Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Sr feb 25, 2009 7:35 pm

HONDASHY je napisal/-a:Aha, GTI poščije VTEC?
Dokaz da ga ne, in to v večih poiskusih ;)
http://www.youtube.com/watch?v=qdxsJrPFKRo
S tem da ima golf 200 hp in DSG ;) ;)
In še malo VTEC-a(vredno ogleda)...
http://www.youtube.com/watch?v=E9O5qIvFs7w
Ps: Me zanima kdaj bo Golf tako zapel :twisted:

No dej gremo zdej z youtube vsak ene filmčke limat pa dokazovat vsak svoje. Kaj pa če je hondaš štartal z 5k rpm, DSG pa ni mel lounch controla pa je z 800rpm štartal?
e-kreganje ftw.
vtec je čist uredu sistem. Če ti tak način vožnje paše pa še tok bolš..
Zadnjič spremenil W|zz, dne Sr feb 25, 2009 7:36 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Sr feb 25, 2009 7:36 pm

@primozek68
VTEC zastarela stvar :lol: ? Če je zastarela še ne pomeni, da ni zanesljiva.
Sej TDI (PD) je tudi zastarela in klenkajoče glasna stvar, pa so jo vse do danes uporabljali.
Potem je tudi turbina zastarela stvar, če se uporablja dolgo časa v agregatih :roll:

Sej ne rečem, da je GTI slab ali pa da je VTI slab. 100 ljudi 100 čudi. Vsaka stvar (GTI, VTI...) ima svojega kupca in kupec se bo z razlogom odločil za to stvar.

Tisti filemček... če je to EG6 je treba tudi upoštevat, da ima cca. 1000 kg, se bolj/hitreje zavrti, Golf je pa težji za ene 300kg.
Je pa veliko tega odvisno: od gum, voznika...

Npr. > http://www.youtube.com/watch?v=KCGvdFBroyI
Zadnjič spremenil chevy, dne Sr feb 25, 2009 7:45 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
HONDASHY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Sr feb 11, 2009 4:19 pm
Kraj: Trzin

Napisal/-a HONDASHY Sr feb 25, 2009 7:44 pm

W|zz je napisal/-a:
HONDASHY je napisal/-a:Aha, GTI poščije VTEC?
Dokaz da ga ne, in to v večih poiskusih ;)
http://www.youtube.com/watch?v=qdxsJrPFKRo
S tem da ima golf 200 hp in DSG ;) ;)
In še malo VTEC-a(vredno ogleda)...
http://www.youtube.com/watch?v=E9O5qIvFs7w
Ps: Me zanima kdaj bo Golf tako zapel :twisted:

No dej gremo zdej z youtube vsak ene filmčke limat pa dokazovat vsak svoje. Kaj pa če je hondaš štartal z 5k rpm, DSG pa ni mel lounch controla pa je z 800rpm štartal?
e-kreganje ftw.
vtec je čist uredu sistem. Če ti tak način vožnje paše pa še tok bolš..

Jah in kaj zdj...naj se zdj baha s tem svojim DSG menjalnikom če se lahko!
Drugače je bilo to posneto 3 tedne nazaj v Cerknici ob moji prisotnosti...če pa ti to ni dovolj, ti lahko še povem da je tale poscan VTEC tut Cayman-a S, ki je bil predelan v Rinspeedu v švici dol poču.In to v večkrat zaporedoma!

Lp,mišičnjaki! ;)
NO BOOST! NO BOTTLE! JUST FOOT ON THE THROTTLE!!!
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Sr feb 25, 2009 7:47 pm

Track day, hondashy, track day. Ne pa 'glavni na vasi' drag race...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr feb 25, 2009 8:08 pm

Pa sej to ne morš verjet :roll: :roll: k kup otroc k limajo filmčke pa lapajo u tri krasne.

P. govora je o sistemu krmiljenja ventilov.

Če pa že delate primerjave bodite pa vsaj korektni. Če se primerja GTi in VTI glejte II in III generacijo Golfa.

Že dajete primerjavo Integre in V GTI-ja, spet vzemte v zakup razmerje teža/moč. Ampak je težko bit objektiven če vidiš samo tisto k. H značko pred sabo :roll: :roll:

Ma brezveze,
Zadnjič spremenil CupraR, dne Sr feb 25, 2009 8:16 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Sr feb 25, 2009 8:10 pm

HONDASHY je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:
HONDASHY je napisal/-a:Aha, GTI poščije VTEC?
Dokaz da ga ne, in to v večih poiskusih ;)
http://www.youtube.com/watch?v=qdxsJrPFKRo
S tem da ima golf 200 hp in DSG ;) ;)
In še malo VTEC-a(vredno ogleda)...
http://www.youtube.com/watch?v=E9O5qIvFs7w
Ps: Me zanima kdaj bo Golf tako zapel :twisted:

No dej gremo zdej z youtube vsak ene filmčke limat pa dokazovat vsak svoje. Kaj pa če je hondaš štartal z 5k rpm, DSG pa ni mel lounch controla pa je z 800rpm štartal?
e-kreganje ftw.
vtec je čist uredu sistem. Če ti tak način vožnje paše pa še tok bolš..

Jah in kaj zdj...naj se zdj baha s tem svojim DSG menjalnikom če se lahko!
Drugače je bilo to posneto 3 tedne nazaj v Cerknici ob moji prisotnosti...če pa ti to ni dovolj, ti lahko še povem da je tale poscan VTEC tut Cayman-a S, ki je bil predelan v Rinspeedu v švici dol poču.In to v večkrat zaporedoma!

Lp,mišičnjaki! ;)

Še reč da je ta honda serijska (kolk konjev ima sploh?), pa si vsem antihondašem polepšal večer s tem postom. Smeha bo sigurno dovolj :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr feb 25, 2009 8:11 pm

mišek je napisal/-a:Okej, okej honda ni za mene. Mogoče dizel; Acord limuzina :tomidelej: Sej to sem si že mislil, da tak motor, ki ga moreš tišat ni za mene. No zdaj ste pa še sami uporabniki to potrdili, da v nižjih obratih honda ni doma.
Tist, ko pa pišete, da malo nad 60 km/h v peti prestavi pomeni mučenje motorja, to pa prazno slamo mlatite. Jaz za vožnjo po ravnini od hitrosti 65 navzgor uporabljam 5. prestavo. Pri 2000 obr. v 5. prest. gre točno 70 km/h. V čem bi bil zdaj problem? Motor prede kot mucek, je tih in pri tem minimalno porabi, ob dodajanju gasa pa čisto normalno nabira hitrost. Se lahko čisto normalno vozim po teh naših zavitih lokalnih cestah. Večinoma so pa ceste itak zasedene, tako da niti ni potrebe, da bi se nekaj preganjal.
Avtomatika pa sloh nočem. Ko bom menjaval avto bo res mogoče prišel v poštev kak turbo bencinar. Bomo videli kako se bo obnesel ta novi rod motorjev.


Res ne vem kaj pričakuješ. Noben 16v bencinar ni pr nizkih obratih "doma". Pa je to Honda al pa Renault. Še nekrat poglej si osnove 16v motorja. Čisto drugače kot tvoj 8v.

Noben ne piše o mučenju motorja pr 65km/h če imaš v 5-i prestavi. Je pa definitivno mučenje takega motorja 16v če hočeš začet v 5-ti pri 65 pospeševat.

Resno razčisti pojme 8v in 16v pa ti bo marsikej jasno..
 
Uporabniški avatar
ru7
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: To feb 20, 2007 4:46 pm

Napisal/-a ru7 Sr feb 25, 2009 8:15 pm

Tole ni glih VTI, tko da primerjava ni na mestu.

Brez veze vseskup
I would make no more than 0.5 horsepower. A horse can make 1, and since I'm not a horse, then 0.5 hp sounds like a good figure.
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Sr feb 25, 2009 8:23 pm

W|zz je napisal/-a:
HONDASHY je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:
HONDASHY je napisal/-a:Aha, GTI poščije VTEC?
Dokaz da ga ne, in to v večih poiskusih ;)
http://www.youtube.com/watch?v=qdxsJrPFKRo
S tem da ima golf 200 hp in DSG ;) ;)
In še malo VTEC-a(vredno ogleda)...
http://www.youtube.com/watch?v=E9O5qIvFs7w
Ps: Me zanima kdaj bo Golf tako zapel :twisted:

No dej gremo zdej z youtube vsak ene filmčke limat pa dokazovat vsak svoje. Kaj pa če je hondaš štartal z 5k rpm, DSG pa ni mel lounch controla pa je z 800rpm štartal?
e-kreganje ftw.
vtec je čist uredu sistem. Če ti tak način vožnje paše pa še tok bolš..

Jah in kaj zdj...naj se zdj baha s tem svojim DSG menjalnikom če se lahko!
Drugače je bilo to posneto 3 tedne nazaj v Cerknici ob moji prisotnosti...če pa ti to ni dovolj, ti lahko še povem da je tale poscan VTEC tut Cayman-a S, ki je bil predelan v Rinspeedu v švici dol poču.In to v večkrat zaporedoma!

Lp,mišičnjaki! ;)

Še reč da je ta honda serijska (kolk konjev ima sploh?), pa si vsem antihondašem polepšal večer s tem postom. Smeha bo sigurno dovolj :mrgreen:


Tisi drugi link ima Integra 240 km skunk2 predelave (izpušni sistem, odmične,...)
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Sr feb 25, 2009 8:44 pm

Samo kak ima pa ta Integra kratke prestave
V drugi gre 90 pri 9000 obr. :shock: Pa kaj si nor, to se pelješ v drugi po teh klancih 40 na uro pa imaš čez 4000 obr. :) To če nisi navajen je verjetno težko vozit tak avto, če ti pri tako nizkih hitrostih motor žvižga s tako divjimi obrati. Če pa šaltaš pa vleče ne.

P.S. Ja kaj pa so osnove 16v motorja? Po štiri ventile na valj ima, krmiljenje je pa isto. Navor pa tudi nimajo tako slab v nizkih obratih, da pri 2000 ne bi vlekel.
Pač to navadni 16v motorji brez VTEC ali pa kak Vanos ali kaj podobnega.
Sej če pogledam ima moj motor 114 Nm pri 4250 obr. Torej ni to pri nizkih obr. pa kljub temu dobro vleče v peti od 60 naprej A 16v ima pa 127 Nm pri 3750 obr.; torej še boljše, ker prej doseže max navor. Nimam zdaj diagramov obeh motorjev, vendar ne verjamem, da bi imel 16v pri 2000 obr. nižji navor kot 8v. Zakaj bi se potem 16v in pri istem menjalniku bolj mučil??

Drugače pa ne se kregat zdaj kateri je boljši pa tu zraven razne golfe mešat. :ne
 
Uporabniški avatar
Ravo
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Po mar 24, 2008 11:19 am
Kraj: Moravče-Kamnik

Napisal/-a Ravo Sr feb 25, 2009 8:55 pm

prestavno razmerje pr integri je narjeno tko da so 1,2,3 kratke da maš za pospeške pol 4,5 sta pa dolgi za končno.nism čist sigurn se mi pa zdi da gre integra v 4 prestavi 205 km/h (po števcu seveda)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr feb 25, 2009 10:01 pm

mišek je napisal/-a:Samo kak ima pa ta Integra kratke prestave
V drugi gre 90 pri 9000 obr. :shock: Pa kaj si nor, to se pelješ v drugi po teh klancih 40 na uro pa imaš čez 4000 obr. :) To če nisi navajen je verjetno težko vozit tak avto, če ti pri tako nizkih hitrostih motor žvižga s tako divjimi obrati. Če pa šaltaš pa vleče ne.

P.S. Ja kaj pa so osnove 16v motorja? Po štiri ventile na valj ima, krmiljenje je pa isto. Navor pa tudi nimajo tako slab v nizkih obratih, da pri 2000 ne bi vlekel.
Pač to navadni 16v motorji brez VTEC ali pa kak Vanos ali kaj podobnega.
Sej če pogledam ima moj motor 114 Nm pri 4250 obr. Torej ni to pri nizkih obr. pa kljub temu dobro vleče v peti od 60 naprej A 16v ima pa 127 Nm pri 3750 obr.; torej še boljše, ker prej doseže max navor. Nimam zdaj diagramov obeh motorjev, vendar ne verjamem, da bi imel 16v pri 2000 obr. nižji navor kot 8v. Zakaj bi se potem 16v in pri istem menjalniku bolj mučil??

Drugače pa ne se kregat zdaj kateri je boljši pa tu zraven razne golfe mešat. :ne


Ej nimam pojma kaj ti gledaš, 8V dosežejo max navor precej prej kot primerljiv 16v. Najlepše je gledat motorje istega proizvajalca. +ker se 8V manj vrti so ponavadi tudi menjalna razmerja spremenjena. Spet pa je odvisno od posamezne fabrke.

Prednost 16v je predvsem v boljšem izkoristku (boljše izgorevanje) posledično so načeloma bolj varčni kot 8V motorji.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr feb 25, 2009 10:35 pm

pa zakaj je skos kregarija okol vti pa gti pa kr neki.
enkrat bla debata da je filozofija hondinih sportnih avtou cist drgacna od vw-jevih.(govorim za starejse honde).
govori se o vtec tehnologiji kako dela za kaj je ok za kaj ni ok...
ne zj kle kr neki ehe golfe gti pa to umes..
vtec je cist ok stvar za enga k ga rd gon pa se mu da ob vsakem prehitevabju saltat.
pac motor enostavno nima navora in je treba zato saltat da mas obrate pa moc.
p.s. pa sj to nc ni nouga sj vsi ze vemo to...
Ni vse res kar napišem
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Sr feb 25, 2009 10:59 pm

Renaultov motor 1.4 navaden ima 114 Nm pri 4250 obr. pri 5500 pa ima 75 KM.
1.4 16V ima 127 Nm pri 3750 obr. pri 6000 pa ima 98 KM.
To so čisto pravi podatki.
Recimo še podatki za motor 1.2 (93 Nm/2500 obr.; 60 KM/5250 obr.)
1.2 16V (105 Nm/2500 obr.; 75 KM/5500 obr.)
No in zdaj, če primerjaš oba 75 konska, eden 1.4 navaden in v drugem primeru 1.2 16V, ki je zamenjal 1.4 motor, vidiš, da ima 16V največji navor manjši, je pa max. dosti prej kot pri 8V, moč pa imata isto in tudi pri istih obratih.
No zdaj mi pa razloži to. Je pa res, da je ta 1.2 16V bolj izjema, vsi drugi s štiri ventilsko tehniko imajo max. navor večinoma okrog 3750.
Recimo novi clio s 1.4 motorjem ima max. navor na 4250 (127 Nm), pri 2000 obr. pa ga ima okrog 115 Nm. Mislim, da je to čisto dovolj za lagodno vožnjo pri teh obratih v peti prestavi. Če se jaz lahko brez problema z mojim peljem, zakaj pa novi s 16V tega ne bi bil zmožen? Mislim, da to ne more bit problem in zato izjave, da 16- ventilarji slabo vlečejo pri nizkih obratih niso najbolj na mestu. Slabše vlečejo,kot v višjih, ampak ne pa, da se ne bi dalo peljat. Verjetno je pa v prožnosti tak motor malo slabši kot pa enako močen 1.6 s 8v.

No zdaj pa dosti, jaz sem povedal kar sem mislil; 16v da več max. moči v nižjih obratih pa ohrani navor isto prostorninskega 8v motorja.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr feb 25, 2009 11:04 pm

pa sj je dovolj.sam zakaj mislis da motor ne trpi?
to je isto k ce bi ti v kreber s kolesm poganjal v nevem kako visoki prestavi,bi se recmo dvignu s sedeza pa s prenasanjem tez poganjal pedalo.sj slo bi ze,sam bi scasoma raztegnu ktno,pa skrivil pedala pa mogoce se kaj..
po pa mau razmisl
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr feb 25, 2009 11:21 pm

Enkrat navajš eno enkrat pa drugo: Clio 1.4 16v ima max navor pr 4250 :roll: :roll: ne vem zakaj pišeš enkrat 3750..

Dacia z renault 1,4 motorjem 8v in 75 ps ima max navor pri 3000rpm.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Sr feb 25, 2009 11:26 pm

Pa dej ne ga srat, kaj če motor trpet če se po ravnem pelješ s 2000 obrati?
To so ja čist normalni delovni obrati. Drugo bi bilo, če bi ga matral s 1500, samo to, ga itak po glasu poznaš ali mu ustreza ali ne. Oz. če imaš potovalni računalnik se to tudi lepo vidi na trenutni porabi. Če imaš v previsoki prestavi, da začne motor jamrat, zaradi prenizkih obratov ti kaže večjo porabo kot potem ko šaltaš.
Po ravnem more vsak avto it s 2000 obr. brez da kaj jamra (5 prestava pa da je kolikor toliko normalen menjalnik), razen če so kaka čudna prestavna razmerja.
Ampak večina jih ima v tem režimu hitrost okrog 70, (pri bencinarjih), če pa je ta hitrost večja je pa to ponavadi pri močnejših avtih in zaradi tega tudi nima kaj jamrat. Če je 3.0 motor lahko gre magari 100, tak motor ima itak navora preko 300 Nm , tak da more vlečt, drugače je pa za v grmovje :)
Zadnjič spremenil mišek, dne Sr feb 25, 2009 11:37 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Sr feb 25, 2009 11:34 pm

CupraR je napisal/-a:Enkrat navajš eno enkrat pa drugo: Clio 1.4 16v ima max navor pr 4250 :roll: :roll: ne vem zakaj pišeš enkrat 3750..

Dacia z renault 1,4 motorjem 8v in 75 ps ima max navor pri 3000rpm.


Ta novi Clio 3 ima pri 4250. Prjšni model ima pa pri 3750. To je za 16v.
Moj Clio je let.98 in ima pri 4250 (8v). Pač z različnimi modeli to malo spreminjajo.
Jaz sem gledal v katalogu za Dacio pa tudi piše pri 4250 :?

Se opravičujem za OFF, tole nima nobene veze s Hondo.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če feb 26, 2009 11:10 am

mišek je napisal/-a:Pa dej ne ga srat, kaj če motor trpet če se po ravnem pelješ s 2000 obrati?
To so ja čist normalni delovni obrati. Drugo bi bilo, če bi ga matral s 1500, samo to, ga itak po glasu poznaš ali mu ustreza ali ne. )

kokr vem si napisal da se vozs 50km/h v 5. prestavi.in to jeglih nekje 1500 obratou.
ti sam sebe kontriras,negiras...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
A.F.
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: So apr 10, 2004 12:57 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a A.F. Če feb 26, 2009 12:29 pm

mišek, jaz sem si tud pred časom lastil bencinarja 1.6 16v in me je najbolj motilo to, da ga je bilo potrebno vrteti nad 4000 obrati, če sem hotel, da se je kam premaknil.

Potem sem kupil avto z turbodizelskim motorjem in lahko rečem, da mi je pisan na kožo. Vleče od 1800 naprej, maksimalni navor doseže pri 2000 in to je to. Več kot do 2500 ga nikoli ne vrtim, ker ni potrebe po tem.

Pač vsakemu svoje - eni imamo raje, da mašina lepo vleče iz nizkih obratov, drugim pa se bolj dopade vožnja na visokih obratih.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov