Skoraj 6 let bo pa še vedno nisem dobil tvojega odgovora kje je tvoj Fiča??
......
Pri mojem se je v teh letih kar nekaj dodelalo ..tako da ni le izgled ,ampak je že tud neki na pol abart
Podvozje je skoraj komplet replika abart iz italije..trša vzmet in fedri,,ok do diskov in homokinetikov še nisem prišel..amortizerji so krajši poltrdi..motor je bil menjan in je po novem malenkost dodelan 850 (Yugo 45 glava in frgazar) doma narjen sport zracni filter,tudi bolj odprt ..4-2-2 kolektor in demfer made in italy ,13 col Bwa felgice ,gume pa širših od 155 65 pod original blatnike ne spravim.
Le menjalnik je ostal še od starega 750 motorja,ker ga za 850ccm hudiča ni za dobit..tko da..v klanec vleče full dobr,končne pa žal nima..le neke 140kmh
Bi pa rabu tud drug števec,ker mi zmanjka št. na cagarju
vse homolomo in tut kot oldi,čez zimo v suhi garaži ,vožen samo čez poletno sezono...in ja..kot si nekoč že sam rekel..rja pri teh avtih je dodatna oprema..zato ga tud perem ne prav pogosto