Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Ne nov 07, 2004 10:16 pm

Nekje najcenej je pol res se poigrat s VW TD turbino?
Slika
 
Vontz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če okt 16, 2003 8:44 pm

Napisal/-a Vontz Ne nov 07, 2004 11:15 pm

TITan je napisal/-a:
Vontz je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
Vontz je napisal/-a:Koliko od vas je ze videlo motor s turbino od blizu?

Lep pozdrav


Spet en provokator? Sem šravfu že gt turbo..... mogoč sem bil poleg slep? :shock:


http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=21574

Lep pozdrav


Ja in?

Hočeš nagrado k si "najdu" ta link?

Na virtualni piškotek:
Slika


Ma nisem vedel, da se tako ljubite na tem forumu, da drug drugemu ne zelite odgovarjat na vprasanja, pa ceprav se pogovarjate o isti stvari. Na linku, ki sem ga dodal, so opisane dolocene tehnicne stvari, ki so nujne pri vsakem turbo motorju. Sama turbina ti pomaga toliko kot lanski sneg.

Lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Ne nov 07, 2004 11:43 pm

Hum osnova turbine na pamet povedano:
Stvar ki piha dodaten luft v sesalni kanal, kar s pravo količino goriva da večjo moč
Ta stvar je v primeru "turbine" sestavlena iz dveh turbin. Ena goni s pomočjo plinov izpuha drugo, ki piha v sesalni kolektor. To je osnovni turbo setup, ki bi že delal (sicer ne dolgo, ampak bi). Odkrijemo pač da je potrebno odvečni zrak ki nastane ko ti zapreš sesalno luputo znebit, ker če ne ti sama turbina ne bo dolgo cajta držala. Se pravi rabimo še nek tip presure relife ventila (blow/pop off..). Vse drugo ni nujno več in je že tuning (wastegate in krmiljenje le tega, intercooler, antilag sistemi...).

Tko da teoretično (in je blo že uporableno v preteklosti) JE dovolj sam turbino gor butnt (pač je dost zajebavanja s izpuhom pa sesalnimi cevmi) in bo delal.

EDIT: Aja dovod goriva moraš povečati, če ti vbrizgalni sistem tega ne dela sam.
Slika
 
Uporabniški avatar
saso_vts
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po sep 13, 2004 12:21 pm
Kraj: logatec

Napisal/-a saso_vts Po nov 08, 2004 11:34 am

kar se tice stroskov bi me po moje prislo okol 500 000 jurjev,mogoce mal vec,ce bi bili vsi deli rabljeni in iz italije kjer je to mal bl pocen kt pa v sloveniji.
vsaj ker se tice alf so dol deli skor zaston tko da pomoje tud turbine niso tojk dnara.
ce se pa motim pa nej me en popravi :)
zelo dobr ko sm
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Po nov 08, 2004 12:44 pm

Jst ti ob vsem napisanem lahko dam samo en predlog.

Ne delaj takšne predelave na avtu ki ga imaš za vsakdanje potrebe.

Če se misliš s takimi stvarmi zajebavat, potem raje za začetek kupi en star avto na fergazer, in na njem testiraj dodajanje turbine, intercoolerjev, itd. (zgled naj ti bo fičo, ki se pojavlja na DRAG race-ih z CE reg.

Je pa na grobo povedano takole:

Rabiš, turbino, predelan izpušni kolektor in cev od turbine do kat., en kup cevi (za zrak iz turbine v sesalni kolektor, ki mora biti prilagojen), hlajenje turbine se izvaja z oljem od mašine, ki mora biti v tem primeru hlajeno, merilec pretoka zraka, optimizacija elektronike (bolje rečeno zamenjava), dodatno hlajenje motorja (vode), po možnosti tudi povečati pretočnost vode po motorju, ...

Najbolj pomembno od vsega, pa je to da imaš garažo, ki jo lahko zasedeš za mesec ali recimo pol leta, orodje, moraš biti pripravljen, da boš brez avta vsaj dva meseca, moraš meti nekoga ki ti bo lahko avto peljal (na prikolici ali kamionu) za potrebe čip tuninga, in ostalih zadev ki jih ne moreš narediti doma.

Ne to razumet kot da te hočem odvrnt od projekta, ampak ti le govorim nekaj kar je del vsake tako obsežne predelave.

P.S. Tu si lahko preberaš o projektu, ki ga izvajamo jst in prijatelj, pa si poglej datume, da dobiš vsaj malo občutek koliko se lahko zavleče.
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=14293
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po nov 08, 2004 6:27 pm

Tist fico ma 1bar druka, turbino mislim seveda :D
 
Uporabniški avatar
povzek
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Sr mar 12, 2003 12:46 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a povzek Po nov 08, 2004 6:36 pm

Kaj pa če bi za začetk zamenov mašino, maby 1.6 16v? To se mi zdi velik bolša investicija, mel boš pa 120 končkov!
Slika
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a AIRbrush Po nov 08, 2004 6:45 pm

povzek je napisal/-a:Kaj pa če bi za začetk zamenov mašino, maby 1.6 16v? To se mi zdi velik bolša investicija, mel boš pa 120 končkov!


Se podpišem pod to.

Mene je z menjavo vred koštalo 340.000 sit.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po nov 08, 2004 10:35 pm

Ok jaz odstopam od projekta....... pa ne zarad neznanja al pa česarkol drugega... ampak denarno ne znese... mogoč drug let.... zdej e druga investicija prvo.
Poročajte bom z veseljem bral pa ne se kregat prosim :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT Po nov 08, 2004 10:53 pm

Jst pa vozim 5 Gtturbo!!! In mi je zanimivo razmišljat v tej smeri kako vse deluje. In da motor kot sam ni navaden 1.4 ampak ima dosti stvari spremenjenih, od karterja do oljnega hladilca, intercooler... Zanimiva stvar!! :twisted:
R5 GTT
 
Uporabniški avatar
saso_vts
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po sep 13, 2004 12:21 pm
Kraj: logatec

Napisal/-a saso_vts Po nov 08, 2004 11:26 pm

morm priznat da te me mel k pamet spravl glede turbine na mojem saxojcku.
torej turbine ne bo mogoce sm se prehitr zaletu v to turbino.
raje bom dal krajsi diferencial,pa bojo pospeski zelo boljsi ce prav bo koncna mal manjsa,je pa velik ceneje.kar se tice pa cenovno bi se mi pol bl splacal dat en nos sistem do 50konjev k je obcutno ceneje kt pa turbina ce se ne motim,pa se kolikor sm seznanjen mi ni treba nc zamenjat,to sm prebral tle gorda do 50 konjev ni treba nc zamenjat
zelo dobr ko sm
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR To nov 09, 2004 7:20 am

To je ena varianta, ampak maš pri NOSu problem da dokaj kratko traja ( beri: ne moreš ga uporabljat non-stop), in deluje le ob višjih vrtljajih in polnem gasu.

Kratko trajanje je sicer pogojeno z količino vbrizgavanja in velikostjo jeklenke v prtljažniku, ampak vseeno.

Moj predlog za povečanje moči ( če si res srčno to želiš ) je manjši kompresor, ker v tem primeru dobiš sicer manj nadtlaka, ampak ga imaš čez celotno področje, s tem da kompresor ni tako kompliciran kot turbo.

Še vedno je pa najcenejša varianta, menjava avta. Če poiščeš teme ki govorijo o takšnih predelavah boš videl, da se vedno na koncu pride do tega zaključka. Mogoče ti to ni všeč, kar tudi razumem, sej bi tudi jst raje predelal svojega, kot pa kupil drugega, ampak pač tako je.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Če dec 02, 2004 5:52 pm

pugi kje si ko te rabmo???
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če dec 02, 2004 5:55 pm

Kle - zdj grem na delo.

BMW motorsport na ban listi si. Zdj pa se naprej grem tole zmoderirat.

Vontz opozorilo! Zadnje.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov