Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a R 34 GT-R Če sep 08, 2011 3:52 pm

Ciko88 je napisal/-a:Meni se pa zdi, da zadeve vsi skupaj malo mešate.

Kar se tiče magnetov in teh podobnih zadev, se strinjam, zadeva ne deluje, kar pa se tiče DrionPower & DrionHeat, pa naj povem svoj primer. Montiral sem na bencinarja --> ne le manjša poraba za slab liter, temveč imam občutek, da avto mirnejše teče, na avtocesti mi ga ni treba toliko "tišat" in nenazadnje pri merjenju emisij je avto pred vgradnjo imel več plinov in emisij kot po vgradnji driona.
[brisana reklama] in se odločil za nakup DrionHeat --> ionizator za oljni gorilec Buderus za ogrevanje hiše.
Razultati so bili presenetljivi. Testiral sem, v kolikšnem času se sanitarna voda ogreje ter meril čas delovanja gorilca. Brez DrionHeat je za ogretje sanitarne vode gorilec potreboval dobrih 5 minut, ko sem čez tri dni, ko se je vse ohladilo zadevo zopet testiral, toda tokrat z DrionHeat, je gorilec sanitarno vodo ogrel v presenetljivih 3 minutah. Nad razultatom sem bil pozitivno presenečen. Se pravi, porabil sem za slabe 2 minute manj goriva,tako da men zadeva deluje.


Se zavedaš, da govoriš o 40% :?:
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a srcnik Če sep 08, 2011 6:01 pm

Ciko88 je napisal/-a:Meni se pa zdi, da zadeve vsi skupaj malo mešate.

Kar se tiče magnetov in teh podobnih zadev, se strinjam, zadeva ne deluje, kar pa se tiče DrionPower & DrionHeat, pa naj povem svoj primer. Montiral sem na bencinarja --> ne le manjša poraba za slab liter, temveč imam občutek, da avto mirnejše teče, na avtocesti mi ga ni treba toliko "tišat" in nenazadnje pri merjenju emisij je avto pred vgradnjo imel več plinov in emisij kot po vgradnji driona.
[brisana reklama] in se odločil za nakup DrionHeat --> ionizator za oljni gorilec Buderus za ogrevanje hiše.
Razultati so bili presenetljivi. Testiral sem, v kolikšnem času se sanitarna voda ogreje ter meril čas delovanja gorilca. Brez DrionHeat je za ogretje sanitarne vode gorilec potreboval dobrih 5 minut, ko sem čez tri dni, ko se je vse ohladilo zadevo zopet testiral, toda tokrat z DrionHeat, je gorilec sanitarno vodo ogrel v presenetljivih 3 minutah. Nad razultatom sem bil pozitivno presenečen. Se pravi, porabil sem za slabe 2 minute manj goriva,tako da men zadeva deluje.


Oglaševanje... uporabnik s prvim postom... dobrodošli v termah Banovci...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a pskoda Če sep 08, 2011 6:09 pm

40% prihanka :lol: :lol: :lol: dol bom padel :lol: :lol: :lol:
Lp
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a _furby_ Če sep 08, 2011 6:15 pm

pskoda je napisal/-a:40% prihanka :lol: :lol: :lol: dol bom padel :lol: :lol: :lol:


to je to. najine corse bojo mele porabo med 5 in 6 l/100km :twisted:
turbo inside
 
Uporabniški avatar
ChuckNorris
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Po jul 20, 2009 1:49 pm
Kraj: Maribor

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a ChuckNorris Če sep 08, 2011 6:16 pm

srcnik je napisal/-a:
Ciko88 je napisal/-a:Meni se pa zdi, da zadeve vsi skupaj malo mešate.

Kar se tiče magnetov in teh podobnih zadev, se strinjam, zadeva ne deluje, kar pa se tiče DrionPower & DrionHeat, pa naj povem svoj primer. Montiral sem na bencinarja --> ne le manjša poraba za slab liter, temveč imam občutek, da avto mirnejše teče, na avtocesti mi ga ni treba toliko "tišat" in nenazadnje pri merjenju emisij je avto pred vgradnjo imel več plinov in emisij kot po vgradnji driona.
[brisana reklama] in se odločil za nakup DrionHeat --> ionizator za oljni gorilec Buderus za ogrevanje hiše.
Razultati so bili presenetljivi. Testiral sem, v kolikšnem času se sanitarna voda ogreje ter meril čas delovanja gorilca. Brez DrionHeat je za ogretje sanitarne vode gorilec potreboval dobrih 5 minut, ko sem čez tri dni, ko se je vse ohladilo zadevo zopet testiral, toda tokrat z DrionHeat, je gorilec sanitarno vodo ogrel v presenetljivih 3 minutah. Nad razultatom sem bil pozitivno presenečen. Se pravi, porabil sem za slabe 2 minute manj goriva,tako da men zadeva deluje.


Oglaševanje... uporabnik s prvim postom... dobrodošli v termah Banovci...

pustite ga še malo, da vidimo kaj bo povedal v zagovor :)
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a Jerry007 Če sep 08, 2011 6:40 pm

Meni se čudno zdi, da to same firme že zraven ne vgradijo, če že res deluje in nima negativnih stranskih učinkov :roll:
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a lizard Pe sep 09, 2011 2:09 am

@Ciko88: Spet eno navadno nakladanje oz. reklamiranje - preberi moj post par strani nazaj, kjer je razloženo zakaj zadeva ne deluje.

Lahko mi pa razložiš fizikalno in kemijsko kako stvar deluje, pa se potem menimo naprej. In predvsem prvo vprašanje - po kateri tehniki in logiki bi ti ioniziral kurilno olje, ki je sestavljeno iz nepolarnih molekul, torej molekul ki ne vsebujejo nobenih polarnih funkcionalnih skupin. Me prav zanima odgovor...
 
Ciko88
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če sep 08, 2011 3:16 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a Ciko88 To sep 13, 2011 2:43 pm

Se opravičujem, da sem povezal stvari z ionizatorjem, vendar ta zadeva deluje na principu resonančnega valovanja.

lizard:
Praviš, de na kurilnem olju sploh ne more delat??? A pol na nafti pa bi bla možnost, da bi lohka?

Ioni oz. elektroni s pozitivnim ali negativnim električnim nabojem, ki imajo vlogo vezi med atomi molekul postanejo ob resonanci zaradi dodane energije zelo aktivni. Lažje potujejo, kar v procesu zgorevanja pomeni, da se lažje in boljše povežejo s kisikom. Take naprave imajo največji vpliv, če so montirane na dovodni cevi čimbližje koncu, kjer gorivo izgoreva.
PS. Očitno se še peč v treh dneh ni ohladila čisto na začetno temperaturo, vendar vem, kaj sem izmeril. In razultate sem samo posredoval naprej, tako da tistem, ki mi ne verjame, mu tudi ni treba, saj men je vseen, kvo si vi mislite, jes vem, da men zadeva znižuje porabo, tok de tist, ko pa ne vrjame, mu pa tud Bog ne more več pomagat.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a simply To sep 13, 2011 5:22 pm

Vsekakor ne razumem zakaj zaboga že proizvajalci nočejo? dognati takšne zadevice.

Kmalu bo postalo v modi čipanje gorilcev na kurilno olje.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a lizard Sr sep 14, 2011 10:18 am

Ciko88 je napisal/-a:Se opravičujem, da sem povezal stvari z ionizatorjem, vendar ta zadeva deluje na principu resonančnega valovanja.

lizard:
Praviš, de na kurilnem olju sploh ne more delat??? A pol na nafti pa bi bla možnost, da bi lohka?

Ioni oz. elektroni s pozitivnim ali negativnim električnim nabojem, ki imajo vlogo vezi med atomi molekul postanejo ob resonanci zaradi dodane energije zelo aktivni. Lažje potujejo, kar v procesu zgorevanja pomeni, da se lažje in boljše povežejo s kisikom. Take naprave imajo največji vpliv, če so montirane na dovodni cevi čimbližje koncu, kjer gorivo izgoreva.
PS. Očitno se še peč v treh dneh ni ohladila čisto na začetno temperaturo, vendar vem, kaj sem izmeril. In razultate sem samo posredoval naprej, tako da tistem, ki mi ne verjame, mu tudi ni treba, saj men je vseen, kvo si vi mislite, jes vem, da men zadeva znižuje porabo, tok de tist, ko pa ne vrjame, mu pa tud Bog ne more več pomagat.


Čemu nakladaš o kemiji če ne obvaldaš niti osnov?

Kot prvo nafta in kurlino olje sta eno in isto.

Kot drugo - ion ni noben elektron s pozitivnim ali negativnim nabojem (ne vem s katere strani si tole naravnost idiotsko definicijo iona pobral - a to dokazuje, da ljduje sploh nimajo pojma kaj prodajajo) - kajti elektron je negativen delec. In če ima atom več elektronov kot protonov je negativno nabit, torej je anion, če pa ima več protonov kot elektronov pa je pozitivno nabit, torej je kation. Ioni so torej atomi s pozitivnim (kationi) ali negativnim nabojem (anioni).

Kot tretje pa - prišem že tretjič, v gorivu (nafta, bencin, itd...) ne najdeš ioniziranih molekul, niti jih ionizirat oz. jim dati naboja ne moreš!, ker nimajo na sebi pripetih takih funkcionalnih skupin (tj. polarnih skupin), ki bi jim s spremembo pH-ja, lahko odtegnil ali dodal H+ in tako dal pozitiven ali negativen naboj.

Tiste neumnosti glede pvoazanosti kisika pa sploh ne bom komentiral.
 
Ciko88
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če sep 08, 2011 3:16 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a Ciko88 Sr sep 14, 2011 10:57 am

Nafta in kurilno olje nista isto. Črpata se iz iste luknje, vendar je črpanje izvedeno v 5 stopnja in kurivo zadnje stopnje (najslabše kakovosti) je kurilno olje. Tisto s kurilnim oljem in nafto sem pa tebe sarkastično spraševal glede na navezovanje za nazaj.
Kar se pa tiče serijske vgradnje v vozila se pa zadeva ustavi zaradi denarnega lobija. Naftni šejki in države nočejo nižje porabe. Naj damo za primer našo malo Slovenijo. V Sloveniji je bilo konec leta 2010 registrirano 1.375.556. Če bi vsak od njih na 100km prihranil samo 1l goriva manj kot drugače in predpostavljamo, da vsak avto naredi tedensko samo 100km, bi to pomenilo povprečno letno prevoženih 5200km na vozilo, kar se mi zdi zelo nizka številka. Če upoštevamo ceno goriva 1€, bi to letno za državo in šejke pomenilo 71.528.812 € manj prihodkov samo iz ene male države, kot je Slovenija. Moramo upoštevati, da sem upošteval letno prevoženih le 5200km in da prihranke pri hišnih gorilcih in pri večjih objektih, kjer prihaja do zgorevanja energenta, sploh nisem upošteval. Mislim, da je razlog jasen, zakaj ni serijske vgradnje v vozila, seveda so pa še tudi drugi vzroki.
Kar se pa tebe tiče, lizard, mi je pa vseeno kaj pišeš, ker menim, da majo nemci, ki so zadevo patentirali verjetno mal več pojma o kemiji in o teh stvareh, saj so opravljali dolgoletne raziskave na tem področju in zadevo patentirali. Če pa ve kdo, kako patentirati zadevo, ki ne dela, pa mi naj pove, bom patentiral wireless kabel. ;)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a ~toMmy~ Sr sep 14, 2011 11:19 am

A ti dejansko sam sebi verjameš? :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a uros11 Sr sep 14, 2011 11:28 am

Ma ja, če daš 300 in več EUR za stvar, ki ne deluje, je prerogativa, da se v šmorn potegne še več drugih naivcev. Da ne bo sam.

Za 300 EUR nafte ali plinskega olja - torej skromnih 300 litrov prihranka - bi rabil narediti 60000 km, če je prihranek 10%. Torej pol litra na 100 km pri mojem dizlu, ki rabi 5 litrov na 100. Naj bo, 5.5.

Tako, da prihranek my ass. In nato bi rabil 60000 km, da bi prihranil nadaljnih 300 EUR.


Naivci et company - ste zreli za nekam.

POsledica vgradnje take naprave je placebo efekt - je noga takoj lažja, ko si zamišliš, da sedaj šparaš. Sploh ker je prihranek odvisen od tisoč okoliščin in ni preverljiv. 10% prihranka pri motorju je stvar malenkost lepše vožnje. Nič posebnega. Jaz imam npr. na relacijah porabo 4 litre, v mestu 7 litrov, povprečje 5,5. Kaj za vraga bi pri teh litrih prihranil? Edino motor bom uničil, če bo premalo nafte šlo skozi cilindre, dpf in ostalo.
 
Ciko88
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če sep 08, 2011 3:16 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a Ciko88 Sr sep 14, 2011 11:40 am

Še zadnič.
Matematiko imate slabo.
Men zadeva deluje, vi pa govorte pa pište, kar vam paše.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a uros11 Sr sep 14, 2011 11:52 am

Matematiko sem imel vedno odlično.

PLACEBO efekt je to. PLACEBO.

Deluje odlično, ker mora delovati odlično. To je pa psiha. Posledica PLACEBA.

Nekje zgoraj sem vprašal za informacije o razliki med prej in potem. Dobil sem neke smešne procente v odgovor. Za te procente spravim svoja avto dol brez driona, brez powerja, brez vsega. Vprašanje smisla.

Brez podatkov, kaj misliš, da bomo mislili. Verjeli na lepe oči. Podatke, raziskave itd. - je merodajno. Ne pa neko prikrito oglaševanje.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a tristan01 Sr sep 14, 2011 12:01 pm

Ciko88 je napisal/-a:Nafta in kurilno olje nista isto. Črpata se iz iste luknje, vendar je črpanje izvedeno v 5 stopnja in kurivo zadnje stopnje (najslabše kakovosti) je kurilno olje. Tisto s kurilnim oljem in nafto sem pa tebe sarkastično spraševal glede na navezovanje za nazaj.
Kar se pa tiče serijske vgradnje v vozila se pa zadeva ustavi zaradi denarnega lobija. Naftni šejki in države nočejo nižje porabe. Naj damo za primer našo malo Slovenijo. V Sloveniji je bilo konec leta 2010 registrirano 1.375.556. Če bi vsak od njih na 100km prihranil samo 1l goriva manj kot drugače in predpostavljamo, da vsak avto naredi tedensko samo 100km, bi to pomenilo povprečno letno prevoženih 5200km na vozilo, kar se mi zdi zelo nizka številka. Če upoštevamo ceno goriva 1€, bi to letno za državo in šejke pomenilo 71.528.812 € manj prihodkov samo iz ene male države, kot je Slovenija. Moramo upoštevati, da sem upošteval letno prevoženih le 5200km in da prihranke pri hišnih gorilcih in pri večjih objektih, kjer prihaja do zgorevanja energenta, sploh nisem upošteval. Mislim, da je razlog jasen, zakaj ni serijske vgradnje v vozila, seveda so pa še tudi drugi vzroki.
Kar se pa tebe tiče, lizard, mi je pa vseeno kaj pišeš, ker menim, da majo nemci, ki so zadevo patentirali verjetno mal več pojma o kemiji in o teh stvareh, saj so opravljali dolgoletne raziskave na tem področju in zadevo patentirali. Če pa ve kdo, kako patentirati zadevo, ki ne dela, pa mi naj pove, bom patentiral wireless kabel. ;)


A kdo med vami vsaj malo premisli o tem kar je napisal preden stisne gum pošlji????

Nafta in kurilno olje res nista eno in isto, saj se razlikujeta po kar nekaj lastnostih (za več si oglej standard SIST EN 590 in SIST EN 1010, ki opredeljujeta lastnosti goriva, kot so energijska vrednost, plamenišče, vsebnost žvepla....). Prvi večji kiks je črpanje. Surova nafta (ta prihaja iz zemlje) se črpa le kot ena sama homogena relativno gosta snov. Obstaja sicer več tehnik črpanja, ne glede na način črpanja pa vedno iz zemlje dobimo le surovo nafto.

Surova nafta je zmes različnih frakcij, ki jih poznamo in uporabljamo kot goriva, ter primesi. Iz surove nafte v rafineriji proizvajajo uporabna goriva. Postopek je imenovan destilacija in je poenostavljeno povedano precej podoben kuhanju žganja. Zarad različne hlapljivosi se naftni derivati iz surove nafte izločijo pri različnih temperaturah, Tako najprej dobimo naftni plin, nato bencine, dizel, kurilno olje in druge težje derivate. Vse omenjene frakcije (bencin, dizel in kurilno olje) prištevamo med bele derivate. Iz preostanka se proizvajajo črni derivati. Med črne derivate spadajo ti težka kurilna olja, mazut, bitumen.

Belim derivatom je skupno to, da so skoraj prozorni ali rahlo obarvani (rdeča barva kurilnega olja je zaradi dodanega barvila), hlapljivi in po gostoti lažji od vode.

Črnim derivatom je skupno, da so skoraj nehlapljivi, gosti, na sobni temperaturi gostote medu ali celo trdni in črne oz. rjavo črne barve.

Glede izračuna "zgub" šejkov je zadeva malce bolj kompleksna. Za izračun si uporabil maloprodajno ceno dizla v SLO, šejki pa prodajajo surovo nafto. Med tema dvema pojmoma si pozabil na postopke v rafineriji in s tem povezane stroške, v prvi vrsti pa predvsem na strukturo cene. Na današnji dan je MPC za dizel: 1,238EUR/l, prodajna cena brez dajatev pa: 0,66530 EUR/l, pa tu govoriva še vedno o dizlu ne surovi nafti.... torej "zgube" šejkov kot tvoj izračun imenuješ niti približno niso takšne kot si izračunal, ampak največ izgubi naša požrešna država. Podoben izračun velja prav v vseh državah sveta, le da se spreminjajo stopnje DDV in trošarin.

Glede patentiranja raznih izumov.... Tu se lahko človek le nasmehne. Patentirati se da vsako zamisel, ki je nova in vsaj v teoriji deluje. Kako je s praktično aplikacijo takšnih izumov pa tudi vemo - v uporabo jih pride le nekaj procentov, saj pri marsikateri teoretično odlični zadevi izvedba zaradi tehnoloških omejitev ni mogoča. Nekatere zadeve delujejo le pod določenimi pogoji, ki jih je v uporabi skoraj nemogoče zagotoviti....

Glede na to, da tale naprava funkcionira na principu ki je težko verjeten, ali bolje rečeno v praksi še nimamo potrjenih rezultatov. Hja malce zdrave skepse je povsem na mestu, še posebej kadar se zadeva oglašuje na način kot že nešteto izdelkov brez učinka (ionizacija takšnih in drugačnih snovi, ki potem dobijo magične lastnosti).

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Ciko88
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če sep 08, 2011 3:16 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a Ciko88 Sr sep 14, 2011 12:10 pm

Se strinjam, vendar, če zadeva deluje v osnovi, zakaj nebi v praksi?
Men se v praksi pozna, za ostalo mi je pa vseeno.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a uros11 Sr sep 14, 2011 12:14 pm

Ciko88 je napisal/-a:Se strinjam, vendar, če zadeva deluje v osnovi, zakaj nebi v praksi?
Men se v praksi pozna, za ostalo mi je pa vseeno.



Če ti je vseeno, bi morda bil čas, da nehaš.

Pa morda bi napisal, kaj se ti v praksi sedaj dogaja. Ti nafta teče nazaj v kessel?
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a ~toMmy~ Sr sep 14, 2011 12:43 pm

Na isti relaciji (dobrih 40km) sem uspel z 1.9 TDI-jem porabo spravit od 4.7 do 10.5l/100km, 2l razlike se da brez težav naredit v istih pogojih z drugačnim stilom vožnje, ti pa tu na odstotek natančno poveš, koliko prihraniš na račun te pi*******- :roll:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a uros11 Sr sep 14, 2011 12:55 pm

In še verjet mu moramo na lepe oči. Jaz npr. poznam enega, ki trdi, da se mu je poraba povečala za cca 8%.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov