Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Doc1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne sep 16, 2007 12:17 pm
Kraj: Podgorje

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a Doc1 Pe avg 09, 2013 5:39 pm

Kar nakaj avtov,ki jih je Sašo optimatiziral,še po toliko tisoč kilometrih-brezhibno delujejo.Ne morem razumeti,da ste nekateri na forumu tako agresivni in polni ,,faušije,,,...Sašo je car v tem poslu in nikakor ni nezmotljiv,je pa strokovno podkovan,ima aparature in kar je najbolj važno-ničesar ne skriva-vse vam razkrije,pomaga,če ste le voljni poslušat.Zakaj pa ne glasujete o strokovnosti RSR-a,Avtoelektronike,Tunerca,SKn-a in drugih?Mogoče pa je problem drugje,morda je ta problem v konkurenci?Pa saj je zdrava ali ne?

lp Brane
 
vuli
Novinec
 
Prispevkov: 430
Pridružen: Pe jul 13, 2012 7:43 pm
Kraj: Bovec

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a vuli Pe avg 09, 2013 7:10 pm

Znanec je čipal Audija A4? 2.0 tdi 140km na 170KM. Avto ima sedaj 300.000 km in šele sedaj je prvič menjal sklopko. Ne vem pri kolkih km je dal čipat, a kar dolgo nazaj.
Uglavnem, je zadovoljen z tuningom.
 
Loops
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Če dec 18, 2008 6:56 pm
Kraj: Koroška

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a Loops Ne avg 11, 2013 11:39 am

Doc1 je napisal/-a:Kar nakaj avtov,ki jih je Sašo optimatiziral,še po toliko tisoč kilometrih-brezhibno delujejo.Ne morem razumeti,da ste nekateri na forumu tako agresivni in polni ,,faušije,,,...Sašo je car v tem poslu in nikakor ni nezmotljiv,je pa strokovno podkovan,ima aparature in kar je najbolj važno-ničesar ne skriva-vse vam razkrije,pomaga,če ste le voljni poslušat.Zakaj pa ne glasujete o strokovnosti RSR-a,Avtoelektronike,Tunerca,SKn-a in drugih?Mogoče pa je problem drugje,morda je ta problem v konkurenci?Pa saj je zdrava ali ne?

lp Brane


Brane js z mojimi posti nimam in nisem imel namen blatiti imena nobenega tunerja.
Glede za stroko v kateri sem zaposlen,mi je še kako jasno da človeški faktor nikoli ne zagotavlja 100%ga produkta.
Pri samem optimiziranju,je že v štartu podukt(avto) podvžen temu odstopanju,potem pride še faktor tunerja in končnega uporabnika(šoferja).Tako da na celi črti še zdaleč ni 100% optimizacije,ne more bit.
Podal pa sem le resnično izkušnjo, in čisto vsak za svoj prislužen denar, lahko voljno odloči kje in pri kom ga bo vložil.Samo bistvo takšnih forumov je ,da se stvari pokomentirajo in izmenjajo.
Koliko pa vem pa nisem niti v enem stavku zapisal da Sašo nima pojma al kaj podobnega na tem nivoju.Prvič nimam izkušenj in ne znanja ,da bi o tem presojal, kot drugo pa nisem imel namena,da blatim po njem.
Optimizacija v mojem primeru je bila nerentabilna, zato sem šel drugam, zaenkrat zadovoljen in upam,da tako ostane.kaj več pa nimam dodati.
 
Uporabniški avatar
IgorMM
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: To nov 09, 2004 3:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a IgorMM To avg 13, 2013 8:14 pm

seveda nekaterim vozila delujejo brez problemov saj so mape kupljene v tujini, tiste home made tuninge ki opravlja so pa ze druga zgodba...

kolega ga je klical za meritve na valjih in da rabi držat avto na obratih z zavoro. odgovor je bil, da on tega nikoli ne uporablja, saj njegovi valji so tako napredni in tega ne rabijo.
sploh nima zavor smo kasneje izvedeli, da ne omenim njegove meritve...
en primer meritve vozila pri vs (mojster ni vedel oz pozabil ali kot ne bilo menjeno "imel slab dan" pozabil da se pri novejsih vozilih mora abs izklopiti iscer je meritev taka kot na sliki) ;)
vs.jpg
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 934
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a vojkostar Sr avg 14, 2013 12:01 pm

ABS res ne sme met veze, ponavadi ej težava ESP in ASR če se ne vrtijo vsa 4 kolesa, vendar dobri valji majo to porihtano (CSS)
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a Patrik_A3 Sr avg 14, 2013 2:27 pm

vojkostar, pa kaj še ti znaš kakšni stavek napisat brez omenjanja CSS ?
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
IgorMM
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: To nov 09, 2004 3:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a IgorMM Sr avg 14, 2013 2:48 pm

abs,esp,asr je vse na istem računalniku.

@Patrik_A3
tudi ce ih omeni, kaj je tukaj narobe? edini so ki pokazejo grafe ne pa kot drugi ki vse skrivajo kot kaca noge, na besedah so pa vsi glasni
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 934
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a vojkostar Sr avg 14, 2013 10:25 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:vojkostar, pa kaj še ti znaš kakšni stavek napisat brez omenjanja CSS ?


dva avta sm tma tunal pa imam nekako izkušnje nevem kako je z ostalimi če poroča o taki zadevi da valerji ne kažejo najbolj pravilno
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a bridgestone Po nov 18, 2013 11:11 pm

evo jest sm svojega audija A4 2.0TDI PD čipal pri VS tuning cca 2 leti nazaj. Ko sem pregledal ponudbo vseh slovenskih in tujih tunerjev (avstrija) sem dal v ožji izbor VStuning in CSS. Izboru je botrovala predvsem cena in nekaj telefonski razgovor. Za VS sem se odločil, ker je imel CSS takrat preveliko gužvo in doplačilo druge meritve.

Avto je imel predhodno 115.000 kilometrov (lastnik oče), sedaj jih ima 135.000 in je res da sklopka malo drsi. Drsi samo občasno, ponavadi ko je mrzla in ko ga peljem na uradni servis ponavadi deluje BP, tako da še sedaj ne vem kje je težava (osebno mislim, da ni krivo čipiranje ampak dejstvo da se dandanes tako špara da so vse stvari narejene z varnostnim faktorjem 1 - pomeni, da original sklopka komaj zmore serijski navor).

Kar se tiče grafa navora (prilagam sliko) v praksi, naj povem, da je morda avto v nizkih obratih preveč brutalen (butne) in je dejansko težko z njim lepo speljati dokler se ga ne navadiš (ko ga je oče peljal po čipanju je rekel da mu ni všeč in da ga moti da butne), v višjih obratih ga pa zmanjka in dejansko ni neke bistvene razlike od serijskega navora. Kar pomeni, da ko spelješ avto butne (po večini itak posreduje ESP, ker je oprijema na prednji kolesi tudi na suhem asfaltu premalo), potem pa se hitro opeha. Je pa meni super glede prehitevanj med 70 in 90 km/h ko dejansko avto skoči mimo.

Kar se tiče porabe ne morem o njej govorit, ker sem po čipiranju programsko vklopil tudi potovalni računalnik, ki ga prej ni bilo, podatki iz instrumentne plošče pa itak v vseh avtih toliko odstopajo da so zgolj informativni. Za primer naj povem, da umirjena vožnja skozi mesto ob 8h v jutranji konici pride na razadalji 13km okoli 7L/100km, če grem v službo ob 9h pa imam porabo 5.5L/100km. Kadar se peljem na koroško (do žalca po avtocesti 110 in nato umirjeno skozi SG) pa znaša proti koroški 5L/100km, nazaj pa 4,7L/100km. Omenim naj da je to poraba, ki jo kaže računalnik, ki pa dejasnko kaže cca pol litra premalo.

Kar se tiče mojstra pri VS tuning mi je všeč njegov odnos do strank in to, da je zelo prijazen, tudi če si Ljubljančan. Meritev opravi pred in po čipiranju in tega ne računa posebej. Cene pa ima zelo ugodne. Za primer naj povem, da recimo ne razumem ljudi, ki vozijo k Avtoelektroniki ali še nekaterim dražjim in plačujejo po 650€. Pa ceneje je prodati avto in kupiti močnejšega.

In ko toliko berem glede izdelave map, dvomim, da kateri tuner pri serijskih motorjih sami delajo mape. Ta postopek sem že videl pri RSR ko je čipiral enega Leona z drugo turbino, odmičnimi, izpuhom in tam je trajalo čipanje cel teden. Ponavadi se pri takem čipiranju serijski ecu odklopi in se priklopi poseben ecu, ki omogoča "real time" čipiranje. Ko tuner doseže ustrezne meritve pa nove mape shrani, vstavi nazaj originalen ecu in modificirane mape prenese nanj.
Vsaj tako jaz verjamem in dvomim, da so debate glede kvalitete tunerjev upravičene, saj niti en od teh "tunerjev" (z izjemo RSRa) ni pravi tuner.


Kar se tovarniške garancije tiče sem doma avto priklopil na Ross Techov vcds in se konektal na motorni računalnik, kjer je lepo vidno, kolikokrat je bil flash v ecuju spreminjan (v mojem primeru 1x). Sam mojster pri VS tunig mi je rekel, da lahko pripeljem avto k njemu, da mi pred obiskom servisa, da nazaj originalne mape, samo to bi pomenilo, da bi bila številka potem 2, in osebno mislim, da je spomin kamor se beležijo posegi v ecu ločen od flasha kamor se vpiše mape in kot tak neizbrisljiv.


In še pravno glede garancije. Prva je zakonska garancija (pri nas 1 leto), druga je tovarniška (sedaj za VAG 4 leta). Vendar nepriznanje garancije s strani pooblaščenega servisa še ne pomeni, da le ta ne obstoji. Če si najameš sodnega izvedenca avto stroke, ki potrdi, da napaka na vozilu ni razlog čipiranja in to dokažeš na pristojnem sodišču (v tem primeru v Nemčiji), ti morajo stroške povrniti. Seveda pa je to teorija in bi za kaj takega porabil več denarja kot je vreden nov R8!

Garancija ki pa jo nudijo tunerji je le posredništvo NSA garancije, ki jo lahko sklepate tudi sami. Cene so okoli 300€/letno, veljajo pa do 100.000 km in 5 let, pri čemer turbina, injektorji, sklopka in stvari, ki dejasnko srkujejo ponavadi niso vštete.

Glede meritve spodaj naj dodam, da sem sam rekel naj mi graf sprinta v SAE formatu, to pa zato ker moji kolegi čez lužo ne poznajo neškega DIN standarda. Razlika je minimalna, pri čemer SAE standard prikaže malo manj HP, ker se preračunava za nižji zračni tlak.
In ko ste že toliko natančni pri teh meritvah naj povem, da so to približne meritve, daleč od tega, da so točne. Prvo kot prvo dvomin, da so kateri valji umerjani vsakih 6 mesecev, drugo kot drugo pa večina niti ne objavlja podatkov po standardu (DIN, SAE, ECE), ampak kar meritev pozimi pri 0°C in po možnosti z zimskimi gumami.
(meritve na valjih so že v osnovi netočne: drsenje skopke, drsenje pnevmatik, netočne izgube na prenosu....)
Priponke
VStuning - čipanje A4 2007.jpg
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a bridgestone Po nov 18, 2013 11:38 pm

Ko sem omenil, da sem gledal tudi Avstrijske tunerje, ki računajo še več kot Avtolektronika iz Črnuč, sem VS tuningu naredil pri naših koroških sosedih tudi nekaj reklame in dvema sem osebno priporočil obisk VSja. Nazadnje, ko smo se srečali na Worthersee Treffen sta oba njuna hroščka še ropotala :)
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a ludbe To nov 19, 2013 1:13 pm

bridgestone je napisal/-a:evo jest sm svojega audija A4 2.0TDI PD čipal pri VS tuning cca 2 leti nazaj. Ko sem pregledal ponudbo vseh slovenskih in tujih tunerjev (avstrija) sem dal v ožji izbor VStuning in CSS. Izboru je botrovala predvsem cena in nekaj telefonski razgovor. Za VS sem se odločil, ker je imel CSS takrat preveliko gužvo in doplačilo druge meritve.

Avto je imel predhodno 115.000 kilometrov (lastnik oče), sedaj jih ima 135.000 in je res da sklopka malo drsi. Drsi samo občasno, ponavadi ko je mrzla in ko ga peljem na uradni servis ponavadi deluje BP, tako da še sedaj ne vem kje je težava (osebno mislim, da ni krivo čipiranje ampak dejstvo da se dandanes tako špara da so vse stvari narejene z varnostnim faktorjem 1 - pomeni, da original sklopka komaj zmore serijski navor).

Kar se tiče grafa navora (prilagam sliko) v praksi, naj povem, da je morda avto v nizkih obratih preveč brutalen (butne) in je dejansko težko z njim lepo speljati dokler se ga ne navadiš (ko ga je oče peljal po čipanju je rekel da mu ni všeč in da ga moti da butne), v višjih obratih ga pa zmanjka in dejansko ni neke bistvene razlike od serijskega navora. Kar pomeni, da ko spelješ avto butne (po večini itak posreduje ESP, ker je oprijema na prednji kolesi tudi na suhem asfaltu premalo), potem pa se hitro opeha. Je pa meni super glede prehitevanj med 70 in 90 km/h ko dejansko avto skoči mimo.

Kar se tiče porabe ne morem o njej govorit, ker sem po čipiranju programsko vklopil tudi potovalni računalnik, ki ga prej ni bilo, podatki iz instrumentne plošče pa itak v vseh avtih toliko odstopajo da so zgolj informativni. Za primer naj povem, da umirjena vožnja skozi mesto ob 8h v jutranji konici pride na razadalji 13km okoli 7L/100km, če grem v službo ob 9h pa imam porabo 5.5L/100km. Kadar se peljem na koroško (do žalca po avtocesti 110 in nato umirjeno skozi SG) pa znaša proti koroški 5L/100km, nazaj pa 4,7L/100km. Omenim naj da je to poraba, ki jo kaže računalnik, ki pa dejasnko kaže cca pol litra premalo.

Kar se tiče mojstra pri VS tuning mi je všeč njegov odnos do strank in to, da je zelo prijazen, tudi če si Ljubljančan. Meritev opravi pred in po čipiranju in tega ne računa posebej. Cene pa ima zelo ugodne. Za primer naj povem, da recimo ne razumem ljudi, ki vozijo k Avtoelektroniki ali še nekaterim dražjim in plačujejo po 650€. Pa ceneje je prodati avto in kupiti močnejšega.

In ko toliko berem glede izdelave map, dvomim, da kateri tuner pri serijskih motorjih sami delajo mape. Ta postopek sem že videl pri RSR ko je čipiral enega Leona z drugo turbino, odmičnimi, izpuhom in tam je trajalo čipanje cel teden. Ponavadi se pri takem čipiranju serijski ecu odklopi in se priklopi poseben ecu, ki omogoča "real time" čipiranje. Ko tuner doseže ustrezne meritve pa nove mape shrani, vstavi nazaj originalen ecu in modificirane mape prenese nanj.
Vsaj tako jaz verjamem in dvomim, da so debate glede kvalitete tunerjev upravičene, saj niti en od teh "tunerjev" (z izjemo RSRa) ni pravi tuner.


Kar se tovarniške garancije tiče sem doma avto priklopil na Ross Techov vcds in se konektal na motorni računalnik, kjer je lepo vidno, kolikokrat je bil flash v ecuju spreminjan (v mojem primeru 1x). Sam mojster pri VS tunig mi je rekel, da lahko pripeljem avto k njemu, da mi pred obiskom servisa, da nazaj originalne mape, samo to bi pomenilo, da bi bila številka potem 2, in osebno mislim, da je spomin kamor se beležijo posegi v ecu ločen od flasha kamor se vpiše mape in kot tak neizbrisljiv.


In še pravno glede garancije. Prva je zakonska garancija (pri nas 1 leto), druga je tovarniška (sedaj za VAG 4 leta). Vendar nepriznanje garancije s strani pooblaščenega servisa še ne pomeni, da le ta ne obstoji. Če si najameš sodnega izvedenca avto stroke, ki potrdi, da napaka na vozilu ni razlog čipiranja in to dokažeš na pristojnem sodišču (v tem primeru v Nemčiji), ti morajo stroške povrniti. Seveda pa je to teorija in bi za kaj takega porabil več denarja kot je vreden nov R8!

Garancija ki pa jo nudijo tunerji je le posredništvo NSA garancije, ki jo lahko sklepate tudi sami. Cene so okoli 300€/letno, veljajo pa do 100.000 km in 5 let, pri čemer turbina, injektorji, sklopka in stvari, ki dejasnko srkujejo ponavadi niso vštete.

Glede meritve spodaj naj dodam, da sem sam rekel naj mi graf sprinta v SAE formatu, to pa zato ker moji kolegi čez lužo ne poznajo neškega DIN standarda. Razlika je minimalna, pri čemer SAE standard prikaže malo manj HP, ker se preračunava za nižji zračni tlak.
In ko ste že toliko natančni pri teh meritvah naj povem, da so to približne meritve, daleč od tega, da so točne. Prvo kot prvo dvomin, da so kateri valji umerjani vsakih 6 mesecev, drugo kot drugo pa večina niti ne objavlja podatkov po standardu (DIN, SAE, ECE), ampak kar meritev pozimi pri 0°C in po možnosti z zimskimi gumami.
(meritve na valjih so že v osnovi netočne: drsenje skopke, drsenje pnevmatik, netočne izgube na prenosu....)


tista šrevilka kolkrat je bil avto flashan se šteje samo če se ga flasha preko obd-ja, če ga delaš preko BDM se tega ne opazi. Se pa da tud zresetirat to številko kolkrat je bil flashan. Ta graf kterga si nalepu je vidt ok, max navor na cca. 2450 obratov, to je ok, bi se pa dal še mal stisnt vn s tega motorja :)
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a bridgestone Sr nov 20, 2013 8:20 am

Za BDM flashanje je potrebno razkopavati avto (odstraniti brisalce in nekaj delov plastike) odpirati ECU, to se mi pa v osnovi ne zdi več sprejemljiv poseg.
Ludbe ker pa vidim da si poznavalec, morda veš katere mape se spreminja pri dizlih z Bosch EDC15 elektroniko?
So to predvsem časi vbrizga in boost turbine ali tudi EGR ventil?

To me zanima ker mi je mojster VS tuninga razlagal, da je on pristaš italjanskega stila kjer se povečuje količine zraka (razlagal mi je da je dizel motor pač pumpa za zrak) in ne nemškega stila kjer se povečuje količine goriva in posledično dviguje EGT.

Samo kolikor je meni znano je zraka v dizlu že tako ali tako zadosti, torej se moč regulira s količino goriva, oziroma časi vbrizgavanja.

2.0 TDI z EDC 15 elektroniko ima čase vžiga zamaknjene tudi do 20°TDC, in visoko stopnjo EGR cirkulacije. Vse zato da se zmanjša tvorba NOx delcev. Predvidevam da se spreminja predvsem te postavke. Torej da se vbrizg začne prej in da se EGR cirkulacija zmanjša.

Boost turbine namreč pri meni doseže max 2,5bar (max pospeševanje), pred čipanjem pa je bila številka 2,4 - torej tu ni bistvene razlike.
Žal EDC 15 elektronika nima EGT senzorja tako, da ne vem kake so kaj temperature izpuha. Predvsem previsoke izhodne temparature so škodljive za ventile in batne obročke.
 
Uporabniški avatar
IgorMM
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: To nov 09, 2004 3:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a IgorMM Sr nov 20, 2013 5:49 pm

italjanski/nemski stil :lol: kaksen je pa slovenski/francoski/belgijski/nizozemski stil? :lol:
da je dizel motor pumpa za zrak :lol: :lol:

takemu talentu zaupate vozila :roll: :lol:
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a R 34 GT-R Sr nov 20, 2013 6:45 pm

IgorMM je napisal/-a:italjanski/nemski stil :lol: kaksen je pa slovenski/francoski/belgijski/nizozemski stil? :lol:
da je dizel motor pumpa za zrak :lol: :lol:

takemu talentu zaupate vozila :roll: :lol:


majstr je hotu rečt, da od italjana kupuje mape :lol:
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a bridgestone Sr nov 20, 2013 7:15 pm

IgorMM je napisal/-a:italjanski/nemski stil :lol: kaksen je pa slovenski/francoski/belgijski/nizozemski stil? :lol:
da je dizel motor pumpa za zrak :lol: :lol:

takemu talentu zaupate vozila :roll: :lol:


lej meni je osebno vseeno kolk je on tunerja, ker za to da mi en sfleša motorni računalnik ne rabi bit tuner. Tudi vremenarka na pot tv ali kanalu A ne rabi bit meteorologinja, važn da lepo govori in da dobr izgleda ane? Pomembno pa je, da ji je tekst, ki ga mora bejba prebrati napisal kvaliteten meteorolog iz kvalitetnih podatkov in analiz.

Sem še vedno prepričan, da noben map sam ne dela, ker sem to v živo videl pri RSRu in vem kako zahtevna in časovno potratna stvar je to (stane pa čez jurja). Mape so kupljene (upam da od preverjenega tunerja) in je potem dejasnko vseeno ali to naredi on ali pa jaz doma v garaži z gallettom ali čim drugim.

Njegove izjave pa so tudi meni bile malo off, samo nisem toliko strokovnjaka da bi sodil. Poznam pa osnove in tudi kaj več kot osnove delovanja dizel motorja in približno se mi sanja kaj spreminja. Dvomim tudi da bi tak avto šel skozi tehničnega ko bodo meritve izpuha kompleksnejše in se bo izvajalo meritev tudi PM delcev in NOx.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 934
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a vojkostar To nov 26, 2013 7:17 pm

če ti 'buta' ko speljavaš pri nizkih obratih in kot praviš občasno zdrsuje sklopka, potem je težava v prevelikem navoru pri nizkih obratih.
poleg zdrsavanja sklopke se zna pojaviti še težava z vztrajnikom.
pri večini vozov ki sem jih pri css tunal je bil tuning narejen od 1500 obratov dalje, s tem da dobro povečanje navora se je začelo okoli 2000, motor pa se je dobro vrtel do 4000+ obratov.
skratka mal popravt mapo al pa dat karbonske obloge na sklopko (sinter )
 
OctaviaTurbo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Sr apr 18, 2012 6:56 am

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a OctaviaTurbo Po okt 27, 2014 9:29 pm

toliko v vednost glede VS TUNINGA! čipiral pri njih 1.8T 150hp ... mojster sašo obljubljal 25% prirastek moči,... od dneva ko je biu avto čipiran pri njih sem imel en in isti poblem,torej napako 17705-presshure drop between turbo and throttle valve,avto je skoraj vsak dan ob hladnem zagonu bil v safe modu,torej tlak turbine max 0.3bara...... večkrat sem šal do njega da bi se napaka odpravila,on pa je trdil svoje da sedaj ko je avto bolj odprt,nekje spušča pritisk,.... čudno ne,da bi kaj spuščalo,kak potem ne spušča ko ni v safe modu? se zaflika? zamenjal sem vse podtlačne cevi,odduške,diverter ventil,N75, malo morje dnarja in časa ter ogromno živcev!!! lani ob mojem zadnjem obisku je rekel,da če kdaj odpravim problem,mu naj povem kaj je bilo,da ga res zanima..... seveda se je ta jeben' problem vlekel več kot 2 leti!! prebrskal sem 1001 tuji forum in zasledil,da je to v 99% primerov softwerska napaka,sepravi napaka v Mapi!!! ko sem ga kontaktiral da bi se stvar pregledala je biu ćudežno v veliki gužvi,termin sma prestavljala iz dneva v dan,iz tedna v teden,večkrat je rekel da me pokliče,iz tega ni bilo nič..... PROBLEM SEM REŠIL! plačal sem ponovno programiranje pri drugi firmi, valji so pokazali 175konjev sašotovega remapa, na motorju z original K03S turbino ki je sposobna cca 210 konjev..... toliko o tem.... :twisted:
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 934
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a vojkostar Če okt 30, 2014 9:17 pm

hja kopiranje map... dobro je, da ti vedno naredi backup originalne mape
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a abbe Ne nov 02, 2014 5:47 pm

OctaviaTurbo je napisal/-a:toliko v vednost glede VS TUNINGA! čipiral pri njih 1.8T 150hp ... mojster sašo obljubljal 25% prirastek moči,... od dneva ko je biu avto čipiran pri njih sem imel en in isti poblem,torej napako 17705-presshure drop between turbo and throttle valve,avto je skoraj vsak dan ob hladnem zagonu bil v safe modu,torej tlak turbine max 0.3bara...... večkrat sem šal do njega da bi se napaka odpravila,on pa je trdil svoje da sedaj ko je avto bolj odprt,nekje spušča pritisk,.... čudno ne,da bi kaj spuščalo,kak potem ne spušča ko ni v safe modu? se zaflika? zamenjal sem vse podtlačne cevi,odduške,diverter ventil,N75, malo morje dnarja in časa ter ogromno živcev!!! lani ob mojem zadnjem obisku je rekel,da če kdaj odpravim problem,mu naj povem kaj je bilo,da ga res zanima..... seveda se je ta jeben' problem vlekel več kot 2 leti!! prebrskal sem 1001 tuji forum in zasledil,da je to v 99% primerov softwerska napaka,sepravi napaka v Mapi!!! ko sem ga kontaktiral da bi se stvar pregledala je biu ćudežno v veliki gužvi,termin sma prestavljala iz dneva v dan,iz tedna v teden,večkrat je rekel da me pokliče,iz tega ni bilo nič..... PROBLEM SEM REŠIL! plačal sem ponovno programiranje pri drugi firmi, valji so pokazali 175konjev sašotovega remapa, na motorju z original K03S turbino ki je sposobna cca 210 konjev..... toliko o tem.... :twisted:


a ti si lih tok smesn kot on.kako sploh lahko vrjames da bos dobu 25% moci vn z tega voza,če ma 180 ps verzija drug turbo.
da ne govorim o 210 ps verziji(s3)..
Ni vse res kar napišem
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a peroRS Po nov 03, 2014 7:11 pm

Nič ni smešen. 150km 1.8t se brez težav in brez dodatnih predelav čipa na realnih 190km (kar je teh +25%). 180km ima drugo turbino, zato pa gre na 210km s čipanjem.

@octaviaturbo: dodaj sliko izpisa iz valjev, da ne bo brezpotrebnih debat.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov