Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard To maj 25, 2010 7:19 pm

Ne ne, naj lepo odprti clio in NejcZ razložita, sploh NejcZ, ki je očitno zelo načitan, me prav zanima koliko razgledanosti premore oz. naj to razgledanost glede ekologije in DPF filtrov dokaže (lahko tudi strokovno). Sicer dvomim, da seže BBossu do pet, lahko pa dokaže da se motim.
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Napisal/-a odprti clio To maj 25, 2010 7:42 pm

Ekologija NI razvrščanje odpadkov, zmanjšanje emisij različnih plinov, skrb za ozon, reševanje kitov in delfinov... To nikoli ni bila ekologija in tudi ne bo! Dragi moji, to je varstvo okolja, no ja - recimo temu tako. Ekologija kot taka pa je čisto nekaj drugega. Ekologija se ukvarja s posameznim organizmom in njegovo okolico, s populacijami in njihovimi medsebojnimi odnosi (tudi med vrstami). Ekologijo zanimajo organizmi in ne DPF ter razvrščene smeti. Če citiram prof. dr. Tomana (njegov nedavni intervju je dostopen tudi na dnevniku, kjer govori o nedavnem čiščenju Slovenije) je ekologija najbolj prostituiran izraz. Predpono eko in zeleno barvo se danes dodaja vsemu. Vse je ekološko in vsi so ekološko osveščeni - ne, samo da je raja srečna in denarci pritekajo... Ekologa zanima v kaki korelaciji so jelen, deževnik in smreka... Katere organizme gre pričakovati pri izvoru reke na silikatni podlagi, zakaj se pojavljajo določeni organizmi vzdolž struge, kaj to pomeni za živali in okoliško rastlinje. Ekologija je veda, ki proučuje interakcij organizma z okoljem, ki proučuje okolje organizma (njegovo specifično okolje in okolje kot prostor)... Mislm, ne da se mi več - na wikipediji mora kej pisat.

PS: ne pravim pa, spoznanja in dognanja v ekologiji so izrednega pomena pri varovanju okolja; če veš, kaj pomeni, da vrbnic ni v vodnem telesu ali da je vsebnost dušika v telesu nizka okoli pa bujno zelenje... znaš premisliti kako obremenjen je tak sistem.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind To maj 25, 2010 9:55 pm

čare je napisal/-a:No saj počas boste pršli do tega da je turbo dizla tud treba mal v obrate žulit in ne samo morit in na 2000 rpm obvezno šaltat in prišparat pol deci nafte...


Predvsem bi se s tem strinjal :idea:
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1942
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr maj 26, 2010 10:02 am

Sicer je prav da se trudijo, da so dizelski motorji vse bolj čisti (čeprav roko na srce, ta trud ni toliko posledica eko osveščenosti avtomobilskih firm ampak bolj zadostitev strogih EURO5 predpisov :idea: ), ampak s temi DPF filtri so mal v temo brcnil. Pa ne zato, ker ne bi dobro sežgali saj in drugih trdih delcev ampak zaradi njihove problematičnosti (potencialne okvare), dražjih rednih servisov in večje porabe goriva.

Sicer sem prav srečen, da moj Proceed nima tega nebodigatreba filtra, samo ravno zaradi tega je to morda moj zadnji dizel pa čeprav je užitek voziti avto, ki ima precej navora. Že tako se preveč podrejamo in (nekateri) delamo samo za ta k**čev pleh, da se bi pa moral, ko pridem na cilj zaradi regeneracije filtra peljat še 2 ali 3 kroge, se mi zdi pa absurd. Kot je absurd tudi to, da se s takim avtom ne bi upal peljati kdaj pa kdaj samo kake 3 kilometre daleč, ker bi se bal, da se bo filter zabasal. :roll:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5036
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr maj 26, 2010 10:28 am

Polo78 je napisal/-a:
Sicer sem prav srečen, da moj Proceed nima tega nebodigatreba filtra,

tudi sam se strinjam, da je "nebodigatreba" - ampak,
konec osemdesetih_začetek devetdesetih je tak "bav bav" katalizator povzročal in tudi sam sem rekel, ko sem kupil 1990 ponya "hvala bogu, da ga nima" - 1994 ga je pa Lanta že imela - "i nikom ništa".....

PS. 45000km (2 leti) težav ne povzroča....če jih še naslednji dve(koliko je garancije) ne bo_bo o.k.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Sr maj 26, 2010 3:28 pm

@Polo78 - se načeloma strinjam ampak vseeno po drugi strani pa je z vsako novo generacijo DPF filtra veliko manj neprijetnosti in je tudi uporabniku bolj prijazno.

Problem so lahko res samo zelo kratke razdalje in veliko takih zapored s hladnim motorjem. Ampak diesel za tak način uporabe pač ni in to se je treba pred nakupom zavedat.

Drugače pa je problem sajastih oz. prašnih delcev zelo pereč in DPF je kar solidna rešitev vsaj za dieselske motorje. Če bi to uspeli spraviti še na dimnike individualnih kurišč in na ves težek transport bi lahko bistveno izboljšali kvaliteto zraka predvsem v mestih.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1942
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če maj 27, 2010 9:44 am

No saj se tudi sam načeloma strinjam, da so nam nove tehnologije včasih prevelik "bav-bav" ampak vseeno mislim, da s katalizatorji ni bilo nikoli toliko problemov, kot jih je s temi filtri.

Vem, da so imele prve Mazde kar nekaj problemov, predvsem faceliftana Mazda 6 prejšnje generacije in pa Mazda 5. Kupci le teh so bili kot neki poskusni zajčki nedodelane tehnologije. Za druge znamke nisem sicer tako podrobno spremljal, sem pa tudi slišal o problemih od praktično povsod. Zdaj sicer nevem kako se je to npr. izboljšalo pri novih mazdinih 2.2 dizel motorjih, ki se nahajajo tako v šestici kot v trojki? Nekje sem slišal, da naj bi imeli določene "porodne krče" pa nevem ali je bilo to zaradi tega zloglasnega DPF-ja ali česa drugega? :?

Kar se pa relacij tiče, to pri meni sicer ni problem, ker več kot 80% kilometrov naredim po AC, kjer je vožnja v eno smer daljša od 100 km. In to imam v povprečju 1x tedensko. Imam pa vmes tudi kratke mestne vožnje pod 10 km, pa vsakodnevna jajcanja gor in dol, ko večkrat prižgeš in ugasneš motor in tu bi me zelo skrbelo. In ravno zato, dokler ne slišim, da se situacija ni drastično izboljšala, bi se raje izogibal dizlov z DPF pa čeprav so mi le ti všeč zaradi navora, ki mi ga atmosferski bencinar pod 150 konji ne more ponudit.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Če maj 27, 2010 1:25 pm

Pri Mazdini 6-ki je tako, da je bila prva generacija DPF (Mazda 6 Mk 1 FL)resnično najbolj problematična. Glavna napaka je bila, da je zahtevalo dovolj visoko temperaturo predno je štartalo regeneracijo. Se pravi, da si moral narest že kar nekaj km, da je zadeva zaštartala. Problem je bilo hladno ozračje in recimo mokra cesta, ki je preveč hladila filter in podaljšala čas ter prevožene kilometre predno se je štartalo

Zato so s popravkom SW-ja odpravili tako, da se regeneracija začne tudi, če filter ni ogret na pravo temperaturo. To pomeni sicer malenkostno več porabe goriva za kurjenje ssaj ampak bistveno manj problemov za uporabnike.

Druga generacija Mazde 6 Mk II 2.0CD je imela to še bolj dodelano z motorjem 2.2CD pa so predstavili tretjo generacijo DPF filtra, ki prepolovi čas regeneracije, kar posledično pomeni, da je še manjša možnost, da bi uporabnik med regeneracijo ugasnil motor.

Bomo pa videli čez nekaj let in po kakih 100-150kkm ali bo ta filter še OK ali bo to vir novih stroškov. Upam na tisto prvo :lol:
 
Pero333
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če jul 05, 2012 8:48 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Pero333 Pe jul 06, 2012 3:03 pm

Zdravo.
Tudi jaz imam CAPTIVO in moram priznati, da je avto vreden svoje cene, lepo se vozi
in poraba je ob normalni vožnji 8-9 l. Edina stvar, ki me moti je ta filter sajastih delcev,
ki ga imajo zdaj vsi dizli od 2008 l. dalje. Na začetku sem imel s to regeneracijo težave,
ker nisem točno vedel, kako deluje. Ta se vklaplja med vožnjo in jo je težko zaznati, ko
enkrat lučka utripa takrat je potrebna prisilna regeneracija in je ni priporočljivo prekinjat.
To je zelo moteča stvar in sicer sem prišel zjutraj v službo in mi je lučka začela utripat in sem moral
avto ugasnit, ker ni bilo časa, da bi vožnjo nadaljeval. Če se ta regeneracija večkrat prekine, potem
gre višek goriva, ki je v filtru v karter in s tem onesnažuje olje ter zmanjšuje viskoznost olja.
Najlažje ugotovimo delovanje regeneraciji tako, da se avto prisilno hladi in ventilatorji delajo
na vso moč, ko ugasnemo avto (tu bi morali vožnjo nadaljevat). Zdaj v vročini je to težko ugotoviti, če ventilatorji delajo zaradi
vročine ali pa zaradi regeneracije. Lučka se prižiga nekje na 700 km, če pa je več mestne vožnje
in deževno vreme pa na 300 km. Če pa so vzmes daljše relacije na avtocesti pa z regeneracijo ni težav .
Če ima še kdo, kake izkušnje z DPF filtrom naj to deli z nami na forumu, vsak nasvet prav pride.
L.p. Pero
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5036
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a sašo5 Pe jul 06, 2012 8:53 pm

Pero333 je napisal/-a:Zdravo.

Če pa so vzmes daljše relacije na avtocesti pa z regeneracijo ni težav .
Če ima še kdo, kake izkušnje z DPF filtrom naj to deli z nami na forumu, vsak nasvet prav pride.
L.p. Pero

tako je, kot si ugotovil_za mestno drkarijo 5x na dan po dva/tri km tak avto ni.....
Sam sem doma ob AC-ju in tudi do šihta in nazaj imam cca 30 km, tako da dejansko po štirih letih in 80.000 km nimam težav. In letos sem imel prvič teh. pregled, opremljeni so že z najnovejšimi napravami za merjenje izpuha avtov z DPF-ji(torej, če ga na avtu ni, ni šans da narediš pregled) skratka, pokazalo mu je zabasanost 0,21% torej praktično, kot da je včeraj notri dan.......
 
ma_hi
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: To dec 01, 2009 8:07 am
Kraj: Portorož

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a ma_hi Po jul 09, 2012 11:03 am

ma_hi je napisal/-a:Zanima me, na koliko časa se v popvprečju prižge lučka, ki označuje da je potrebna regeneracija DPF filtra.

Opažam namreč, ko je bil avto nov se je šele prvič prižgala po enem letu, nato naslednjič čez 2 meseca. Regeneracijo smo izvedli tako kot piše v navodilih, vseeno pa se mi zdi čudno da se je tako hitro prižgala (po dobrih 2 mesecih). Ali je to normalno? Na servisu so mi rekli da je, naj pa ga vseeno pripeljem na diagnostiko. Avto ima 25.000 km in dnevno naredi medmestno možnjo (caa 30 km). Gre pa za C. Captivo.


Ker vidim, da je ponovno tema odprta bom kar citiral svoj post. Od zadnjega prižiganja DPF lučke, ki se je prižgala maja 2010 se od takrat nikoli več ni prižgala. Avto še vedno dela normalno, ne kadi, zakaj se pa regeneracija ne izvede več pa - ne vem... Mogoče je na novejšem avto bolj pogosto
 
Pero333
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če jul 05, 2012 8:48 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Pero333 Po jul 09, 2012 8:17 pm

ma_hi je napisal/-a:
ma_hi je napisal/-a:Zanima me, na koliko časa se v popvprečju prižge lučka, ki označuje da je potrebna regeneracija DPF filtra.

Opažam namreč, ko je bil avto nov se je šele prvič prižgala po enem letu, nato naslednjič čez 2 meseca. Regeneracijo smo izvedli tako kot piše v navodilih, vseeno pa se mi zdi čudno da se je tako hitro prižgala (po dobrih 2 mesecih). Ali je to normalno? Na servisu so mi rekli da je, naj pa ga vseeno pripeljem na diagnostiko. Avto ima 25.000 km in dnevno naredi medmestno možnjo (caa 30 km). Gre pa za C. Captivo.


Ker vidim, da je ponovno tema odprta bom kar citiral svoj post. Od zadnjega prižiganja DPF lučke, ki se je prižgala maja 2010 se od takrat nikoli več ni prižgala. Avto še vedno dela normalno, ne kadi, zakaj se pa regeneracija ne izvede več pa - ne vem... Mogoče je na novejšem avto bolj pogosto


Regeneracija se izvaja tudi med vožnjo, ko so izpolnjeni pogoji, čeprav se lučka ne prižge. Prižge se šele takrat, ko je filter zamašen, do določenega procenta,
zato se ti tako dolgo ni prižgala lučka. Verjetno bo več težav pozimi, ker se filter težje segreje na približno 650 stopinj in bo potrebno več časa in daljša relacija
za izvedbo regeneracije. Jaz imam 14 km medmestne relacije (v eno smer), kar je očitno premalo za učinkovito dokončanje regeneracije, zato večkrat moram zapeljati
na avtocesto... Delam si zapiske na koliko km se mi lučka prižge in sicer : prvič na 1100km, potem pa 750 km, 250km, 320 km, 290, km, potem je pa dopust (morje) in zdaj je že
1500 km mir in čakam naslednji prižig lučke... Caprtiva je stara 4 mesece in ima 4500 prevoženih km in razmišljam o zamenjavi za bencinarja, čeprav dosti več troši.
L.p.Pero
 
NoTkn0wN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To jul 10, 2012 6:20 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a NoTkn0wN To jul 10, 2012 7:30 am

Sem lastnik Honde Accord letnik 2009 2.2 iDtec motor z DPF-jem in imam zadnje pol leta precej problemov z DPF-jem. Februarja je sel avto iz garancije, od novega leta do takrat sem ga imel 2x na servisu za regeneracijo DPF-ja ker se sama od sebe ni sprozila oz. prvic sem jaz zafrknil drugic sem ravnal po navodilih a ni pomagalo. Kasneje se je se 1x pojavilo in se spet ni zagnala regeneracija...Bil sem na dveh razlicnih servisih in povsod so mi isto rekli, da avto ni za kratke razdalje in da naj se vsako toliko casa peljem na "izlet" po AC. Ravno zato sem tudi kupil vinjeto, ker regeneracija naj bi zacela pri voznji vsaj 15min nad 60km/h...v soboto se mi je spet pojavilo obvestilo o DPF-ju na armaturni in sem se peljal po AC cca. 35min neprekinjeno pri hitrosti nad 100km/h a ni pomagalo. Sedaj sem ze obupan, na servisu mi ne morejo nic resit kot z regeneracijo, druga faza je pregled senzorja tlačne razlike in čiščenje cevk (regeneracija + čiščenje 100€), če je senzor za menjavo je verjetno strošek med 300 in 500€ v nasprotnem primeru pa menjava DPF-ja, se pravi 1.000€+. Obrnil sem se tudi na zastopnika (njihovo tehnicno pomoc) a so rekli da kar se tice DPF-ja je vse na stroske stranke.....mislim 30+k € za avto in potem taki problemi?! Resno razmisljam, da bi po 3,5 letih kar imam avto in 72k km prevozenih km bi avto menjal za bencinarja...A se je se kdo srecal z podobnimi problemi? Na koga se lahko se obrnem...Honda EU? Ali je kdo ze dal odstraniti DPF in kako se avto obnasa?

Lp Primoz
 
Pero333
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če jul 05, 2012 8:48 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Pero333 To jul 10, 2012 3:12 pm

NoTkn0wN je napisal/-a:Sem lastnik Honde Accord letnik 2009 2.2 iDtec motor z DPF-jem in imam zadnje pol leta precej problemov z DPF-jem. Februarja je sel avto iz garancije, od novega leta do takrat sem ga imel 2x na servisu za regeneracijo DPF-ja ker se sama od sebe ni sprozila oz. prvic sem jaz zafrknil drugic sem ravnal po navodilih a ni pomagalo. Kasneje se je se 1x pojavilo in se spet ni zagnala regeneracija...Bil sem na dveh razlicnih servisih in povsod so mi isto rekli, da avto ni za kratke razdalje in da naj se vsako toliko casa peljem na "izlet" po AC. Ravno zato sem tudi kupil vinjeto, ker regeneracija naj bi zacela pri voznji vsaj 15min nad 60km/h...v soboto se mi je spet pojavilo obvestilo o DPF-ju na armaturni in sem se peljal po AC cca. 35min neprekinjeno pri hitrosti nad 100km/h a ni pomagalo. Sedaj sem ze obupan, na servisu mi ne morejo nic resit kot z regeneracijo, druga faza je pregled senzorja tlačne razlike in čiščenje cevk (regeneracija + čiščenje 100€), če je senzor za menjavo je verjetno strošek med 300 in 500€ v nasprotnem primeru pa menjava DPF-ja, se pravi 1.000€+. Obrnil sem se tudi na zastopnika (njihovo tehnicno pomoc) a so rekli da kar se tice DPF-ja je vse na stroske stranke.....mislim 30+k € za avto in potem taki problemi?! Resno razmisljam, da bi po 3,5 letih kar imam avto in 72k km prevozenih km bi avto menjal za bencinarja...A se je se kdo srecal z podobnimi problemi? Na koga se lahko se obrnem...Honda EU? Ali je kdo ze dal odstraniti DPF in kako se avto obnasa?

Lp Primoz


Zdravo
Vidim, da nimam samo jaz težav z DPF filtrom, priporočam ti, da poskusiš z aditiv čistilo za filter trdih delcev dpf 100ml čistilo primerno za vse vrste dpf filtrov filtrov trdih delcev, fap filtrov . Vsebino pločevinke dodamo v rezervoar pred ali po polnjenju , dodatek omogoča daljšo življenjsko dobo filtra trdih delcev in daljši interval med regeneracijami. Spodbuja pasivno regeneracijo v širokem temperaturnem obsegu in pri težjih pogojih obratovanja ( mestna vožnja). Preprečuje nenadzorovano regeneracijo, zmanjšuje stroške vzdrževanja. Priporočena uporaba vsakih 10 do 15 tisoč prevoženih km.
Če filer ni dokraja zamašen, bi ta svar morala pomagati. Glede odstranitve filtra pa je problem potem na tehničnem pregledu, ker je preveč emisij.
L.p.Pero
Zadnjič spremenil Pero333, dne To jul 10, 2012 4:38 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a INFINITI To jul 10, 2012 3:24 pm

Tukaj je zanimivo branje glede VAG DPF regeneracije:
http://pics.tdiclub.com/data/4323/VW_DP ... m_Info.pdf
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a adis To jul 10, 2012 3:57 pm

@pero333: piši z malimi črkami.

za avtorja: predlagam, da pregledate napeljavo kablov ter izolacijo okrog dpf filtra oz. senzorja, ki sporoča podatke. na mojem passatu mi je pokazalo okvaro dpf filtra ( oranžna lučka ter narisan pdf filter) nakar smo ugotovili, da se je napaka pojavila zaradi izrabljenosti izolacije ter "skurjenih" kablov ( to je povzročilo stik), kar je bil minimalen strošek nekaj 10 eur.
 
NoTkn0wN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To jul 10, 2012 6:20 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a NoTkn0wN Sr jul 11, 2012 6:27 am

V petek imam ponovno regeneracijo na servisu (50€) in pregled cevk (50€) vse bolj se pa nagibam k odstranitvi filtra, na tehnicnem ni nobenih tezav, ker filter ne preprecuje izpusnih plinov ampak samo trdih delcev, kar (zaenkrat) na tehnicnem se ne merijo. Prilagam uradni odgovor na mojo tezavo:

Dogajanje z vašim vozilom, kot ga opisujete v vašem dopisu, je enako kot pri vseh vozilih z dizelskim motorjem in filtrom trdih delcev (DPF filtrom). Filter trdnih delcev ima, kot običajno vsak filter, nalogo prestrezanja nečistoč (v tem primeru saj) v izpušnih plinih vozil z dizelskimi motorji. To je nujno potrebno za izpolnjevanje emisijskih norm Euro 5, ki veljajo v Evropski skupnosti v tem trenutku. Ujete saje seveda filter mašijo in če ne pride do sprotnega odstranjevanja ujetih saj s sežiganjem (to se imenuje regeneracija), ga na koncu tudi zamašijo. Za izvajanje uspešne regeneracije so potrebne vožnje na daljše razdalje (kot ste že sami navedli, 20 min pri višjih hitrostih), vendar, ko se enkrat že pojavi zahteva za regeneracijo, je malo verjetno, da se bo ta uspešno izvedla med vožnjo, potrebna je prisilna regeneracija s priklopom na tester. Ko je filter že toliko zamašen, da ga z izvedba regeneracije ni možno več očistiti, je, skladno s delavniško dokumentacijo proizvajalca, potrebna njegova zamenjava, tako kot je to potrebno pri filtru goriva, filtru zraka, filtru olja, mikrofiltru klimatske naprave….Od proizvajalca motorjev je odvisno, kakšna je tehnična rešitev tega problema. Res je sicer strošek menjave tega DPF filtra večji kot strošek menjave ostalih filtrov, vendar druge rešitve ni. Obstajajo sicer načini čiščenja DPF filtra, za katere pa ni uradno potrjenih podatkov, da so učinkoviti. Seveda pa na trajanje DPF filtra bistveno vpliva način uporabe vozila: dizelski motorji so namenjeni uporabi v vozilih, ki opravljajo daljše vožnje in pri takšni uporabi se DPF filter ne zamaši. Pri krajših vožnjah, vožnjah z nižjimi hitrostmi, vožnjah po mestu,… pa do zamašitev in v končni fazi tudi potrebe po zamenjavi DPF filtra lahko pride razmeroma hitro.

V primeru mašitve DPF filtra ne moremo govoriti o kakršni koli napaki, saj del le opravlja nalogo, za katero je vgrajen v vozilo. Ko ima možnost čiščenja, se tudi očisti (kar ste opazili tudi pri vašem vozilu), če pa te možnosti nima, se zamaši. V kakšnem času oz po koliko prevoženih kilometrih se to zgodi, je odvisno izključno od uporabnika in nikakor ne od proizvajalca vozila, zato tudi ne moremo govoriti o garancijskem popravilu. Kljub temu proizvajalec v garancijskem roku vozila prizna prisilno regeneracijo in zamenjavo DPF filtra pod garancijo, izven garancijskega roka pa seveda ne.V vašem primeru ni bilo nobene potrebe za zamenjavo DPF filtra v garanvijskem roku, saj se je prisilna regeneracija izvedla brez težav.

Hvala za razumevanje in lep pozdrav!


Tako da iz strani uradnega servisa se lahko obrišem pod nosom...dogovorjem sem v ponedeljek tudi pri chiptunin Črnuče, da mi poskusajo odpraviti problem, zadnja stvar kar pride pri njih v poštev pa je odstranitev filtra. Razmišljam ali naj ga v petek sploh peljem na regeneracijo...a glede nato, da so nekateri rešili problem z čiščenjem bom riskiral se teh 100€ ceprav sem zelo razocaran nad zadevo...

Lp Primož
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a MBtouran Sr jul 11, 2012 6:39 am

Ne vem zakaj ljudje kupijo dizla ce delajo malo km in se te pretezno na keatkih razdaljah
 
NoTkn0wN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To jul 10, 2012 6:20 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a NoTkn0wN Sr jul 11, 2012 6:50 am

MBtouran je napisal/-a:Ne vem zakaj ljudje kupijo dizla ce delajo malo km in se te pretezno na keatkih razdaljah

Vec kot eno leto se je moj avto 4x tedensko vozil v LJ (nisem jaz vozil) in je bil nakup več kot upravičen stroškovno gledano. Delam pa 18-24k km letno, poraba pa je nekje 6,5-7,2 l/100km pri istem avtu bencinarju pa baje nad 9l...Avto sem dobil po ugodni ceni in se mi bencinar ni splacal. Prej sem imel 3 diesle (2x Leon 1.9 Tdi in Civic 2.2 Cdti) avte in sem bil vedno zadovoljen ter ni blo problemov razen sedaj z DPF-jem. To, da se zna DPF zamazat itd bi morali ze prodajalci obvescat...

Lp
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a MBtouran Sr jul 11, 2012 7:00 am

Prodajalci samo da prodajo..
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov