L Kappa je napisal/-a:Skull23 je napisal/-a:Ice: se lahko pozanimaš o malo bolj tehničnih podatkih, konkretno na kakšni voltaži je predvideno delovanje žarnice. Velik oavtomobilov ima namreč precejšen padec toka na žarnicah, če pa narediš vezavo preko relejev, lahko dosežeš tudi 14,2v, kar bi še dodatno povečalo svetilnost žarnice. je pa potrebno nujno ugotoviti za kakšno voltažo je zasnovana, da nebi prišlo do prezgodnjega pregorenja.
Verjamem, da se ne spoznaš na elektriko, ampak ta izjava pa je huda :
... ima namreč precejšen padec toka na žarnicah ...
Padec toka na žarnicah ! Adijo pamet !
... za kakšno voltažo je zasnovana ...
Za uporabo v avtomobilih z 12V inštalacijo.
Pa brez zamere in ne vzemi tega osebno.
LP
reber je napisal/-a:V vsakem primeru je to halogenska žarnica, da pa nastane halogeni efekt, pa mora žarilna nitka doseči dovolj visoko temperaturo. Dovolj visoka temperatura pa je dosežena pri dovolj visoki napetosti, tako imenovani delovni napetosti. Višja napetost pa žarnicam zmanjšuje življensko dobo, res pa sveti nekoliko bolj.
Pri originalni inštalaciji je padec napetosti na inštalaciji lahko tudi 0,5V ali več, pri predelani inštalaciji bi zmanjšali padec in s tem nekoliko zvišali napetost na žarnicah in s tem nekoliko povečali svetilnost. Konec koncev pa lahko uporabimo tudi 90/100W halogenke, dobijo se v trgoavto za rally vozila, ampak za te žarnice je predelava inštalacije skoraj obvezna.
Skull23 je napisal/-a:L Kappa je napisal/-a:Skull23 je napisal/-a:Ice: se lahko pozanimaš o malo bolj tehničnih podatkih, konkretno na kakšni voltaži je predvideno delovanje žarnice. Velik oavtomobilov ima namreč precejšen padec toka na žarnicah, če pa narediš vezavo preko relejev, lahko dosežeš tudi 14,2v, kar bi še dodatno povečalo svetilnost žarnice. je pa potrebno nujno ugotoviti za kakšno voltažo je zasnovana, da nebi prišlo do prezgodnjega pregorenja.
Verjamem, da se ne spoznaš na elektriko, ampak ta izjava pa je huda :
... ima namreč precejšen padec toka na žarnicah ...
Padec toka na žarnicah ! Adijo pamet !
... za kakšno voltažo je zasnovana ...
Za uporabo v avtomobilih z 12V inštalacijo.
Pa brez zamere in ne vzemi tega osebno.
LP
Verjamem da se še manj od mene spoznaš na elektriko, ampak ta izjava je pa najhujša:
Za uporabo v avtomobilih z 12V inštalacijo.
V avtomobilih obstaja ena zadeva ki se ji pravi alternator, kateri polni akumulator, kateri daje od sebe okoli 14,4v. Preden kaj pametuješ raje malo razmisli. Če žarnica dobi 12v alpa 14v je pri svetilnosti velika razlika, saj se svetilnost glede na voltažo ne spreminja linearno ampak eksponentno.
Pa brez zamere in ne vzemi tega osebno.
bizgec je napisal/-a:Spet se oglašam v zvezi omenjenih žarnic-tokrat sem malce razočaran.Namreč danes zjutri se mi je po 4 km vožnje zgodilo tole:kar naenkrat so luči posvetile bolj močno(6.30 zjutraj)-za sekundo,posvetila je kontrola za ABS,nato ugasnila in hkrati ena za drugo pregorele kratke lučiSkratka-neugodno,saj sem ostal v temi.Spomnil sem se,da mi je podobno naredilo že pred 2 dnevi,le da takrat niso pregorele-bile so prižgane dolge luči.Veselje je torej trajalo le 5 dni,oziroma cca 240 km.Naj povem še to,da sem žarnice kupil iz druge roke-škatlica je bila odprta,tip pa je reku,da so bile v uporabi le par dni.Zdej,ali jih je on oziroma njegov avto zdelal,ali pa so tko slabe.Elektrikar mi je popoldne zmeru napajanje,tko,da moj avto proizvaja med 13 in 13,6 volt,kar se mi zdi v redu.Kaj pa vi mislite? Bizgec
lisko je napisal/-a:NB se predvsem izkažejo v megli....Dolge pa res svetijo malo dlje....
Tole je v hudi megli..... iz Ptuja proti Vurberko, če kdo pozna ta odsek ve kaka megla je včasih tam.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov