Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če avg 21, 2008 7:29 am

drsokodj je napisal/-a:Se pravi je Saxo turbo polovico formule? ;)

posnemi ga na cesti, ko bo kolektor gor


Ne, po izračunih HP/L bi moral biti 1/4, vendar še nismo dosegli 2,6 Barov , zato niti toliko še ni . Bo pa kmalu , če bo vse po planu .

F1 je šla trajno nekje cca do 750 HP / l , pri 4 valves + max Boost . Mi imamo samo 2 ventila in tudi polnenje imamo največ polovico manjše . Torej, 750 deljeno z 4 = 187,5 HP/L.
Iz tega pa sledi, da bi pri 1361 ccm morali dobiti 255,18 HP.
No, in, če se že približamo okroglih 250 HP pri 2,6-2,75 Barih, smo že zelo blizu .
To pa je tudi nekaj .

Lp

+ posnetek itak da pade sem gor 8)
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Če avg 21, 2008 7:50 am

kopron je napisal/-a:Vrtljajev mislim, da ne bo, bodo samo horspoversi .

Sicer pa, Hemi, če je F1 polnila do 5,2 Bara, sploh nevem po tvoje, zakaj so tako hudo polnili cilindre , da so dobili kaj ven pri 16 valves .



Pozabil si, da je f1 letela na neko specialno mešanico, katere cca 85% je predstavljal čisti toluene.Skratka primerljiva mešanica današnjemu 116 oktanskem dirkalnem bencinu.Imeli so dosti rezerve pri predvzigu..Poleg tega pa je bil spodnji konec motorja bulletproof :twisted:
Pa še ena stvar, če pogledaš njhove turbine vidiš, da so gromozanske (old school), v primerjavi z tvojim fenom in primerjava med boostanjem f1 in tvojega motorja z t3 turbino ni na mestu.Zanimivo bi blo videt graf kakšne njihove turbine.
Sam bi dvignil cr med 8.5-9.1, tlak bi spustil na 1.5 bar mogoče bi še pri 100oct bencinu vmešal kaj toluena, da bi ostala rezerva pri predvzigu, naredil water injection seveda, če bi IAT senzor kazal tako, potem pa bi šek na valje.Result, dobil bil lepe konje, in dober response.

just my 2 cents :lol:
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Če avg 21, 2008 8:04 am

greddy je napisal/-a:Sam bi dvignil cr med 8.5-9.1, tlak bi spustil na 1.5 bar mogoče bi še pri 100oct bencinu vmešal kaj toluena, da bi ostala rezerva pri predvzigu, naredil water injection seveda, če bi IAT senzor kazal tako, potem pa bi šek na valje.Result, dobil bil lepe konje, in dober response.


8)
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Napisal/-a GodOfAll Če avg 21, 2008 8:14 am

Zdele mal berem.... Pa to je hecn 3 bare lol no ne se fukat. To bi mogu met na 1.5
bara +200 hp... vsaka honda k ji dajo turbo not je več al manj 1.6 pa majo več konjev pa več navora pa noben nima neki ogromn barov... in vsem kr dela, pa še mal jim žre. Ne vem kaj ti čaraš. Tele duhce bi mogu polovit pa podušit, ker ti pošten nagajajo.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če avg 21, 2008 8:38 am

Aja, pozabil sem še omeniti, da sem v izračunu pozabil vkalkulirati polovico manj vrtljajev kot pri F1 .

Iz tega pa sledi, da bi morali ob upoštevanju izgub zaradi mas odračunati polovico od polovične moči zaradi polovice manj vrtlajjev , ...

... kar nanese 255 HP X 0,75 = 191, 25 HP :idea:

No, in kot vidite, smo to mejo že zdavnaj prekoračili 8) za cca 5 %.

Torej, smo celo boljši kot pri F1 teams . Jah, hudooooo, kaj naj drugega rečem .

Lp

by Boštyxz + Kopron team Si + #

( Yoni, kot sem že zdavnaj povedal, sem se pri AX-u zakalkuliral pri računanju časov, zato sem ga zmotno prišteval v previsoke kategorije)
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če avg 21, 2008 8:45 am

greddy je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:Vrtljajev mislim, da ne bo, bodo samo horspoversi .

Sicer pa, Hemi, če je F1 polnila do 5,2 Bara, sploh nevem po tvoje, zakaj so tako hudo polnili cilindre , da so dobili kaj ven pri 16 valves .



Pozabil si, da je f1 letela na neko specialno mešanico, katere cca 85% je predstavljal čisti toluene.Skratka primerljiva mešanica današnjemu 116 oktanskem dirkalnem bencinu.Imeli so dosti rezerve pri predvzigu..Poleg tega pa je bil spodnji konec motorja bulletproof :twisted:
Pa še ena stvar, če pogledaš njhove turbine vidiš, da so gromozanske (old school), v primerjavi z tvojim fenom in primerjava med boostanjem f1 in tvojega motorja z t3 turbino ni na mestu.Zanimivo bi blo videt graf kakšne njihove turbine.
Sam bi dvignil cr med 8.5-9.1, tlak bi spustil na 1.5 bar mogoče bi še pri 100oct bencinu vmešal kaj toluena, da bi ostala rezerva pri predvzigu, naredil water injection seveda, če bi IAT senzor kazal tako, potem pa bi šek na valje.Result, dobil bil lepe konje, in dober response.

just my 2 cents :lol:


Ja, mi to delamo za navaden bencin , dobavljiv pri OMV, 100 oktanov, in ne rabimo nekih specijalnih mešanic + nam zdrži ravno - pri malo nižjih konjih.

Če bi pa še mi šli na tiste extremne mešanice, potem pa sploh ne vem kake vrtoglave konje bi dobili .

No, zdaj me pa še zanima, koliko bi ti kaj dobil iz tvoje računice za ta naš motor z navadnim OMV gorivom ?

Lp
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Če avg 21, 2008 8:57 am

Ne vem bom enkrat probal navit en tak mlinček če se bo najdel kdo ki bo to financiral, na svoje stroške pa sigurno ne bom kmal šel delat take mašine.
Itak sem ti hotu sam povedat da boš tudi z manj tlaka pa drugim komp razmerjem dobil več moči in bolj uporabno z drugimi materiali.
Naredi pa kot želiš pa tud ni mi všeč da te zdej kr neki žaljo ker jz sm sam povedu svoje mnenje drugač se mi pa tvoja zagnanost pa vse to ful dobr zdi.
Itak pa ne tvoji konji ne moji ne štejejo nič dokler avto ne pokaže kolk gre na pisti in postavi čase ker tam je pa treba met še marsi kaj drugega kot max. HP...
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
automan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Če avg 21, 2008 8:57 am

Napisal/-a automan Če avg 21, 2008 9:11 am

Meni se zdi da je kompresijsko razmerje ravno pravsnje za 2.5 bar.
Recimo da bo dobil 250KM na 2.5 bar na navadnem gorivu.
Pri 9:1 bi lahko dobil na 1.5 bar dobrih 150KM. Se zmeraj na navadnem gorivu.
Ena tocka kompresije prinese 5% moci ali manj, 1 bar pa skoraj 100%.

Vsi starejsi turbo avti delajo na 7 do 7.5:1. Se posebej turbo francozi, R5 turbo, R21 in R25 turbo in Safrane Biturbo.

Tudi ta T3 turbo bo pri 250KM na meji, vec kot 270KM itak ne da od sebe. Ce bi montiral gor kaj vecjega bi sele postalo zanimivo. Kolikor razumem je moc s 75KM povecana na 200 KM. Se pravi 3x vecja in se zmeraj serijski motor.
Ce ima kdo pri nas 3x vecjo moc na serijskem motorju bi zadevo lahko pokazal, da vidimo kaj se dogaja tu okoli.

Nekdo omenja Hondo 1.6 in turbo . Ce zacnes s 160KM in 16V motorjem je velika verjetnost da bo ta motor po turbo predelavi imel vec moci kot 1.4 motor s 75KM in 8V tehnologijo.
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Če avg 21, 2008 9:19 am

Za serijski je res uredu... sam če bi pa še to spedenal bi blo pa enako pri manj tlaka turbine IN NE BI BLO TAKE TURBO LUKNJE ZABOGA... Se ne strinjam čist s tvojimi procenti glede tele teorije "Pri 9:1 bi lahko dobil na 1.5 bar dobrih 150KM. Se zmeraj na navadnem gorivu.Ena tocka kompresije prinese 5% moci ali manj, 1 bar pa skoraj 100%."
En si je ustvaru alter nick da bo zdej po ovinkih diskutiral tko da glede tega odstopam od teme.
Velik sreče ;)
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
dawet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr jan 17, 2007 10:26 pm
Kraj: SG, MB

Napisal/-a dawet Če avg 21, 2008 9:39 am

automan je napisal/-a:Ce ima kdo pri nas 3x vecjo moc na serijskem motorju bi zadevo lahko pokazal, da vidimo kaj se dogaja tu okoli.


Poznam enega takega zelo dobro. Sliši na ime "medo". Pa moč je še več kot 3-kratna... Motor je 1.0, tlak pa do 1.2 bar

Kar se tiče kopronovih projektov pa raje ne bi začel komentirat, ker bi razbil tipkovnico in ekran ko bi začel pisat.

LP
 
automan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Če avg 21, 2008 8:57 am

Napisal/-a automan Če avg 21, 2008 9:42 am

Motor ima v turbo luknji isto navora kot prej originalni. Mad je to ze napisal v tej temi. CR ratio nima nic vpliva na turbo luknjo. Prej velikost turbine. Sem prebral od zacetka in se je zmontiralo kar je bilo pri roki. Predvidevam da bi verjetno dali kaksno drugo novejso bolj odzivno turbino, ce bi bilo denarja dovolj.

Koliko ima tisti 1.0 motor moci v originalu in koliko po turbo predelavi?
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Če avg 21, 2008 10:33 am

One last topic which is often addressed incorrectly is the topic of boost lag and boost threshold. A lot of people think that compression ratio effects lag and onset times, but that’s not necessarily true. In order to spool the turbo you need exhaust gas energy, and there is no really good reason why one motor would have less exhaust gas energy than the other. As a matter of fact, the lower compression motor may have more exhaust gas energy because there is less of a volume ratio and therefore less of the energy goes into spinning the crank.

What does happen is the car will different more power out of boost; with the same air density and different compression ratios, the higher compression motor is going to make more power. This makes the car feel faster out of boost, which gives a lot of people the impression that it is spooling faster. Additionally, if both motor spool to full boost at 3750 rpm, then the motor with more power out of boost (higher compression) will get to that engine speed faster.

Regardless, the actual turbo lag is basically independent of compression ratio.
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Če avg 21, 2008 11:49 am

Yoni je napisal/-a:Upam da boš enkrat to videl v živo... ;)


Jest sem dost star, da sem tole videl v zivo peljat. Pa tudi motor od blizu videl, se predno je prisel v tehnicni muzej.
Blok od starega 1602, glava 16V cisto nekaj drugega, spodaj vse suho in drugacno, turbo niti ne tako zelo velik, ampak stare konstrukcije, high pressure tja do 4.5bara, ce se prav spomnim, vrtelo se je blizu 10000RPM in je za best lap zmoglo 1200KM, kar je vec kot 12x moc originalnega motorja, za dirko pa ene 800. Pa milijon neumnosti narejenih... Loputa za gas pred turbino, ena vzigalna tuljava z razdelilnikom, vbrizg Kugelfischer, NIC elektronike (!!!). Ce se prav spomnim, so se hvalili, da ima v tisoc obratih skok moci z 400 na 800 konj. Toliko o pravi turboluknji. :D Kdobopatopelu d.o.o.

Samo so fantje vedeli kaj delajo. In budget ni bil glih limitiran.

Kar se pa saxo projekta tice, pa jasno... Spostovanja vredno, da se nekdo spravi eksperimentirat. Rezultati cez moja pricakovanja, zato moram pir placat :roll: . Sicer pa veliko volje, malo manj znanja, (verjetno) se manj denarja, ampak tja do leta 2050 bo nekaj konkurencnega danasnji F1 narejeno ;)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če avg 21, 2008 12:33 pm

MikeLima je napisal/-a:
Yoni je napisal/-a:Upam da boš enkrat to videl v živo... ;)


Jest sem dost star, da sem tole videl v zivo peljat. Pa tudi motor od blizu videl, se predno je prisel v tehnicni muzej.
Blok od starega 1602, glava 16V cisto nekaj drugega, spodaj vse suho in drugacno, turbo niti ne tako zelo velik, ampak stare konstrukcije, high pressure tja do 4.5bara, ce se prav spomnim, vrtelo se je blizu 10000RPM in je za best lap zmoglo 1200KM, kar je vec kot 12x moc originalnega motorja, za dirko pa ene 800. Pa milijon neumnosti narejenih... Loputa za gas pred turbino, ena vzigalna tuljava z razdelilnikom, vbrizg Kugelfischer, NIC elektronike (!!!). Ce se prav spomnim, so se hvalili, da ima v tisoc obratih skok moci z 400 na 800 konj. Toliko o pravi turboluknji. :D Kdobopatopelu d.o.o.

Samo so fantje vedeli kaj delajo. In budget ni bil glih limitiran.

Kar se pa saxo projekta tice, pa jasno... Spostovanja vredno, da se nekdo spravi eksperimentirat. Rezultati cez moja pricakovanja, zato moram pir placat :roll: . Sicer pa veliko volje, malo manj znanja, (verjetno) se manj denarja, ampak tja do leta 2050 bo nekaj konkurencnega danasnji F1 narejeno ;)


... Hvala če mi to ti rečeš sem počaščen ... recimo, da sem te vedno imel za starosto turbo tuninga ... :D pir plačam komot jaz ... L.p. Max
Zadnjič spremenil Mad, dne Ne avg 24, 2008 6:52 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če avg 21, 2008 2:12 pm

Yoni je napisal/-a:
MikeLima je napisal/-a:
Yoni je napisal/-a:Upam da boš enkrat to videl v živo... ;)


Jest sem dost star, da sem tole videl v zivo peljat. Pa tudi motor od blizu videl, se predno je prisel v tehnicni muzej.
Blok od starega 1602, glava 16V cisto nekaj drugega, spodaj vse suho in drugacno, turbo niti ne tako zelo velik, ampak stare konstrukcije, high pressure tja do 4.5bara, ce se prav spomnim, vrtelo se je blizu 10000RPM in je za best lap zmoglo 1200KM, kar je vec kot 12x moc originalnega motorja, za dirko pa ene 800. Pa milijon neumnosti narejenih... Loputa za gas pred turbino, ena vzigalna tuljava z razdelilnikom, vbrizg Kugelfischer, NIC elektronike (!!!). Ce se prav spomnim, so se hvalili, da ima v tisoc obratih skok moci z 400 na 800 konj. Toliko o pravi turboluknji. :D Kdobopatopelu d.o.o.


Jaz sem motor videl v bmw-jevem muzeju v munchnu... Tisti je imel high pressure celo 5,2bara, vsaj tako je pisalo na tablici. Tista loputa pa ni bila glavna loputa za gas, ampak loputa s katero je dirkač iz kokpita z eno ročico odpiral in zapiral turbino-primitivno v bistvu...


Ja, res je,; Max Boost = bil do 5,2 Barov in pri 1500 ccm so izstisnili skoraj 1500 HP pri 12800 RPM , vendar to samo za 2 kroga treninga/kvalifikacij, potem pa sta se blok + glava oba "stopila" in sta morala direkt na odpad.
Za trajnejše dirke pa so se vozili na cca 1200 HP , da je kaj več zdržalo, kot je razložil Mitja Vseneved.

Morali bi še izbrskati podatke od C.R. tega motorja + sestave batov .

Lp

by Boštyxz + #
 
Uporabniški avatar
gregaVW
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe jul 06, 2007 9:53 am

Napisal/-a gregaVW Če avg 21, 2008 8:17 pm

Na tej strani so vse legende F1 turbo+ ostalo in veliko informacij o CR, barih itd, tako da Kopron kar malo preštudiraj
:D :D malo heca more biti :lol: lp

aja link:

http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html

to je sam za onega BMW-ja, sej na strani so pa vsi drugi

zanimivo, he he CR je imel pa tale F1 turbo BMW, kot Saxo :lol: :lol: nekaj pa je!!
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če avg 21, 2008 9:01 pm

lih tko btw eno uprasanje...zakaj nebi dal dve turbine zaporedno vezane, tako da bi dal eno manjso turbino za nizje obrate da bi zmanjsal turbo luknjo ali pa kompresor kot je imela lancia vcasih ko je bla se grupa B? :) ste razmisljali kaj v tej smeri?? :)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Če avg 21, 2008 9:18 pm

Danes je bil Boštjan pri meni ...je prišel po ne kos za Saxoja...


tista bela raketa dela čudeže :D


za tisti motor, ki ga ima notri, iztisne skoraj nemogoče....

Boštjan, ti pa čimprej zrihtaj saxo-ja da bo vozen pa prid pokazat
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Če avg 21, 2008 11:23 pm

Dariooo je napisal/-a:lih tko btw eno uprasanje...zakaj nebi dal dve turbine zaporedno vezane, tako da bi dal eno manjso turbino za nizje obrate da bi zmanjsal turbo luknjo ali pa kompresor kot je imela lancia vcasih ko je bla se grupa B? :) ste razmisljali kaj v tej smeri?? :)

Ali pa tako kot ima VW TSI motor? 8) To so dobro (ponovno) izumili pri VW. :P
Sicer pa zanimiva debata in glede na sedanji razvoj bi bil hec, da bi z novimi materiali/znanjem naredili novo varianto enega takega motorja. Bi videli koliko bi sodoben motor iztisnil in koliko zdržal. Svečke/vžig, (premajhen?) ic, turbina so že stvari, ki so dandanes gotovo bistveno boljše. Ali se motim?
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe avg 22, 2008 6:31 am

Joooooj, groooooznooo , ... :shock: :o :shock: ... kaj se dogaja ...

Namreč, sinoči sem šel na probo , ... in, da ne omenjam vsega bliskanja + pokanja- gromenja kot v Max-nevihti, ... aaaaaaampak, tisti rdečerjavooranžni plamen , ... to je huje kot v grozljivki .
Kakšni duhovi , ... uh, uf, ... skoraj nemogoče ...
Več kot pol kubika plamena vrže ven zadaj !
In, kot se mi zdi, je razneslo zadnji lonec , ker ima čisto čudno drugačen glas sedaj . Moram še pogledati kaj se je dogajalo / zgodilo z loncem.

Sicer pa gre malo manj zdaj z začasnim kolektorjem , ker je loputa samo fi 40 .

Grega , saj, tisto stran sem pregledoval že včeraj dopoldne, le da nisem pregledal do dna in nisem prišel do onih podatkov o motorju .

Torej, so šli do 5,5 Barov . Iz tega sledi , da moramo mi iti vsaj na 2,75 Bara .
Torej, idealnooptimalni CR pa je 7,5 :1 , točno tak kot ga je imela moja Alfa Turbo.
Možno, da je na Saxotu res malo premajhen CR, vendar je iz prvotnih 7,5:1 kolikor sem predvidel , padla na 7,1 :1 samo zaradi sile razmer, ker ni bilo možno dobiti drugega, tanjšega tesnila za na glavo . Varianta bi edino ostala še ta, da bi stanjšal distančno plošči, vendar , ker je Inox , je to malo težje, ker jo magnet nebi prijel, + bi bilo predrago . Treba bi jo bilo iz 3 mm stanjšati na 2,5 mm . Vendar to za1X odpade , ker funkcionira dokaj dobro .

Sedaj pa plan za naprej = tak ;

Mi bomo z to tehnologijo/tehniko še poizkušali dobiti ven kar se bo dalo , in bomo za konec verjetno še videli če-bo + koliko-bo izdržal motor z temi pogoji.

Itak pa bo sedaj stekla preusmeritev projekta v podoben motor v drugem avtu , ker ... ups, upam, da nisem že preveč povedal .

Lp , čaw, za 1X ...

by Bošty + #
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov