Ciko88 je napisal/-a:Kar se pa tiče serijske vgradnje v vozila se pa zadeva ustavi zaradi denarnega lobija. Naftni šejki in države nočejo nižje porabe. Naj damo za primer našo malo Slovenijo. V Sloveniji je bilo konec leta 2010 registrirano 1.375.556. Če bi vsak od njih na 100km prihranil samo 1l goriva manj kot drugače in predpostavljamo, da vsak avto naredi tedensko samo 100km, bi to pomenilo povprečno letno prevoženih 5200km na vozilo, kar se mi zdi zelo nizka številka. Če upoštevamo ceno goriva 1€, bi to letno za državo in šejke pomenilo 71.528.812 € manj prihodkov samo iz ene male države, kot je Slovenija.
cruiser1 je napisal/-a:Ciko88 je napisal/-a:Kar se pa tiče serijske vgradnje v vozila se pa zadeva ustavi zaradi denarnega lobija. Naftni šejki in države nočejo nižje porabe. Naj damo za primer našo malo Slovenijo. V Sloveniji je bilo konec leta 2010 registrirano 1.375.556. Če bi vsak od njih na 100km prihranil samo 1l goriva manj kot drugače in predpostavljamo, da vsak avto naredi tedensko samo 100km, bi to pomenilo povprečno letno prevoženih 5200km na vozilo, kar se mi zdi zelo nizka številka. Če upoštevamo ceno goriva 1€, bi to letno za državo in šejke pomenilo 71.528.812 € manj prihodkov samo iz ene male države, kot je Slovenija.
Pojma nimaš, oziroma govoriš blesarije! Nihče se ne boji manjše porabe! Manjša poraba lahko samo vpliva na višanje cen nafte. Ampak čeprav se v povprečju poraba goriva v osebnih avtomobilih manjša to šejke prav nič ne skrbi, saj se stalno veča število avtomobilov in s tem povpraševanje po nafti. In spet, če bo povpraševanje po nafti resnično začelo upadati potem bodo šejki sorazmerno dvignili ceno.
Sicer pa sploh ne vem zakaj debatiram s tabo!? Uživaj v manjši porabi, če verjameš.
R 34 GT-R je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:Ciko88 je napisal/-a:Kar se pa tiče serijske vgradnje v vozila se pa zadeva ustavi zaradi denarnega lobija. Naftni šejki in države nočejo nižje porabe. Naj damo za primer našo malo Slovenijo. V Sloveniji je bilo konec leta 2010 registrirano 1.375.556. Če bi vsak od njih na 100km prihranil samo 1l goriva manj kot drugače in predpostavljamo, da vsak avto naredi tedensko samo 100km, bi to pomenilo povprečno letno prevoženih 5200km na vozilo, kar se mi zdi zelo nizka številka. Če upoštevamo ceno goriva 1€, bi to letno za državo in šejke pomenilo 71.528.812 € manj prihodkov samo iz ene male države, kot je Slovenija.
Pojma nimaš, oziroma govoriš blesarije! Nihče se ne boji manjše porabe! Manjša poraba lahko samo vpliva na višanje cen nafte. Ampak čeprav se v povprečju poraba goriva v osebnih avtomobilih manjša to šejke prav nič ne skrbi, saj se stalno veča število avtomobilov in s tem povpraševanje po nafti. In spet, če bo povpraševanje po nafti resnično začelo upadati potem bodo šejki sorazmerno dvignili ceno.
Sicer pa sploh ne vem zakaj debatiram s tabo!? Uživaj v manjši porabi, če verjameš.
Tud ti si po svoje fenomen, dvig cene ob zmanjšanem povpraševanju nikoli ne poveča le tega.
Ciko88 je napisal/-a:jo, sej mate prov, če vjamete.
pskoda je napisal/-a:Če bo majše povpraševanje za soček surove nafte jo ne bodo podražil, ampak pocenil
maleni je napisal/-a:Moja ideja je takšna, da se kontaktira te iz drion.si, pove, da se o njihovi zadevi govori na vaših forumih in da bi želeli opraviti testiranje zadeve,
danijelg je napisal/-a:Živijo!
Sem zadevo temeljito preizkusil.
Jaz in več kolegov je z Drioni, ki sem jih zakupil vozilo na vsakodnevnih relacijah v službo.
Torej iz Primorske v LJ in po Primorski.
Jaz sem, osebno, vozil v mestni vožnji in menjaval do 2ooo obratov. Na AC sem pa vaozil med 100 in 110 km/h.
Po 5000 km vam lahko zagotovim, da ni bilo nobene razlike v porabi.
Zadevo je preizkusila tudi Interevropa in Edo Tours na sojih vozilih. Glede na to, da temeljito vodijo knjige in da so montirali na vozili, ki imajo vedno enako relacijo, niso zaznali nobene spremembe.
Vam povem, ko dobim denar nazaj.
Lep pozdrav VSEM.
P.S.
Vidim, da prihajajo na trg podobni izdelki z drugim imenom.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov