Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Cady
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To nov 24, 2009 12:24 pm

Napisal/-a Cady To nov 24, 2009 7:06 pm

Pol pa dobim klic, kdaj naj pripeljem avto...

meh zdej pa še čez suport ne morem jamrat. :P

In da Edo vem, da če pritisnem desno tipko na miški kjer mi kaj ni jasno, mi vse piše.... ;)

LP T.

p.s. še vedno pa me zanima cena za Motec... če bi se dalo za vse skupaj (ECU, senzorje, lamdo, kable in delo) lahko na PM če ne želite oglaševati. Mislim, da bi pa Matjaž moral vedeti za kater avto gre. Je pa samo senzor lopute za gas "neoriginalen", ostalo je od S2 ali 1,8 T.
 
TH Performance
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Če nov 15, 2007 2:39 pm

Napisal/-a TH Performance Sr nov 25, 2009 10:06 am

MikeLima je napisal/-a:
TH Performance je napisal/-a:Mike

koliko je M800 sa svim opcijama koje V88 ima ukljucene u cijenu? Sa davkom na cestu?

Znaci SVE ISTO?


Jao Hrvoje...

Precitam tole, mi slika postane jasnejsa. Ti bi primerjal kaj? Stel vhode in izhode? Ampak to je cisto edini argument, ki ti pride na pamet al kaj? Sem te reci razlozil v enem prejsnih postov, se res ne mislim ponavljat. Ce bi bil ti zares malo bolj napreden poznavalec Moteca (za kar se prodajas), potem ti nikoli, ampak res nikoli ne bi padlo primerjat ViPEC in Motec med seboj.
Sem ze napisal, da ce mislis Motec uporabljat kot MegaSquirt, potem je MegaSquirt definitivno boljsi in cenejsi. In izgleda, da bi bil tudi zate boljsi od ViPEC-a, sorry.

Poznam Pectel, sem delal z njim se takrat, ko je bil pigyback za na originalen ECU. Pa tudi kasneje na Cosworth-ih in nazadnje na Subaruju N12. Ne bom rekel, da je slab, ker ni. Meni je vse tisto kar naj bi delalo delalo. So pa lani in predlani mnogi s Pectela prebezali na Motec, ker so imeli probleme z DBW. Tudi Prodrive je imel Pectel za engine management, pa Motec za diff controller v N10, N11, N12. Sem se pogovarjal z njihovimi inzinerji zakaj in kako. Je slo bolj za moc navade in sefovskih prijateljstev kot pa neko razliko v kvaliteti, vsaj kar se pluginov tice. In ko smo ze tukaj, kje je Pectelov plugin za Evo X? Kje je pa za Subaruja N14? Jih fabrike ne suportirajo, ceprav jim oskrbuje fabrisko ekipo??? Dej no... Tvoje pouzdane informacije :D Verjetno wishful thinking iz ViPEC-a, a ne? Naj ViPEC raje razlozi, kako je z evo8 pluginom in MAF na AN2. A jim sploh ze kaksen avto laufa tako zvezan?

CAN... Lej decko, mi smo tvoje sanje ze uresnicili :D
Ce rabis kako uslugo okoli VAG, Porsche, BMW, Renault MB in se kaksnega CAN protokola, smo ti na uslugo, za primerno ceno seveda :D
Je cela debata startala zaradi "stekerja", ki ima prav te reci dodelane za VAG 1.8T. Zdaj bo se Porsche v novi reinkarnaciji. V prejsni je ze en lep cas delovalo vse.

Kar se tice predlogov, je tako, da firma RSR s katero sodelujem prodaja Motec. Tvoja prodaja ViPEC. Ergo?

Sem zdaj ze debelo uro porabil za pregled ViPEC-ovega softwareja, offline. In ne vidim nikjer nikakrsnega implementiranega Motec CAN protokola nikjer. Morda ne znam najti, kaj pa vem... In ce je to problem, potem je velik problem s SW. In ce pomislim, da bi Motecov dragi HW dodajal na ViPEC ECU, zakaj bi ga ze??? Zaradi par sto eurov razlike? Bi zato rinil v tezave? Ja valjda da ne!

Jaz raje dodam nas poceni HW na Motec-a. Je to juhuhu boljsi rezultat.

Cifrcee... Pod mizo se mi valja ena zlata skatla, pra pra stari Motec, cisto prva generacija. Ima stevilko 3205 :D In takrat je slo 90% avtov na fergazer, dirkalci pa 95% na Kugelfischerja :D
20 mesecev ni kaj prida casa za razvoj. Toliko iz prve roke, ker ze 30 let mrcvarim tovrstne reci v originalni profesiji. Reci se merijo v inzinerskih letih. In ce ima ViPEC 100 inzinerjev 30 mesecev, je to dokaj borno stevilo let. In rezultat je tukaj nekje... Ambicija je, ampak manjkajo pa se inzinerska desetletja. Jest sem sicer navijac za vse nove pogruntavscine, da ne bo pomote. Mi je tudi MS open source projekt zelo vsec, kot ideja. V dirkalca ga pa vseeno ne bi dal. Ajd, na skuter mrbit se.

Cenik postavim v kratkem nekam na ogled, pa naj si vsak izracuna koliko kaj stane.

Pa se blodnja da se ne da kupit Boscha... Ne samo, da se ga DA kupit, celo internetno prodajo imajo! :D Cene pa lustne, zelo :D

http://www.bosch-motorsport.de/content/ ... /index.htm

LP

Mazi


Mazi

ajmo malo ispocetka.

Koja je namjena motorne upravljacke elektronike?

Nekako mi samo ime govori da UPRAVLJA MOTOROM. Sve ostale funkcije su i vise nego dobrodosle, logiranje, traction control, diff controleri...dapace!
Broj ulaza i izlaza isto tako ne govori o sposobnosti ecu-a, tu cu se sloziti s tobom.
Ali, ima jedan ALI.
Usporediti cu to sa doktoratom. Dok se u npr.medicini, svakodnevno otkrivaju novi lijekovi, postupci i sl. u elektrotehnici to nije bas slucaj. Nije da ce netko "izmisliti" novu struju, magnetizam i sl. Vc je to odavno ispistano i prezvakano, pa ipak, ima ljudi koji se uz titulu inzinjer dice i titulom DOKTORA elektrotehnike.

Zasto to pisem? Kada smo razvijali Vipec, dva ECU-a koja smo postavili kao vodilje sto se tice kvalitete i mogucnosti su bili upravo SQ6 i M800. I nakon iscrpnog i obimnog testiranja, niti M800 niti SQ6 nisu u pogledu kontrole motora pokazali NIKAKVU , pa niti NAJMANJU prednost. Dakle, govorim o onome za sto su ti ecu-i i napravljeni, a ne nadogradjeni. O preciznosti iskre i opaljenja injektora. Naime, slazes se valjda da im je to osnovna namjena, kaj ne? Jer da nije, koji ce vrag onda to uopce na motoru?!!
E pa sad, kad imamo situaciju da je na trzistu hrpa ecu-a kojih velika vecina zadovoljava kvalitetno upravljanje motorom, sto nam preostaje?

Preostaje nam samo da na postojeci ECU nabacamo HRPE opcija, i time drzimo cijenu doticnog proizvoda.

Ista je stvar u auto industriji. Svaki novi model bolji je od prethodnog, uz smanjene troskove proizvodnje. Zato nakrcaju hrpu opreme koja nam treba I NE TREBA i tako umjetno odrzavaju cijenu.

Pa pravo je pitanje da li prosjecnom korisniku TREBA ecu za 3+k€, uz mogucnost kontrole 67xyz dodatnih stvari, kada mu ustvari treba najmanji broj opcija?
Zasto da ga se zakine za kvalitetu, pa da mu se uvali megasquirt?
Zasto bi svi vozili trabante, ako ne trebamo BMW M6?

Vipec daje cjelovito rjesenje kontrole motora, a i vise od toga, za fer cijenu.

Mozes staviti Motec, Pectel, EFI ili kaj god hoces na ISTI auto, i neces dobiti niti 1KS, niti 1Nm.

Pa ZASTO bi prosjecni korisnik, koji zeli kvalitetu kontrole motora kakvu nude visestruko skuplji sustavi poput pectela ili moteca bio prisiljen kupiti isti, ako je postotak njegovih zahtjeva jedva 10% moguænosti doticnog, ako za umjerenu cijenu (ne najjeftiniju), moze dobiti TO ISTO, a da nije morao prodati bubreg ili dignuti kredit?!

Vipecova namjera NIJE konkurirati motecu i pectelu u domeni HIGH end sustava (kakva motec i pectel cine nakon sto dokupis tonu senzora i dodatnog hardwarea) koji se koriste u nekim nelicenciranim trkama (jer koliko vidim, u WTCC-u i ostalim rula Marelli), vec ponuditi KVALITETNO I NE SKUPO rjesenje koje ce zadovoljiti tocno 99,5% korisnika. Onih 0.5% koji imaju novaca da plate iscrpni tuning kakav mozes vidjeti na mom osobnom autu na mojoj stranici, takvi ce se MOZDA i odluciti na Motec ili Pectel. Jer jos nisam sreo stranku spremnu iskesirati novac za 5 EGT senzora, 5 lambda sondi, turbo speed senzor, 4 senzora na amortizerima, 2 g senzora, GPS senzor i sve to ukalupiti u jedan mocan sistem kontrole. Da ne spominjem closed loop boost, wot afr i sl. mogucnosti.

Snaga moteca i pectela nije u ECU-u, vec kao sto ti kazes, u godinama i godinama razvoja i ulaganja goleme kolicine novaca u MARKETING. Otuda ZLATNA boja moteca ;) Nek se vidi da se ima :D:D:D:D:D:D:D Sve je to dio privlacenja publike. Naravno da se za te pare nesto mora i ponuditi, tj, biti bolji od "konkurencije".

Ne zaboravi, da NAJBRZI AUTI VOZE NA FERGAZERE :D:D:D:D

Bok stari

Hrvoje
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Sr nov 25, 2009 12:23 pm

Ej Hrvoje :D

Vidim, da pocasi midva prihajava na skupno izhodisce. Pri razliki v ceni med 2000 in 2700 eurov, M800 skriva v sebi veliko tistega, kar mnogo osnovnih uporabnikov nikoli ne bo potrebovalo. Se ponovim, da ce mislis uporabljat Motec kot MS, si kupi MS, ker bo iz njega do konja enako moci. Ker kosta MS 600 eurov, Motec M800 2700 eurov, potem je za ViPEC treba odsteti relativno veliko denarja glede na to cesa vsega ne zmore in koliko gadgetov ne podpira. Jaz delam z Motecom zato ker zmore kaj vec kot samo osnovne mapice pofurat, ker to rabim. In moje stranke so (kolikor mi je znano) zadovoljne z izdelkom, ker ni vse samo v konjih, je veliko tudi v voznosti avtomobila, odzivnosti. Dirkaska specifika pac.

Menda naj bi bila ViPEC-ova prednost to, da se odzove na zelje uporabnikov. Poglej v zadnjo verzijo Motec-ovega SW-ja, da se da shraniti in loadati samo konfiguracijo dataloga v ECU-ju. To sem jim jaz osebno predlagal, ker me je motilo, da moram predelovati N+ parametrov vsakic posebej za dyno, pa za dirko, pa za shakedown itd.. In se je kar zgodilo v novi verziji SW-ja. Torej je odziv tudi pri njih zelo dober. In ce dobro pogledas v to, kaksne funkcije obvlada Motec, se tocno vidi, da so dodajali tiste funkcije, ki smo jih stranke zelele. In danes je to kar je, za denar kakrsen je.

Magneti Marelli je ziher top zadeva, vsaj kolikor sem imel jaz s temi recmi opraviti. Ampak cena resne konfiguracije, ki je 50x toliko kot Motec (ker tam se kupuje razvojni sistem in je treba poleg denarja imet se reference za kaj takega), je primerna samo za fabriske ekipe, kjer milijon ne pomeni prav veliko. Mi je Heini Mader povedal svojo izkusnjo, da ti pa res naredijo ECU tocno po meri in zeljah. In ce cesa se nimajo, izumijo. Ampak placas! Tko da ko bom velik, bom spet na MM delou...

Pozdrav!
 
TH Performance
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Če nov 15, 2007 2:39 pm

Napisal/-a TH Performance Sr nov 25, 2009 12:50 pm

Mazi

evo ti link: http://www.thperformance.hr/projekti/to ... ca-gt-four

Odlucim kupiti M800.

Sto mi on nudi extra, i gdje cu ja to vidjeti, ako ulozim novac u M800.
Vidis i sam sto je na autu. Popis je tocan, te me zanima gdje bi ja profitirao (a ja sam zelo (tak ti kazes :D) zajebana musterija). Znaci, sto bi TI jos meni savjetovao, a da ja nisam stavio, i da ne mogu kontrolirati sa V88 (iz kutije)?

LP

H
 
Cady
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To nov 24, 2009 12:24 pm

Napisal/-a Cady Sr nov 25, 2009 12:56 pm

MikeLima je napisal/-a:Ej Hrvoje :D

Vidim, da pocasi midva prihajava na skupno izhodisce. Pri razliki v ceni med 2000 in 2700 eurov, M800 skriva v sebi veliko tistega, kar mnogo osnovnih uporabnikov nikoli ne bo potrebovalo. Se ponovim, da ce mislis uporabljat Motec kot MS, si kupi MS, ker bo iz njega do konja enako moci. Ker kosta MS 600 eurov, Motec M800 2700 eurov, potem je za ViPEC treba odsteti relativno veliko denarja glede na to cesa vsega ne zmore in koliko gadgetov ne podpira. Jaz delam z Motecom zato ker zmore kaj vec kot samo osnovne mapice pofurat, ker to rabim. In moje stranke so (kolikor mi je znano) zadovoljne z izdelkom, ker ni vse samo v konjih, je veliko tudi v voznosti avtomobila, odzivnosti. Dirkaska specifika pac.

Menda naj bi bila ViPEC-ova prednost to, da se odzove na zelje uporabnikov. Poglej v zadnjo verzijo Motec-ovega SW-ja, da se da shraniti in loadati samo konfiguracijo dataloga v ECU-ju. To sem jim jaz osebno predlagal, ker me je motilo, da moram predelovati N+ parametrov vsakic posebej za dyno, pa za dirko, pa za shakedown itd.. In se je kar zgodilo v novi verziji SW-ja. Torej je odziv tudi pri njih zelo dober. In ce dobro pogledas v to, kaksne funkcije obvlada Motec, se tocno vidi, da so dodajali tiste funkcije, ki smo jih stranke zelele. In danes je to kar je, za denar kakrsen je.

Magneti Marelli je ziher top zadeva, vsaj kolikor sem imel jaz s temi recmi opraviti. Ampak cena resne konfiguracije, ki je 50x toliko kot Motec (ker tam se kupuje razvojni sistem in je treba poleg denarja imet se reference za kaj takega), je primerna samo za fabriske ekipe, kjer milijon ne pomeni prav veliko. Mi je Heini Mader povedal svojo izkusnjo, da ti pa res naredijo ECU tocno po meri in zeljah. In ce cesa se nimajo, izumijo. Ampak placas! Tko da ko bom velik, bom spet na MM delou...

Pozdrav!


Spet bo kreganje :D

Edo je napisal, da podpira nekaj več kot samo "osnovne mapice pofurat" ;)
rs2 je napisal/-a:Programske lastnosti modela V88 :

Launch control (štartni program, dvonivojski omejevelec obratov)
Flatshift (prestavljanje brez spuščanja pedala za plin)
Antilag (ohranjanje tlaka in obratov turbine med prestavljanjem)

Nastavljive mape za vžig
Do 440 polj velika mapa za nastavitev količine vbrizga z možnostmi upoštevanja obratov, obremenitve, tlaka zraka itd.
5D mapiranje količine vbrizga
Ogromno dodatnih map za fino nastavljanje in definiranje količine vbrizga in časa vžiga
Dekodiranje digitalnih sprožilcev na vhodih
Nastavitve in prepoznava za sprožilce tipa Reluctor, Digital / Hall
Možnost nastavljanja filtriranja in nastavljanja nivoja prožitve
Izbira prednastavljivih vzorcev proženja ( multi-tooth, missing-tooth ... Subaru, Mazda, Nissan, Suzuki, Ford, Audi, Motronic ...)
Podpora dvo, tri ali štiri rotorskim motorjem
Nastavitve za precizen prosti tek
Nastavitve za kontrolo tlaka z regulacijo z zaprto zanko, možnost nastavljanja različnega tlaka glede na različne prestave
Nastavitve za vklop kompresorja klime
Krmiljenje ozkopasovne lambda sonde z zaprto zanko
Krmiljenje širokopasovne lambda sonde z zaprto zanko pri polne plinu (WOT)
Nastavitve za izhode za števce
Kontrola ventilatorjev za hlajenje vode v motorju
Univerzalne nastavitve za proženje raznih elementov v motorju (črpalke goriva, električne črpalke vode, ventilatorjev, relejev, kontrolerjev, ...) Določeni elementi imajo možnost nastavljanja PID regulacije
Nastavitve glede na tlak zraka, pozicijo stopalke plina, itd


Za večino teh lahko iz prve roke kot uporabnik pritrdim, da dela in da razen senzorja za tlak od ViPeca mi ni bilo treba drugega kupit.

LP T.
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Sr nov 25, 2009 1:08 pm

Traction Control v 2., 3., 4., 5., prestavi, aktivni diff... :D
 
Cady
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To nov 24, 2009 12:24 pm

Napisal/-a Cady Sr nov 25, 2009 2:18 pm

MikeLima je napisal/-a:Traction Control v 2., 3., 4., 5., prestavi, aktivni diff... :D


vse to za 2800 EUR :shock: , kje ste bli, ko sem menjal ECU :oops:

lp T.
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Sr nov 25, 2009 5:20 pm

MikeLima je napisal/-a:Traction Control v 2., 3., 4., 5., prestavi, aktivni diff... :D


Najprej naj povem da nimam pojma o teh motornih elektronikah. Sem pa opazil sledeče: Ko si dobil konkretno vprašanje kaj zmore Motec več od Vipec je bil odgovor presenetljivo kratek v primerjavi z odgovori od prej ko si na veliko razlagal kaj vse Vipec nima.....
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Sr nov 25, 2009 7:14 pm

airmike je napisal/-a:Najprej naj povem da nimam pojma o teh motornih elektronikah. Sem pa opazil sledeče: Ko si dobil konkretno vprašanje kaj zmore Motec več od Vipec je bil odgovor presenetljivo kratek v primerjavi z odgovori od prej ko si na veliko razlagal kaj vse Vipec nima.....


Odgovor je bil ustrezen. Mislim, da je bilo v tej temi ze marsikaj opisanega. Nimam glih volje za 5x se ponavljat.
 
TH Performance
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Če nov 15, 2007 2:39 pm

Napisal/-a TH Performance Če nov 26, 2009 6:26 am

Mazi

traction control za sve brzine dolazi iza PRI Showa, od 10-12.12. U Orlandu, FL.

Za sada postoji "tracton control" koji mozes sam definirati, jer imas 10 dig.ulaza, a to znaci da bez problema mozes imati 4 speed ulaza. U softwareu ima %wheel slip, koji mozes kobinirati sa bilo kojom strategijom uzimanja snage, sa G-senzorima, ustvari sa bilo cim sto ti padne napamet. Samo sto nije integrirano pod JEDNIM imenom. SLAZEM SE da nije na nivou Moteca, koji godinama razradjuje svoj TC uz aktivne diff kontrolere. Ono sto pouzdano znam je da NECEMO niti raditi svoj diff kontroler, uz sve postojece na trzistu. Zasto ne bih koristio Motec ili GEMS, ako vec svoj posao odradjuju kako treba, a ne kostaju lijevi bubreg? Dapace, kad bude 100% implementiran Motec CAN, onda nece biti frke koristiti niti PDU u kombinaciji sa svim ostalim senzorima preko CAN busa. Za sada se testira, i za sada RADI :D to znam 100%, jer sam maloprije razgovarao sa deckima u AU.

Dakle, ajmo malo o mom autu :D:D:D:D

Sto dobijem sa M800 (zanemarit cemo M880), a nemam sa V88? S obzirom da se poptpuno razumijes u problematiku, razlozi mi to. Siguran sam da ti ne treba vise od 5 minuta.
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne dec 06, 2009 3:07 pm

Bi znal kdo še kej o megasquirtu povedat? Torej serijski avto se malo predela (odmične, drugi sesalni kolektor in gas loputa, pa decat itd...)
Za to bi moral megasquirt več kot zadostovati, če prav razumem.
To bi naj tudi bila najcenejša opcija razen remapanja serijskega ECU je tako?
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
erc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: So apr 07, 2007 5:05 pm

Napisal/-a erc Ne dec 06, 2009 3:14 pm

alanq4: ne pozabi na unichip... tvojim predelavam bi popolnoma zadostoval, pa še dosti ceneje prideš skozi kot z megasquirtom
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne dec 06, 2009 3:40 pm

Mogoče konkretna ponudba na zs :D lahko tudi na FB kako rečeva.
Ker pri MS imam na voljo ugodno mapiranje in sestavo sistema tako da pridem pod 500eu z materialom in vsem.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 06, 2009 3:58 pm

alanq4 je napisal/-a:Bi znal kdo še kej o megasquirtu povedat? Torej serijski avto se malo predela (odmične, drugi sesalni kolektor in gas loputa, pa decat itd...)
Za to bi moral megasquirt več kot zadostovati, če prav razumem.
To bi naj tudi bila najcenejša opcija razen remapanja serijskega ECU je tako?


In ce bi delal kar remap serijskega racunalnika? Kolikor je razumeti je se zmeraj uporaben, glede na nastete predelave. Ce se da chipat Alfo GTA 3.2 se da tudi GTV 3.0
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne dec 06, 2009 4:02 pm

Remap serijskega računalnika me pride približno isto kot nabava MS, pa mi še vedno potem ostane sranje od LMM in 4 lambde v izpuhu, ki bi se jih rad znebil :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 06, 2009 4:18 pm

To je potem drugace. Sedaj se dela ene par 3.0 24V motorjev z ITB-ji. MS all the way.

Bos kaj dvignil max vrtljaje? Ce bodo odmicne druge se bo verjetno poznalo v visjih obratih?
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne dec 06, 2009 4:34 pm

Ja obrate bomo dvignili toliko kolikor bo potrebno, brezveze blokado dvigat v višave če moč že pada. Mislim pa da bo šlo max do nekih 7500.
Bo pa avto daily tako da nič itb-jev itd. Motor mora biti čimbolj stock na zunaj.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Ne dec 06, 2009 7:00 pm

alanq4 je napisal/-a:Remap serijskega računalnika me pride približno isto kot nabava MS, pa mi še vedno potem ostane sranje od LMM in 4 lambde v izpuhu, ki bi se jih rad znebil :D


Kje pa so nameščene 4 lambde? Se združijo po trije izpuhi v enega in je potem ena lambda na vsaki cevi in pred in za cat-om?
Slika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 06, 2009 8:28 pm

Da ne pozabim. Si ze zmeril avto tak kot je sedaj, da bos imel nekaj za orientacijo?
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne dec 06, 2009 9:29 pm

Zmerjena je z driftboxom z gps, pospeški, konji itd...
Valji mi ne pomenijo nič važno je kako gre avto v real world :D
Driftbox je pokazal 243KM in kaj dosti ne laže, ker sem šel za las mimo 156 GTA sw (cca ista teža)in z lahkoto mimo brere 3.2 q4 (močnejši težji avto z 4x4)
Pospešek do 100 je 6.5-6.6 do 160 pa dobrih 16 sek.
Podatkov za orientacijo imam več kot dovolj :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost