Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a drmocar Sr sep 14, 2011 2:08 pm

Verjetno mu je poraba narasla zaradi napačne montaže. :lol:

Se je kdo vprašal zakaj tega ne uporabljajo v motorosportu, recimo na vzdržljivostnih dirkah kot je recimo 24h Le Mans? Tam bi take zadeve zelo prav prišle...če bi delovale. Ali pa recimo F1? :)
Resonančno valovanje? se pravi mora zadeva oddajat en signal enake frekvence kot drugo telo na katerega vpliva, da pride do resonance.

Tud če si tale "placebo" nabiješ po vsej dovodni cevi goriva iz posode do motorja ne bo razlike. :lol:
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a uros11 Sr sep 14, 2011 2:10 pm

Napačna montaža?! Ni šans. Prej placebo.
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Sr sep 14, 2011 2:42 pm

vam se pa da ukvarjat z njim :mrgreen:
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2681
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a cruiser1 Sr sep 14, 2011 3:02 pm

Ciko88 je napisal/-a:Kar se pa tiče serijske vgradnje v vozila se pa zadeva ustavi zaradi denarnega lobija. Naftni šejki in države nočejo nižje porabe. Naj damo za primer našo malo Slovenijo. V Sloveniji je bilo konec leta 2010 registrirano 1.375.556. Če bi vsak od njih na 100km prihranil samo 1l goriva manj kot drugače in predpostavljamo, da vsak avto naredi tedensko samo 100km, bi to pomenilo povprečno letno prevoženih 5200km na vozilo, kar se mi zdi zelo nizka številka. Če upoštevamo ceno goriva 1€, bi to letno za državo in šejke pomenilo 71.528.812 € manj prihodkov samo iz ene male države, kot je Slovenija.


Pojma nimaš, oziroma govoriš blesarije! Nihče se ne boji manjše porabe! Manjša poraba lahko samo vpliva na višanje cen nafte. Ampak čeprav se v povprečju poraba goriva v osebnih avtomobilih manjša to šejke prav nič ne skrbi, saj se stalno veča število avtomobilov in s tem povpraševanje po nafti. In spet, če bo povpraševanje po nafti resnično začelo upadati potem bodo šejki sorazmerno dvignili ceno.

Sicer pa sploh ne vem zakaj debatiram s tabo!? Uživaj v manjši porabi, če verjameš. :lol:
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a R 34 GT-R Sr sep 14, 2011 3:34 pm

cruiser1 je napisal/-a:
Ciko88 je napisal/-a:Kar se pa tiče serijske vgradnje v vozila se pa zadeva ustavi zaradi denarnega lobija. Naftni šejki in države nočejo nižje porabe. Naj damo za primer našo malo Slovenijo. V Sloveniji je bilo konec leta 2010 registrirano 1.375.556. Če bi vsak od njih na 100km prihranil samo 1l goriva manj kot drugače in predpostavljamo, da vsak avto naredi tedensko samo 100km, bi to pomenilo povprečno letno prevoženih 5200km na vozilo, kar se mi zdi zelo nizka številka. Če upoštevamo ceno goriva 1€, bi to letno za državo in šejke pomenilo 71.528.812 € manj prihodkov samo iz ene male države, kot je Slovenija.


Pojma nimaš, oziroma govoriš blesarije! Nihče se ne boji manjše porabe! Manjša poraba lahko samo vpliva na višanje cen nafte. Ampak čeprav se v povprečju poraba goriva v osebnih avtomobilih manjša to šejke prav nič ne skrbi, saj se stalno veča število avtomobilov in s tem povpraševanje po nafti. In spet, če bo povpraševanje po nafti resnično začelo upadati potem bodo šejki sorazmerno dvignili ceno.

Sicer pa sploh ne vem zakaj debatiram s tabo!? Uživaj v manjši porabi, če verjameš. :lol:


Tud ti si po svoje fenomen, dvig cene ob zmanjšanem povpraševanju nikoli ne poveča le tega.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a lizard Sr sep 14, 2011 4:13 pm

Ok sem se zmotil oz. sem prepodostavil da Ciko88 misli dizel in kurilno olje, ki sta pa v osnovi enaka oz. vsebujeta praktično enake ogljikovodike.


@Ciko88: Daj prosim ne mi nakladat no. To kar sem napisal o Ionizaciji in medmolekulskih vezeh (par strani nazaj) drži. Če ne verjameš imaš v tej temi tudi linke do Wikipedije in link do še ene strani z obrazlago. Na obeh linkih ti piše poplnoma enako kot sem sam napisal. Madona ej, po nekaj letih drkanja s kemijo pa bom nekaj ja znal napisat. Kaj so pa kvazi inženirji patentiral v Nemčiji pa me en drek briga, namen tega patenta je samo eden - da nerazgledani in naivni ljudje kot si ti bolj verjamete v delovanje nedelujočih naprav.


Pa da se še kdo ne bo obregnil v to kar pišem - v gorivu se sicer nahajajo tudi razni dodatki, recimo etri, pa tudi alkoholi (etanol in metanol).
- Eterska vez (R-O-R) torej vsebuje en kisik, ki je eletronegativen in je eterska vez sicer polarna, ampak je ne moremo kar tako ionizirat, saj na kisik ni vezan vodik. Etersko vez sicer lahko pretrgaš in dobiš ven alkohol, ampak za to potrebuješ izredno močno anorgansko kislino (recimo HBr).
- Zdaj pa še k alkoholom - ti pa vsebujejo OH skupine, ki pa je zelo polarna. Alkohole se da enostavneje ionizirat, saj H (vodik) enostavneje odstranimo, še vedno pa potrebujemo bazične pogoje (lahko tudi kisle), saj so alifatski alkokoli dokaj nevtralni oz. res res minimalno kisli. Bolj kisli so aromatski alkoholi, katerim H (vodik) lažje odstranmo in jih tako ioniziramo, saj so aromati elektronprivlačne molekule, ampak aromatskih alkoholov v bencinu in dizlu ni. V gorivu se največkrat dodajajo metanol in alkohol, ki sta pa alifatska alkohola (metanol CH3-OH, etanol CH3-CH3-OH). Ampak alkoholov je v gorivu zelo malo, in tudi ko so, jih z neko napravo kar tako na moreš ionizirat, ampak potrebuješ spremembo pH-ja, torej je potrebno dodati bazo ali kislino.

Razna dovolj močna valovanja (mikrolovi - za segrevanje ko uporabljamo dipolarna topila kot npr. vodo, ultrazvok - za povzročanje akustičnih kavitacij, tu prihaja tudi do anstanka radikalov iz vode, H2O -> H* + *OH) se pri sintezni kemiji najpogosteje uproabljajo za pospešitev reakcije. Za eno in drugo je potrebno precej energije, vstavljanje kar nekih naprav ki sploh ne potrebujejo napajanja in povzročajo neke resonance ki ionizirajo ogljikovodike je prav smešno. Konec koncev če bi jih ionizirale (in bi dobili katione in anione) bi to bilo slabo, saj bi se molekule med seboj tako bolj privlačile (namreč + in - se privlačita). Torej bi se zgodilo ravno to kar DrionPower oglašuje da preprečujejo. Ampak itak jih ne morejo ionizirat tako da...
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2681
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a cruiser1 Sr sep 14, 2011 5:29 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:
Ciko88 je napisal/-a:Kar se pa tiče serijske vgradnje v vozila se pa zadeva ustavi zaradi denarnega lobija. Naftni šejki in države nočejo nižje porabe. Naj damo za primer našo malo Slovenijo. V Sloveniji je bilo konec leta 2010 registrirano 1.375.556. Če bi vsak od njih na 100km prihranil samo 1l goriva manj kot drugače in predpostavljamo, da vsak avto naredi tedensko samo 100km, bi to pomenilo povprečno letno prevoženih 5200km na vozilo, kar se mi zdi zelo nizka številka. Če upoštevamo ceno goriva 1€, bi to letno za državo in šejke pomenilo 71.528.812 € manj prihodkov samo iz ene male države, kot je Slovenija.


Pojma nimaš, oziroma govoriš blesarije! Nihče se ne boji manjše porabe! Manjša poraba lahko samo vpliva na višanje cen nafte. Ampak čeprav se v povprečju poraba goriva v osebnih avtomobilih manjša to šejke prav nič ne skrbi, saj se stalno veča število avtomobilov in s tem povpraševanje po nafti. In spet, če bo povpraševanje po nafti resnično začelo upadati potem bodo šejki sorazmerno dvignili ceno.

Sicer pa sploh ne vem zakaj debatiram s tabo!? Uživaj v manjši porabi, če verjameš. :lol:


Tud ti si po svoje fenomen, dvig cene ob zmanjšanem povpraševanju nikoli ne poveča le tega.


Daj razmisli malo :roll: . Daleč je še dan (če sploh je) , ko nafta ne bo več čisto za nič potrebna! Pri osebnih avtomobilih se res zmanšuje poraba in morda bodo čez nekaj let novi avtomobili res porabili zelo malo nafte ampak rabili jo pa še vedno bojo in tudi še za mnoge druge motorje, stroje in industrijo je potrebna nafta. Če se bo pojavil izpad dobička na enem koncu bodo pa toliko bolj zaslužili na drugem koncu, s podražitvijo seveda. In ko boš ti čez petnajst let kupil hibrida,ki porabi samo 2dcl/100km boš za ta dva deci plačal toliko, kot zdaj za 10litrov, ker čeprav je poraba in povpraševanje manjše je to še vedno izdelek, ki ga nujno potrebuješ in zato lahko brez skrbi dvignejo ceno.
 
Ciko88
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če sep 08, 2011 3:16 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a Ciko88 Če sep 15, 2011 4:42 pm

jo, sej mate prov, če vjamete.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a lizard Če sep 15, 2011 5:19 pm

Ciko88 je napisal/-a:jo, sej mate prov, če vjamete.


Mi vemo, ti pa si tisti, ki verjameš!
 
maleni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Pe sep 16, 2011 7:27 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a maleni Pe sep 16, 2011 7:31 pm

Imam en predlog, v katerem se bo najhitreje dokazalo, če zadeva deluje. Kot vidim je na eni strani ekipa dvomljivcev, na drugi očitno prodajalcev in nekoga, ki je zadevo tudi preizkusil. Ta trdi da zadeva deluje.

Moja ideja je takšna, da se kontaktira te iz drion.si, pove, da se o njihovi zadevi govori na vaših forumih in da bi želeli opraviti testiranje zadeve, napišete nevtralno rezultate. Mislim, da je to najbolj produktivna zadeva, če zadeva ne bo delovala, boš ovrgel mit, če pa bo delovala, pa boš prihranil na gorivu.

Mislim, da bi tudi prodajalec bil za takšno pozitivno publiciteto.

Mi vsi, pa bi si želeli, da bi takšna zadeva delovala!
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a pskoda Pe sep 16, 2011 8:07 pm

Če bo majše povpraševanje za soček surove nafte jo ne bodo podražil, ampak pocenil
Lp
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a uros11 Pe sep 16, 2011 8:09 pm

pskoda je napisal/-a:Če bo majše povpraševanje za soček surove nafte jo ne bodo podražil, ampak pocenil


V Sloveniji jo bodo podražili, če bo manjše ali če bo večje povpraševanje. Kje drugje pa bi jo morda pocenili.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a lizard Pe sep 16, 2011 8:12 pm

@pskoda: Na trgu se svtari ne odvijajo vedno tako. Dostikrat se cene dvigujejo tudi ko ni povpraševanja, da prodajalec tako krpa finančni primanjkljaj. V drugih primerih pa se cena ob padcu prodaje spet niža, ker za izdelek pač ni povpraševanja. Vse je odvisno od posameznega primera in okoliščin. Karkokoli že, ceno na koncu določa trg.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4176
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a xxl So sep 17, 2011 7:44 pm

-in špekulacije ;)
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a Vikking Po sep 26, 2011 10:37 am

maleni je napisal/-a:Moja ideja je takšna, da se kontaktira te iz drion.si, pove, da se o njihovi zadevi govori na vaših forumih in da bi želeli opraviti testiranje zadeve,


Ti kar kontaktiraj podjetje ki trži drionpower, katerih glavna dejavnost je: Oblikovanje, aranžerstvo, dekoraterstvo


Sam toliko: http://www.apsdecor.si/

Da nadaljujemo...

KAO glavni zastopnik za driuspower je drius d.o.o. (ni zavezanec za DDV), glavna dejavnost: Posredovanje oglaševalskega prostora

Takšen mi bo prodajal floskule, voziti se ceneje 20% in več, če nalimam kos magneta okoli cevi za dovod goriva. Na ljubem svetu je dovolj ovc ki se pustijo strižit. Žal osebno mislim da so ljudje nepoučeni, premalo splošnega znanja, da se pustijo šolat in nategnit različnim voluharjem, ki prodajajo le prepakirano robo, z novim imenom, novo embalažo in dizajnom, ki kroži že več kot 30 let po svetu.

Ljudje božji, že osnovna računica da vam nekdo obljublja 20% znižanje porabe goriva, ki se ukvarja z aranžerstvom oz. posredovanjem, more zasvetit rdeča luč. Kako ste lahko naivni, v tej dobi interneta, ko lahko preveriš veliko stvari. Ko so nekatere stvari predobre da bi bilo res, ko bi se ljudje dobesedno tepli za to stvar.

Osebno pa mislim, da tukaj gre le za reklamo preko foruma.
 
danijelg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Sr avg 17, 2011 12:42 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a danijelg To sep 27, 2011 2:02 pm

Živijo!
Sem zadevo temeljito preizkusil.
Jaz in več kolegov je z Drioni, ki sem jih zakupil vozilo na vsakodnevnih relacijah v službo.
Torej iz Primorske v LJ in po Primorski.
Jaz sem, osebno, vozil v mestni vožnji in menjaval do 2ooo obratov. Na AC sem pa vaozil med 100 in 110 km/h.
Po 5000 km vam lahko zagotovim, da ni bilo nobene razlike v porabi.
Zadevo je preizkusila tudi Interevropa in Edo Tours na sojih vozilih. Glede na to, da temeljito vodijo knjige in da so montirali na vozili, ki imajo vedno enako relacijo, niso zaznali nobene spremembe.
Vam povem, ko dobim denar nazaj.
Lep pozdrav VSEM.

P.S.
Vidim, da prihajajo na trg podobni izdelki z drugim imenom.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a TrijoAdijo To sep 27, 2011 2:20 pm

Mar nisi ravno ti na sve svete zatrjeval, da ta zadeva preizkušeno deluje??

danijelg je napisal/-a:Živijo!
Sem zadevo temeljito preizkusil.
Jaz in več kolegov je z Drioni, ki sem jih zakupil vozilo na vsakodnevnih relacijah v službo.
Torej iz Primorske v LJ in po Primorski.
Jaz sem, osebno, vozil v mestni vožnji in menjaval do 2ooo obratov. Na AC sem pa vaozil med 100 in 110 km/h.
Po 5000 km vam lahko zagotovim, da ni bilo nobene razlike v porabi.
Zadevo je preizkusila tudi Interevropa in Edo Tours na sojih vozilih. Glede na to, da temeljito vodijo knjige in da so montirali na vozili, ki imajo vedno enako relacijo, niso zaznali nobene spremembe.
Vam povem, ko dobim denar nazaj.
Lep pozdrav VSEM.

P.S.
Vidim, da prihajajo na trg podobni izdelki z drugim imenom.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a Jerry007 To sep 27, 2011 2:27 pm

Dobra reklama :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a _YUGO-GVX_ To sep 27, 2011 5:51 pm

Da nisi ti narobe obrnil magnetek, ko si natikal gor. Imaš srečo, da ti ni povečalo porabe!



:mrgreen:
litr bencina, litr olja ;)
 
maleni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Pe sep 16, 2011 7:27 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a maleni To sep 27, 2011 10:21 pm

Pravi biseri ste. Zakaj se ne dogovorite za testiranje, pa potem govorite in ne nekaj v prazno. Oprostite, ampak zdi se mi, da govorite v prazno.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov