Mare77 je napisal/-a:Najlažje je, da najdeš enega elektronika in ti naredi vezje po tvojih željah. Ni tako težko tega narediti. Kupiti se točno tega po mojem ne da.
Sam sem imel na tretji zavorni LED luči pred leti narejeno tako, da mi je utripal vsak drugi LED segment tako, da ni bilo preveč moteče za voznika zadaj, vseeno pa je bilo drugače...
Daedalus je napisal/-a:Mare77 je napisal/-a:Najlažje je, da najdeš enega elektronika in ti naredi vezje po tvojih željah. Ni tako težko tega narediti. Kupiti se točno tega po mojem ne da.
Sam sem imel na tretji zavorni LED luči pred leti narejeno tako, da mi je utripal vsak drugi LED segment tako, da ni bilo preveč moteče za voznika zadaj, vseeno pa je bilo drugače...
To se sliši kar dobra ideja (za 3. štop luč) - utripajoče luči pomenijo hitrejšo zaznavnost voznika zadaj, če je napol v dremežu npr. Kako pa je bilo na tehničnem?
tristan01 je napisal/-a:Daedalus je napisal/-a:Mare77 je napisal/-a:Najlažje je, da najdeš enega elektronika in ti naredi vezje po tvojih željah. Ni tako težko tega narediti. Kupiti se točno tega po mojem ne da.
Sam sem imel na tretji zavorni LED luči pred leti narejeno tako, da mi je utripal vsak drugi LED segment tako, da ni bilo preveč moteče za voznika zadaj, vseeno pa je bilo drugače...
To se sliši kar dobra ideja (za 3. štop luč) - utripajoče luči pomenijo hitrejšo zaznavnost voznika zadaj, če je napol v dremežu npr. Kako pa je bilo na tehničnem?
Tole funkcijo najdeš v marsikaterem novem avtomobilu: v primeru zaviranja v sili (dovolj velik pojemek) se vklopijo takšna opozorila. V Škodi npr se vklopijo vsi smerokazi, pri Bmw utripa tretja zavorna luč... Vse v smislu opozarjanja okolice, da vozilo izredno močno zavira.
Če bi imel takšen sistem vedno ko pritisneš na zavoro bi na cesti ustvarjal nepotrebno paniko (da težav z modrimi in na tehničnem niti ne omenjam).
Lp Tristan01
Daedalus je napisal/-a:Če se v ta namen serijsko vgrajuje tudi utripajoče 3. zavorne luči se potemtakem vsekakor strinjam, da ne bi bilo primerno.
~toMmy~ je napisal/-a:Čakte malo, vi govorite o utripanju pri zaviranju v sili, ne pa o "disco disco party party" zavorni luči vsakič, ko pošlataš bremzo, to je bistvena razlika!
tristan01 je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Čakte malo, vi govorite o utripanju pri zaviranju v sili, ne pa o "disco disco party party" zavorni luči vsakič, ko pošlataš bremzo, to je bistvena razlika!
Ravno zato sem v mojem prvem postu opozoril na podobnost med željami avtorja te teme in varnostnimi sistemi, ki jih uporablja večina vozil novejšega datuma izdelave. Ker očitno nisi razumel, kako nevarno je lahko, če zavorne luči vedno utripajo, bom še narisal.
Pri tovarniških rešitvah je predpogoj za vklop disco party razsvetljave dovolj močan pojemek, vklop BAS-a in ABS-a, če je potrebno še ESP in vozilo ustavlja na najkrajši možni razdalji. Zaradi večje opaznosti utripajočih luči se skrajša reakcijski čas, pa tudi večina voznikov v taki situaciji zavira na polno, kar na koncu prinese nekoliko krajšo zavorno pot in tako rešuje življenja in pločevino.
Kaj bi se zgodilo, če bi tak sistem nekdo uporabljal vedno, ko se dotakne zavore:
1. na vasi bi bil glavni frajer (na srečo tam večinoma ni veliko prometa in ne bi bilo moteče - razen če se zaradi tega zmeša kakšnemu biku ob cesti.
2. Na bolj prometnih cestah bi ob vsakem zaviranju ustvarjal paniko, tako bi zadaj vozeči po nepotrebnem zavirali bistveno močneje - s tem se ustvari precej velika nevarnost naleta zadaj vozečih vozil. Po nekaj zaviranjih pa zadaj vozeči počasi utripanje ignorira - s tem pa se poveča verjetnost naleta v primeru, da prvo vozilo res zavira v sili.
Na koncu pa še - avtor je spraševal za VW UP-a, ki je svež model in sem 99,9 % prepričan, da je že opremljen s prej omenjenim sistemom opozarjanja.
Pod črto - takšne predelave na kateremkoli vozilu so lahko precej nevarne, da tehnične vprašljivosti niti ne načenjam.
LP Tristan01
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov