@Stonecat: Pa saj ni tako hudo tukaj
. Naj se sliši še tako čudno, ampak navsezadnje avtomobilizem.com še sploh ni tako slab, glede na to kakšni postajajo nekateri drugi (starejši) forumi
. Ker tukaj (za razliko od drugje) mislim, da tale post celo ne bo izbrisan.
In ja, včasih je res bilo drugače. Ampak tisto so bili drugi časi, takrat smo se radi družili, si izmenjevali izkušnje,... pač smo vsi drugače gledali na pojem forum. Danes v veliko primerih žal preveč enačijo forume s portali, oziroma z oglasnim prostorom in danes je forum pogosto tak, da se sme pisati samo o tistem, kar se oglašuje/plačuje in ne o tistem, kar zanima uporabnike.
Zanimivo pri tem je, da se je v zgodovini SLO forumov mogoče marsikaj naučiti na napakah drugih, ampak kot vemo, določeni se raje učijo iz lastnih napak.
Iz tega sledi potem propadanje (pa recimo raje temu mirovanje) forumov in posledično poplava novih forumov, kjer je zaradi njihovega velikega števila precej težje sodelovati (nekaj uporabnikov na x forumu, nekaj drugih uporabnikov na y forumu,...). Sem si ravno zadnjič vzel malo časa in ugotovil, da niti približno nisem več na tekočem, toliko je forumov
.
Včasih smo uporabljali samo par forumov, enega osnovnega (kot je tale avtomobilizem.com in pred tem še "propadli" žmnj forum), potem še kakšnega izmed večjih styling/tuning klub forumov, ter tiste od svoje bivše/aktualne/bodoče avtomobilistične znamke (pa še ti specializirani forumi so nastali na tistih osnovnih forumih
), potem pa se je počasi že zaključilo. Potem so prišle čudne ideje in je iz vsega tega omejevanja uporabnikov nastalo xy forumov, kjer ima že ena in ista avtomobilistična znamka več različnih forumov
?!? Počasi se bomo mogoče začeli raje spet v živo srečevati
.
Aja zakaj avtomobilizem.com vseeno ni tako slab? Kljub vsemu je nekdo še vedno pripravljen prisluhniti uporabnikom. Kljub vsemu je mogoče javno potožiti o težavah, podati mnenje, predloge,... Drugje se že to briše
.
Sicer se (kot uporabnik izpred desetih let) res ne strinjam z "novo politiko" foruma/forumov, ampak če me kaj moti to tudi povem. In na tak način sem naredil tudi v sosednjem podforumu "Avto-Moto šport" za "resne" dirke, kjer je verjetno nekdo razumel kaj sem želel vprašati, saj se je stanje izboljšalo in so se po tistem nehale brisati objave iz dirk:
Schkorc » 15 maj 2013 11:14 je napisal/-a:Lep pozdrav.
Zanima me čemu je ta podforum (avto-moto šport, ki ima v opisu napisano: Rally, Formula 1, Indy, go-kart, motociklizem... ) namenjen?
Ta podforum životari in v njem ni kaj dosti dogajanja. Mogoče se ne dogaja, ker ne vemo čemu je namenjen. Očitno ni (tako kot je včasih bilo) namenjen objavam (prihajajočih) avto-moto športnih prireditev (glede na vsaj 2 odstranjeni temi o slo rally prireditvi).
Mogoče je namenjen fotkam in komentarjem samo preteklih (že izvedenih) prireditev, ali tudi to ne?
Torej v imenu vseh nas, ki bi mogoče kaj objavili (ali dejansko smo objavili) prosim za napotke, kaj se sploh sme tukaj objavljati.
BTW V pravilih podforuma piše tole:
McLaren je napisal/-a:Evo ratalo je.....hvala vsem za podporo
Zdej pa pravila (vem tečen sem ampak vseeno)
Prosim nobenega Ircanja, zmerjanja, in podobnega predvsem pa UŽIVAJTE IN PIŠITE
Aja....pa novice, pripombe...., ki spadajo v temo rally, f1, go-kart pišite v že obstoječe teme ali pa ustvarite novo HVALA
Nekako razumem, da je sedaj problem pri (še ne izvedenih) prireditvah z oglaševanjem, ampak ne razumem pa, da avtomobilizem.com sam oglašuje neko prireditev (pač novinarsko kot medij), na forumu pa se o tej
ISTI prireditvi ne sme pisati
.
V pričakovanju odgovora LP, Primož
Tako da očitno je bilo vzeto na znanje in tukaj na a.com še ni tako slabo
. Mogoče bo pa celo še kdaj tako kot je bilo včasih
.
Sicer sem se v podforumu "tekmovanje" med vrsticami trudil tudi še za malo bolj "amaterske" prireditve, ampak tam pa ne vem, če je bilo vzeto na znanje
:
schkorc » 05 jun 2012 13:47 je napisal/-a:...
Imam pa na tem mestu vprašanje (ali dve) za osebje avtomobilizem.com, da mi ni potrebno PM-jev pisati (ker jih itak ne bom
). Te teme sicer nisem objavil jaz, pa me vseeno zanima (glede na to, da se je vsaj posredno "promoviralo" tudi rally Saturnus- pač reklama), ali je takšna objava po novih pravilih sporna oziroma zakaj ni bila zbrisana? (pa ni je treba sedaj takoj zbrisati, vsaj do konca se naj prebere
)
Ne me narobe razumeti, ker moj namen ni kakšno provociranje, ampak konkretno me zanima kako je recimo z objavami informacij za kakšen rally? Kolikor si razlagam veljajo enaka pravila kot recimo za TimeAttack?
Kam po pravem sploh spada tema o rallyu, v podforum
"Tekmovanja", ki ima v opisu:
"Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki" ali
"Avto-Moto šport", ki ima v opisu:
"Rally, Formula 1, Indy, go-kart, motociklizem..."? Oboje je dokaj podobno (beri praktično enako) in do sedaj se je namreč teme objavljalo malo mešano. Zakaj sploh dva podforuma? Zakaj ni recimo še v podforumu "Avto-Moto šport" obvestila ob organizaciji dogodkov? Torej se pa tam sme objavljati informacije o avto-moto šport dogodkih?
Recimo konkretno, ta vikend bo v okolici Velenja potekal rally in bi v en podforum (ne vem še točno katerega
) objavil informacije o tem kdaj in kje. Ali to sedaj z novimi pravili še smem ali ne?
Ker letos bolj aktivno spremljam rally, bi verjetno objavljal info tudi o ostalih rally-ih. Info bi objavil samo zaradi tega, ker se moto-šport praktično ne oglašuje, torej mogoče nekdo od tu, ki bi ga event recimo zanimal, zanj drugače ne bo izvedel. Sam od objave tu ne bom imel ničesar, zato ne nameravam za vsako dirko spraševati in se pogajati za dovoljenje.
Pa še eno vprašanje (tokrat res malce zbadajoče, ampak še vedno želim samo razčistiti
). Kakšna je razlika (sprašujem za objavo info o dogodku) med enim slovenskim rally-em in nekim WRC-jem, oziroma če se objavi tema o prihajajoči dirki F1 je to tudi obravnavano kot kršitev? Če ja, kdo se bo z Bernie-jem dogovoril, če mu vi dovolite, da se F1 "oglašuje" na a.com
?
Upam, da res ne bo to vzel kot zbadanje in kar takoj zbrisal...
_______________________________________________________________________________________
@vsi: Drugače pa spet bo rally. In ker nočem kršiti pravil (in NISEM organizator, da bi se moral dogovarjati o objavljanju) ne bom lepil podatkov (časovnic, zemljevidov,...). Verjetno pa uporabnikom forumov, ni pretežko s pomočjo googla (pardon: iskalnika
ops:) poiskati informacij. Mislim pa, da vseeno lahko napišem, da če bo komu recimo v soboto dolgčas, da priporočam izlet po prelepem Mariboru (to ni reklama za dogodek, ker je omenjen samo kraj) :P
.
Če pa bo kdo slučajno potem izlet izkoristil še za ogled neke dirke, pa se spet priporočam za kak posnetek z mobitelom (spet se pardoniram, mislil sem z mobilnim telefonom
ops:), štartna številka 33 - še vedno srebrni Clio 2 (pa pismo, spet se opravičujem, sem mislil srebrni "hatchback" avto francoskega porekla, ki jih izdelujejo tudi v novomeškem Revo..., ah saj brez veze, mi ne gre od rok, to ne-reklamiranje
).
LP, Primož
BTW danes sem po slučaju zasledil celo tole novico iz tega avtoslaloma na prvi strani avtomobilizem.com
(sicer škoda, ker ponavadi pregledam samo forum, če je kaj novega):
http://www.avtomobilizem.com/novice/avt ... 4-10-2013/Kot omenjeno, smo takšne stvari včasih delali uporabniki. Na tak način smo prav vsi imeli nekaj od tega
:
-uporabniki so bili na tekočem in obveščeni o prihajajočih dogodkih
-forumi so živeli, ker so imeli novice, so bili aktualni in smo na njih debatirali vse okoli tega (sploh TA je bil "zlata jama" v novem času brez slalomov, dragraceov,... in ne vem, če se je a.com zavedal, da je imel takšno "ekskluzivo") in zaradi tega so se zbirali tudi novi uporabniki (ali smo stari hodili nazaj
) in se je forum širil
-uporabniki so dobili motivacijo za nove hobije, so postajali tudi fotografi/snemalci,... in tako so spet pridobili (spomine) tudi tisti uporabniki, ki so se udeleževali dogodkov
-nenazadnje pa je tudi organizatorju bilo malenkost lažje izvesti prireditev. Ker poznam stanje vem, da je to zadnje (organizatorjem izvesti prireditev) še najtežje, ker v praksi ni tako kot si nekateri predstavljajo
.
Če poskušam potegniti neke vzporednice še z ostalimi dirkami (rally, GHD, PRK,...), tudi tam ni vse lepo, ker se je tisti krog, nekje razklenil. Dirke sicer so, dirkači pa smo načeloma tudi. Ampak dirk je malo, ker ni denarja in organizatorjev. Ker ni denarja se na nekaterih dirkah pobirajo previsoke vstopnine in potem še obiskovalcev ni. Ker je dirk malo je tudi dirkačev malo (ker "ne dogaja", posledično tudi ni denarja). Ker je vsega malo, tega tudi medijev ne zanima prav dosti, in tako praktično nihče ne ve, da se sploh kje/kaj dirka.
Če bi nekako uspelo krog skleniti kot je bil včasih, potem bi (bom začel pri "najlažjem", čeprav je vseeno težko
) mediji poročali o prireditvah (in tudi udeležencih), zato bi "vsi" vedeli, da nekaj dogaja. In ker bi vsi vedeli, bi bile prireditve bolje obiskane, ker pa bi tako nekaj dogajalo, bi to vedeli tudi pokrovitelji (bi jih zanimalo sodelovanje). Posledično bi organizatorji malce lažje prišli do kakšnega € (pokroviteljsko in mogoče rahlo od vstopnin) in bi bilo organizatorjev več, posledično pa tudi več prireditev. Ker bi dogajalo, bi se tudi dirkači opogumili, in ker bi vsi vedeli (predvsem tudi pokrovitelji), da dogaja, bi tudi dirkači lažje dobili kakšen sponzorski €. Ker bi dirkači lažje dirkali, bi bili dirkalniki bolj atraktivni. Ker pa bi bili dirkalniki bolj atraktivni, pa bi to še bolj zanimalo ljudi in bi bilo še več obiskovalcev, pokroviteljev,... Ker bi to zanimalo vse, bi to že samo po sebi zanimalo tudi medije, ki bi sami poročali o prireditvah. In krog bi bil sklenjen
.
Na koncu bi se dalo celo živeti. Ker bi organizatorji imeli finance, bi lahko medijem celo plačevali oglase (oglasi niso enako novici, poročanju,... - tega se očitno danes ne loči več
). Ker bi mediji dobili nek dodaten zaslužek, bi lahko plačevali fotografe/snemalce,... Aja, pa kakorkoli se obrne je internet (forum, portal,...) vseeno "neroden" medij, ker je (kot omenjam) danes enostavno preveč različnih portalov, forumov,... , da bi bila masa ljudi skoncentrirana nekje (včasih je avtomobilizem.com hote ali nehote imel ravno to veliko prednost
).
No, ker bi vsi imeli nekaj, pa bi tudi dirkači imeli dovolj, da bi lahko ločili dirkanje od življenja in redne službe (danes dirkač dirka bolj od lastnega denarja, ki bi ga potreboval za življenje).
No, potem pa se zbudim iz prelepih sanj
.
Vidim, da sem sedaj s tem postom že skoraj ponovil tisto "besedno drisko in umsko zaprtje" izpred parih let, kar je (še vedno) mogoče najti po raznih forumih (tudi tem)
... Vsekakor pa mislim, da kjer je volja, tam je pot
.
Pa da ne bom povsem zabluzil te teme, še malo nazaj k tem slalomu... Sem se spomnil, da je mloncar tudi star uporabnik tega foruma, zato (če se obnašam kot smo se včasih na nam domačim forumih
)...
Očitno ima moj bivši avto res potencial (3. mesto v razredu)
in Lončarja, novopečenega očka, je v boksih pričakal zanimivo spremenjen avto
:
LP, Primož