Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: DPF ilter NISSAN

Napisal/-a abbe Ne feb 23, 2014 2:57 pm

@beri
3/4 avtobobilov nima lučke za regeneracijo,lučka se pržge (ta v tvoji sliki) ko pride do okvare ne pa do regeneracije.
tadruga slika je zavajane, pri nobenem avtu se med regeneracijo ne kadi tako močno iz izpuha,pri vseh se kadi čisto malo (tako kot se kadi pri vozilih ki dpfja nimajo),ali pa se sploh ne kadi.

to kar je pa napisan v drugem odstavku je pa vse približno res sam tega nisi sigurno ti spesnil (sploh če pogledam kaj si pisal v prejšnjih postih)
aditive uporablja samo psa-grupa in ne zato da se zviša temperatura izpuha ampak zato da lahko regeneracija potek pri nižji temperaturi kar je manj stresno za motor.
Ni vse res kar napišem
 
miran10
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne nov 19, 2006 8:47 am

Re: DPF ilter NISSAN

Napisal/-a miran10 Ne feb 23, 2014 3:05 pm

AKREVS6 je napisal/-a:Meni naprimer so ga 2x probali regenerirati z računalnikom pa ni uspelo zato sem ga pustil tam(uradni servis). Ko pa sem prišel ponj so mi rekli da so filter sneli in ga oprali z vapom ter posušili in namontirali nazaj.Od takrat dela vredu imam pa vedno strah da bo kaj narobe ker se vozim zelo malo.Avto je pa Tuscon 2006 in ima manj kot 50k km (pač 4 avto) nima pa opozorilne lučke za regeneracijo.Aja stalo pa je 150e.


ali si to delal na pooblaščenem servisu ali pri kakšnem drugem mehaniku
 
Uporabniški avatar
NoF3ar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 569
Pridružen: Sr avg 03, 2011 11:10 am
Kraj: Maribor

Re: DPF ilter NISSAN

Napisal/-a NoF3ar Ne feb 23, 2014 3:25 pm

Dokler imajo aditivi X na embalazi, me nebojo prepričali, da je to zdravo za nas in okolje. In ja "BMW" neizbira kje bo to izvedel al je to urbano ali neurbano neselje. Preprosto naredi :D

Slika
 
AKREVS6
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Sr okt 31, 2012 4:26 pm

Re: DPF ilter NISSAN

Napisal/-a AKREVS6 Ne feb 23, 2014 3:30 pm

Saj sem napisal.Uradni ali pooblaščeni je zame isto.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: DPF ilter NISSAN

Napisal/-a pskoda Ne feb 23, 2014 3:34 pm

abbe je napisal/-a:@beri
3/4 avtobobilov nima lučke za regeneracijo,lučka se pržge (ta v tvoji sliki) ko pride do okvare ne pa do regeneracije.
tadruga slika je zavajane, pri nobenem avtu se med regeneracijo ne kadi tako močno iz izpuha,pri vseh se kadi čisto malo (tako kot se kadi pri vozilih ki dpfja nimajo),ali pa se sploh ne kadi.

to kar je pa napisan v drugem odstavku je pa vse približno res sam tega nisi sigurno ti spesnil (sploh če pogledam kaj si pisal v prejšnjih postih)
aditive uporablja samo psa-grupa in ne zato da se zviša temperatura izpuha ampak zato da lahko regeneracija potek pri nižji temperaturi kar je manj stresno za motor.


Drugi odstavek ni on napisal, ker sem ga že nekje bral in je samo copy-paste
Lp
 
hahehihoh
Uporabnik
 
Prispevkov: 1051
Pridružen: Če apr 19, 2012 7:48 pm

Re: DPF ilter NISSAN

Napisal/-a hahehihoh Ne feb 23, 2014 3:55 pm

abbe je napisal/-a:@beri
3/4 avtobobilov nima lučke za regeneracijo,lučka se pržge (ta v tvoji sliki) ko pride do okvare ne pa do regeneracije.
tadruga slika je zavajane, pri nobenem avtu se med regeneracijo ne kadi tako močno iz izpuha,pri vseh se kadi čisto malo (tako kot se kadi pri vozilih ki dpfja nimajo),ali pa se sploh ne kadi.

to kar je pa napisan v drugem odstavku je pa vse približno res sam tega nisi sigurno ti spesnil (sploh če pogledam kaj si pisal v prejšnjih postih)
aditive uporablja samo psa-grupa in ne zato da se zviša temperatura izpuha ampak zato da lahko regeneracija potek pri nižji temperaturi kar je manj stresno za motor.


http://avtonasveti.com/filter-trdnih-di ... pf-filter/
 
Uporabniški avatar
Beri
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: Pe dec 27, 2013 10:06 pm

Re: DPF ilter NISSAN

Napisal/-a Beri Ne feb 23, 2014 5:17 pm

Da, nisem jaz pisal, je copi - paste , zato se mal oddaljil od svojega pisanja.
Lučka se prižge kot opozorilo, da takrat ne smeš ugašati avto, moraš pustiti laufat, do izpraznitve filtra in s tem v bistvu po nepotrebnem vozilo je v pogonu, kar dodatno onesnažuje okolje. Torej, ali je smoterno imeti filter ali ne, to je stvar posameznika.
Menim da je nateg. Koliko se onesnaži okolica zaradi same izdelave filtra (proizvodnja) ob upoštevanju da zaposleni pri izdelavi tega filtra uporabljajo prevoz, kar posledično onesnažujejo okolje, potem prevoz iz tovarne do distributerjev, servisov , tovarn avtomobilov itn.
Potem, ko nastanejo težave, se ravno tako koristijo sredstva, katere vplivajo na okolje.
To je moje mnenje.
 
jaqckoo
Novinec
 
Prispevkov: 172
Pridružen: Ne sep 15, 2013 6:55 pm

Re: DPF ilter NISSAN

Napisal/-a jaqckoo Po maj 26, 2014 1:05 pm

1. kar je se regeneracija dogaja samo od določenimi pogoji:
nekateri od njih:
-temperatura vode
-temperatra izpuhe pred dpf
-obremenitev motorja
-količina goriva v rezervoarju
-...
lah jh še 100 napišem.
vglavnem v mestu teh pogojev ne dosežeš,zato se pa baše filter v mestu,ker nikol ne uspe naredit regeneracije.
in ja blo je mišljen da se filter čisti izven mesta,saj so pogoji za regeneracijo zelo težko dosegljivi v mestu[/quote]




Imam dve vprašanji
1 Ko so pogoji izpolnjeni takrat se izvede reg. se pravi če greš vsaki dan po avtocesti se izvede regeneracija ali samo na recimo 600 km .
2 Če imaš kratke relacije na koliko kilometrov naj bi šel na avtocesto
l.p.
Ni važno, samo da gre po vseh štirih .
 
Uporabniški avatar
Beri
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: Pe dec 27, 2013 10:06 pm

Re: DPF ilter NISSAN

Napisal/-a Beri Po maj 26, 2014 10:04 pm

Ko se začne čiščenje saj v tem filtru, koliko km je potrebno prevoziti ?
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: DPF ilter NISSAN

Napisal/-a J.McLane To maj 27, 2014 6:11 am

Ne vem kako si nekateri predstavljate, da ob regeneraciji te saje kar ven priletijo, te saje so različne oblike ogljika, kaj se zgodi z ogljikom, če ga izpostaviš visoki temperaturi in dovajaš kisik?

Tisti ki se ne more sprijazniti z možnostjo zapacanega filtra in že takoj ve da ga ne bo menjal, naj lepo prosim že takoj kupi bencinarja, neke kilometrine itak ne moreš delat, da se ti DPF zapaca že tako zgodaj.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
Beri
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: Pe dec 27, 2013 10:06 pm

Re: DPF ilter NISSAN

Napisal/-a Beri To maj 27, 2014 3:49 pm

@J.McLane: če bi ti prebral, kaj se vprašal pred teboj, bi ti mogoče bilo bolj jasno.
Torej, koliko km rabiš voziti, da bi se očistil ta filter ?
 
vuli
Novinec
 
Prispevkov: 430
Pridružen: Pe jul 13, 2012 7:43 pm
Kraj: Bovec

Re: DPF ilter NISSAN

Napisal/-a vuli Sr maj 28, 2014 11:32 pm

dokler lučka za regeneracijo ne ugasne.
Pri meni v navodilih piše, v kolikor se ta lučka prižge, se opravlja regeneracija in je potrebno voziti vsaj 60 km/h (če je mogoče) in dokler ne ugasne. Regeneracija lahko traja 30 minut. (nissan qq)
 
Uporabniški avatar
Beri
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: Pe dec 27, 2013 10:06 pm

Re: DPF ilter NISSAN

Napisal/-a Beri Sr maj 28, 2014 11:42 pm

vuli je napisal/-a:dokler lučka za regeneracijo ne ugasne.
Pri meni v navodilih piše, v kolikor se ta lučka prižge, se opravlja regeneracija in je potrebno voziti vsaj 60 km/h (če je mogoče) in dokler ne ugasne. Regeneracija lahko traja 30 minut. (nissan qq)

Pol ure nepotrebne vožnje :D
To je odgovor tistim, kateri zagovarjajo ta brezpotreben filter,.......... pol ure dodatnega onesnaževanja.
Greš v službo. se prižge lučka in moraš nadaljevati vožnjo pa še zamudiš v službo,......... krasno :DDD
 
Uporabniški avatar
f.taunus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1399
Pridružen: Če jan 25, 2007 9:25 am
Kraj: Ptuj-Ormož

Re: DPF ilter NISSAN

Napisal/-a f.taunus Če maj 29, 2014 7:36 am

Če je to res, da se regeneracija opravlja 30 minut, potem tega ne moreš izkoristiti na nobeni avtocesti v Sloveniji, ker mi še ni uspelo dlje kot 10 minut voziti enakomerno s tempomatom. Kot omenjate, regeneracija mora imeti določene pogoje - tudi zadostne obrate, je to torej neizvedljivo.

Imam R.Megane 1.5dci FAP l.2012, avto po moje nima lučke za čiščenje filtra, prevoženih ima sedaj 55.000km, pa glede na zgornje navedbe dvomim, da sem imel kdaj pogoje za uspešno regeneracijo FAP filtra ... kljub temu, da sem konstantno na avtocesti.
 
Uporabniški avatar
LeQuack
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Pe nov 16, 2007 4:16 pm

Re: DPF ilter NISSAN

Napisal/-a LeQuack Če maj 29, 2014 8:30 am

Z pojavom DPF-jev so se Slovencu podre sanje o večno delujočih dizlih, ti šment. :)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: DPF ilter NISSAN

Napisal/-a abbe Če maj 29, 2014 1:52 pm

Beri je napisal/-a:
vuli je napisal/-a:dokler lučka za regeneracijo ne ugasne.
Pri meni v navodilih piše, v kolikor se ta lučka prižge, se opravlja regeneracija in je potrebno voziti vsaj 60 km/h (če je mogoče) in dokler ne ugasne. Regeneracija lahko traja 30 minut. (nissan qq)

Pol ure nepotrebne vožnje :D
To je odgovor tistim, kateri zagovarjajo ta brezpotreben filter,.......... pol ure dodatnega onesnaževanja.
Greš v službo. se prižge lučka in moraš nadaljevati vožnjo pa še zamudiš v službo,......... krasno :DDD


kašne ti pišeš.
vsaj sliko umakn iz podpisa da ne delaš človeku sramote...
Ni vse res kar napišem
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: DPF ilter NISSAN

Napisal/-a spektr Če maj 29, 2014 2:08 pm

30 MIN za regeneracijo je pa kar dolga, toliko časa (no malenkost več) traja, če te priklopjo na tester :)
Sicer pa v navodilih za moj avto piše, da ko se regeneracija enkrat začne se začne, ne glede na to s kakšnimi obrati voziš.

Regeneration Process
• Due to the effect of the catalytic coating the diesel particles are burnt off above a
temperature of 500 °C. Since the exhaust gas temperature during normal driving is
between 150…400 °C (depending on the engine operating conditions), it must be
increased artificially by external intervention from the engine management system to
start the regeneration process.
• If regeneration of the DPF is required, the PCM checks whether the engine operating
conditions are suitable to start the regeneration process. If the requirements for
regeneration are met, the PCM performs the following measures to artificially increase
the exhaust gas temperature:
– Closing the EGR valve to increase the combustion temperature by increasing the
oxygen proportion of the cylinder charge
– Closing the ISV partially to increase the intake air temperature by throttling
– Performing an early post-injection to increase the combustion temperature by
burning an additional fuel amount
– Performing two late post-injections to increase the exhaust gas temperature by
burning fuel in the oxidation catalytic converter

• By these measures the minimum exhaust gas temperature of 150 °C (at low engine load
and engine speed) is increased to 500 °C and regeneration starts. Then the PCM
monitors the regeneration process using the signals from the DPF differential pressure
sensor and from the exhaust gas temperature sensors. Control over the regeneration
process is critically important since the DPF is damaged when its temperature exceeds
1000 °C.
• The regeneration process takes up to 15 min. When regeneration has started it will be
completed regardless of the engine operating conditions. It is only stopped when the
engine is shut off. In this case, the regeneration process is started again once the
required operating conditions are met.
lp dejan
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: DPF ilter NISSAN

Napisal/-a abbe Če maj 29, 2014 2:28 pm

spektr je napisal/-a:30 MIN za regeneracijo je pa kar dolga, toliko časa (no malenkost več) traja, če te priklopjo na tester :)
Sicer pa v navodilih za moj avto piše, da ko se regeneracija enkrat začne se začne, ne glede na to s kakšnimi obrati voziš.

Regeneration Process
• Due to the effect of the catalytic coating the diesel particles are burnt off above a
temperature of 500 °C. Since the exhaust gas temperature during normal driving is
between 150…400 °C (depending on the engine operating conditions), it must be
increased artificially by external intervention from the engine management system to
start the regeneration process.
• If regeneration of the DPF is required, the PCM checks whether the engine operating
conditions are suitable to start the regeneration process. If the requirements for
regeneration are met, the PCM performs the following measures to artificially increase
the exhaust gas temperature:
– Closing the EGR valve to increase the combustion temperature by increasing the
oxygen proportion of the cylinder charge
– Closing the ISV partially to increase the intake air temperature by throttling
– Performing an early post-injection to increase the combustion temperature by
burning an additional fuel amount
– Performing two late post-injections to increase the exhaust gas temperature by
burning fuel in the oxidation catalytic converter

• By these measures the minimum exhaust gas temperature of 150 °C (at low engine load
and engine speed) is increased to 500 °C and regeneration starts. Then the PCM
monitors the regeneration process using the signals from the DPF differential pressure
sensor and from the exhaust gas temperature sensors. Control over the regeneration
process is critically important since the DPF is damaged when its temperature exceeds
1000 °C.
• The regeneration process takes up to 15 min. When regeneration has started it will be
completed regardless of the engine operating conditions. It is only stopped when the
engine is shut off. In this case, the regeneration process is started again once the
required operating conditions are met.


če pa ljudje kr neki posplošujejo pa se je en spomnu da je lah tut 30 min in zj se kr vsi na to obešajo.
regeneracija lahko traja tut samo 10 minut. sj ne traja vedno enako dolgo,odvisno je od velik faktorjev koliko časa bo regeneracija trajala....
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2178
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: DPF ilter NISSAN

Napisal/-a tomzzi Če maj 29, 2014 3:15 pm

Kakšne nekateri pišete res...
Kot prvo ko lučka za DPF zasveti to NE pomeni, da se je regeneracija začela ampak, da je filter tok zabit, da je potreben obisk servisa za prisilno regeneracijo.
Meni ni v 4 letih oziroma v 126.000 prevoženih kolikor jih ima avto še nikoli posvetila.
Regeneracija se pa vseeno izvaja enkrat na tank povprečno. Ko se dela regeneracija je pač povišana trenutna poraba. To je to. Nobenih lučk.
Se pa izvaja lahko 5 min ali 15 kar je pa redko oziroma še nisem doživel, da bi se delala več kot par minut.
Če pa ravno parkiram pred firmo med regeneracijo pa pač počakam dokler ne konča predno ugasnem avto. Čeprav v navodilih piše naj bi vozil nad 2000rpm in vsaj 50km/h med regeneracijo. Ampak včasih to pač ni mogoče. To je to. Zaenkrat z DPF ni problemov.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: DPF ilter NISSAN

Napisal/-a uros11 Če maj 29, 2014 4:23 pm

Verjetno veš, da je regeneracija, ker ventilatorji delajo kot matasti (pri meni, golf 6, delajo kot matasti, včasih ko parkiram, tako da sklepam, da se izvaja regeneracija, 1x-2x letno se to zgodi, da drnejo na parkingu)?

Lučka posveti tudi, ko crkne senzor diference tlaka (pri meni je bilo tako).
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov