Ma ne vem, če se res ne poviša najnižja točka vozila. Saj se dvigne ves avto in je trebuh avta višje od tal. Saj obstaja že ena tovarniška varianta, le preveč stane. Rad bi prišel skozi za par sto € in ne za 800€. 4x4 pa me ne zanima, ker vedno vozim po cestah, čeprav kdaj malo slabših. Saj to rabim le par deset kilometrov letno in zato ne bom kupoval terenca. Gume imam 16ˇ, manj mi niso dali na Hihgline tako, da imam še vedno 3ˇ večje feltne kakor F1. Bočni reduktorji so res edina prava zadeva za kompletno višanje razdalj od terena, ampak kaj naj s tem v 99% ostale vožnje?
Mtl: Da, rad bi, da bi šel tudi po takih poteh kakor Mercedes CLK. Škoda, da Golf nima samo zadnjega pogona. 4x4 R Golf je pa še nižji.
PS: To je cesta na Kosovu. Najprej sem šel gor, to je iz vračanja. Greš previdno in gre. Kolesa naj bi bila vedno na višjih delih ceste. Golf je še bolj v redu za po takem, ker je krajši. Sem pa na tej cesti na pogorju Šar planine, pod vrhom Kara Nikola, srečal Golfe, Mercedese in Škode, vse starejše modele, ki so se masovno odpravljali v te kraje na obiranje borovnic.