ejsim je napisal/-a:Se strinjam. Ni prvi Golf, ki bi bil toliko "navit". Sicer bi bilo mogoče res bolj prijazno, če bi imel kakih 110-120KM, ampak tudi teh slabih 130KM ni nevem kaj. Bistvo je, da ga pazljivo voziš, ko je mrzel in ne ugašaš vročega. To enako velja tudi za ne-čipana vozila, je pa čipan bolj obremenjen in je to, toliko bolj pametno upoštevati. Lahko da je tudi kaj na tem, da je slabo narejeno, ali da je turbina že zanič, ampak kar tako iz lufta pa ne vem no..
Se mi pa zdi, da je to podobna zadeva, kot recimo s kakim vodovodarjem. Imam hecno izkušnjo (oz. več takih), ko je prišel vodovodar nekaj popraviti, potem pa je jamral, se pizdil, se smejal in kritiziral, kako je nekdo pred njim nekaj naredil. Po teh nekih 10 min teženja, pa sem mu rekel, da je bil ravno on tisti, ki je to v hiši delal, ko se je hiša gradila. Takrat je utihnil, se zamislil in modro odgovoril: "Ja, ja.. Se spomnim. Takrat sem moral narediti tako, ker drugače ni šlo". Potem pa mi je še 5 min pametoval, zakaj je to moral narediti tako.
Ko sem jaz čipal, se je majstr pri SKN-u najprej zapeljal z mano en krog s priklopljenim prenosnikom, da je gledal, če vse laufa kot se spodobi, prav tako je preveril, če vztrajnik kaj trese. O dotičnem motoru in njegovih potencialnih hibah je dosti vedel in jih preveril ravno zato, da potem ne bi za kakšno napako bilo krivo čipanje. Originalna mapa je nato romala na SKN v Nemčijo in od tam so poslali novo nazaj. Za tem je sledila še ena testna vožnja, podobna tisti na začetku. Jasno je, da za to konkretno mapo stoji zajetno število čipanih avtov že v Nemčiji in očitno ni problematična.
Z razmišljanjem, da bi bilo bolje 110-120KM se ne strinjam, ker gre pri tej generaciji za praktično isto mašino kot pri 105KM, tako da dejansko pridobiš 25 in ne 40KM, kar se sliši res malo kruto, saj gre za skoraj 45% prirastka!
Jaz pač pazim, da ne speljujem preveč agresivno v prvi prestavi ipd. zaradi samega vztrajnika, ostalo pa itak po splošno znanih priporočilih (mrzlega takoj do blokade, sploh pozimi, 30 km/h v 5. prestavi in gas do konca, pred ugašanjem pa obvezno segret turbino, tako da obrati padejo iz rdečega polja šele ko obrneš ključ

).
vojkostar je napisal/-a:če je zadost nova mašina recimo 2007 al 2008 letnik potem bi moral 1.9 tdi 90 konski golf brez problema zdržat 130-140km in 350Nm navora, tko da je rezultat dokej normalen za ta denar kolkr si plačov pri SKN+ da ti niso nardil meritev? je pa res da tuner pri katerem si delal meritve ni nč bolš od SKN. js sm iz svojga 1.6 HDI dobil vn 142 konjev in 327Nm navora tok za info, pa zadeva lepo pelje, samo je mapa tko narjena da v nizkih obratih ne butne vn preveč navora ter s tem ne obremenjuje vztrajnika in sklopke in tudi ne kadi črno. namreč zgodi se da tuning mapa pri nizkih obratih zahteva preveč navora=več goriva, ker se ta ne more ravno izkoristiti/zgoreti njabolje je posledica črno kajenje
Zakaj bi mašina morala bit vsaj 2007? Z modelnim letom 2006 ni čisto nobenih težav, edino vztrajnik je bil menjan še pred čipanjem. Kar se kajenja tiče, pa ni tako hudo in ne gre za pretirano črn dim, se pa opazi, da nekaj pihne ven!
