindri od 2 naprej????? Prvic to sploh ni zdravo, sploh pod 2000, drugic pa tam je motor beri "MRTEV"...

WTF? Pospesuje se vsaj od 2500, 3000 naprej!!! Js osebno pa pac od 4000 do 7000.
Odvisno je tud od motorja (12, 16V), ampak nikol ne pospesujes od 2000.


zakaj pa ne bi pospeseval od 2000 naprej? V mojem vozicku je motor s 4-imi cilindri, in pri 2000 obratih ima ze najvecji navor (pa tudi najvecji overboost)... :twisted:

/jan
 
Uporabniški avatar
Jinxy
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr dec 04, 2002 12:03 am

Napisal/-a Jinxy Če nov 25, 2004 11:39 pm

Zanimivo, do sedaj sem živel v prepričanju da N/A mašina sama vleče zrak...Očitno imaš ti drugo teorijo? Prosim razloži :?:

Kar se tiče izjave glede TB, pa mogoče nisi razmel kaj sem želel povedati. Namreč, da zaradi večje lopute mašina NE BO potegnila več zraka, ga bo pa lažje potegnila, zato tudi večja odzivnost motorja (in malenkost večja moč).

Glede mojega poznavanja N/A tuninga je pa brezveze razpravljat. Nisem eden tistih, ki sprašujejo glede šp. filtra, zadeve imam razjasnjene, sodelujem z mnogimi, ki so šli v tak tuning in vem o čem govorim.

Kar se tiče tvoje krivulje, nimam pa nobene pripombe. Spodaj si malo izgubil, zgoraj veliko pridobil, standard. Še vedno mi nisi odgovoril, če si šel merit moč pred zamenjavo lopute in odstranitvijo katalizatorja?

Predvsem te pa prosim, da ne me ne žališ že po prvem postu ker me sploh ne poznaš. Sem pač eden redkih, ki je upal podvomiti v te številke, svet ni popoln jebat ga ;)

LP, Jinxy, pa brez zamere


P.S. Kakšen je bil rezultat "tekme" z Octavio?
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Pe nov 26, 2004 9:32 am

Jinxy je napisal/-a:Kar se tiče izjave glede TB, pa mogoče nisi razmel kaj sem želel povedati. Namreč, da zaradi večje lopute mašina NE BO potegnila več zraka, ga bo pa lažje potegnila, zato tudi večja odzivnost motorja (in malenkost večja moč).

Ja! Zato ker lažje not vleče zrak, ga tudi več not potegne. Tuki ne govorim o enih velikih presežkih ampak ravno toliko,kot si ti rekel, da se poveča odzivnost in malenkost moč.
Seveda je pa vse odvisno kako velike korake se naredi. Moj korak pri loputi je bil iz 47mm na 56mm. Procentualno gledano kar velika razlika. Razlika je očitno bila dovolj velika, da se je prvih par kilometrov vožnje mašina malekost "dušila" dokler se ni ECU prilagodil.
Mašine nisem peljal na valje, ko je bla še standard. Tako, da po pravici povedano ne vem kakšno povečanje je bilo po zamenjavi lopute in odstranitvijo katalizatorja.


Da ti po domače razjasnim N/A tuning:

Če govorimo o N/A mašinah. Dejstvo je, da mašina nikoli ne bo potegnila not toliko zraka kot je njena gibna prostornina. To se bi recimo samo zgodilo v teoretično idealnem motorju vendar pa je v resnici izkoristek DALEČ od 100%.
Torej ideja tuninga je povečati ta izkoristek s tem, da optimiziramo pretok zraka do cilindra, da bo ta dobil več zraka kot bi ga sicer. Seveda pa brez moderne elektronike ne bi šlo. Ta zazna(preko MAF-a/lambde/MAP-a,..) presežek zraka in temu primerno vbrizga večjo količino bencina. Woilla dobimo močnejšo eksplozijo.

Glede izida:
Prvič je bla Octavia za en avto zadi, drugič pa ob slabšem štartu jest. Glede teže nisem siguren ampak mislim, da je Mondeo s 1310kg malo težji. Torej.....

Jan
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov