simonxy je napisal/-a:Hvala za razlago, bom kupil 5w-30, sedaj nisem več v dilemi
Sedaj se je treba samo še odločiti za znamko....
simonxy je napisal/-a:Zato sem pa šel na ta forum, da izberem pravo olje

Če kupim Mobil 1 ali Castrol edge, v obeh primerih ne morem zgrešiti.
Nikakor nimam občutka, da zares razumeš bistvo. Bistvo ni v 5-30 ali 5-40, niti in sploh ne v Longlife (kar niti ni zaželeno, ker ima zaradi "longlife" dodatkov (več žvepla, pepela itd, ki podaljšujeta servisni interval, a tudi direktno škodita dragemu DPF-ju) slab vpliv na DPF!), ampak izključno v
klasifikaciji 507 in morda zraven še kak C3. Obstaja milijon 5-30 olj in velika večina le-teh je
škodljiva za DPF (s katerim je že brez napačnega olja lahko precej problemov!), nekatera celo precej.
Na forumu in tudi v tej temi je bilo o tem že precej govora, daj poišči in si malo preberi, npr
tu, tu, tu, tu, tudi tu in še (marsi)kje. Tudi Lizard (moderator) je imel nekaj kvalitetnih/poznavalskih prispevkov - poišči ali mu pošlji ZS.
Samo 507 in od tu naprej sprašuj, ali C2, C3 ali kaj drugega oz dodatnega.
Gornji
MOTUL je dobra izbira in gotovo precej boljša kot
Mobil 1 ali
Castrol Edge. Poleg tega je zadnjih dveh
več (z istim imenom in isto 5-30!) in moraš najti takega s 507 klasifikacijo, torej npr
samo tisti Edge, ki točno ustreza tvojemu motorju z DPF-jem! Ti si npr dajal linke z Longlife olji, kar že a priori ne izgleda kot 507 klasifikacija (zaradi škodljivih "longlife" dodatkov) - tudi od tu moj sum na tvoje nerazumevanje bistva. Verjamem, da pri 3 leta starem A6 ne misliš šparat na olju oz podaljševat interval čez 15000? V takem primeru bi te že samo DPF bogato opekel po denarnici.
BTW - Castrol je bil še nekaj let nazaj bogato reklamiran, mnogi so nasedli, v bistvu pa je bil šrot. Reklamiran je bil kot višji razred olja (z ustrezno ceno), v resnici je bil (morda precej) nižje od sredine. Nato je VAG namesto ARAL-a začel "priporočat" Castrol (ni jasno, ali oz koliko so izboljšali olja), kar pa ne pomeni za samo kvaliteto nič.
Zadaj so veliki "promocijski" denarji, ne pa skrb za potrošnike. Toliko o "priporočilih". Tudi o tem je že bilo precej govora na forumu.
Motul je verjetno kar najbolj zanesljiva in kvalitetna opcija med "dobavljivimi" olji. Je pa zato seveda tudi malo dražji, a če ga najdeš v akciji, se gotovo splača.
Seveda pa lahko vliješ notri po želji, a potem kasneje ne sprašuj, kje lahko dobiš DPF
ceneje kot par tisoč evrov (?? - ne vem točne trenutne cene za tvojega).
Če se ne motim, še vedno nisi povedal, kaj natančno piše v navodilih za avto glede olja? Jih sploh imaš? Bi povprašal koga z enakim motorjem, kaj piše? Ali vprašal na zanesljivem servisu?
In poslušaj Abbe-ja, ker se na VAG precej spozna, tudi in predvsem glede servisnih intervalov! BTW - že takoj ti je dal točen in natančen odgovor, a se vse še vedno vleče kot jara kača.
Šele, ko točno veš, katero 507 olje oz kateri npr Edge, išči zanesljivega in cenejšega trgovca. Tudi o tem se je že pisalo in ti bo kdo konkretno pomagal.
simonxy je napisal/-a:...Podobno so pred leti ukinili amoniak v hladilnikih. Pred tem so hladilniki oz. kompresorji delali praktično celo življenje, danes imaš srečo, če ti dela 8 let.
Je pa bolj ekološko. Ali pa laki na vodni osnovi, bleda senca kvalitete prejšnjih lakov. Helios v Rusiji skoraj propadel zaradi tega.
Od kdaj je bil amonijak v hladilnikih? Bil je freon, ki je zaradi svoje zelo velike agresivnosti do ozona in s tem povzročanja ozonske luknje bil povsem upravičeno (dokazano precej več melanomov - torej bolj zdravstven kot ekološki dejavnik!) odstranjen iz novejših hladilnikov.
O "bledi senci" bi se dalo debatirat, verjetno je za zdaj še res, a vodne barve niso bile zaukazane čez noč in tu je zato Helios "skoraj propadel" izključno po lastni krivdi - zaradi prepočasnega prilagajanja trgu ipd.
lp