Jst ti ob vsem napisanem lahko dam samo en predlog.
Ne delaj takšne predelave na avtu ki ga imaš za vsakdanje potrebe.
Če se misliš s takimi stvarmi zajebavat, potem raje za začetek kupi en star avto na fergazer, in na njem testiraj dodajanje turbine, intercoolerjev, itd. (zgled naj ti bo fičo, ki se pojavlja na DRAG race-ih z CE reg.
Je pa na grobo povedano takole:
Rabiš, turbino, predelan izpušni kolektor in cev od turbine do kat., en kup cevi (za zrak iz turbine v sesalni kolektor, ki mora biti prilagojen), hlajenje turbine se izvaja z oljem od mašine, ki mora biti v tem primeru hlajeno, merilec pretoka zraka, optimizacija elektronike (bolje rečeno zamenjava), dodatno hlajenje motorja (vode), po možnosti tudi povečati pretočnost vode po motorju, ...
Najbolj pomembno od vsega, pa je to da imaš garažo, ki jo lahko zasedeš za mesec ali recimo pol leta, orodje, moraš biti pripravljen, da boš brez avta vsaj dva meseca, moraš meti nekoga ki ti bo lahko avto peljal (na prikolici ali kamionu) za potrebe čip tuninga, in ostalih zadev ki jih ne moreš narediti doma.
Ne to razumet kot da te hočem odvrnt od projekta, ampak ti le govorim nekaj kar je del vsake tako obsežne predelave.
P.S. Tu si lahko preberaš o projektu, ki ga izvajamo jst in prijatelj, pa si poglej datume, da dobiš vsaj malo občutek koliko se lahko zavleče.
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=14293