AKREVS6 je napisal/-a:Meni naprimer so ga 2x probali regenerirati z računalnikom pa ni uspelo zato sem ga pustil tam(uradni servis). Ko pa sem prišel ponj so mi rekli da so filter sneli in ga oprali z vapom ter posušili in namontirali nazaj.Od takrat dela vredu imam pa vedno strah da bo kaj narobe ker se vozim zelo malo.Avto je pa Tuscon 2006 in ima manj kot 50k km (pač 4 avto) nima pa opozorilne lučke za regeneracijo.Aja stalo pa je 150e.
abbe je napisal/-a:@beri
3/4 avtobobilov nima lučke za regeneracijo,lučka se pržge (ta v tvoji sliki) ko pride do okvare ne pa do regeneracije.
tadruga slika je zavajane, pri nobenem avtu se med regeneracijo ne kadi tako močno iz izpuha,pri vseh se kadi čisto malo (tako kot se kadi pri vozilih ki dpfja nimajo),ali pa se sploh ne kadi.
to kar je pa napisan v drugem odstavku je pa vse približno res sam tega nisi sigurno ti spesnil (sploh če pogledam kaj si pisal v prejšnjih postih)
aditive uporablja samo psa-grupa in ne zato da se zviša temperatura izpuha ampak zato da lahko regeneracija potek pri nižji temperaturi kar je manj stresno za motor.
abbe je napisal/-a:@beri
3/4 avtobobilov nima lučke za regeneracijo,lučka se pržge (ta v tvoji sliki) ko pride do okvare ne pa do regeneracije.
tadruga slika je zavajane, pri nobenem avtu se med regeneracijo ne kadi tako močno iz izpuha,pri vseh se kadi čisto malo (tako kot se kadi pri vozilih ki dpfja nimajo),ali pa se sploh ne kadi.
to kar je pa napisan v drugem odstavku je pa vse približno res sam tega nisi sigurno ti spesnil (sploh če pogledam kaj si pisal v prejšnjih postih)
aditive uporablja samo psa-grupa in ne zato da se zviša temperatura izpuha ampak zato da lahko regeneracija potek pri nižji temperaturi kar je manj stresno za motor.
vuli je napisal/-a:dokler lučka za regeneracijo ne ugasne.
Pri meni v navodilih piše, v kolikor se ta lučka prižge, se opravlja regeneracija in je potrebno voziti vsaj 60 km/h (če je mogoče) in dokler ne ugasne. Regeneracija lahko traja 30 minut. (nissan qq)
Beri je napisal/-a:vuli je napisal/-a:dokler lučka za regeneracijo ne ugasne.
Pri meni v navodilih piše, v kolikor se ta lučka prižge, se opravlja regeneracija in je potrebno voziti vsaj 60 km/h (če je mogoče) in dokler ne ugasne. Regeneracija lahko traja 30 minut. (nissan qq)
Pol ure nepotrebne vožnje
To je odgovor tistim, kateri zagovarjajo ta brezpotreben filter,.......... pol ure dodatnega onesnaževanja.
Greš v službo. se prižge lučka in moraš nadaljevati vožnjo pa še zamudiš v službo,......... krasno
spektr je napisal/-a:30 MIN za regeneracijo je pa kar dolga, toliko časa (no malenkost več) traja, če te priklopjo na tester
Sicer pa v navodilih za moj avto piše, da ko se regeneracija enkrat začne se začne, ne glede na to s kakšnimi obrati voziš.
Regeneration Process
• Due to the effect of the catalytic coating the diesel particles are burnt off above a
temperature of 500 °C. Since the exhaust gas temperature during normal driving is
between 150…400 °C (depending on the engine operating conditions), it must be
increased artificially by external intervention from the engine management system to
start the regeneration process.
• If regeneration of the DPF is required, the PCM checks whether the engine operating
conditions are suitable to start the regeneration process. If the requirements for
regeneration are met, the PCM performs the following measures to artificially increase
the exhaust gas temperature:
– Closing the EGR valve to increase the combustion temperature by increasing the
oxygen proportion of the cylinder charge
– Closing the ISV partially to increase the intake air temperature by throttling
– Performing an early post-injection to increase the combustion temperature by
burning an additional fuel amount
– Performing two late post-injections to increase the exhaust gas temperature by
burning fuel in the oxidation catalytic converter
• By these measures the minimum exhaust gas temperature of 150 °C (at low engine load
and engine speed) is increased to 500 °C and regeneration starts. Then the PCM
monitors the regeneration process using the signals from the DPF differential pressure
sensor and from the exhaust gas temperature sensors. Control over the regeneration
process is critically important since the DPF is damaged when its temperature exceeds
1000 °C.
• The regeneration process takes up to 15 min. When regeneration has started it will be
completed regardless of the engine operating conditions. It is only stopped when the
engine is shut off. In this case, the regeneration process is started again once the
required operating conditions are met.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov