Pro_Tuning je napisal/-a:Dizel turbine imajo vecinoma regulacijo preko gibljivih lopatic na izpusnem ohisju.
in kaj am to vezo z samim izpuhom pa pridobitvijo moci
abbe je napisal/-a:Pro_Tuning je napisal/-a:Dizel turbine imajo vecinoma regulacijo preko gibljivih lopatic na izpusnem ohisju.
in kaj am to vezo z samim izpuhom pa pridobitvijo moci
hemingway je napisal/-a: Če je kdo inžinir strojništva ali pa dober fizik lahko precej hitro naredi izračune oziroma enačbe ki bojo dovolj dobre za približne izračune za orientacijo.
Pro_Tuning je napisal/-a:hemingway je napisal/-a: Če je kdo inžinir strojništva ali pa dober fizik lahko precej hitro naredi izračune oziroma enačbe ki bojo dovolj dobre za približne izračune za orientacijo.
Kdor ni, recimo jaz, gre v knjigarno in si kupi kaksno knjigo o navijanju motorjev. Tam vse pise. Saj imas tudi ti ze kar nekaj knjig na zalogi.
drmocar je napisal/-a:Pa da še dodam na hemijevo razlago moja dva centa. Poleg tega da loviš cilinder scavenging na določenih obratih, lahko tudi gledaš na območje delovanja motorja. Lahko se naredi equal lenght, se pravi da so cevi iz vsakega cilindra enako dolge, lahko pa unequal lenght cevi. Z enako dolgimi cevmi loviš določeno območje, katero je preračunano in hočeš v tem območju dobit maximum. Lahko pa narediš neenake dolžine, kar pomeni da "stunaš" vsak cilinder posebej, da dajo maximum pri različnih obratih, kar prinese širše območje delovanja in lepše razporejen navor. Maximalna moč bo nižja, ampak dobiš pa širše območje delovanja motorja. Predvsem se ta tip uporablja v rally-ju, kjer je najbolj pomembno široko območje delovanja motorja.
Lahko narediš stepped kolektor, katerega namen je zmanjševanje turbulence v izpuhu itd. Recimo bmw f1 motor je imel tak kolektor, pa verjetno še kakšen drug.
Razlike so tudi pri združevanju cevi, kjer se dve cevi združita v eno. Tukej maš tud več načinov združevanja, vsak ima svoje prednosti in slabosti.
Pro_Tuning je napisal/-a:abbe je napisal/-a:Pro_Tuning je napisal/-a:Dizel turbine imajo vecinoma regulacijo preko gibljivih lopatic na izpusnem ohisju.
in kaj am to vezo z samim izpuhom pa pridobitvijo moci
Mozno, da pri dizlu turbina z odprtim izpuhom toliko bolj polni, da elektronika, ki regulira dotok goriva v motor ne spusti dovolj goriva v motor.
Ce imas wastegate bo turbo polnil kolikor drzi wastegate, recimo 0.5 bar. Ne gleda na izpuh. Razen ce bi bil izpuh tako zadusen da se 0.5 bar nebi napolnil
Ce pa imas izpusno ohisje z variabilnimi lopaticami, ki regulirajo hitrost vrtenja turbine, je ravno zadusen izpuh tisti, ki doloca maksimalen tlak turbine. Ko pa se izpuh cisto odpre, turbo zacne polnit prevec, saj nimamo wastegate, ki bi reguliral tlak turbine.
Heh...mondy je napisal/-a:
Unequal length performance kolektorji.... prvič slišim.
Ti si vse v eno skledo vrgel in pomešal....
drmocar je napisal/-a:Heh...mondy je napisal/-a:
Unequal length performance kolektorji.... prvič slišim.
Ti si vse v eno skledo vrgel in pomešal....Zgleda da tega pa ne učijo na strojnem faksu. Kaj sem pa pomešal? Za unequal lenght pa mal pogooglej pa boš videl. Že tko se najde marsikaj, če pa prebereš še kakšno malo bolj strokovno knjigo pa še več.
abbe je napisal/-a:Pro_Tuning je napisal/-a:abbe je napisal/-a:Pro_Tuning je napisal/-a:Dizel turbine imajo vecinoma regulacijo preko gibljivih lopatic na izpusnem ohisju.
in kaj am to vezo z samim izpuhom pa pridobitvijo moci
Mozno, da pri dizlu turbina z odprtim izpuhom toliko bolj polni, da elektronika, ki regulira dotok goriva v motor ne spusti dovolj goriva v motor.
Ce imas wastegate bo turbo polnil kolikor drzi wastegate, recimo 0.5 bar. Ne gleda na izpuh. Razen ce bi bil izpuh tako zadusen da se 0.5 bar nebi napolnil
Ce pa imas izpusno ohisje z variabilnimi lopaticami, ki regulirajo hitrost vrtenja turbine, je ravno zadusen izpuh tisti, ki doloca maksimalen tlak turbine. Ko pa se izpuh cisto odpre, turbo zacne polnit prevec, saj nimamo wastegate, ki bi reguliral tlak turbine.
loool.dj stari pejt nekam no.mal prebrt pa ne pametuj.
ce mas variabilno turbino nic izpuh ne doloca kok bo pritiska.pa kaj ej tebi?
ti pojma o pojmu nimas.
racunalnik nadzoruje pritisk preko senzorja in s tem doloca kok bojo lopatice odprte in s tem regulira pritisk.auspuh kle nima veze.
in ti mas sebe za nekega pro tunerja.lool an
mondy je napisal/-a:Unequal length se pojavlja samo pri serijskih kolektorjih ali recimo boxer motorjih kjer ni prostora za equal length. Vsekakor pa je to, da cevi niso enake dolžine samo hiba.
Če rabiš, da imaš navor po širokem območju je rešitev 4-2-1 kolektor, ki mora seveda imeti prve štiri cevi enake dolžine in prav tako sledeči dve enake dolžine.
Pro_Tuning je napisal/-a:Zacuda se ravno pri raznih dizlih z prevec odprtimi izpuhi pojavlja problem, da se turbine prevrtijo. Ti dizli imajo serijsko katalizatorje oziroma take in drugacne filtre, da malo manj svinjajo okolico. Hkrati so te zadeve odlicen regulator pretoka izpusnih plinov.
Samo z lopaticami je nemogoce regulirat tlak turbine, ce se spremeni upor pretoka izpusnih plinov proti nic. Ko je turbina na izpusnem delu bolj "zaprta" prej prime, proti visjim obratom, se nato pretok z lopaticami odpre, da motor lahko zadiha skozi turbino. Kaj sedaj? Izpusni del turbine je odprt do konca. Wastegate-a. ki bi reguliral tlak pa ni. Se pravi se turbo zavrti do kolikor bo se kaj goriva, ki bo dalo dovolj izpusnih plinov, da bodo gnali turbino.
Vzami navaden turbo, recimo dovolj velik na izpusni strani, kot da so lopatice v izpusnem ohisju variabilne turbine odprte do konca. Brez wastegate ventila oziroma z zablokiranim WG. In poskusi kaj se bo zgodilo. Tako so vcasih vozili v F1 s turbo motorji. Zablokiran WG za kvalifikacije. 5.5 bar tlaka.abbe je napisal/-a:Pro_Tuning je napisal/-a:abbe je napisal/-a:Pro_Tuning je napisal/-a:Dizel turbine imajo vecinoma regulacijo preko gibljivih lopatic na izpusnem ohisju.
in kaj am to vezo z samim izpuhom pa pridobitvijo moci
Mozno, da pri dizlu turbina z odprtim izpuhom toliko bolj polni, da elektronika, ki regulira dotok goriva v motor ne spusti dovolj goriva v motor.
Ce imas wastegate bo turbo polnil kolikor drzi wastegate, recimo 0.5 bar. Ne gleda na izpuh. Razen ce bi bil izpuh tako zadusen da se 0.5 bar nebi napolnil
Ce pa imas izpusno ohisje z variabilnimi lopaticami, ki regulirajo hitrost vrtenja turbine, je ravno zadusen izpuh tisti, ki doloca maksimalen tlak turbine. Ko pa se izpuh cisto odpre, turbo zacne polnit prevec, saj nimamo wastegate, ki bi reguliral tlak turbine.
loool.dj stari pejt nekam no.mal prebrt pa ne pametuj.
ce mas variabilno turbino nic izpuh ne doloca kok bo pritiska.pa kaj ej tebi?
ti pojma o pojmu nimas.
racunalnik nadzoruje pritisk preko senzorja in s tem doloca kok bojo lopatice odprte in s tem regulira pritisk.auspuh kle nima veze.
in ti mas sebe za nekega pro tunerja.lool an
abbe je napisal/-a:no k ze tok ves.povj kermu se je ze turbina prevrtela?nobenmu.to je vse baba rekla baba kazala.jst sm se neki casa vozu brez cata pa sm avto zgau pa nbenih problemou,tut pri visokih obratih.to je kr ena teorija k v praksi je ni.
pa lopatice se lahko tok premaknejo da ti pod polnim gasom ne fila turbina nic.ko mi ga je vrgl v zasilni program(map senzor zanic) je turbina s polnim gasom filala 0.2 bara.ko je vse ok mi fila 1.6.tko da ne mi kle neki govort da se bo prevrtela ker lopatice ne morejo tok se odmaknt.kr neki.
najprej probaj pa poj govor
Pro_Tuning je napisal/-a:abbe je napisal/-a:no k ze tok ves.povj kermu se je ze turbina prevrtela?nobenmu.to je vse baba rekla baba kazala.jst sm se neki casa vozu brez cata pa sm avto zgau pa nbenih problemou,tut pri visokih obratih.to je kr ena teorija k v praksi je ni.
pa lopatice se lahko tok premaknejo da ti pod polnim gasom ne fila turbina nic.ko mi ga je vrgl v zasilni program(map senzor zanic) je turbina s polnim gasom filala 0.2 bara.ko je vse ok mi fila 1.6.tko da ne mi kle neki govort da se bo prevrtela ker lopatice ne morejo tok se odmaknt.kr neki.
najprej probaj pa poj govor
Ce ni dovolj izpusnih plinov (se pravi nafte) , ki bi poganjali turbino, turbina ne bo polnila kolikor lahko.
drmocar je napisal/-a:Evo, dve slabi sliki.
Unequal length pipes
Stepped headers
Vir: A. Graham Bell: Four-stroke Performance Tuning
Pro_Tuning je napisal/-a:Da v rezervnem programu motor (oziroma turbina) ni dobil toliko nafte, da bi dal kaj od sebe . Zato se tudi imenuje rezervni program.
Da se nekako premika in ne ostanes sredi kaksne prometne ceste. Po moznosti se pripeljes se do servisa.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost