Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne dec 13, 2009 12:31 pm

MikeLima je napisal/-a:
Korl Olmajti je napisal/-a:Ali mi lahko točno opišeš postopek meritve. Nekako se mi zdi, da gre za neko posploševanje izgub...


Bravo!
Zares je se huje! Tudi moc motorja in navor se indeksirata, tako da gre za razliko od tvojih valjev, kjer se na ze oko vidi da je meritev realisticna, le za oceno moci. Ce bi tvojo elektroniko prikljucil na te valje, bi pri turbo motorju z luknjo zmeril 1/3 manj moci, ker te moci ne bi motor uspel razviti zaradi same narave motorja. Saj vidis, da zene saxoja na 315km/h. Le zakaj le zakaj ;)
Mene zmrazi ob misli, da takrat raznese gumo, ampak to je ze druga zgodba...


Popravek tudi Yoniju : Saxota na 310 , zato da meritev traja dalj časa in je tako bolj realna, ker ima motor dovolj časa za vzpostavitev vseh tlakov da uspe razviti pravo moč.


Da pa še povem, da imajo na inercijskih valjih ponavadi RWD izmerjene moči manj izgub kot FWD .
Vendar tudi to ni realno.
Namreč, zadaj izmerijo manj izgub SamO zaradi večjih vztrajnostnih mas kardanskih gredi (ki se dalj časa vrtijo pri merjenju/odštevanju izgub) kot so pa spredaj .
Posledica je pa napačen preračun izgub in tako tudi napačen izračun moči.
Dejansko pa imajo RWD avti večje izgube kot FWD, ne pa manjše.
In, pomoje odtod tudi izvirajo napake pri umerjevanjih/kalibracijah valjev če se delajo meritve z drugačnimi avti kot pri nastavitvah valjarjev (FWD/RWD).

Lp .
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne dec 13, 2009 1:01 pm

kopron je napisal/-a:Popravek tudi Yoniju : Saxota na 310 , zato da meritev traja dalj časa in je tako bolj realna, ker ima motor dovolj časa za vzpostavitev vseh tlakov da uspe razviti pravo moč.



Par strani nazaj pa vseved piše da je realna meritev tudi če je kratka. Dejte mal zgodbe uskladit no, sami sebe zahaklate na besedah.
Vseved ma pa itak že slab sloves marsikje.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 13, 2009 2:46 pm

beemveempet je napisal/-a:Mičo, dejstvo je, da so valji od AE daleč od realnosti.
Izgube pri AWD pogonih se gibljejo med 18 in 25% in ne 5-10%. Pri sprednjem/zadnjem pogonu so te izgube nekje 10-18%.
Pa še nekaj pomembno je kako interpretiraš izgube. To ne pomeni npr., da odbiješ 15% in dobiš ocenjeno moč na gredi (kot večina dela). to pomeni, da 15% moči se nikoli ni preneslo na kolesa.


Eni ste res trdoglavi, Pripelji serijski 4x4 avto ali karkoli in ti bo izmerilo tocno toliko KM kot jih ima. Kaksne so izgubr pa si poglje se na RRI strani.
Zadnjič spremenil Pro_Tuning, dne Ne dec 13, 2009 3:03 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 13, 2009 2:52 pm

MikeLima je napisal/-a: Saj vidis, da zene saxoja na 315km/h. Le zakaj le zakaj ;)
Mene zmrazi ob misli, da takrat raznese gumo, ampak to je ze druga zgodba...


Zato ker v cetrti vrti kolesa v prazno na valjih. Ker je avto zelo lahek. (alu blok)
Lahko prides kdaj pogledat, ce ne verjames. Turbina prijemlje v obeh primerih enako. Avto gre v tretji 180. Lahko bi ga meril tudi v tretji.

Bo kdo kaj komentiral lep, pregleden in zanimiv seznam stotine merjenih avtov na Svedskem. Izgube so mininalne enkrat ko n vec koles na avtu.


Korl Olmajti je napisal/-a:Ali mi lahko točno opišeš postopek meritve. Nekako se mi zdi, da gre za neko posploševanje izgub...


Pospesis do konca in pustis da menjalnik zavira valje dokler se ne ustavijo. Program belezi zavorno moc menjalnika, in kotaljenja koles do ustavitve.

Ampak izgleda da se mnogim nekako ne da dopovedat. Lepo sem dal primerjavo v razlicnih prestavah. Tudi izmerjene moci ustrezajo. Zadeva dela zelo dobro.
Serijskim avtom izmeri toliko moci, kot navaja tovarna. Toliko za orientacijo kako "narobe" kazejo valji.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Ne dec 13, 2009 3:02 pm

Korl Olmajti je napisal/-a:
Pro_Tuning je napisal/-a: In se racuna samo ciste izgube skozi prenose.


Ali mi lahko točno opišeš postopek meritve. Nekako se mi zdi, da gre za neko posploševanje izgub...

Jaz sem na mojem motorju odčital razliko ali je bilo v motorju olje 10W40 na minimum ali 20W50 na maksimum. Namazana ketna takoj spet nekaj prinese oz. manj odnese, da o tlaku pnevmatike ne govorim...



Valji merijo izbube po pospeševanju pri ustavljanju s stisnjeno sklopko, da prekineš povezavo z motorjem.

Jaz sem v prejšnem postu napisal, da bi izgube morale biti praktično konstantne.
Res ne bodo popolnoma konstantne, ker se s povečanim navorom tudi poveča bočni tlak na zobnike. Ne da se mi it gledat debele knjige in bom kar rekel, da se izguba nikakor ne povečuje skupaj z močjo motorja.

Potem takem po teoriji nekaterih, so meritve izgub zmeraj napačne, namreč merjene so, ko menjalnik ni pod obremenitvijo (tu potem moč motorja nima veze) pri prav vseh valjih, ki računajo izgube, kar pa ne gre skupaj s procentno teorijo.
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Ne dec 13, 2009 3:15 pm

drmocar je napisal/-a:Mene prav boli falus kaj si ostali mislite in ne mislim nobenga več prepričevat. To da so valji z zavoro bolj natančni od inercijskih je dejstvo in zato je šel tudi razvoj v to smer. Jest sm s tem zadovoln in v relanosti se je pokazalo da je to to. Nevem kaj vam ni jasno, ko se je pa pokazalo že par grafov na katerih se dobro vidi kakšen lapsus so inercijski valji, ali pač operater ne zna opravljat z njimi. Še bolj mi pa ni jasno kako ste lahko bolj pametni od vseh inžinirjev ki so razvili valje z zavoro.

Drugače se pa lahko zmenimo pa peljem še jaz na kakšne druge valje ali pa probamo z kakšnim avtom, ki ima podobne Nm/1t (NA), pa bomo vidl kje smo.

Kot sem že rekel, od brata avto je bil na treh različnih valjih (dvoji inercijski, eni z zavoro), na dveh od treh z enako konfiguracijo motorja in razlika je bila ogromna. Podobno kot pri LoCo-tu.


Ni potrebe po nervozi, Tu smo zbrani ravno zato, da vsak SVOJE mnenje pove.
Če te je nekdo prepričal, da so njegovi valji oh in sploh in vse drugo drek ni treba, da še nam isto stvar govoriš, ker nismo po prežganki priplaval in smo mogoče tudi dovolj inžinersko podkovani, da se sami poglobimo v zadevo.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 13, 2009 3:26 pm

Pridem mimo, dam par zanimivih meritev gor in kot pravis je zaznat nervozo s strani nekaterih.

????

Kaj ni fino videt zanimivih avtov. Da se tudi pri nas kaj dogaja in ni treba gledat samo kaj delajo v tujini? Se posebej ce se zadeve delajo z domacim znanjem in preiskusanjem, iskanjem resitev.
Mogoce se kdo dobi kaksno zamivo idejo in jo potem izpelje.
Sicer glede na sprejem stvari, ki nekako izstopajo, si bo marsikdo premislil, da bi predstavil svoje zamisli.

Imam sreco, da imam dostop do takih avtov, kjer ni omejitev in lahko delamo kar hocemo. Zadnje case se jih kar nabira. Upam, na se kaksne rezultate, ki bodo verjetno spet povzrocali nervozo.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Korl Olmajti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Pe dec 11, 2009 11:48 am
Kraj: Lesce

Napisal/-a Korl Olmajti Ne dec 13, 2009 3:30 pm

mondy je napisal/-a:
Valji merijo izbube po pospeševanju pri ustavljanju s stisnjeno sklopko, da prekineš povezavo z motorjem.


Tak odgovor sem hotel slišati. Sicer so izgube pri obremenjenih prenosih in pnevmatikah različni kot pri razbremenjenih, ampak za orientacijo je najbrž dovolj dobro.

Sicer pa se govori samo o absolutnih številkah in katera naprava pokaže pravilno.
Point dynota je pomoč pri tuningu. Razlika before/after in primerjave grafov, da vidiš, kaj si naredil; pridobil ali izgubil. Vsaka naprava pa ima odstopanje, ki pa je načeloma ponovljivo.
Babooni so med nami !
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne dec 13, 2009 3:59 pm

Yoni je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:Popravek tudi Yoniju : Saxota na 310 , zato da meritev traja dalj časa in je tako bolj realna, ker ima motor dovolj časa za vzpostavitev vseh tlakov da uspe razviti pravo moč.


Torej so inercijski valji vredni točno pičkindim...

Smešni ste že s tem saxojem... Bo treba it na Grobnik pa tam nekaj pokazat oz. pokazat če avto res kam gre... Čeprav se mi zdi da bo tako kot s tistim AX-om ki bi moral rdečega rs2 prehitet na 1/4 milje....en kup kalkulacij in nič drugega...


Hja, Yoni, spet mal preveč posplošuješ (pretiravaš) , sploh z tistim "vagininim dimom" .

Namreč, jaz priznam, da so tudi zame inercijski valji manj vredni kot oni z zavoro.

Vendar pa so glede na Ceno (izdelave) onih zavornih neprimerno BoljšI !!! In to v današnjih recesijskih časih pač Šteje NajveČ !! : - D : - )

Lp + #
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne dec 13, 2009 4:09 pm

kopron je napisal/-a:
Yoni je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:Popravek tudi Yoniju : Saxota na 310 , zato da meritev traja dalj časa in je tako bolj realna, ker ima motor dovolj časa za vzpostavitev vseh tlakov da uspe razviti pravo moč.


Torej so inercijski valji vredni točno pičkindim...

Smešni ste že s tem saxojem... Bo treba it na Grobnik pa tam nekaj pokazat oz. pokazat če avto res kam gre... Čeprav se mi zdi da bo tako kot s tistim AX-om ki bi moral rdečega rs2 prehitet na 1/4 milje....en kup kalkulacij in nič drugega...


Hja, Yoni, spet mal preveč posplošuješ (pretiravaš) , sploh z tistim "vagininim dimom" .

Namreč, jaz priznam, da so tudi zame inercijski valji manj vredni kot oni z zavoro.

Vendar pa so glede na Ceno (izdelave) onih zavornih neprimerno BoljšI !!! In to v današnjih recesijskih časih pač Šteje NajveČ !! : - D : - )

Lp + #


Šteje kvaliteta storitve, ne glede na čase.
RiDe hArD
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 13, 2009 4:14 pm

Dosedaj tile valji omogocajo zelo dobre rezultate dosezene na motorjih. Tako da tukaj ni problema. Mislim da od tu tudi toliko govorjenja cez njih.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Ne dec 13, 2009 6:15 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Dosedaj tile valji omogocajo zelo dobre rezultate dosezene na motorjih. Tako da tukaj ni problema. Mislim da od tu tudi toliko govorjenja cez njih.


Saj ne ves koliko dobre :D
Govorjenja je zato, ker ti se kar tupis svoje, ceprav ti clovek crno na belem s slikcami in ne vem se cem dokaze, da so ti valji dobri samo za stranke farbat. Ampak ti se vedno oglasujes neke mitske konje in navore, ki niso bili izmerjeni ampak ocenjeni. To je tisto kar je gonilo teh razprav. Kar se mene tice, je en dokaz dovolj - LoCo-tov Evo. In zelo velika verjetnost je, da se bo se kak projekt preselil iz obmocja "skoraj nemogoce" v obmocje "nic posebnega", ce bo le na drugih malo resnejsih valjih izmerjen.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 13, 2009 7:35 pm

Izmerjena moc je bila ista. Torej?
Crno na belem je bila izmerjena moc ista.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne dec 13, 2009 7:51 pm

Mislim da je tukaj kamen spotike, wanna see&touch of reality. Loco je lepo rekel, da je podvomil v izmerjen navor, ker bi po vseh empiričnih podatkih moralo kaj naredit na pogonu ob tolikšni realni vrednosti.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne dec 13, 2009 8:09 pm

Go Mičo, go. Ma reku sm vam, da je neustavljiv.
MikeLima; ne moreš tako dolgo živeti, kolikor ima Mičo moči, da s tabo debatira :EE in nimaš šans, da mu prideš do živega.

Inercijski ali z zavoro... valji naj bi bili v prvi meri v pomoč pri tuningu, da vidiš razliko prej/potem. Predpogoj pa je, da pokažejo točne številke, predvsem pa krivuljo...

AMPAK dejstvo je, da izmerjen Locotov Evo, ki je bil tako pri Avtoelektroniki kot pri RSR po vseh predelavah ustreza točno grafu od RSR-a. To je dejsvto.

In ne razumem, kako Mičo(Protuning) pavšalno navajaš, da sta izmerila isto moč. Pa bemti sej ne gre samo za številke - ki seveda pri istih obratih OGROMNO odstopajo - tko da ne nabiji sej je isto izmeril, ker NI...
Dejstvo je, da so valji od AE očitno od 6500rpm navzgor neuporabni - tako kot ne spodaj, če kažejo narobe. Ali Locotu padajo konji in moč na cesti tako kot ste pri AE izmerili? vsi vemo da ne...

In recimo da hočem videti razliko v tuningu pri 7000 obratih, ker ga rad vrtim do blokade. Ja na valjih z Mičotom ne bo šlo... bo treba kar MikeLimo poklicat...

Dejte še prerisat obe meritvi na isti graf, da še malo pokomentiramo, če mate j***a...

Zgoraj samo moje mnenje, brez užaljenosti prosim. 8)
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 13, 2009 8:35 pm

Moje mnenje je da so izmerili isto moc. Ne 450, ne 500 temvec dobrih 400.

Zraven sem dal se razno razne ostale meritve. Kako si razlagas to, da "navadnim" serijskim avtom pokazejo moc kot jo deklarira proizvajalec? Ce po tvoje narobe merijo.
Hkrati je ponovljivost meritev zelo dobra. Ce kaj spreminjas, pokazejo.

Zakaj pa se ti ne peljes kaj pa vem, mogoce na Mahine valje izmerit vase avione?
In potem se kaksno recemo. Razen, ce ni vmes polno čejev. Se malo pocakas, da bo zunaj 5 pod niclo, pa se ja ne bo pregrelo vse skupaj v tiste pol minute.
Ce pa se bo, potem pa itak nekaj ni v redu.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne dec 13, 2009 9:24 pm

Uh uh, smo že užaljeni 8) . No pa smo ti prišli malo do živega, sm mislu, da ne bo šlo. Staraš se Mičo, staraš.

Če želiš lahko tud kak avion pripeljemo na valje, če imaš kakšne. Dobesedno avion. Pokličem kakega prijatelja pilota pa bo. Pa se boš ti kot kapitan sedel in po zvočniku poklical stevardese za pomoč :noro Drugače si verjetno mislil na kak od "naših" avtov in prisolil zraven neumestno.

Poglej, sem ti že v kaki temi nazaj povedal, da me tvoje meritve v bistvu bolj malo zanimajo - tukaj mislim na izmerjene konje npr. mojega avta. Sam že vem, kao močan je. Še bolj vem, kako hiter je. Dosedaj je "pojedel" vse tvoje projekte, tudi takšne, ki so obljubljali ne vem kakšne hitre čase in take, ki so napol zlepljeni skupaj, da sploh stojijo in jih morajo na streetrace-u poprej samostojne spustit po progi, da ocenijo ali so sploh varni. Če primerjaš naše avte s takimi, potem ti pritrdim.
Naši so avioni.
Moj naj bi se pregrel? Verjemi, da ne. Vsekakor ne v pospeševanju 15s ali 30s kot si omenil, čeprav mislim, da bi "tvoje valje" prevrtel hitreje kot večina tam izmerjenih. Kolikor se spomnim, nisem nikoli imel odprtih haub pred štarti na race-ih kot ti. In avto ni nikoli kuhal, ker je stvar narejena tako kot mora biti. Kaj mi bo obisk valjev pri AE, če mi bo krivulja pri 6500 strmo padla dol, a avto vleče vse do konca? Ko bom želel obisk valjev, se bi že raje dobil potem z MikeLimo...ampak kot rečeno, svoj avto naredim na cesti in tudi vidim kako močan je. Ko bom velik pa si bom mogoče kupil kdaj kake valje in se potem na njih igral kolikor me bo volja.
Z daleč največ kilami od večina projektov, ki se odvijajo, je bil rs2 še kar hiter. Ali si že naredil hitrejšega - saj praviš, da imaš "gužvo". Pa valda se bo našel nekdo, ki je hitrejši izpod tvojih rok in bo tudi vozen za vsak dan, ne le oskubljen na minimum in za zdržat 3 rune na 402m...

Še enkrat - osredotočil sem se na meritev Locota na valjih s teboj in na valjih z MikeLimo. Zato ne bodi užaljen in ne vleči tem, ki nimajo nič z dyno vs dyno;
probali ste isti avto in rezultati so drugačni. Komu naj verjamem?

Do 6000 obratov valji pri AE izmerijo do dobrih 30hp na točki več, kar pomeni 10%. Ni malo, kaj bi bilo pri 600hp avtu? Lahko prerišeš krivuljo in potrdiš. Npr. pri 4000 obratih.... Pri 7000 obratih pa AE pokaže veliko manj in krivulja strmo pada. Zakaj? Slaba kalibracija, obrati? Prosim odgovor. Le to pomeni, da za avte, ki imajo moč visoko zgoraj so neuporabni očitno ali pa z njimi ne znaš delati.
Na valjih od Mikelime pa krivulja pričakovani drži konje vse do blokade. Avto se na cesti obnaša točno tako. In to je vse kar šteje za mene. Ne glede ali je izmeril 404hp ali 416hp.

Loco je lepo povedal, da si je mislil, da ima "dobrih 400hp", kar tudi drži. Tudi ti si izmeril isto. Samo krivulja ne odraža realnosti, pa sploh ni važno, da kaže pri tebi več. Mogoče pa kaže MikeLimi premalo :bow
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Ne dec 13, 2009 10:34 pm

mondy je napisal/-a:Ni potrebe po nervozi, Tu smo zbrani ravno zato, da vsak SVOJE mnenje pove.
Če te je nekdo prepričal, da so njegovi valji oh in sploh in vse drugo drek ni treba, da še nam isto stvar govoriš, ker nismo po prežganki priplaval in smo mogoče tudi dovolj inžinersko podkovani, da se sami poglobimo v zadevo.
Če je prepričanje zraslo kje, je bilo to na mojem "zeljniku" in nikoli nisem rekel da so pa samo te valji tisti ki pokažejo prav...daleč od tega. Definitivno pa pokažejo bolj prav kot pa na valjih od AE, kjer sva tud merila.
In če ste tako inžinersko podkovani, zakaj se potem ne poglobite v razlike med rezultati dveh valjev. Aja, sej res, ni potrebe, ker kot pravite inercijski valji bolje ponazarjajo obnašanje avtomobila na cesti, pa čeprav je bilo dokazano da ni ravno tako. Večkrat.

Evo ena inženirska: isti avto, na enih valjih max moč 117hp na 6200rpm, na drugih 108 na cca. 5000 rpm. A/F ratio od 5k obratov naprej lean (več kot 20:1). Kako hudiča bo potem max moč na 6200obratih? Motor dela na zrak?
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 13, 2009 11:52 pm

Sedaj ze pretiravas. Ce so valji res naj naj, zakaj nebi izmeril se kaksen tvoj avto na njih. Omenil sem Maha valje.
Ni treba toliko besed, da preprosto poves, da pac na valje ne gres, da se bo vse skupaj pregrelo in se kaj. Vsaj tako si pred casom napisal.

Meni se rezultati nekako zdijo isti. Namrec izmerjena moc je ista.

Primerjas neprimerljive projekte. Zaenkrat imam na zalogi prvo in drugo mesto v drzavnem prvenstvu v avtokrosu, prvo mesto v madzarskem (edino, ki deluje) drag race prvenstvu. Najhitrejsi atmosferski avto na prednji pogon v teh krajih ( 11.8 ).
Vse sorte in znamke avtov.

Upam, da kdaj pokazes se kaj zanimivega poleg Audijev. Ce pa ze ostanes pri njih, upam, da bodo kdaj zdrzali 30 sekund na merilnih valjih. In kot pravis, do sedaj ti ni zakuhal. Verjamem da ti tudi na meritvah ne bo.

Jaz pa bom se naprej ime odprto havbo na startih. Med mrzlim in vrocim avtom je 30KM razlike. Ce bi drag race trajal kaksna dva kilometra bi se sesalni kolektor pocasi ohladil.


drmocar je napisal/-a:Evo ena inženirska: isti avto, na enih valjih max moč 117hp na 6200rpm, na drugih 108 na cca. 5000 rpm. A/F ratio od 5k obratov naprej lean (več kot 20:1). Kako hudiča bo potem max moč na 6200obratih? Motor dela na zrak?


Hmm, nekdo me ravnokar prepricuje, da v visjih obraith kazejo premalo. Sedaj pa pravis, da so v visjih pokazali prevec? Si kdaj razmisljal o tem, da se je med meritvami kaj spremenilo in je malo zmanjkalo goriva.
Lahko se napises koliko je bilo moci na kolesih in koliksne so bile izgube? Ali pa kar posnemas mene in prilimas grafe.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Ne dec 13, 2009 11:56 pm

drmocar je napisal/-a:Če je prepričanje zraslo kje, je bilo to na mojem "zeljniku" in nikoli nisem rekel da so pa samo te valji tisti ki pokažejo prav...daleč od tega. Definitivno pa pokažejo bolj prav kot pa na valjih od AE, kjer sva tud merila.
In če ste tako inžinersko podkovani, zakaj se potem ne poglobite v razlike med rezultati dveh valjev. Aja, sej res, ni potrebe, ker kot pravite inercijski valji bolje ponazarjajo obnašanje avtomobila na cesti, pa čeprav je bilo dokazano da ni ravno tako. Večkrat.

Evo ena inženirska: isti avto, na enih valjih max moč 117hp na 6200rpm, na drugih 108 na cca. 5000 rpm. A/F ratio od 5k obratov naprej lean (več kot 20:1). Kako hudiča bo potem max moč na 6200obratih? Motor dela na zrak?


Površno spremljaš temo!
Saj ravno v to se poglabljamo v tej temi in smo tudi že ugotovili, da je največji problem pri AE, kot prvo določanje obratov motorja in kot drugo softversko "glajenje" krivulje. Ampak prvo bo vplivalo samo na vrednosti na osi x.
Drugi problem pa je pri turbo motorjih, kjer ima kot pravijo dolžina meritve vpliv na nihanja v tlaku polnenja. Kar se verjetno rešuje z merjenjem v višji prestavi.

Kar se tiče "tistih" valjev pa ne dvomim v izmerjeno moči na kolesih. Glede na to, da ne merijo izgub, pa so lahko izračuni moči na gredi samo približki.
Kakšna je bila pa moč na kolesih od obeh meritev, pa navor?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov