Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Meggy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: Pe nov 29, 2002 7:48 am

Kisik

Napisal/-a Meggy Po jun 02, 2003 8:26 pm

Ka je že kdo probal spelat na filter čisti kisik, za katerega bi meu bombo v avtu in jo po potrebi odprl. Čisti kisik->boljše izgorevanje->več moči. Zanima me kako uravnava računalnik takšen pretok, oz. ali ga sploh uravnava. Rad bi vedel, če bi blo to uredu?
A.-P.Don
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Re: Kisik

Napisal/-a GVX To jun 03, 2003 8:27 am

Meggy je napisal/-a:Ka je že kdo probal spelat na filter čisti kisik, za katerega bi meu bombo v avtu in jo po potrebi odprl. Čisti kisik->boljše izgorevanje->več moči. Zanima me kako uravnava računalnik takšen pretok, oz. ali ga sploh uravnava. Rad bi vedel, če bi blo to uredu?

To početje bi bilo zelo nevarno ker mešanica kisika in bencina lahko eksplodira.V motorju poteka pa zgorevanje in ne eksplozije!
V najboljšem primeru bi brez glave ostal le motor...
LP gvx
 
Uporabniški avatar
Kiri
Novinec
 
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe mar 15, 2002 9:43 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a Kiri To jun 03, 2003 10:57 am

ja jst sm tut že tuhtu kk bi kej zgledal če bi napelu mal kisika tja do filtra pa da bi mal notr pihal...a bi se tok spremenila mešanca da bi blo nevarn d bi explodiral kej?...recimo d bi to čist u izi naredu ne pa da bi hotu recimo zdej 30 konju pridobit...
a sm zakompliciru? : ...no upam da ne preveč :)
LP Kiri
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Napisal/-a Neo To jun 03, 2003 1:39 pm

Ojla!
Torej mislis na povecanje moci z dodajanjem kisika...hmmmm
Cisti kisik NE uporabljajo,ker je PRE agresiven!!! Uporabljajo pa NOS sisteme ki je N2O.Cisti kisik v bombi ima "cistost" prbl. 99,98 - 99,99%.NOS sistemi pa kot si ze sami lahko izracunate nekje 33,3%,torej manj agresivni (zato jih tud uporabljajo).
Samo dodajanje kisika al N2O ti skuri masino,ker NIMA prave mesanice zrak,bencin.
Fantje zamisel ni slaba,ampak tako enostavno pa spet ni (zal).
Za zgorevanje rabimo stvar ki gori(npr:bencin) IN stvar ki pospesi zgorevanje(kisik).
Ne smemo pa odstopat od idealne zmesi 13,76kg zrak(prb 20-21% kisika) na 1kg bencin.
Upam da ste na kratko razumeli!
LP Neo :D
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX To jun 03, 2003 1:56 pm

Kisik je tudi ob pravi mešanici nevaren.Pri n2o ti pri kompresiji razpade ne n2 in o.N2 zavira gorenje in posledično vpliva, da mešanica zgori počasneje!Če bi bil kisik primeren, bi ga že kje uporabljali(se lažje dobi, kot n2o in je cenejši).
Napisal si, da je agresiven-drži, to pa pomeni, da tudi z bencinom burno reagira.
Kot sem že napisal-MOČNO ODSVETUJEM!
LP gvx
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba To jun 03, 2003 6:32 pm

nekaj dejstev od kemika :)

v motorju potekajo eksplozije, to bi vam moralo biti jasno ko beli dan. Ker drugače bi morali poganjati avteke kot Kremenčkovi :)

O2 ni primeren predvsem iz dejstva da bi motor zarjavel od znotraj navzven. Drugo bi pa bila temparatura eksplozije mnogo višja in bi se motor pregrel

Tudi preveč N2O ti lahko vrže bat čez blok motorja pa ti nadri švicarski sir iz motorja. Je pa prednost v tem da ne rjavi motor, N2 ki nastane ob razpadu pa hladi motor.
 
Uporabniški avatar
Gigen
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če avg 22, 2002 10:09 am
Kraj: Izola/Portorož

Napisal/-a Gigen To jun 03, 2003 6:47 pm

Za info:
Jaz sem enkrat montiral na yugotu 55 plin butan-propan razmerje 50-50% v bistvu kuhinjski plin samo v malo drugacnem razmerju. Ta plin dajejo v spraye, tam sem tudi dobil plin. povezal sem bombolco 500ml s cevjo, nepovratni ventili itd do karburatorja. Sistem je neuporaben :D po pritisku b-p plina v karburator, plin zagori se preden pride do masine, masina in karburator niso imeli nobeneih posledic, ta sistem lahko uporabite samo kot vizualni efekt ko gori masina :D :D
Sej kasneje sem hotu cev namontirat direkt v cilinder. Se dobro da nisem ker potem bi imeli res en velik vizualni efekt.

Ja to sem delal ko sem bi mlajsi in se neizkusen na podrocju mehanike, da ne bi mislili da se vedno izvajam taksne pirotehnicne preizkuse :wink:
Made in Japan
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX To jun 03, 2003 8:00 pm

red_mamba je napisal/-a:nekaj dejstev od kemika :)

v motorju potekajo eksplozije, to bi vam moralo biti jasno ko beli dan.

Tudi preveč N2O ti lahko vrže bat čez blok motorja pa ti nadri švicarski sir iz motorja. Je pa prednost v tem da ne rjavi motor, N2 ki nastane ob razpadu pa hladi motor.

Očitno kemika malo daje motoroznanstvo.
V motorju poteka izgorevanje in ne eksplozije!Že iz imena (če ne iz kake literature o tem) bi lahko videl, da so to motorji z NOTRANJIM ZGOREVANJEM in ne motorji z notranjimi eksplozijami.Vprašeaj malo na faksu (predvidevam da tja zahajaš), kakšna je razlika med eksplozijo in gorenjem, pa ti bo kmalu jasno kot beli dan.
Pa lep pozdrav, gvx
P.S. N2 res hladi motor, a glavna "funkcija" je, da umiri burno reakcijo med kisikom in bencinom in posledično povzroča zgorevanje, ki je primerno za batne motorje!
 
Uporabniški avatar
Meggy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: Pe nov 29, 2002 7:48 am

Napisal/-a Meggy Sr jun 04, 2003 6:46 am

hvala fantje,ste mi zbistrili glavo.Sem za kako informacijo bogatejši in mislim,da se ne bom šel špilat.

Hvala
A.-P.Don
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Sr jun 04, 2003 1:51 pm

Bravo meggy, točno tako kot si rekel, v avtu bi imel BOMBO!!

Preberi si kaj o NOS-u, koristilo ti bo, pa brez zamere (just jokeing)
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr jun 04, 2003 3:11 pm

pomojem bi mu zapikal bate ( BERI zatalilo skupaj z blokom) 100%
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Sr jun 04, 2003 3:14 pm

GVX,

v cilindru potece eksplozija in ne zgorevanje. zgorevanje poteka v peci za centralno ogrevanje.

cau

juhica
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr jun 04, 2003 3:19 pm

juhica... se motis... izgorevanje in ne ekaplozija...
V8 POWER
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Sr jun 04, 2003 5:04 pm

V cilibdru poteka ZGOREVANJE:

če bi prišlo do eksplozije bi glavo odprlo.
Zgorevanje poteka tudi bolj počasi in nadzorovano, hitrosti gredo od 4 do 6 m/s pri zgorevanju, eksplozija pa nad 40 m/s kar je za zgorevalno komoro in bat smtr.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr jun 04, 2003 5:42 pm

Zato tudi takšna panika pri turbo in NOSu da ne pride v cilinder premalo bencina. Če je mešanica preredka (premalo bencina) stvar explodira in maš lukno v bloku :) Vedno je boljš da avto dobi preveč bencina kot premalo, najboljš je seveda če ga dobi ravno prav.
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Sr jun 04, 2003 6:13 pm

očitno fantje nimate osnovnih dejstev razčiščenih. Gori ti sveča, v motorju pride pa do eksplozije. Zakaj? Volumen plinov se poveča. Od kje pa ti potem misliš da dobi motor energijo. Saj s tem ko eksplodira tudi zgori. Samo je to bolj podobno eksploziji plina kot pa gorenju sveče.
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Sr jun 04, 2003 6:52 pm

Ok, nimamo razčiščenih osnovnih pojmov, s tem razumem, da ti jih imaš, in zato mi prosim razloži zakaj pride do klenkanja v motorju in zakaj se bati juknjajo.

oz, da nebi spet udaril mimo ti to jaz razložim: klenkanje je posledica prehitro zgorelega plina , v bistvu neka eksplozija ali vsaj na meji med zgorevanjem in eksplozijo in to upam da veš, da škodi motorju. pri eksploziji se v trenutku sprosti prevelika energija in pritisk naraste čez kritično mejo zmogljivosti materjalov. bat v takem primeru popusti in nastane luknja v njem svoje pa seveda naredijo še visoke temperature, ki nastanejo pri eksploziji in dodatno obremenijo materjale.

Moč batu ne daje trenutni pritisk temveč mešanica ki ekspandira linearno z potjo bata in ustvarja na njemu konstanten pritisk. Ko pritisk naraste nad linero mejo začne motor pospeševati saj mu dovajamo bogatejšo zmes goriva in s tem povegamo zgorevalno moč, ko pritisk pade pod to krivuljo pa motor začne pojemati.
če bi prišlo do eksplozije bi se ustvaril prevelik tlak približno 30X večji kot pri normalnem delovanju in bi v trenutku kaj popustilo.

Pa še eno vprašanje imam zate, ali misliš, da tudi pri dieselih nafta eksplodira?
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX Sr jun 04, 2003 8:25 pm

red_mamba je napisal/-a:očitno fantje nimate osnovnih dejstev razčiščenih. Gori ti sveča, v motorju pride pa do eksplozije. Zakaj? Volumen plinov se poveča. Od kje pa ti potem misliš da dobi motor energijo. Saj s tem ko eksplodira tudi zgori. Samo je to bolj podobno eksploziji plina kot pa gorenju sveče.

PATENTIRAJ!
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Sr jun 04, 2003 8:30 pm

GVX je napisal/-a:
red_mamba je napisal/-a:očitno fantje nimate osnovnih dejstev razčiščenih. Gori ti sveča, v motorju pride pa do eksplozije. Zakaj? Volumen plinov se poveča. Od kje pa ti potem misliš da dobi motor energijo. Saj s tem ko eksplodira tudi zgori. Samo je to bolj podobno eksploziji plina kot pa gorenju sveče.

PATENTIRAJ!


:lol: :lol: :lol: :lol:
bi bilo zanimivo na demostraciji :wink:
SlikaSlika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr jun 04, 2003 8:49 pm

btw...Glede klenkanja. A ni klenkanje ko se zaradi različnih razlogov zmes v cilindru vžge prehitro, ko je bat še na poti navzdol. Pač ko gre bat dol in stiska zmes se zaradi prevelike temperature (prevelik tlak, neustrezno gorivo) vžge preden bi se morala in bat na silo porine gor. Zarad nenadnih sprememb smeri gre lahko marsikaj narobe ker so sile precej velike, recimo grejo kakšni ležaji, se skrivi ojnica...

A mam tapravo stvar v mislih ? Če jo imam nevem kaj ma to z explozijo skupnega. A takrat snov explodira al se sam prehitro vžge ?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov