Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr To okt 20, 2009 6:35 pm

to je zih sam kakšna malenkost, ampak težko je odkrit napako. men pa do 3000 obratov skos konstantno cuka, pa če je hladen ali vroč.
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To okt 20, 2009 8:14 pm

ronnie je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:

Je pa danes šel še dlje in je prvih 30 sekund tako cukal da ni bilo mogoče peljat v načinu z zaviranjem z motorjem ( namreč od hiše pa do glavne ceste je 200m klančine....moral sem dat v ler in malo z gasom nabijat obrate , da se je umiril....


To je pa podatek, ( če ga prav razumem po klancu navzdol med zaviranjem z motorjem tudi cuka), ki mojo prejšno varijanto ovrže !!

Prehodnik me je prehitel s poteciometrom a bega ne normalno delovanje toplega motorja.
,,,,,,,,,,
Iskati bo treba v smer hladen motor- še bolj pa hladno zunaj.
lisko; ali imaš šanso zapeljat avto v toplo garažo pa potem vidiš kaj bo zjutraj.


Trokiranje je vedno prisotno ampak manj izrazito bolj , ko je ogret motor. Garaža ima okrog 18 stopinj in očitno premalo da bi trokiranje izginlo. Bo pa očitno nekaj na avt. zaugo.....že od vsega začetka mu spremljam porabo ...prej je z 18timi litri nardil brez problema 300km.....zadnja dva tedna komaj kaj 200....Opazil šele sedaj ko sem večkrat zaporedoma tankal....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr okt 21, 2009 6:45 am

Če imaš podtlačni regulator (MAP), preveri ali zamenjaj cevko z Gates bencinsko cevjo primernega notranjega premera. Našel sem manual, ki je na žalost francoski, ampak se da doumeti kaj mislijo. V treh delih.
Priponke
R5_manual za vbrizg_03.pdf
(700.31 KiB) Prenešeno 126 krat
R5_manual za vbrizg_02.pdf
(855.66 KiB) Prenešeno 88 krat
R5_manual za vbrizg_01.pdf
(708.74 KiB) Prenešeno 130 krat
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr okt 21, 2009 3:10 pm

Tnx za manuale čeprav c3j motorja ne najdem....
Bom pa se poigral za vikend malo in premeril vse po spisku.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr okt 21, 2009 4:47 pm

To je en manual, deljen na tri dele po 1M.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr okt 21, 2009 9:54 pm

Diagnoza umor.....
No ni mi dalo mira in sem se zakopal v motor prejle...
No kot zanimivost na začetku naj povem ( ker je lih bila ena tema okrog akumulatorja). Pri ugasnjenem motorju ima napetost 12.8V pri delujočem motorju pa 14.50 neodvisno od obratov.
Potem sem pomeril senzor temparature motorja....pri 20tih stopinjah ima 450 ohmov pri ogretem motorju ima 1700 ohmov.
Pomerim injector: 1.5 ohma....super....
Grem na lambdo.....res ne vem od kod mi je prišel zadnjič podatek 0,8V ko sem meril...
Merim....mrzel motor 0,065V.....med ogrevanjem se dviguje do 0,330V. Potem se spomnim da bi se lahko malo igral. Ko mu zahodiš gas do konca motor poskoči, v tistem trenutko pade napetost lambde na 0 motor pojamra, v nasljednjem trenutko pa skoči napetost lambde prek 2V, motor dobi polno moč in skoči v obrate lambda pa pade na 0,330V. Ko mu obrati padejo se napestost lambde spusti na 0,260V.

Torej ali je lahko lambda hin al je še lahk kaka druga caka? Ker tole nihanje napetosti mi je malo sumljivo. Ima pa lambda eno žico.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr okt 21, 2009 10:01 pm

doctor house :lol: diagnoza pravilna :D
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če okt 22, 2009 6:39 am

Meni se zdi, da lambdo gledajo impulzno z osciloskopom, dvomim, da se je da meriti z voltmetrom, morebiti z analognim, če je res hiter, da vidiš impulze. Kljub temu se v manualu na strani 12 pojavlja podatek o meritvi:
bogata mešanica 625-1100mV (0,65-1,1V)
revna mešanica 0-150mV (0-0,15V)
Očitno je ustrezna med 150 in 625mV in to pri ogretem avtu, ko je lambda na 800°C.
Vseeno poskusi razmigat MAP, ki dozira bencin. V cevko večkrat vpihneš in posesaš z zmerno močjo, ne da vse poka na silo. Po priklopu nazaj je ponavadi dosti boljše. Če je MAP podolgovat, imam enega iz Italije z odpada še nekje doma.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če okt 22, 2009 6:37 pm

Heh verjeli ali ne.....včerjaz zvečer sem še enkrat šel v garažo ker mi ni dalo mira (ob polnoči skoraj.....) in sem tuhtal....za hec sem ven svečke. Lepo kremnme brave....pomerim on so bile na razmaku 0.8mm kot omenja tudi manual....vseeno se mi je zdelo malo preveč ( pa čeprav je na deklu ventilov celo gor nalepka 0.8mm). No in ker more bit vedno po moje sem jih stisnil na 0.5mm.


Kot zanimivost avto danes zjutraj ni niti enkrat pocuknil in tud sama vožnja se mu je dosti izbolšala....
Heh je možno? Sveče so pa stare 2 mesca...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če okt 22, 2009 10:03 pm

Najboljše NGK, če ne pa Eyquem od Aneta. Lahko je kaj na vžigalni tuljavi (skurjeni-osmojeni kontakti) ali na kabeljnih. Operi kabeljne s cunjo, natopljeno v WD40 do lepe barve, zares pomaga. Se še spomnim moje stare 21-ke (L483), je cukala po vseh diagnostikah pri 100 na uro. Menjava Beru za NGK je v eni minuti popolnoma spremenila značaj avta.
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Pe okt 23, 2009 6:46 pm

Vedno so mi bile rešitve. ki so v nasprotju z tovarniškimi predpisanimi vrednosti zanimive. - Vredne razmisleka. - Zakaj je temu tako.
Verjetno pa zajec tiči nekje drugje, a vstopil si skozi zadnja vrata.


joztom; ja; sem imel z Beru tudi velike probleme > nočem slišat zanje.
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe okt 23, 2009 9:21 pm

ronnie je napisal/-a:Vedno so mi bile rešitve. ki so v nasprotju z tovarniškimi predpisanimi vrednosti zanimive. - Vredne razmisleka. - Zakaj je temu tako.
Verjetno pa zajec tiči nekje drugje, a vstopil si skozi zadnja vrata.


joztom; ja; sem imel z Beru tudi velike probleme > nočem slišat zanje.


Če boš šel brat moje teme pod sam svoj mojster boš videl , da je kr nekaj stvari, ki sem jih modificiral oz. po tvoje : ".....rešitve. ki so v nasprotju z tovarniškimi ...." in uporabil . Da so se stvari po teh modifikacijah bistveno spremenile....

Če pa povzamem po moji logiki pa verjetno z ajec ne tiči kje drugje ampak stopam skozi glavna vrata....samo vedet moraš kje se ta vrata nahajajo.
Če povzamema samo par primerov....
Ko sem šel delat optiko na računalniško vodeno "mizo" in so jo nastavli po tovarniških nastavitvah je avto bil tako rekoč nevozen....Če se vprašaš zakaj....vsak material se utrudi/spremeni/zavzame drugačno obliko...se prilagodi...in verjetno je avto po mučnih 300 + tisoč kilometrih šel svojo pot....po nastavitvah pa je bil prisiljen bit nov, tovarniški in nastavljen po "reglcih" ampak a bi teb pasalo (kot odraslemu človeku se ves dan igrat in letat okrog ko zmešan?) ....verjetno ne...Torej bilo je potrebno prisluhnit avtu....pogledat podvozje....ga poslušat in se igrat z njim ter poskušat kaj mu najbolj ustreza....kot rezultat je bila optika opravljena v domači garaži , ki je imela za produkt popolnoma vodljiv avto....pri 18 let stari petki mi je uspelo ( pa čeprav je imela vse 4 diske kateri niso bili tovarniško original na njej) , da je avtek ob zaviranju šel naravnost kljub temu da si spustil volan...ampak za take nastavitve je bil potreben čas in kr nekaj "neprespanih" noči ob tuhtanju manualov in deloavanja tehnike...
Glava se mu je ob močnih obremenitvah ogrela na 105 stopinj....ko sem ga sestavljal nazaj so mi v oči padle zelo male luknje na tesnilo glave....noben ni vedel zakaj so tako male čeprav so kanali dosti večji.....le te luknjice sem povečal in lej ga zlomka....motor je še vedno deloval v svojem delovnem območju temparature ampak v nobenem pogoju pa glava več ni dosegla 105 stopinj....

Če pa osredotočima na zdajšni primer pa mi pride naprej misel , da so te nastavitve spet tovarniške in pogojene z novim popolnoma izpravnim motorjem.....iszpraven je res.....ampak a je nov? a ima še vedno kompresijo kot takrat ko je prišel s tovarne? star je 14 let in ima za sabo 2 kratno pot okoli sveta.....ko sem mu pred slabim letom nardil velik servis je imel not še tovarnške svečke ( 13 let stare in 60kkm) ....Sedaj sem mu dal not druge a še vedno shampion kot je to predpisano a lej ga zlomka čeprav so kao original in nastavljene na določeno mero so začele kazat znake nečesa, kar je bilo nejasno....zdaj pa se vprašajmo zakaj....
Svečke imajo predpisan razmak 0.8mm med elektrodami pri novem motorju. Omenja se celo 92 oktanski bencin, ki ima gorišče še nižje, torej je potrebna še slabša iskra da se zmes vžge....sedaj se uporablja 95 oktanski bencin in motor je že ulavfan.....torej po vsej verjetnosti več ne dosega tiste predpisane kompresije ampak delček nižje....čeprav to ni nič narobe ampak ne doseže pa več tistega kar je ko je bil novi....ker zmes več ni tako gorljiva se potrebuje močejša iskra da se vžge....ker so bile elektrode na tovarniških nastavitvah vse ostalo pa ne....je pač nekaj odpovedalo....odpovedali so vžigi v vsakem taktu.....ko je bil motor ogret je tudi mešanica lažje vžigala....sedaj pa imajo svečke iskro , ki je sposobna pripeljat zmes do vžiga tudi v hladnih pogojih....očitno pa deluje tudi v vročih pogojih.....

Avtu je treba prisluhnit....vsak ima svojo zgodbo....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
zoddimmortal
Novinec
 
Prispevkov: 140
Pridružen: Pe feb 29, 2008 8:08 am

Napisal/-a zoddimmortal So okt 24, 2009 6:46 am

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Nekaj podobnega se je pri naši petici dogajalo zaradi okvare pokrovčka od posode goriva ( ni prepuščal potrebno količino zraka in se je v "tanku" ustvarjal "vakum" ).
Preverite: odvijte pokrovček goriva ( pri naši se je slišalo kako potegne zrak ), privijte nazaj in se zapeljite z vozilom.

Lep pozdrav


zanimivo, imel sm 3 suzuki swifte, 1998 1.0. 1994 1.3 GTi, zdy 2 let starga swifta sport, pa zmer pri vseh kadarkoli sem sel tankat je bil notri vakuum oz je potegnil zrak ko sem sel na bencinsko in odprl pokrovček pa ni blo nobenih težav :?:
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Ne okt 25, 2009 4:22 pm

Če so sveče res tako vplivne preveri, da nimaš napačne kombinacije, priporočeni so npr resistorski kabli in navadne sveče ali navadni kabli in resistorske sveče. Dostikrat pri menjavi kablov pride do težav.
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Po okt 26, 2009 5:00 pm

lisko: se glede optike strinjam

poročaj porabo zdej, ko si svečke butnu na 0,5 in odzivnost pedala za plin
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis Po okt 26, 2009 9:02 pm

@Lisko: tega se sploh nisem spomnil, ampak: jaz sem v petko (in še prej v katro) VEDNO tlačil svečke Bosna (kasneje Enker), oz. enkrat so bile Champion, pa sem jih po 2-3kkm fuknil v kanto, ker je totalno skurlo elektrode. Laufalo bp 30 kkm (vmes sem jih enkrat ven vzel in stlačil nazaj na predpisan razmak ). :D
-----------------------
Romzis
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 26, 2009 9:38 pm

ronnie je napisal/-a:lisko: se glede optike strinjam

poročaj porabo zdej, ko si svečke butnu na 0,5 in odzivnost pedala za plin


Spet mi ni dalo mira in sem se igral :) Pomeril kompresijo in znaša na vseh 4rih valjih malo pod 11 barov. Potem se spomnil da imajo renoji kr pogoste probleme z senzorjem mrtve točke. Vzel ga ven in ga očistil do sijaja :D

Morm priznat da motor po vseh teh dejanjih še tako dobro ,kot sedaj, ni šel. Poraba mu po prvih merjenih pada....a za točne podatke bo treba počakat kak mesec.

In pa nikoli opran motor v 15 tih letih.....Prav jezi me da je tako suh saj je ves rjast :D


Slika
Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Po okt 26, 2009 10:22 pm

Zanima me kako pomeriš kompresijo daš eno svečko vn al vse svečeke pol pa verglaš?
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po okt 26, 2009 11:04 pm

eno
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To okt 27, 2009 7:46 am

Zdaj sem se spomnil, kaj najbolj pomaga. Odvij razdelilno kapo, označi si kable in jo vzemi v roke na svetlem. Znotraj kape boš našel od sredinske elektrode do posameznih na robu kot las tanke ogljeno-grafitne sledi. Očisti jih z nožem, s cunjo z WD40 znotraj očisti kapo. Potem preveri še rotor in očisti kontakt na robu do svetlega. Sredinskega ne diraj, pazi pa da očistiš grafit, ki je v šalčki od sredinskega kontakta. Potem zjutraj ne bo več nobene zajebancije. Sveče daj na mero!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Mojca558 in 8 gostov