GRMN mi je uspelo dobiti letni 2019/avgust za 23k z 60kilometri na števcu...
naredil sem 500km v 2 tednih ker čakam zimska platišča gume že imam, tako da se ne vozim če je mokra in hladna cesta...
prvi občutki po par sto km glede na to da še nisem konkretno teral: avto je surov
trd kot p*****a, motor je odličen, ljubim menjalnik
sedeži so top, zvok je zakon, poraba je zaenkrat 11l povprečje
v hondo civica 2018 1.5t 182konjev bi poleg coiloverjev lahko zmetal še par jurjev v podvozje pa ne vem če bi se peljala tako suroveno kot yariska... skratka surov avto, pelje se superca (kar sem lahko sprobal v tem vremenu)
precej glasen nad 3000rpm
bo pa vzdrževanje relativno drago, ker bo to moj daily bom jasno striktno sledil navodilom vzdrževanja, prav tako gre avto kmalu na KROWN zaščito proti rji, ter keramično zaščito laka... ima pa spodaj precej nekih ojačitev, most spredaj ter prečno od zadnje preme proti sredini, prav tako "strut bar"
seveda kot zanimivost ker imam pač srečo, že pri hondi prva menjava olja je bilo uporabljeno olje s strani uradnega servisa shell 0w-20 A1, medtem
ko navodila zahtevajo da mora olje viskoznosti 0w-20 biti ali original hondino olje ali pa se ta nadomesti z oljem 0w-30, 5w-30 A3/A5... seveda sem to ugotovil in nato olje na servis dostavil sam...
no pri toyoti gre šlamparija še korak dlje, pred prevzemom leto in pol starega vozila, z skoraj nič kilometri, sem seveda zahteval servis, ko sem avto že imel 2 tedna med čiščenjem pogledam v motorni prostor in vidim napisano 0w-20... seveda me je skoraj vrglo, kajti že prej ko sem gledal podatke motorja 2ZR-FE je zasnova motorja 2007... ta je pač predelan z superchargerjem 1.8l in razvije 212konjev, ter glede na to da je avto narejen kot track day toy se mi je 0w-20 zdelo absurdno... pogledam v knjigo z navodili (ki je bila za navadno 1.5 yarisko) notri nič uporabnega... po netu zbrskam nekega prijaznega fanta iz Malte, ki si lasti GRMNja in ugotoviva da nimam prave knjige, najdem knjigo za GRMN v pdf obliki in seveda piše da mora olje biti
5w40
jaz pa notri 0w20... toliko o uradnih servisih... ne vem kaj bi se zgodilo če bi nekaj let gonil avto na precej bolj redkem olju kot ga zahteva mašina, verjetno nič dobrega
par slik umazane toyotke