Doc1 je napisal/-a:Kar nakaj avtov,ki jih je Sašo optimatiziral,še po toliko tisoč kilometrih-brezhibno delujejo.Ne morem razumeti,da ste nekateri na forumu tako agresivni in polni ,,faušije,,,...Sašo je car v tem poslu in nikakor ni nezmotljiv,je pa strokovno podkovan,ima aparature in kar je najbolj važno-ničesar ne skriva-vse vam razkrije,pomaga,če ste le voljni poslušat.Zakaj pa ne glasujete o strokovnosti RSR-a,Avtoelektronike,Tunerca,SKn-a in drugih?Mogoče pa je problem drugje,morda je ta problem v konkurenci?Pa saj je zdrava ali ne?
lp Brane
Patrik_A3 je napisal/-a:vojkostar, pa kaj še ti znaš kakšni stavek napisat brez omenjanja CSS ?
bridgestone je napisal/-a:evo jest sm svojega audija A4 2.0TDI PD čipal pri VS tuning cca 2 leti nazaj. Ko sem pregledal ponudbo vseh slovenskih in tujih tunerjev (avstrija) sem dal v ožji izbor VStuning in CSS. Izboru je botrovala predvsem cena in nekaj telefonski razgovor. Za VS sem se odločil, ker je imel CSS takrat preveliko gužvo in doplačilo druge meritve.
Avto je imel predhodno 115.000 kilometrov (lastnik oče), sedaj jih ima 135.000 in je res da sklopka malo drsi. Drsi samo občasno, ponavadi ko je mrzla in ko ga peljem na uradni servis ponavadi deluje BP, tako da še sedaj ne vem kje je težava (osebno mislim, da ni krivo čipiranje ampak dejstvo da se dandanes tako špara da so vse stvari narejene z varnostnim faktorjem 1 - pomeni, da original sklopka komaj zmore serijski navor).
Kar se tiče grafa navora (prilagam sliko) v praksi, naj povem, da je morda avto v nizkih obratih preveč brutalen (butne) in je dejansko težko z njim lepo speljati dokler se ga ne navadiš (ko ga je oče peljal po čipanju je rekel da mu ni všeč in da ga moti da butne), v višjih obratih ga pa zmanjka in dejansko ni neke bistvene razlike od serijskega navora. Kar pomeni, da ko spelješ avto butne (po večini itak posreduje ESP, ker je oprijema na prednji kolesi tudi na suhem asfaltu premalo), potem pa se hitro opeha. Je pa meni super glede prehitevanj med 70 in 90 km/h ko dejansko avto skoči mimo.
Kar se tiče porabe ne morem o njej govorit, ker sem po čipiranju programsko vklopil tudi potovalni računalnik, ki ga prej ni bilo, podatki iz instrumentne plošče pa itak v vseh avtih toliko odstopajo da so zgolj informativni. Za primer naj povem, da umirjena vožnja skozi mesto ob 8h v jutranji konici pride na razadalji 13km okoli 7L/100km, če grem v službo ob 9h pa imam porabo 5.5L/100km. Kadar se peljem na koroško (do žalca po avtocesti 110 in nato umirjeno skozi SG) pa znaša proti koroški 5L/100km, nazaj pa 4,7L/100km. Omenim naj da je to poraba, ki jo kaže računalnik, ki pa dejasnko kaže cca pol litra premalo.
Kar se tiče mojstra pri VS tuning mi je všeč njegov odnos do strank in to, da je zelo prijazen, tudi če si Ljubljančan. Meritev opravi pred in po čipiranju in tega ne računa posebej. Cene pa ima zelo ugodne. Za primer naj povem, da recimo ne razumem ljudi, ki vozijo k Avtoelektroniki ali še nekaterim dražjim in plačujejo po 650€. Pa ceneje je prodati avto in kupiti močnejšega.
In ko toliko berem glede izdelave map, dvomim, da kateri tuner pri serijskih motorjih sami delajo mape. Ta postopek sem že videl pri RSR ko je čipiral enega Leona z drugo turbino, odmičnimi, izpuhom in tam je trajalo čipanje cel teden. Ponavadi se pri takem čipiranju serijski ecu odklopi in se priklopi poseben ecu, ki omogoča "real time" čipiranje. Ko tuner doseže ustrezne meritve pa nove mape shrani, vstavi nazaj originalen ecu in modificirane mape prenese nanj.
Vsaj tako jaz verjamem in dvomim, da so debate glede kvalitete tunerjev upravičene, saj niti en od teh "tunerjev" (z izjemo RSRa) ni pravi tuner.
Kar se tovarniške garancije tiče sem doma avto priklopil na Ross Techov vcds in se konektal na motorni računalnik, kjer je lepo vidno, kolikokrat je bil flash v ecuju spreminjan (v mojem primeru 1x). Sam mojster pri VS tunig mi je rekel, da lahko pripeljem avto k njemu, da mi pred obiskom servisa, da nazaj originalne mape, samo to bi pomenilo, da bi bila številka potem 2, in osebno mislim, da je spomin kamor se beležijo posegi v ecu ločen od flasha kamor se vpiše mape in kot tak neizbrisljiv.
In še pravno glede garancije. Prva je zakonska garancija (pri nas 1 leto), druga je tovarniška (sedaj za VAG 4 leta). Vendar nepriznanje garancije s strani pooblaščenega servisa še ne pomeni, da le ta ne obstoji. Če si najameš sodnega izvedenca avto stroke, ki potrdi, da napaka na vozilu ni razlog čipiranja in to dokažeš na pristojnem sodišču (v tem primeru v Nemčiji), ti morajo stroške povrniti. Seveda pa je to teorija in bi za kaj takega porabil več denarja kot je vreden nov R8!
Garancija ki pa jo nudijo tunerji je le posredništvo NSA garancije, ki jo lahko sklepate tudi sami. Cene so okoli 300€/letno, veljajo pa do 100.000 km in 5 let, pri čemer turbina, injektorji, sklopka in stvari, ki dejasnko srkujejo ponavadi niso vštete.
Glede meritve spodaj naj dodam, da sem sam rekel naj mi graf sprinta v SAE formatu, to pa zato ker moji kolegi čez lužo ne poznajo neškega DIN standarda. Razlika je minimalna, pri čemer SAE standard prikaže malo manj HP, ker se preračunava za nižji zračni tlak.
In ko ste že toliko natančni pri teh meritvah naj povem, da so to približne meritve, daleč od tega, da so točne. Prvo kot prvo dvomin, da so kateri valji umerjani vsakih 6 mesecev, drugo kot drugo pa večina niti ne objavlja podatkov po standardu (DIN, SAE, ECE), ampak kar meritev pozimi pri 0°C in po možnosti z zimskimi gumami.
(meritve na valjih so že v osnovi netočne: drsenje skopke, drsenje pnevmatik, netočne izgube na prenosu....)
IgorMM je napisal/-a:italjanski/nemski stil kaksen je pa slovenski/francoski/belgijski/nizozemski stil?
da je dizel motor pumpa za zrak
takemu talentu zaupate vozila
IgorMM je napisal/-a:italjanski/nemski stil kaksen je pa slovenski/francoski/belgijski/nizozemski stil?
da je dizel motor pumpa za zrak
takemu talentu zaupate vozila
OctaviaTurbo je napisal/-a:toliko v vednost glede VS TUNINGA! čipiral pri njih 1.8T 150hp ... mojster sašo obljubljal 25% prirastek moči,... od dneva ko je biu avto čipiran pri njih sem imel en in isti poblem,torej napako 17705-presshure drop between turbo and throttle valve,avto je skoraj vsak dan ob hladnem zagonu bil v safe modu,torej tlak turbine max 0.3bara...... večkrat sem šal do njega da bi se napaka odpravila,on pa je trdil svoje da sedaj ko je avto bolj odprt,nekje spušča pritisk,.... čudno ne,da bi kaj spuščalo,kak potem ne spušča ko ni v safe modu? se zaflika? zamenjal sem vse podtlačne cevi,odduške,diverter ventil,N75, malo morje dnarja in časa ter ogromno živcev!!! lani ob mojem zadnjem obisku je rekel,da če kdaj odpravim problem,mu naj povem kaj je bilo,da ga res zanima..... seveda se je ta jeben' problem vlekel več kot 2 leti!! prebrskal sem 1001 tuji forum in zasledil,da je to v 99% primerov softwerska napaka,sepravi napaka v Mapi!!! ko sem ga kontaktiral da bi se stvar pregledala je biu ćudežno v veliki gužvi,termin sma prestavljala iz dneva v dan,iz tedna v teden,večkrat je rekel da me pokliče,iz tega ni bilo nič..... PROBLEM SEM REŠIL! plačal sem ponovno programiranje pri drugi firmi, valji so pokazali 175konjev sašotovega remapa, na motorju z original K03S turbino ki je sposobna cca 210 konjev..... toliko o tem....
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov