Energetik81 je napisal/-a:Imam Nokian Line v podobni dimenziji, obraba 1mm v cca. 7000km. Solidna guma, kot pa sem že večkrat omenil, v moji dimenziji nobena letna guma še ni glih blestela na mokrem. Tudi Nokian ne, čeprav je bila zelo dobro ocenjena na ADAC.
Je res. Ne vem če samo Nokian, vse letne so mi prvo leto približno držale na mokrem, po 2-3letu pa samo še navzdol, ko plastika, kljub polnemu profilu. Imel sem pa do zdaj ContiEcoContact, P3000, Fulda EcoControl in zdaj Nokian.Daedalus je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:Imam Nokian Line v podobni dimenziji, obraba 1mm v cca. 7000km. Solidna guma, kot pa sem že večkrat omenil, v moji dimenziji nobena letna guma še ni glih blestela na mokrem. Tudi Nokian ne, čeprav je bila zelo dobro ocenjena na ADAC.
To je zato, ker so v teh balon dimenzijah bolj ali manj prisotne samo še "energy saver" pnevmatike z nizko obrabo in kotalnim uporom. Torej so ponavadi trše že v štartu. Za Nokian pa sem tudi slišal, da po približno polovični obrabi kar fino otrdijo, neglede na starost. Je pa to baba rekla, baba čula, tako da nevem...
Zelo težko. No, v nekaterih 14col dimenzijah se dobi celo PremiumContact5, Dunlop Bluresponse in podobne, ki naj bi bile vseeno boljše.Daedalus je napisal/-a:Že že, ampak a je v takih dimenzijah sploh kakšna alternativa temu eko sranju?
Energetik81 je napisal/-a:Zelo težko. No, v nekaterih 14col dimenzijah se dobi celo PremiumContact5, Dunlop Bluresponse in podobne, ki naj bi bile vseeno boljše.Daedalus je napisal/-a:Že že, ampak a je v takih dimenzijah sploh kakšna alternativa temu eko sranju?
Ni pa nekih športnih radirk, ki bi jih jaz takoj nabavil. Zato pa pravim, da bi bilo meni morda celo boljše celo leto vozit zimske. Magari če bi imel 2 kompleta zimskih
No, sem pa včeraj malo preizkušal Nokian Line na dobro sprani cesti in normalnem asfaltu in ugotovil, da odlično držijo.
Problem je umazan, zlizan LJ asfalt, kjer se vrti v prazno tudi v 2. prestavi. Ampak še vedno na takem asfaltu zimske vseeno držijo.
Daedalus je napisal/-a:Že že, ampak a je v takih dimenzijah sploh kakšna alternativa temu eko sranju?
DePalmo je napisal/-a:Daedalus je napisal/-a:Že že, ampak a je v takih dimenzijah sploh kakšna alternativa temu eko sranju?
http://www.gumax.si/index.php/default/u ... 4-82t.html - te imam jaz na avtu v malo večji dimenziji in so super za po mokrem
http://www.gumax.si/index.php/default/v ... 4-82t.html - te ne poznam
http://www.gumax.si/index.php/default/c ... 4-82t.html
http://www.gumax.si/index.php/default/p ... 4-82t.html
http://www.gumax.si/index.php/default/v ... 4-82h.html
Torej alternativa je, samo pogledat je treba
DePalmo je napisal/-a:Te ocene je treba jemat z rezervo, sem imel Goodyear EfficientGrip Performance katera ima (mislim, se mi neda zdajle preverjat) po mokrem oceno A, pa sem kar redno drsel, gume pa čisto nove. Nebi rekel če bi pretiraval v ovinke, a sem vedno šel po omejitvah.
Daedalus je napisal/-a:... Imaš sam izkušnje tudi z ostalimi? ...
Daedalus je napisal/-a:Po omejitvah =/= hitrost prilagojena cestišču in razmeram. Sej verjetno si to mislil...
DePalmo je napisal/-a:Te ocene je treba jemat z rezervo, sem imel Goodyear EfficientGrip Performance katera ima (mislim, se mi neda zdajle preverjat) po mokrem oceno A, pa sem kar redno drsel, gume pa čisto nove. Nebi rekel če bi pretiraval v ovinke, a sem vedno šel po omejitvah.
Daedalus je napisal/-a:Se razumemo, ja.
No, očitno so res Uniroyalke the way to go za manjše formate in majhne kilometrine. Nas je že kar nekaj z dobrimi izkušnjami.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost