xxl je napisal/-a:geronimo77 je napisal/-a:Bucko99 je napisal/-a:Tole pjt probat, https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... brid%20cvt , mogoce imajo se na kaksni toyoti kje kaksno, pa ni na netu.. pozanimaj se !
Uf, hybrid. Dobra makina, me tudi mika. Sam ne vem kako se kej obnese, če se velik na avtocestah voziš? Pa CVT menjalnik nisem še nikoli poskusil. Nekateri pravijo, da je fajn glasen, ko pohodis gas na polno. Ima kdo izkušnje?
CVT zatuli ja, če pa zmerno pospešuješ, pa ne. Na ac še nisem bil od oktobra, ko sem avto kupil, niti vinjete še nimam. Ker je moja relativno visoka in je 2.0 184 KM, sigurno ni idealna za ac. Pri nižji Corolli in 1,8 122 KM, poraba ne bi smela bit problem. Sam presodi kašen si voznik in koliko si na ac. Fajn je vedet, da hibridi nimajo sklopke, prestav, anlasera, alternatorja, turba, interkulerja, šob..., česar ni, pa se ne more pokvarit.
xxl je napisal/-a:Iz Toyota FB; Bo kar držalo cca 1800€.Po 10tit letih prius III pri skoraj 300.000 prevoženih (po števcu) menjal baterijo strošek cca 1800€. To je bila cena ker sem staro vrnil Toyoti. Kupil sem rabljen avto iz Francije zato o km nisem siguren.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 32 gostov