Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber So jan 26, 2008 10:10 pm

V vsakem primeru je to halogenska žarnica, da pa nastane halogeni efekt, pa mora žarilna nitka doseči dovolj visoko temperaturo. Dovolj visoka temperatura pa je dosežena pri dovolj visoki napetosti, tako imenovani delovni napetosti. Višja napetost pa žarnicam zmanjšuje življensko dobo, res pa sveti nekoliko bolj.

Pri originalni inštalaciji je padec napetosti na inštalaciji lahko tudi 0,5V ali več, pri predelani inštalaciji bi zmanjšali padec in s tem nekoliko zvišali napetost na žarnicah in s tem nekoliko povečali svetilnost. Konec koncev pa lahko uporabimo tudi 90/100W halogenke, dobijo se v trgoavto za rally vozila, ampak za te žarnice je predelava inštalacije skoraj obvezna.

Kupil sem OSRAM NB žarnice in se mi zdi da dolge svetijo nekoliko višje, moram sprobat na bolj ravni cesti v popolni temi, zdi se mi tudi, da res svetijo nekoliko svetleje in bolj belo v primerjavi s philipsovimi +30%. Philips vision plus +50% so tudi kar v redu, trajanje tudi, bomo videli koliko bodo trajale Osram. Vsekakor je za povečanje svetilnosti drugačna kemična zgradba žarilne nitke, za katero je povsem možno da traja manj ali pa da s časom izgubi na svetilnosti, žal pa take podatke proizvajalci radi zamolčijo.
www.reber.si - www.elektron.si - www.pastir.info
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jan 27, 2008 10:20 am

NB se predvsem izkažejo v megli....Dolge pa res svetijo malo dlje....
Tole je v hudi megli..... iz Ptuja proti Vurberko, če kdo pozna ta odsek ve kaka megla je včasih tam.
Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
blazz
Novinec
 
Prispevkov: 454
Pridružen: Pe sep 13, 2002 10:21 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a blazz Ne jan 27, 2008 12:15 pm

Jest sem v ponedeljek montiral kratke H7 in sem zelo zadovoljen, čeprav se mi zdi, da pa kakšnega hudega efekta v kombinaciji teme in dežja ni. Megle še nisem sprobal. Včeraj sem montiral še dolge H1, pa jih še nisem sprobal. Kratke grejo definitivno še v drugi avto (F Brava).

Me pa zanima, kako, da je cena tako ugodna? Ice?
Nekdo bi mi jih zrihtal kao full ugodno in bi bil par H7 žarnic 35 Eur!!! Ampak bi pa imel tudi garancijo (ustno: če crkne, prpeleš nazaj in zamenjam).
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Ne jan 27, 2008 2:25 pm

L Kappa je napisal/-a:
Skull23 je napisal/-a:Ice: se lahko pozanimaš o malo bolj tehničnih podatkih, konkretno na kakšni voltaži je predvideno delovanje žarnice. Velik oavtomobilov ima namreč precejšen padec toka na žarnicah, če pa narediš vezavo preko relejev, lahko dosežeš tudi 14,2v, kar bi še dodatno povečalo svetilnost žarnice. je pa potrebno nujno ugotoviti za kakšno voltažo je zasnovana, da nebi prišlo do prezgodnjega pregorenja.


Verjamem, da se ne spoznaš na elektriko, ampak ta izjava pa je huda :

... ima namreč precejšen padec toka na žarnicah ...

Padec toka na žarnicah ! Adijo pamet !

... za kakšno voltažo je zasnovana ...

Za uporabo v avtomobilih z 12V inštalacijo.


Pa brez zamere in ne vzemi tega osebno.

LP


Verjamem da se še manj od mene spoznaš na elektriko, ampak ta izjava je pa najhujša:

Za uporabo v avtomobilih z 12V inštalacijo.

V avtomobilih obstaja ena zadeva ki se ji pravi alternator, kateri polni akumulator, kateri daje od sebe okoli 14,4v. Preden kaj pametuješ raje malo razmisli. Če žarnica dobi 12v alpa 14v je pri svetilnosti velika razlika, saj se svetilnost glede na voltažo ne spreminja linearno ampak eksponentno.

Pa brez zamere in ne vzemi tega osebno.
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Ne jan 27, 2008 2:32 pm

reber je napisal/-a:V vsakem primeru je to halogenska žarnica, da pa nastane halogeni efekt, pa mora žarilna nitka doseči dovolj visoko temperaturo. Dovolj visoka temperatura pa je dosežena pri dovolj visoki napetosti, tako imenovani delovni napetosti. Višja napetost pa žarnicam zmanjšuje življensko dobo, res pa sveti nekoliko bolj.

Pri originalni inštalaciji je padec napetosti na inštalaciji lahko tudi 0,5V ali več, pri predelani inštalaciji bi zmanjšali padec in s tem nekoliko zvišali napetost na žarnicah in s tem nekoliko povečali svetilnost. Konec koncev pa lahko uporabimo tudi 90/100W halogenke, dobijo se v trgoavto za rally vozila, ampak za te žarnice je predelava inštalacije skoraj obvezna.


Ti povem da sem meril po avtih, in so bli padci tudi čez 2v. za 90/100w žarnice pa je bolj problem v segrevanju samoih žarnic in posledično pri topljenju parabol. Če so parabole kovinske še nekako gre, če so pa plastične (velika večina) pa je potem hitro konec veselja.
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber Ne jan 27, 2008 5:40 pm

Res je, kot sem napisal ... padec je 0,5V lahko tudi več, mišljeno za običajne 55/60W žarnice, pri 90/100W pa je moč skoraj podvojena, s tem tudi tok in padec ;)

90/100W žarnice sem imel vgrajene v škodi forman :) inštalacija ni bila predelana, le popravljena relejska plošča, kar pa je bil itak standard da so bili hladni spoji in so se kontakti zgubljali skoraj pri vseh ... Če prav vem, so bile kovinske parabole, sicer pa precej velike in se ni nič pregrevalo. Inštalacija je bila dovolj močna, pa še preko relejev je šlo že v originalu.
Nekoč v Z-101 in yugo pa sem imel predelano inštalacijo, ker je šel glavni tok prek stikala na volanu in ta stikala so včasih crkavala že z navadnimi žarnicami, tako da je bilo smiselno uporabit releje in predelati inštalacijo že kar tako. Pri yugo-tu se je poznalo na svetilnosti že pri 55/60W sploh na desni strani, ker je bil padec preko 1V v originalni inštalaciji. Pri predelani inštalaciji, žice 2,5mm2 čim krajše, releji pri akumulatorju, dodatne 4 varovalke ... in uporabi 90/100w pa je svetilo zelo dobro, sploh če so bile uporabljene saturnus parabole oziroma luči.

Pri novejših avtih je včasih bolje pustiti pri miru vse skupaj, pač uporabiti boljše žarnice enake moči.

Svetilnost ki jo vidimo ne narašča eksponencialno, ker oko drugače zaznava ... čeprav je res, da pri večji moči dobimo večjo svetilnost. Zakaj poraba in s tem svetilnost ne naraščata linearno pa zato, ker se pri zvišanju napetosti zviša tudi tok in ker je moč zmnožek napetosti in toka (oba sta se zvišala) je naraščanje eksponencialno in ne linearno.

Že pred več kot desetletjem sem imel na Z-101 predelano inštalacijo tako, da sem imel podnevi prišgane luči na polovico, izvedba pa je bila v zaporedni vezavi obeh nitk v žarnici. Obe nitki zaporedno skupaj na 12V sta svetili približno polovično kot ena nitka direktno na 12V. Seveda sem imel to narejeno s 3 releji, da sem preklopil srednji odcep na žarnici ... sicer podrobnosti ne spadajo v tole temo, ampak življenska doba podnevi prižganih žarnic se močno podaljša, ponoči itak premalo sveti.
Projekt nameravam spet oživiti in sicer tako, da bom sistem združil s projektom samodejnega prižiganja luči in senzorjem za zaznavanje dan/noč ;) na ta način bomo lahko šparali z žarnicami. Ko bo projekt vgrajen v moje avte, bo to tudi dokumentirano in predstavljeno na moji strani in seveda na elektron.si forumu.
www.reber.si - www.elektron.si - www.pastir.info
 
Uporabniški avatar
L Kappa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: So sep 29, 2007 8:46 pm

Napisal/-a L Kappa Ne jan 27, 2008 6:48 pm

Skull23 je napisal/-a:
L Kappa je napisal/-a:
Skull23 je napisal/-a:Ice: se lahko pozanimaš o malo bolj tehničnih podatkih, konkretno na kakšni voltaži je predvideno delovanje žarnice. Velik oavtomobilov ima namreč precejšen padec toka na žarnicah, če pa narediš vezavo preko relejev, lahko dosežeš tudi 14,2v, kar bi še dodatno povečalo svetilnost žarnice. je pa potrebno nujno ugotoviti za kakšno voltažo je zasnovana, da nebi prišlo do prezgodnjega pregorenja.


Verjamem, da se ne spoznaš na elektriko, ampak ta izjava pa je huda :

... ima namreč precejšen padec toka na žarnicah ...

Padec toka na žarnicah ! Adijo pamet !

... za kakšno voltažo je zasnovana ...

Za uporabo v avtomobilih z 12V inštalacijo.


Pa brez zamere in ne vzemi tega osebno.

LP


Verjamem da se še manj od mene spoznaš na elektriko, ampak ta izjava je pa najhujša:

Za uporabo v avtomobilih z 12V inštalacijo.

V avtomobilih obstaja ena zadeva ki se ji pravi alternator, kateri polni akumulator, kateri daje od sebe okoli 14,4v. Preden kaj pametuješ raje malo razmisli. Če žarnica dobi 12v alpa 14v je pri svetilnosti velika razlika, saj se svetilnost glede na voltažo ne spreminja linearno ampak eksponentno.

Pa brez zamere in ne vzemi tega osebno.



In tako rekoč vsi avtomobili imajo 12V instalacijo.

Napetost 14.4V je max.izhodna napetost na pravilno delujočem regulatorju, akumulator pa ima 6 celic po 2 V, kar še vedno nanese 12V. Delovna napetost se meri pod obremenitvijo, če slučajno ne veš. In napetost akumulatorja se ob štartu sesede tudi na samo 9V. Če pa imaš delovno napetost na 14.4V pa si verjetno edini, ali pa eden redkih na svetu, ki trdi, da tako tudi mora biti. Glede padca toka pa - pogooglaj za ohmovim zakonom, pa vedi, da je žarnica čisto ohmsko breme, potem pa ti bo takoj jasno, kaj sem hotel povedati, oz. zakaj sem repliciral.

Aja, tistim, ki ne obvladate avtoelektrike nisem nikoli zameril. Saj vsi ne moremo vsega vedeti, ali ne.

PS : Zapuščam debato, da ne bo slabe volje in jeze.

LP
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Ne jan 27, 2008 7:52 pm

ja sej imaš prav, prepričanega tak al tak ne moreš prepričati.
 
C5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: To nov 02, 2004 3:56 pm

Napisal/-a C5 Ne jan 27, 2008 8:24 pm

Po 20 letih prakse v avtoelektriki bom dal prav L Kappa.

Pa lep pozdrav.
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Ne jan 27, 2008 8:45 pm

Super da imamo profiče na forumu. Dejte mi prosim nekaj razližit.

Pri prižganem motorju mi multimeter na bateriji kaže 14,4v, na žarnici pa 13,3.
Kaj delam narobe?
 
C5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: To nov 02, 2004 3:56 pm

Napisal/-a C5 Ne jan 27, 2008 9:03 pm

Nič, vendar tu ne gre za padec toka, ampak napetosti. Saj si vendar podal vrednosti izmerjenih napetosti, ali ne ?

Posredno gre tudi za padec toka skozi žarnico, ker je upornost teoretično konstantna, vendar kot posledica padca napetosti, in se nikakor ne more smatrati za padec toka na žarnici. V prejšnji debati si imel za sogovornika sigurno nekoga, ki se na avtoelektriko spozna in je verjeto v tem poslu, ali pa je vsaj elektronik ali energetik. Morda se nista razumela v kakšnem detajlu, vendar je vedel kaj govori.
Mogoče se bo vrnil v debato.

Za poskus izvedi naslednje. Žarnico veži direktno na accu in boš videl, kakšna bo napetost na njej. Potem pa se vprašaj, kaj je krivo za razliko. In tukaj boš našel razloge za padec napetosti, in po tvoje svetilnosti.

V praksi pa je tako - žaromet je preračunan in narejen tako, da daje potrebno svetilnost. Seveda na doseg in vidljivost vplivajo različni dejavniki. od čistoče parabole in stekla, do lastnosti oz. karakteristik svetlobnega toka, ki ga proizvaja žarnica. Tukaj je v igri kar precej dejavnikov. In žarnice so dimenzionirane tako, da dajo optimum pri nazivni napetosti v avtomobilu. In ta ni 14.4V, kot si ti napisal. Realna napetost je med 12,5 in 13,8 V. Za to področje so tudi dimenzionirani porabniki.

Lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Ne jan 27, 2008 9:11 pm

E super, točno to me je zanimalo. Padec nevem česaja že je bil, ker sem probal pri prižganem motorju dodatno debelejšo žico direkto povezati na akumulator, in se je zgodilo to, da je vidno boljše svetila. Tako sem se odločil za uporabo relejev, in sem na žarnici takrat dobil 14,2v, torej 0.2v padca ... toka al napetosti karkoli je že.

Zanimalo me je za kakšno voltažo je ta žarnica predvidena, ravno zaradi tega, da bi (ker imam drugi avto, niše na relejih), da bi optimiral voltažo tej žarnici, da nebi presegel tovarinških specifikacij, in s tem ji še dodatno skrajšal življensko dobo.
 
C5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: To nov 02, 2004 3:56 pm

Napisal/-a C5 Ne jan 27, 2008 9:31 pm

Žarnice uničujejo predvsem nihanja napetosti in vklopi. Pomeri napetost, ko se vključi kompresor klime, ali pa ventilator na hladilniku. Presenečen boš, koliko niha napetost. To je strup za žarnice, višina napetosti za par desetink volta, kar nanese par odstotkov, ni tako kritična. In temperatura v žarometu tudi ni nedolžna. Priklop direktno preko releja (IN VAROVALKE) pomeni manj spojnih točk in manj prehodnih upornosti, torej manj padca napetosti. Ni pa (če ni res kakšen zelo slab spoj) bistvena za svetilnost. Ostali porabniki pa so ! Marsikdo ne ve, da moč žarnice ni nujno bistvena za snop svetlobe. Tukaj je tudi temperatura, ki se ustvarja. Primer iz domače uporabe elektrike: razlika med 150 in 200W žarnico je predvsem v temperaturi, ki jo ob delovanju sprošča, manj pa v svetilnosti. čeprav je to laiku težko razumeti. Ne, da žarnica večje moči ne bi dala več svetlobnega toka, le vprašanje je, ali res toliko več, kolikor več energije porabi.
Direktni priklop je pomemben le, ko priklapljaš močnejše porabnike, kot jih prenese obstoječa instalacija. V vseh drugih primerih je boljše očistiti in popraviti obstoječe spoje, predvsem spoje z maso (ki radi oksidirajo prav v motornem prostoru, kjer so največje temperaturne spremembe), ležišča varovalk, spoje na priključkih relejev in konektorje na žarnicah.

Lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber Ne jan 27, 2008 11:09 pm

Žarnicam nihanje napetosti zelo malo škoduje ali pa skoraj nič, seveda če je to nihanje v mejah normale. Za 12V avtomobilsko inštalacijo so meje normale nekje med 12 in 14 V pa tudi večja nihanja žarnicam kaj dosti ne škodijo, verjetno niti omembe vredno ne.

Žarnicam najbolj škodujejo hladni vklopi, vendar manj pri enosmerni napetosti kot pri izmenični. Pri enosmerni napetosti je napetost vedno maksimalna in enaka efektivni, pri izmenični sinusni napetosti pa je vrh sinusoide za 1,44 (koren iz 2) višji od efektivne in trenutek vklopa na vrhu sinusoide je za žarnico šokanten. Razlika med 12V in 230V žarnicami je tudi v debelini žarilne nitke ... pri 12V žarnicah so večji tokovi zaradi nizke napetosti in posledično tudi debele nitke, ki pa so bolj robustne in zdržijo veliko več hladnih zagonov, kar poglejte smernike, koliko utripajo, pa kako redko menjamo žarnice ... torej 12V žarnicam vklapljanje škodi precej manj, kot obratovalne ure. To so dejstva, ki jih je mogoče tudi obrazložiti, no, ravnokar sem jih obrazložil. Dejstva pa dokazuje praksa.

Napetost 14,4V je na izhodnih sponkah alternatorja, na akumulatorju je toliko le takrat, ko skorajda ni porabnikov, običajno pa jih akumulator komajda doseže 14,2V, spet odvisno od števila porabnikov, ki trenutno delujejo, lahko je napetost celo pod 14V. Mimogrede naj omenim, da je napetost 14,4V tudi prelomna točka za svinčev akumulator, nad katero elektrolit začne vreti in izhlapevati elektrolit (voda iz elektrolita) zato te napetosti ne smemo preseči :!:

V praksi na porabnike nikoli ne pride 14,4V še posebej na žarnice ne, ker so vmes žice, ki predstavljajo upor, na katerem se pojavi padec napetosti zaradi toka, ki teče skoznje.
Na žarnicah je neka napetost, lahko govorimo, da je na žarnicah padec napetosti, skozi žarnico pa teče tok. Na žarnici NI padec toka ampak padec napetosti. Na žicah ni padec toka ampak padec napetosti. Tok je skozi žico in skozi žarnico enak oziroma isti, če je to en in isti tokokrog. Padec napetosti nastane kot posledica toka in upornosti I*R=U

V enem od prejšnjih odgovorov sem napisal, da bolj kvalitetna inštalacija dobavlja žarnici nekoliko višjo napetost zato, ker je na inštalaciji manjši padec. Zaradi višje napetosti na žarnici, bo tekel tudi nekoliko višji tok, posledično bo I*U=W tudi večja moč na žarnici ...

O nekem padcu toka lahko govorimo le v primeru, če tok pade, oziroma se zmanjša zaradi neke upornosti, kot je upornost inštalacije ali upornost samega bremena, večja upornost - manjši tok ;) porabnik z manjšo močjo ima večjo upornost.

To vse so osnove elektrotehnike, ki pa za same žarnice le ni tako zelo pomembna. Tema govori o običajnih žarnicah za žaromete, ki so nekoliko drugačne in svetijo bolj. Napisal sem že, da svetijo bolj le iz enega razloga: to je kemična zgradba žarilne nitke, lahko tudi plina v balonu. Moč ostaja enaka, delovna napetost in tok pa prav tako v približno enakih mejah, ko vse ostale enako podobne žarnice.

Predlagam, da v tej temi ne smetimo več z nekimi teorijami in praksami o elektrotehniki, ker nima kaj dosti veze s samo predstavitvijo žarnic ... pišite o izkušnjah in zadovoljstvu, eventuelno tudi nezadovoljstvu, če bodo prehitro crkavale. Svetijo v redu, sedaj pod drobnogled postavimo le še življensko dobo :idea:
www.reber.si - www.elektron.si - www.pastir.info
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec Po jan 28, 2008 6:06 pm

Spet se oglašam v zvezi omenjenih žarnic-tokrat sem malce razočaran.Namreč danes zjutri se mi je po 4 km vožnje zgodilo tole:kar naenkrat so luči posvetile bolj močno(6.30 zjutraj)-za sekundo,posvetila je kontrola za ABS,nato ugasnila in hkrati ena za drugo pregorele kratke luči :evil: Skratka-neugodno,saj sem ostal v temi.Spomnil sem se,da mi je podobno naredilo že pred 2 dnevi,le da takrat niso pregorele-bile so prižgane dolge luči.Veselje je torej trajalo le 5 dni,oziroma cca 240 km.Naj povem še to,da sem žarnice kupil iz druge roke-škatlica je bila odprta,tip pa je reku,da so bile v uporabi le par dni.Zdej,ali jih je on oziroma njegov avto zdelal,ali pa so tko slabe.Elektrikar mi je popoldne zmeru napajanje,tko,da moj avto proizvaja med 13 in 13,6 volt,kar se mi zdi v redu.Kaj pa vi mislite? Bizgec
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a ven0m To jan 29, 2008 12:19 am

Z žarnicami opravil že 800km in moram rečt da so fenomenalne =)

Razlika res opazna :)
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2245
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Če jan 31, 2008 8:40 pm

bizgec je napisal/-a:Spet se oglašam v zvezi omenjenih žarnic-tokrat sem malce razočaran.Namreč danes zjutri se mi je po 4 km vožnje zgodilo tole:kar naenkrat so luči posvetile bolj močno(6.30 zjutraj)-za sekundo,posvetila je kontrola za ABS,nato ugasnila in hkrati ena za drugo pregorele kratke luči :evil: Skratka-neugodno,saj sem ostal v temi.Spomnil sem se,da mi je podobno naredilo že pred 2 dnevi,le da takrat niso pregorele-bile so prižgane dolge luči.Veselje je torej trajalo le 5 dni,oziroma cca 240 km.Naj povem še to,da sem žarnice kupil iz druge roke-škatlica je bila odprta,tip pa je reku,da so bile v uporabi le par dni.Zdej,ali jih je on oziroma njegov avto zdelal,ali pa so tko slabe.Elektrikar mi je popoldne zmeru napajanje,tko,da moj avto proizvaja med 13 in 13,6 volt,kar se mi zdi v redu.Kaj pa vi mislite? Bizgec


Tukaj mislim, da je vse jasno. Kako je ta ravnal z temi žarnicami pa ne veš. Se je mogoče kje dotaknil direkt žarnice? Jaz jih sigurno ne bi kupoval od enega kateri jih je že imel montirane oziroma so bile že v uporabi. Kupi nove pa testiraj.
 
Uporabniški avatar
-=davor=-
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: To feb 15, 2005 10:29 am
Kraj: Ptuj - Slovenske Gorice

Napisal/-a -=davor=- Če jan 31, 2008 9:27 pm

lisko je napisal/-a:NB se predvsem izkažejo v megli....Dolge pa res svetijo malo dlje....
Tole je v hudi megli..... iz Ptuja proti Vurberko, če kdo pozna ta odsek ve kaka megla je včasih tam.
Slika


kaj ti si doma kje blizu mojega kraja? :D


jaz sem z žarnicami tako zadovoljen, da čakam sedaj še na H11 za vgradnjo v meglenke, ker mi meglenke v kombinaciji z temi žarnicami svetijo preveč rumeno :roll: :roll:
SlikaSlika
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba Če jan 31, 2008 9:35 pm

Osramove žarnice NB koristim že nekaj časa mislim, da slab mesec in moram povedati da je razlika glede na navadne žarnice. Priložil bom tudi slikice za primerjavo slikano je pa popolnoma z istimi nastavitvami aparata (zaslonka in hitrost zaklopa - ni izbrana avtomatika) in seveda tudi ista pozicija oz. oddaljenost. Avto je Renault 19 letnik 94 imel pa je lani menjano sprednjo luč(desno) tak da je dokaj dobro svetila tudi prej. Nad NB je navdušen tudi moj brat ki jih koristi v Kia-Pride in je razlika očitna.
V Renaultu koristim H4.
Priponke
Elvelux-kratka_resize.JPG
Kratka luč-Elvelux H4
NB-kratka_resize.JPG
Kratka luč-Osram NB H4
 
Uporabniški avatar
Zois
Uporabnik
 
Prispevkov: 988
Pridružen: Ne mar 04, 2007 4:00 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a Zois Če jan 31, 2008 9:55 pm

saj ni dvoma da bolje sveti.vi nam samo poročajte po kolikšnem času vam bodo crknale
Slika pugi.si
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov